Velvetek píše:
Dle mého - funguje to dobře. Dovolí Ti sportovnější jízdu, ale pomáhá abys to netahal z první škarpy (mluvím o jizdě ve sněhu...)
U toho sportovnejsiho rezimu to uz jde poslat takovym zpusobem, ze musis tocit kontra, ale jel jsem s tezkou e60 545 a to skopce.
U full stabilizace muzes porad plnej knedlik a nikdy nedojde na to, ze bys potreboval tocit kontra.
assassin> Ta ma e46 328 mela pouze to ASC, kde to stabilizuje pouze zadek, ale i tak to muzes posilat hlava nehlava a elektronika te nepusti.
(mluvim teda o mokrym/vlhkym asfaltu)
FiZzeR píše: Nepasuje, tobě zbejvá jen zástavba svorné vložky (např. ten kaaz, quaife apod) nebo swap celé nápravy s M3 diferákem. Obojí je záležitost 30+, zlatý starý dobrý časy kdy se na e36 dal koupit zdravej svor za bůra, za třicet byl i s tou e36...
hm....tak to ani nema smysl. Spera je na jizdu bokem fakt super, ale i bez ni se solidne da, jen te ten zadek proste tak dobre nevytahne a ma to tendenci se porad pretacet a utikat ven ze zatacky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 29.11.2017 12:09:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SLEEPER píše:
Creck> Na xDrive ti odpovi SVSkritek, myslim, ze jsem ho nikdy neridil.
Ale co jsem se ptal, tak pri plne stabilizaci off to auto porad do pretaciveho smyku neposles, prestoze je pomer hnaci sily 40:60. Za to na shnehu to muze byt sranda.
E46 je posledni co to mela napevno, mechanicky, neni to jeste elektronicky xdrive. Takze to funguje jinak...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jo je to v podstate to same jako Quattro - staly pohon 4 kol s planetovym středovým diffem (u audi mu říkají torsen) - z toho vyplývá ta svornost.
Jinak myslim, ze z rady X to ma takhle vic aut (prvni x5 a x3), xdrive (neco jako haldex) dostaly az později
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: SVSkritek>
Jo je to v podstate to same jako Quattro - staly pohon 4 kol s planetovym středovým diffem (u audi mu říkají torsen) - z toho vyplývá ta svornost.
Jinak myslim, ze z rady X to ma takhle vic aut (prvni x5 a x3), xdrive (neco jako haldex) dostaly az později
Ok, diky za upresneni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Creck píše: assassin> Nudim se a prolezam fora, docela me zarazilo ze diesel (kdyz pominu ty zvysene spotreby) zere 8-9 litru. www.bmwklub.sk/bmw-x1-x3-x4/spotreba-sa-zvysila-o-2litre-t111867.html
ono to asi dost zalezi na stylu jizdy, ale tezsi auto s vetsim motorem tolik bude zrat "normalne"
ja jezdim taky za 9 a to mam jen 2,4d a predokolku. s benzinakem bych jezdil tipuju tak 11... no a to je cca rozdil v ucinnostech
Dovolim si par poznatku, kdyby o teto stylovce nejaka vase babofka uvazovala.
Auto je fakt pekny, bez ramove dvere, alfacky interier..., mne se to pro blondynku hodne libi.
Motor. Je to naturbeny benzin, ale porad se s tim po meste necha jezdit pod 8l/100. Malinko skoda, ze je to 5 kvalt, ale ve finale houby zle. Prevodovka je pekne odstupnovana, pomerne kratka a nejsou zde zadne propady otacek. Motor se toci az do 6,5tis. ot., ale po 5tis. ztraci dech, ale to je u preplnovanych aut skoro klasika. Kazdopadne s tim lehouckym autem cvici velmi pekne a je to opravdu zabavy.
Mito ma mody DNA.
Dynamic je urcen pro sportovni jizdu. Motor se prepne na ostrou mapu, ztuhne rizeni i podvozek.
Odezva od predku je pro slozitej elektrickej posilovac lehce horsi, ale moc super je zadni naprava. Zadni kola jsou krasne citleny a pri kratkem rozvoru je to docela motokara. Nebal bych se prirovnani s Mini Cooperem i kdyz ten je teda ostresi a vic do sportovna (ridil jsem pouze verzi JCW).
Natural Mito meni na mestsky vuz s preposilovanym rizenim a tupou odezvu na plyn. Je to vhodny do mesta a nebo pro jizdu lážo plážo - na spotrebu.
All weather se doporucuje pro jizdu za zhorsenych povetrnostnich podminek. Auto je stale mekke a stabilizacni systemy vice pracuji.
Stabilizace uplne vypnout nejde, jen se pouze meni v zavislosti DNA, coz je trochu nevyhoda pro sportovne zalozene ridice, ale auto je urcene pro damy, co si potrpi na design.
+ motor
dna
fun factor
design
- stabilizace off
maly kufr
pro nekoho elektronicky posilovac
Naposledy editováno 02.12.2017 17:28:43
3 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Bezramovky maji takovy elektricky "vyhazovak", kteremu primrzle okno delat dobre nebude (brambora coupe ho ma taky).
Naposledy editováno 02.12.2017 17:33:30
Jinak ma to mod ochrany. Jedine blbe ze ti pri zamrznuti sviti otevrene dvere a ohromny kraval nez to topeni rozehreje.
Abych ti rekl pravdu tak to bylo snad prni na co jsem se u noveho auta koukal a oddechl si ze tam bezram neni.
Naposledy editováno 03.12.2017 10:05:45
SLEEPER píše: A ted otazka, cim namazat gumicky u bezramovych dveri, aby nezamrzalo (a zaroven se ale nespinilo) okno?
Bezramovky maji takovy elektricky "vyhazovak", kteremu primrzle okno delat dobre nebude (brambora coupe ho ma taky).
potrit tu gumu silikonovoym olejem ?
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Měl bych dotaz, na nějakou inzerci, kde by se dalo nabídnout youngtimer bávo. Kámoš prodává 316 E21 a na bazoši ten inzerát dost zapadnul. Jsou nějaké klubové, nebo fanouškovské inzerce vhodné pro tohle auto?