1 reakcí na tento příspěvek Multistrada 950/Tiger800/Africa servis
Na triumphu me servisne neprijde nic divnyho, osobne se me ta motorka dela dobre. Drazssi dily, dlouhy cekaci doby na dily.
Versys je celkem nuda, zadnej problem bych tam nevidel.
1 reakcí na tento příspěvek Multistrada 950/Tiger800/Africa servis
5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Multistrada 950/Tiger800/Africa servis
Jestli chceš novou Africu, tak ji nabízím. Má najeto 2300 km a jsou s ní problémy jako asi s každou (jak tady čtu). Jezdím dálky a už jí nevěřím. Je na ní travel paket, padáky Givi, taštičky v padáku a podsedlovce Marselus, přídavné mlhy od SW Motechu, vyhřívané hefty original Honda, vyšší a nižší plexi, zásuvka v palubce, centrál a krytka nádržky zadní brzdy. Jinak je vše origo. Střílí do výfuku a chcípá po startu. Honda to prý zná a vyřeší, ale já motorkám Honda už nevěřím a vrátím se zpět ke GS. Jsem z Hondy hodně rozčarovaný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Multistrada 950/Tiger800/Africa servis
6yx píše: MadMike>
Jestli chceš novou Africu, tak ji nabízím. Má najeto 2300 km a jsou s ní problémy jako asi s každou (jak tady čtu). Jezdím dálky a už jí nevěřím. Je na ní travel paket, padáky Givi, taštičky v padáku a podsedlovce Marselus, přídavné mlhy od SW Motechu, vyhřívané hefty original Honda, vyšší a nižší plexi, zásuvka v palubce, centrál a krytka nádržky zadní brzdy. Jinak je vše origo. Střílí do výfuku a chcípá po startu. Honda to prý zná a vyřeší, ale já motorkám Honda už nevěřím a vrátím se zpět ke GS. Jsem z Hondy hodně rozčarovaný.
zajimavy, cim to?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Multistrada 950/Tiger800/Africa servis
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Multistrada 950/Tiger800/Africa servis
O 1150 ted vážně uvažuju také. Je to stará poctivá práce z dob, kdy se ještě nešetřilo. Dnes ráno jsem na ni jel domů. Teplota -3. Chytla a držela volnoběh, ale za jízdy hrozně cukala. Zastavil jsem na benzínce a chtěl jsem tankovat. Světe div se. Motorka, která mě měla odvézt na kraj světa a zpět a to celé alespoň 100krát (dle výrobce) měla zamrzlé víčko nádrže a to tak, že jsem do zámku nestrčil ani milimetr klíče. Rozmrazoval jsem to horkou kávou v kelímku 30 minut. Po natankování ale už necukala. Tzn. buď teče do nádrže voda a ve zbytku benzinu jí byla vysoká koncentrace, nebo lže ukazatel stavu paliva a dojezd, který mi ukazoval ještě 30km a měl jsem sucho v nádrži. V každém případě obojí je špatně. Na motorku není spolehnutí.
gugo píše: 6yx> co dela nova afrika, jeste jsem nic necetl.
Máš to ve vedlejším vláknu.
www.motorkari.cz/tema/
Když to vidím, tak si během roku motorky v klidu vyzkouším a uvidím další zimu jak na tom budou Africa a Tiger 2018
Naposledy editováno 02.12.2017 11:03:01
2 reakcí na tento příspěvek Multistrada 950/Tiger800/Africa servis
Palomoto píše: Můžu jen závidět takovýmto vybiračům motorek: přes rok kouknu a příští zimu uvidím
Tak motorku mám a raději bych prověřený model než první ročník s mouchami. Ale když mě víc chytne jiná než Africa, tak proč ne dřív :)
2 reakcí na tento příspěvek Multistrada 950/Tiger800/Africa servis
Naposledy editováno 02.12.2017 18:37:09
Jo ta Guzzi vypadá pěkně. Než jsem koupil Afru, vážně jsem uvažoval o NTX1200 a fakt jsem byl po několika testovacích jízdách nadšený. Vzpomněl jsem si ale na svou zkušenost s několikaletou spoluprácí s Italy a raději jsem od toho utekl.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Multistrada 950/Tiger800/Africa servis
Svět se zbláznil. Já jsem, vybíral a opravdu odpovědně testoval 8 měsíců a stejně jsem přebral. Poctivé věci se už dnes nedělají. Ani prestižní značka není zárukou kvality. Poslední nové poctivé kladivo, které šlo ještě koupit bylo MG Stelvio 1200 NTX. Myslím, že poslední nové stojí v Kawě na Hájích v Praze 4.
A k tomu je dobře mít pro jistotu doma ještě staršího japonce, aby kdyžtak bylo na čem jezdit
6yx píše: Poslední nové poctivé kladivo, které šlo ještě koupit bylo MG Stelvio 1200 NTX.
Poctivé?V júni som bol na dovolenke s chlapíkom, ktorému srdce bije za Talianov a rok predtým si kúpil krásne nové Stelvio. Na tej dovolenke už mal ale druhé, lebo na tom prvom mal furt elektrické problémy (proste Taliani...) plus sa mu lámala radiaca páka. (Predajca mu to kvôli častým reklamáciám vymenil.) Počas dovolenky musel s tým novým do servisu... s presne tou istou poruchou...
Neviem, či na tom s tou Afrikou nie si lepšie...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Multistrada 950/Tiger800/Africa servis
grepik píše: 6yx> ........to že si občas střelí do filtru nebo chcipne po nastartování jsou malý mouchy za který by jiné značky byly rádi.každá má něco a mě se Africa moc líbí a beru ji jaká je......
Kam až může člověk ve svých požadavcích klesnout
Kdyby vám to možná nebylo jedno a motorku byste neustále reklamovali a třeba i vrátili, Honda by na to nepovedné odvětrání motoru udělala svolávačku a u dalších modelů by si na to už třeba dala pozor.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati - Diagnostika Ducati Multistrada 1200, Ducati Diavel, Ducati Multi... | PP_MT | 1 | Včera v 08:35 LukinNc750x |
Jaké vyhřívaní na Africu Honda CRF1000L Africa Twin | Markét111 | 6 | 23.10.2024 v 15:02 mi_psi |
Jaké vyhřívaní na Africu Honda CRF1000L Africa Twin | Markét111 | 1 | 21.10.2024 v 15:05 crestik |
Ventilové vůle - kdo umí Ústecký kr... Kawasaki Versys 650 | RiosCZE | 1 | 13.10.2024 v 20:00 JwKS_Pavel |
Akú motorku ďalej Honda VFR 800, Suzuki DL 650 V-Strom, Yamaha XVS 110... | Hipinko | 10 | 5.10.2024 v 13:33 Čépa85 |