Naposledy editováno 25.11.2017 11:15:51
Jinak na výrobě samotné toho až tak moc není, je to celkem jednoduchá konstrukce, svaříš to (pokud to umíš) bez problémů i tou Gamou, ale jako záminka na pořízení nové to jde
Železo si nech zařezat pod 45° ať to nemusíš doma hlodat flexou, povrchovku bych řešil kvalitním nátěrem, pokud teda nemáš někde blízko zinkovnu.
Pokud si na to netroufáš, je lepší se domluvit s někým známým který ti to za flašku pomůže svařit než to sprasit..
Pokud to bude obyč železo tak tě to přijde cca. na 1600,-Kč materiál (88x18kč)
Pokud to bude nerez tak počítej cca. 8tis za materiál. (88x90,-Kč) jinak jen tak informativně od prosince zvednutí cen nerez materiálů cca. 5-7%
na zinek připočti cca. 14-18 Kč/ 1kg železa.
Pokud si všechno budeš dělat doma sám, tak branka Tě přijde na cca. 4tis když moc
1 reakcí na tento příspěvek Nová vjezdová brána
1 reakcí na tento příspěvek Nová vjezdová brána
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová vjezdová brána
spalovac píše: Ti to posvaruju Prej jsem na to dobrej
Chceš zkoušet nový hořák?
Naposledy editováno 27.11.2017 22:00:12
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová vjezdová brána
kubacech píše: Chceš zkoušet nový hořák?
Ještě ho nemám , ale až ho budu mít, tak zavarim celý svět !!!
spalovac píše: Ještě ho nemám , ale až ho budu mít, tak zavarim celý svět !!!
To znám Já teď čekám na plynovou čočku Když jsem měl naposledy ten stejný pocit, tak to moc nedopadlo Nějak se mi nepovedlo přivařit kolečko k plechové bedně. Když jsem to první místo bodování pěkně přivařil, tak se plastové kolečko cm od sváru jaksi rozteklo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová vjezdová brána
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová vjezdová brána
Sonicek píše: ynzha> i o nerez se musís starat, a pokud chceš aby ta nerez byla aspon trošku pěkná, tak to musís někde nechat načesat....jinak obyč bez úprav není nic extra pěknýho branku rozložíš na 3 segmenty jak byla v tom odkaze a dovezeš do to do zinkovny, to přece není problém někde sehnat vozék
před patnácti lety jsem zakopal do země dvě nerezový trubky,dětem na síť a jsou furt stejný,jako první den. bez jediný údržby1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová vjezdová brána
1 reakcí na tento příspěvek Nová vjezdová brána
1 reakcí na tento příspěvek Nová vjezdová brána
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová vjezdová brána
Sonicek píše: FJRPEPA> jo a nezapomeň, že ta branka má asi nejdelší jäkl cca 2,5m takže prd poznáš. To ti ten samotnej zinek může podeformovat víc jak sluníčko
Tak to tedy kecáš, mám branku z jaklu 40x25 délka 1600 a rozdíl dělá až 3mm, branky jsou dvou proti sobě, takže to už máme 6mm rozdíl. Prostě pokud to udělá v zimě na těsno tak v létě bude mít problém. Nic víc nic míň.
3 reakcí na tento příspěvek Nová vjezdová brána
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová vjezdová brána
Vycházím z této tabulky
Stačí si to správně dosadit a propočítat
Naposledy editováno 28.11.2017 13:04:50
Fugo píše: To mě zaujalo, tak jsem zkusil google a tam je nějaká úloha "o kolik se prodlouží ocelová kolejnice 15m dlouhá při teplotní změně 30°C" a výsledek je 7.3mm na 15m, v Habří se to roztahuje jinak?
furt lepsi kdyz se roztahuje jinak, nez si priznat, ze ma zfusovanou branku
kubacech píše: Fugo> Záleží o jakou nerez se jedná. Ale zrovna tady ta 304 má Koeficient lineární teplotní roztažnosti o polovinu větší než běžná černá ocel. Což udělá 0,0173mm/°C na metru délky. Takže za zmíněný rozdíl 60°C je to 1,038mm na metr délky. Na rozdíl od 0,78mm u černé.
Vycházím z této tabulky
youtu.be/PHuzQevbFxs
to bych chtel videt, kdo tu vysmahne spocteni roztaznosti ocelovyho vyztuzenyho ramu
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová vjezdová brána
Fugo píše: To mě zaujalo, tak jsem zkusil google a tam je nějaká úloha "o kolik se prodlouží ocelová kolejnice 15m dlouhá při teplotní změně 30°C" a výsledek je 7.3mm na 15m, v Habří se to roztahuje jinak?
Jestli ono to není tím, že kolejnice leží na zemi a je víc chlazená, já psal o teplotním rozdílu 60 stupňů v zimě -20 v létě +40 a také záleží jak na to svítí slunce a čím je to natřené atd. No prostě, v létě mám vrátka úplně na těsno a v zimě pomalu nezapadne jazýček kliky do protikusu.
Stejnak je dobrý když jedu vlakem do Prahy a za stejnou cenu jedu o 70m delší trasu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová vjezdová brána
FJRPEPA píše: Jestli ono to není tím, že kolejnice leží na zemi a je víc chlazená, já psal o teplotním rozdílu 60 stupňů v zimě -20 v létě +40 a také záleží jak na to svítí slunce a čím je to natřené atd. No prostě, v létě mám vrátka úplně na těsno a v zimě pomalu nezapadne jazýček kliky do protikusu.
Stejnak je dobrý když jedu vlakem do Prahy a za stejnou cenu jedu o 70m delší trasu.
A jak vysvětlíš, že mám na bráně v létě vůli 1cm a teď v zimě nic a křídla se vzájemně páčí?
FJRPEPA píše: Jestli ono to není tím, že kolejnice leží na zemi a je víc chlazená, já psal o teplotním rozdílu 60 stupňů v zimě -20 v létě +40 a také záleží jak na to svítí slunce a čím je to natřené atd. No prostě, v létě mám vrátka úplně na těsno a v zimě pomalu nezapadne jazýček kliky do protikusu.
Stejnak je dobrý když jedu vlakem do Prahy a za stejnou cenu jedu o 70m delší trasu.
to je tim, ze platis i za to, ze jedes pres dilatacni spary