Téma: Fejková objednávka
 
30.10.2017 v 12:09
Krátce provozujeme s kamarádem eshop, produkty kolem 200kč. V pátek nám přišla objednávka na cca 120 kusů za 25 táců. Tak tam voláme na číslo, zda se klient (Novák) nespletl. Nezvedá, odepisuje SMS, že vše je v pořádku, máme to ale prej poslat až v pondělí, kdy se vrací domu ze zahraničí. Doručovací adresa napsaná na ordinaci paní Novákové. tak googlíme ordinaci, voláme na její číslo a ta samozřejmě o ničem neví. Objednávka na dobírku, takže balíky by se nám vrátili, ale v poštovnym bychom utopili 700kč. Neni to nějak extra moc peněz, ale z okna vyhazovat to taky nemusim.
Otázka zda to byl nějaká pomsta nám od konkurence, nebo paní doktorce.
Jak řešíte vy takovýhle podrazy? Jak často?

2 reakcí na tento příspěvek Fejková objednávka

30.10.2017 v 12:38 | Nahoru | #1
Normálně bych mu v pondělí zavolal, že vzhledem k nestandardní velikosti objednávky jste prověřovali dodací adresu a na té nikdo nic neví.
Že vzhledem k tomu jste ochotni objednávku realizovat pouze po uhrazení zálohy ve výši 50% objednávky.

Fejková objednávka

30.10.2017 v 12:58 | Nahoru | #2
pomsta od konkurence?

Mám zkušenost v opačném garde - fejkové nabídky. Internotové obchody nabízejí zboží, za výbornou cenu, které nejsou schopny dodat.Po stornovéní objednávky nechávají zboží vystavené jak na svých stránkách, tak na Heurekce, která to taky neřeší, a tak jsou další kupující obíráni o čas zbytečným vyplňováním objednávek s kontaktními údaji na sebe.

Ve tvém případě asi bude lepší opravdu nějaká záloha.

(reakce na) Fejková objednávka

30.10.2017 v 13:06 | Nahoru | #3

Danny350 píše: Normálně bych mu v pondělí zavolal, že vzhledem k nestandardní velikosti objednávky jste prověřovali dodací adresu a na té nikdo nic neví.
Že vzhledem k tomu jste ochotni objednávku realizovat pouze po uhrazení zálohy ve výši 50% objednávky.



Je fakt, že slušný klient by se hned ohradil slovy "nic takového nemáte v všeobecných podmínkách" ale vhledem k tomu, že toto nebude nejspíše slušný klient zdá se mi tvá logika zcela správná a udělal bych to asi stejně. Ba dokonce bych to poslal ještě o level vejš a na kontaktní email bych napsal, že jelikož není možné Vás kontaktovat ohledně upřesnění doručení tak objednávku stornujeme. a byl by z toho venku dle mého zcela legálně ikdyby zpětně snad někdo něco namítal. (což všichni asi dopředu víme, že nikdo nebude )

Naposledy editováno 30.10.2017 13:07:32

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fejková objednávka

30.10.2017 v 15:05 | Nahoru | #4
Danny350> to pondeli je uz dnes a ani dnes to nezvedal . Asi to tahle udelame. I kdyz bych se nedivil, ze pak nekam napise o neobvyklych praktikach, ze penize dopredu se neposilaj
Yngwie> jo, to je taky neprijemna situace. Narazis jak na blby zakazniky, tak na blby obchodniky. Jako zakaznik pak muzes tak akorat napsat nekam spatnou recenzi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fejková objednávka

30.10.2017 v 15:10 | Nahoru | #5
Alexandrovic> Je to tak, zkoušel jsem i komunikaci s Heurekou, ale je jim to v podstatě jedno...

Naposledy editováno 30.10.2017 15:11:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fejková objednávka

30.10.2017 v 15:20 | Nahoru | #6

Yngwie píše: Alexandrovic> Je to tak, zkoušel jsem i komunikaci s Heurekou, ale je jim to v podstatě jedno...



tak zkus priste komunikaci s ČOI.. ovsem pristoupil bych k tomu vazne spis v pripade ze by to byl zjevnej umysl, muze se stat(jasny spravne by nemelo..) ze je neco vyprodanyho a zapomenou to stahnout ze shopu, ze vyuzijou skladovy zasoby pro reklamacni ucely a pod.. samozrejme bych v takovym pripade od obchodnika ocekaval seriozni omluvu "pardon je nam lito nemame" a stazeni nedostupneho produktu z nabidky

(reakce na) Fejková objednávka

30.10.2017 v 17:20 | Nahoru | #7

Alexanderovic píše: Danny350> to pondeli je uz dnes a ani dnes to nezvedal . Asi to tahle udelame. I kdyz bych se nedivil, ze pak nekam napise o neobvyklych praktikach, ze penize dopredu se neposilaj
Yngwie> jo, to je taky neprijemna situace. Narazis jak na blby zakazniky, tak na blby obchodniky. Jako zakaznik pak muzes tak akorat napsat nekam spatnou recenzi.


Kupní smlouva je dvoustranná dohoda, kterou může kterákoliv strana vypovědět. Nikde není napsáno, že jako obchodník máš povinnost, nechat se okrást od nekomunikujícího zákazníka.
Normálně bych mu napsal e-mail, že nezvedá telefony, dodací adresa je krajně podezřelá a že z tohoto důvodu stornuješ objednávku, leda by do týdne došla záloha 50% a uvést bankovní údaje.

Fejková objednávka

30.10.2017 v 17:34 | Nahoru | #8
napiš mu, že takovou objednávku zpracujete pouze proti záloze v hodnotě 1000,-kč a dáte mu dopravu zdarma.. a výsledek budeš mít daný..

(reakce na) Fejková objednávka

30.10.2017 v 17:41 | Nahoru | #9
kerut> ČOIce nechme prostor na vážnější prohřešky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist