AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Čmoud píše: milan1963> ve Skandinávii je mimo obec 80ka a výjimečně 90ka.Nikdo si to moc nelajsne neboť pokuty jsou nekompromisní a vysoké.Vzniká tak vlakový efekt.Každý jede max a nepředjíždí.Na jednom fjordu jsem potkal čecha žijícího ve Švédsku.Byl na mateřské, neboť jeho žena měla lépe placenou práci, takže se coural s děckem po Skandinávii.Řikal, že za ním byl kamarád a chytili ho na 80ce jet 89.Pokuta 3 tis NOK ho hodně rychle zklidnila.Tam policajti jsou sporadicky,narazil jsem na ně 2 x že chytali a to jsem jí projel od dola nahoru a od zhora dolu....tam za ně hlídá strach řidičů.
Na toto mám svůj názor. Vysoké pokuty a důraz na max. rychlost je důsledkem těžkých střetů s vysokou. Kdyby "tady u nás" znamenolo, že jet 120 km/h rovná se 99% jistota, že dříve či později zemřeš při střetu s losem, tak to tu bude taky jiné.
Není to tak, že by oni chtěli jezdit 80 jen tak, protože by je to bavilo. Pokud vím, tak s volvem nebo saabem, pokud zpomalíš na 60 km/h (což z 80ky máš slušnou šanci), tak los střechu neprorazí a pravděpodobně přežiješ.
Čili většina řidičů se obává smrti, ne pokuty. Ta je až na druhém místě. A jen málá část blbců, kteří toto nechápu, je nucena jezdit pomalu kvůli pokutám.
Naposledy editováno 12.10.2017 09:00:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Můj příspěvek začíná "Na toto mám svůj názor". Z toho je snad jasné, že to nikomu nevnucuju a respektuju názory druhých.
To je takový trochu nešvar, myslet si, že když sem někde byl, třeba že sem tam dokonce nějakou dobu žil, myslet si, že to vím líp a vidím do toho. (typicky u politiky, mezilidských vztahů, historii země. finanční situaci, jednání s různými složkami...).
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
A u nás u Sedlčan je srnek opravdu hodně, to mohu potvrdit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Brzy ráno, svítalo. Střetu zabránit nešlo, vyběhla zeza křoví.
Já: zlomenou klíční kost a dodřenej jaxvině.
Motorka: Ohnutý vidle, blatník až na motoru, rozbitý světlo, ohnutý řidítka, uražená páčka spojky, šusplechy podřený, pár škrábanců na kastlíku vlevo.
Srna: Uběhla asi třicet metrů dál a v pohodě se začala pást.
Jet tam víc, tak s ohledem na kamenné patníky u cesty a sráz dolů k potoku mohl být celkem fatální.
Takže vyplatí se určitě nejet jak debil a i tak to je drahý a bolí to.
Samozřejmě i dost záleží na tom, v čem se jede.
Edit: Ve středu jsem jel okolo pleskance škůdky tady vedle vLučanským lese .
Oba jeli kolem 50km/h, protože tam se víc jet v těch točkách a do kopce se škůdkou ani nedá.
Toho ze škůdky vystřihovali a myslím, že to ty jeho nohy nedaj,
protijedoucí měli "jen" odřeniny od pásů a jinak v pohodě.
Naposledy editováno 12.10.2017 13:10:09
Čmoud píše: PetrL3> jó ahá já myslel, že mluvíš ze své nějaké zkušenosti, jasně je lepší si o tom něco přečíst Jenom abych tě uklidnil, tak když jsem se tam bavil s pár lidma na toto téma, tak nikdo neřešil zvěř všichni hned mluvili o ceně pokut a že se jim to nevyplatí.Asi jsou tam převážně blbci.Ten strach že ti tam něco skočí to řešim i tady u nás a přes les mám voči na šťopkách a zpomalim.Nedávno jsem jel na Sedlčany a zrovna jsem se rozjížděl za vsí ani 80 jsem tam neměl a najednou srnka se otáčí ve skoku v pangejtu.Nic bych s tim neuděl.Ale máš pravdu, že ta zvěř v tom bude taky
Ty ses bavil s pár lidma, hmm.
Voják co byl ve válce nemusí znát příčinu jejího vzniku a mít přehled o vývoji. Ale může si bejt jistej, že o ní ví víc než já, když já v ní přeci nebyl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Ráno jsem byl služebně na cestách. Původně jsem chtěl jet autem, ale jel jsem sám, tak nakonec vyhrálo Adenium. Velmi oceňuju vyhřívání rukou, ten kdo ho vymyslel, by si zasloužil metál. V 7 stupních to bylo velmi příjemné.
No a srnky...nebo rychlí motorkáři ? Před polednem jsem jel svojí rychlostí 80 až 90 km /h., vtom frrrr a předjelo mně cosi na dvou kolech. Podřadil jsem, přidal, ale neměl jsem šanci, on jel aspoň 150. Po pár kilometrech jsem ho dojel. Za zatáčkou stálo auto, odbočující vlevo a dávající přednost protijedoucímu autu. V té rychlosti neměl šanci zabrzdit...já jel těch 90, zabrzdil jsem normálně. Bylo to Kawasaki ZXR nebo něco podobného ( říká se tomu ninja ? , tyto typy mi nic neříkají ) Omezení rychlosti není bezdůvodné, nejen kvůli zvěři.
Naposledy editováno 12.10.2017 14:56:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Provoz musí být svižný a jízda plynulá.
Osobně si v této sezoně nejvíc cením vyvážení předního kola na Yamaze. Konečně se to nad dvě kila netřepe jak drahý pes.
Na čízu mám nachystanou novou spojku protože tedˇ frčí max 105km-h a klouže to jak trefené.
Milane viděl bych to na společnou projíždˇku. Já na čezetě a ty na adeniu. Možná by jsme se rychlostně sešli.
4 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Naposledy editováno 12.10.2017 20:00:38
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Já mám takový "problém".
Když nekde neco vidím- řeknu si, šak to vyfotím, až budu na lepším místě.
Kulový.
A tak nemám Tarikovu skálu ani hospodu "U Gaskoňských kadetů".
Ale viděl sem to...
Čmoud píše: milan1963> takže to projel než projelo to auto v protisměru
Jirka4137 píše: Ve skandinávii běhají trošku větší srnečky. Dodržování rychlosti je tam asi nutné nicméně to není nic pro mě. Trávit drahocený čas vlečením se po rychlostkách to musí fakt bavit. To budu raději dělat na něčem v garáži.
Provoz musí být svižný a jízda plynulá.
Osobně si v této sezoně nejvíc cením vyvážení předního kola na Yamaze. Konečně se to nad dvě kila netřepe jak drahý pes.
Na čízu mám nachystanou novou spojku protože tedˇ frčí max 105km-h a klouže to jak trefené.
Milane viděl bych to na společnou projíždˇku. Já na čezetě a ty na adeniu. Možná by jsme se rychlostně sešli.
Omezení rychlosti je na zvážení, protože v čechách je umístěné často poměrně nesmyslně.... čtyřproud, žádné připojovací pruhy, kolem zeď ve městě, takže žádné srnky a 50 - to je nesmysl... 30 u školy smysl má, ovšem může bejt časově vymezená (mimo noc a víkend) atd. atd. atd...
Ono většina lidí není úplně blbých a kde se rychle jet nedá, tzak tam rychl nejedou, protože tam nevidí, nebo jsou jinak ztížené podmínky....
K havárii š120 - bezpečnost byla sice lepší než u předcházejícího typu, ale dneska, když je to autop konstrukčně 40 let staré samozřejmě není porovnatelná, protože ač jsou automobily v základní mechanice stále skoro stejné jako před 20 lety, tak v pasivní bezpečnosti zaznamenaly značný pokrok. Nebudu tu rozmazávat debatu o tom, že možná víc záleží jak nabouráš, než v čem nabouráš, ale podle měřitelných hodnot jsou dnešní auta skutečně bezpečnější značně... Dřív se holt dělala auta na ježdění, dneska se dělají auta na bourání
Silná motorka ale umožňuje řešit některé situace podstatně bezpečněji než slabá, protože máš forotu na reakci abys z místa nebo manévru jež je rizikový poměrně brzy do situace normální... na slabé už máš jen na výběr riskovat víc a nebo se na to radši vysrat... a to mne sere, vlíct se za kamionem, kterej sice nejede úplně pomalu, ale nic přes nej nevidíš, turbulence vzduchu za ním s tebou škubou, takže to furt rovnáš a nic nevidět je prostě špatný, tak jamile vidíš, tak to nakulíš a zbavíš se ho....
Na slabé motorce jedeš na volné silnici za slabého provozu ve výsldku podobnou průměrnou rychlostí, ale tyhle situace jsou mnohdy neřešitelné, nebo řešitelné za cenu nějakého jiného přestupku, jako ho vzít na konci obce, kdy i ta slabá motorka má kapku lepší zrychlení než ten kolos.... když jsou koně v zásobě, tak ho šmejkneš s prstem v nose a situace je vyřešená, protože nejsi ohrožován nulovým výhledem a omezováním stability, ačkoli se pak nemusíš pohybovat nutně dvojnásobnou rychlostí....
Už instruktor v autoškole kdysi říkal, že se má jezdit především plynule a rychlostí odpovídající situaci - tak nějak zapadnout do davu a že řidiči vlečící se bezdůvodně pomalu jsou ve výsledku více nebezpeční, než ti rychlejší... Protože ten kdo se bezdůvodně courá, nasere v čase řádově minut ty za sebou natolik, že začnou vymejšlet jak se ho zbavit a budou se pokooušet to udělat i v místech, kdy by je to jinak nenapadlo, protože pro kloubouka jsou ohroženi v toma by stihli včas do práce, aby vyzvedli děti ze školky, aby to a aby ono....
Nízká rychlost není sama o sobě zárukou bezpečnosti, v některých případech je naopak nebezpečná a kdo si myslí, že sveřepé dodržování rychlostních limitů s veeeelkou rezervou ho zachrání od průseru je naiva.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Odpoledne pojedu na víkendový pobyt do Jeseníků - mám volný víkend po asi 2 měsících. Původně měla jet se mnou jedna osoba, ale nakonec jedu sám, takže na Adeniu. Vracet se budu asi přes Brno a uvažuju, že bych se zastavil ve Zlíně, neb to město se mi velice líbí. Počítám, že bych měl najezdit tak 700 km, takže doháním léto, když jsem proháněl menší stroje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Pech- Pan instruktor měl svatou pravdu. Nejhorší je když někdo tvoří překážku. Nutí všechny za sebou riskovat životy. Nejlepší je plout s proudem. Sám když odbočuji snažím se co nejrychlejc zmizet ze silnice a to ještě hlídám v zrcátku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jeseníky jsou na podzim hezké, i počasí vyšlo. Naježděno asi 600 km, někde u Lanškrouna jsem potkal Jawu 650 Classic, celočervenou. Kdo to mohl být, nevím.
A kolikrát myslíte, že jsem nenastartoval a prosil auta o elektriku z baterie přes kabely ? Při fotografování jsem raději motor nevypínal.
Zaujala mně ta P V3 S na poslední fotce - krasavice.
Pár fotek...
Navštívil jsem Peklo !
Podzimní pohoda v horách...
Šumpersko - brána do Jeseníků
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 7 | 26.4.2024 v 09:54 cmiral |
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 9 | 23.4.2024 v 21:06 rg250 |
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka | alexch | 2 | 9.4.2024 v 21:22 Dolin |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka | Mario853 | 7 | 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA |