a to 1% si myslím ,malo chladici kapaliny, spatnej termostat, blbej kontakt na větráku. nad 90 stupnu se musis sepnout.
- nehazej flintu do žita nejses 1 ani poslední.
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 srad 1997 provozní teplota
urcite by ti blikala kontrolka, ze to je moc, 110 moc neni, ale vetrak by mel spinat podle me uz kolem 105, ale mozna spina pozdeji, nevim to u tohodle modelu presne, snad se ti nekdo ozve, kazdopadne si z netu nekde stahni manual
ridici jednotka sradu hlasi kritickou uroven tusim pri 120ti.
Na okruhu se teplota pohybuje dlouhodobe kolem 100-110 a zadny problem spojeny s teplotou jsem nezaznamenal. Snese hodne
Jestli ti to pri 110 vari, nemas spatne vicko? Nebo si pletes zvuk varu s prepoustenim do expanzky.
Naposledy editováno 17.04.2008 11:42:42
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 srad 1997 provozní teplota
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 srad 1997 provozní teplota
Bubrak ZX10R>RadimGSXR: To je normalni. Tech 120 teda uz ne, ale jinak jo. Ja mam treba na dalnici kdyz je venku +15, tak kapalina ma 65st., vjedu do mesta a pri pomale jizde to preleze 100. Termostat se otvira u ZX10 v 58st.
Srad obecně chladí o dost víc než moderní ninjy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 srad 1997 provozní teplota
Bludevil>Pánové to máte problém, za jízdy mi snad nikdy nešla provozní teplota přes 80stupnu (prumer cca 77), kdyz stojim a faaakt jako ze cely mesto pomaly kolony ve 30ti stupnovym horku, tak ukaze obcas i 100 stupnu, ale na vetrak mi snad SRAD ani nikdy nesel. Mozna fakt pri stani v kolone pul hodiny, ale
Esli ti neukazuje blbe teplota v tom pripadku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 srad 1997 provozní teplota
Bubrak ZX10R>Esli ti neukazuje blbe teplota v tom pripadku.
To naopak urco ne. Srad ukazuju teplotu na rozdil od ninj uz od 20 stupnu a kdyz je v garazi a zapnes klicek, tak ti palubka napise presne teplotu co je v mistnosti (ne, nemam senzor venkovni teploty ), coz je myslim dobrej ukazatel;)
Jinak mi bylo řečeno že srad právě běhá ve vysokých teplotách ale to co mi dělá ted je už moc.
Asi zkusim vyměnit to víčko na chladiči a termostat..chtěj az to 980 za termostat a 890 asi za víčko.
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 srad 1997 provozní teplota
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 srad 1997 provozní teplota
Pak bych zkontroloval stav konektoru mezi regulátorem a altíkem. Když jsem to viděl u sebe, tak to bylo totálně zoxidovaný a skoro rozteklý.
Dál bych proměřil ten stator. Ze statoru do regulátoru vedou 3 vodiče a měřitelný odpor na koncích vodičů u konektoru je cca 1 Ohm. Pokud má vinutí nekonečný odpor, pak je jedna fáze přerušená. Pokud je tam zkrat, je nejspíš porušená mezizávitová izolace. Každý ze tří vodičů by také měl mít nekonečný odpor vůči kostře. A dále bys měl zkusit roztočit motor s rozpojeným konektorem od statoru a napětí na jednotlivých vodičích vůči sobě by mělo být cca 60 V střídavých.
Pokud je tohle všechno v pohodě, tak už zbývá jen regulátor napětí. Pokud je baterie tak nějak normáně nabitá, tak by to ve všech režimech otáček motoru mělo dávat na svorkách baterie tak nějak 13,5 až 13,9V stejnosměrných. Například mě to v otáčkách dávalo jen něco řes 12Voltů a to baterku nenabije jak má.
Cidlo jde podle servisniho manualu zmerit taky - da se do varici vody a zmeri se odpor...
Vicko kdyz se preventivne vymeni, tak se taky prd stane.
Naposledy editováno 03.01.2018 15:00:56
Jsem ty dráty akorát nechtěl měnit celý kvůli barevnosti že nevím zda se koupí stejný aby ty barvy byly zachovaný., Uvidím jak moc to bude poškozený.