paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
60%
15
Jezdim pořád.
40%
10

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

20.8.2017 v 22:18 | Nahoru | #63811
Milan1963-- 1) závada na starteru,též jsem se stím setkal 2)máš mít odpojovač baterie přímo u motoru,u každe klasické škodovky jsem ho měl 3)měl jsi jet Astrou.

Naposledy editováno 20.08.2017 22:18:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

21.8.2017 v 10:15 | Nahoru | #63812
Vlasťák1973> z Mírova popisu fotek jsme kamarádi ve vodě i na souši ještě nám tedy chybí ve vzduchu

(reakce na) Jawablázni

21.8.2017 v 11:44 | Nahoru | #63813

kehaj píše: milan1963> Tebe opravdu ta elektrika nemá ráda.

.



aneb jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá ... :)

Milan: Co takhle se poohlédnout po nějakém ranném Suzuki Jimny. Nebo si na ježdění pořiď aspoň Felicii. Spolehlivost vůči 120 nebetyčná a to do toho vůbec nemontuju toho populárka....

Jawablázni

21.8.2017 v 13:34 | Nahoru | #63814
Startér umí zlobit u každé značky, není to jen výsada škodovek. Když si vzpomenu jak zlobil na podniku startér u Romana (motor jak v Ikarusu) a startovat se to muselo ve dvou anebo odklopit kabinu když nebyl závozník....

Vlasťák - na odpojovače baterie si vzpomínám u Avií, Tatrovek a u posunovacích lokomotiv ale třeba u dvanáctsettrojek nebo běžných škodovek si to nepamatuju. Pravda je že jsem ho měl danej třeba ve Volze čtyřiadvacítce. Vlevo vedle chladiče.

Jawablázni

21.8.2017 v 14:34 | Nahoru | #63815
Bimbam-- normální vycvákavací odpojovač(traktorovej,Avia a pod),přiděláš ho na plech u motoru co máš pod palivovou pumpou,stejně se muselo většinou cupnout,když to den dva nejelo,nikdy jsem neměl problém kapotu zvednout ani u škodovky či teď Renaulta.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

21.8.2017 v 16:41 | Nahoru | #63816
To už není o tom, co je menší nebo větší sráč, tahle serie už značí jediné - jakej pán, takovej krám......

(reakce na) Jawablázni

21.8.2017 v 17:23 | Nahoru | #63817

pech. píše: To už není o tom, co je menší nebo větší sráč, tahle serie už značí jediné - jakej pán, takovej krám......



to vypadá jako neuctivost a nechce se mi věřit, že bys byl neuctivý

Jawablázni

21.8.2017 v 17:41 | Nahoru | #63818
Zdravím všechny vespolek,
Tímto se obracím na někoho, kdo by dokázal s mojí 350/640 už konečně udělat něco, aby fungovala tak jak má. Problém jsem už popisoval v deníku – motor 2015 GO od té doby najeto cca 5tisíc. Motorka je takřka nepoužitelná v nízkých otáčkách, jízda po městě atd.. 3 – 50km/h škube, zavření plynu před zatáčkou – škube. Zkoušel jsem už snad všechno na co jsem narazil v různých forech, naposledy výměna karburátoru koupeného originál Jawa Týnec, vyčištění výfuků, kohoutek, benzín, svíčky, kabely…
Prostě bez úspěchu. Sám už s tím nemám šanci nic udělat, tak bych byl rád, kdyby se našel někdo, kdo by se na to mohl podívat a diagnostikovat. Jinak když je motorka v tahu, není žádný problém, do kopce i po rovině při rychlosti 80km/h jede parádně. (víc stejně nejezdím) . Tramp ani 634 tenhle problém nemají a fungují bez problémů.
Díky za pomoc

(reakce na) Jawablázni

21.8.2017 v 17:51 | Nahoru | #63819
milan1963> ale zase se nenudíš jak s nějakou sterilní Hondou. Jak říkáš Japonec až nakonec.

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

21.8.2017 v 19:46 | Nahoru | #63820
Laďa + Milan: to není neuctivost, to je konstatování, že krom J650/660 které skutečně sráče jsou, je to o přehlížení základní údržby . pérák pěknej, stav motoru těsně před smrtí, řetezovka vytahaná jak kšandy a pak je údiv nad tím, že to chcíplo zrovna tak daleko od baráku... Příprava škodovky (proti které nic nemám) spočívala především v naleštění, ale ne v kontrole zásadních věcí, pak opět údiv nad závadou, pak ušlápnutá páka u pionýra, což to se stane, ale neochota problém vyřešit za cenu která stejně nižší nebude, ale dlouhé vymýšlení jak by se ušetřily dvě stovky... Tyhle postupy spolehlivosti nepřidají...

Tyhle stroje už mají odžito a aby se s nimi dal ujet hektar kilometrů potřebují přípravu a péči ano je spousta lidí co objeli půl světa se š742, jejími předchůdci i následovníky, ale když se pobavíte s aktéry, tak bezvýhra dně vždy si auto pečlivě přpravilia kalkulovali co všechno se podaří cesotu zničit, trénovali jak ty situace řešit, vštak to samé v bledě modrém je Sucháč a spol..., třeba s touhle škodovkou jsem najezdil 150kkm naprosto spolehlivě, ale chtělo to dvě věci, nezanedbávat údržbu a nešetřit na dílech, dávat slušné, které jsou zatím díky bohu celkem k sehnání, ale ne všude a ne za 15,50- Měl jsem problém i se startérem, ale ten dával zvuky a chováním (stejně jako všechyn další věci krom plynové struny) dlouho dopředu najevo, že se blíží jejich konec... tak sjem použil nový, originální startér a byl od něj pokoj až do konce, sice stál ten magneton dvojnásobek čínské mrdky, ale přesně o tom to je...

Stejně je to s Favority a Feliciemi, jsou to docela dobrá, vděčná a skutečně spolehlivá auta, ale ne v rukou lempla..... protože jsou ze staré školy, tak ačkoli paramterově jsou o krok dál než š742, tu péči chtějí taky... a ta fakt nespočívá v leštění laku.

Geodet: sterilní Honda (nebo cokoli na jíjí úrovni) je asi jediná možnost spolehlivé mobilty, protože jedno za rok vymění olej s fltry, a pak bude akortá hlídat zda nemá suchej řetěz (čemuž se doposud nevěnoval ) a ojeté destičky či pneumatiky.... To není sterilita ale serioznost a spolehlivost, kterou nabízejí i 20 let staré vrány tohoto původu při dodržení základní údržby.

(reakce na) Jawablázni

21.8.2017 v 20:40 | Nahoru | #63821

Čmoud píše: Vlasťák1973> z Mírova popisu fotek jsme kamarádi ve vodě i na souši ještě nám tedy chybí ve vzduchu



všechno jde

(reakce na) Jawablázni

21.8.2017 v 21:09 | Nahoru | #63822
pech.> Tak já to myslel samozřejmě ironicky, protože tu sterilní Hondu NC700X mam. A Milan jí opovrhuje. Před 14 dny jsem najel po Rumunsku 3 tisíce kilometrů a protože se chci hlavně svést a nejsem žádnej mekánik, tak mi ta Honda vyhovuje. Kolega Kalup, kterej jel se mnou, na ní za 5 let najel přes 90 tisíc km. Za celou dobu měnil jen ložisko v zadním kole. Jinak jen spotřebák jako gumy, řetěz. Nedovedu si představit, že by se J660 tomuhle jen vzdáleně přiblížila.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

21.8.2017 v 21:25 | Nahoru | #63823
Co děláte ve čtvrtek (pátek) bando nezajedem třeba na hamburgr https://mapy.cz/zak...ack%20bary&cat=1



Čmoude,kdybys mi to připoměl tak jsem ti do kempu vzal ten štít

Naposledy editováno 22.08.2017 09:55:39

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

22.8.2017 v 09:10 | Nahoru | #63824
pech.> Neber to ve zlém, ale jak poznáš, že startér " odejde" ? Zřejmě jsi chytřejší než já a máš víc zkušeností...
Napsat o Jawě 660 že je to sráč, je troufalé. Znáš ji dobře, jel jsi na ní ? Netvrdím, že je to světová špička, ano, taky mně dost naštvala, ale kvůli tomu ji tak hanit nebudu. Dobrou definici Jawy 660 napsal hrnous - dobře zkonstruovaný a festovní stroj. Pravda - elektrika je velkým problémem. Ale nic víc ! Proti Jawě 650 jde o velký pokrok.
Na srazu Jawy 660 nám z deseti zúčastněných strojů osm Jaw druhý den nenastartovalo. Majitelé japonců by se asi zbláznili, ale víš co jsme udělali my ? Usmáli jsme se tomu a s hrnousovou pomocí jsme se jali všechny stroje postupně zpojízdňovat. A podařilo se to, všichni jsme do dvou hodin odjeli ! Ber to tak, že nikdo z nás majitelů nedá na svůj stroj dopustit a tak nějak počítáme s tím, že prostě máme novou Jawu a porucha se může objevit. Možná máme zvláštní , osobitý přístup, ale rozhodně - aspoň já - nemáme nervy nedranc z toho, že motorka zrovna nestartuje. Uznávám, je to mrzuté, ale vše se vyřeší.
Já osobně, pokaždé než někam vyjedu, už automaticky počítám s tím, že nemusím dojet - auto, motorka, i kolo. Vždyt' máme jen stroje. Za těch 35 let co jezdím, tomu nikdy nebylo jinak.
Geodet : Jirko, 700 je spolehlivá, ale na můj vkus "nijaká", nevím, jak to lépe napsat. Mně je Honda celově nesympatická, to se netýká jen 700 (s výjimkou TA 700, ta se mi líbí ). To už raději Yamahu, nebo Kawasaki. Nechci se ale pouštět do diskuse, která by nikam nevedla.

(reakce na) Jawablázni

22.8.2017 v 09:17 | Nahoru | #63825

milan1963 píše: Dobrou definici Jawy 660 napsal hrnous - dobře zkonstruovaný a festovní stroj..



Jestli je to ten samej hrnous, kterej napsal, že jawa660 je výdržnější, než Yamaha XT, tak bych jeho hodnocení nebral moc vážně.

(reakce na) Jawablázni

22.8.2017 v 10:31 | Nahoru | #63826
Vlasťák1973> ten Rychláč vypadá sympaticky a čtvrtek bych taky mohl (a jenom bych ti rád připomněl ten štít )

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

22.8.2017 v 10:34 | Nahoru | #63827
milan1963> Jawa 660 rozhodně sráč není, ano, má svoje jisté muchy, ale jinak je to betelný stroj doslova humpoláckého vezření.. oprotivá XTčku je většina věcí minimálně o polovinu festovnější, tužší.. schválně si ty motorky postavte vedle sebe jako já a chodťě kolem nich hodinu, pak si k nim kleklněte, lehnětě.. myslím že nakonec budete stejného názoru. Tím neřeším problémy s elektroinstalací, které byly a jiné.. pouze mechanicko/konstrukční provedení.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

22.8.2017 v 14:05 | Nahoru | #63828
hrnous> A co ji je ta bytelnost platná?

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

22.8.2017 v 14:33 | Nahoru | #63829
Béďa - třeba to, že až přibereš na nadmetrákovou váhu že se to pod tebou i po padesáti letech neposkládá jak domino.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

22.8.2017 v 14:35 | Nahoru | #63830
Béďa17> Proč by nebyla ? Po vychytání much je to naprosto spolehlivý stroj!

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

22.8.2017 v 14:38 | Nahoru | #63831
Vlasťák - kurnik, musíš dělat srazy v tejdnu? Od pondělka do pátka chodím do práce.... a ještě nejmíň patnáct roků budu doufám chodit .

(reakce na) Jawablázni

22.8.2017 v 15:05 | Nahoru | #63832

hrnous píše: Béďa17> Proč by nebyla ? Po vychytání much je to naprosto spolehlivý stroj!


To i každá čína je po vychytání much spolehlivý stroj.

(reakce na) Jawablázni

22.8.2017 v 15:06 | Nahoru | #63833

Bimbam píše: Béďa - třeba to, že až přibereš na nadmetrákovou váhu že se to pod tebou i po padesáti letech neposkládá jak domino.


Myslím, že to zvládne XT zrovna tak. Nemyslím, že by trpěly praskáním rámů.

4 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

22.8.2017 v 15:15 | Nahoru | #63834
Akorát mi přijde malinko tendenční tvrdit jak je to nahovno stroj, když si na tom nikdo z opovrhovatelů nenajel alespoň 5000km

(reakce na) Jawablázni

22.8.2017 v 15:18 | Nahoru | #63835
milan1963> Já Hondu NC700X nepovažuju za nijakou. Mohla by mít víc koní, ale mě to postačuje. A to, že nemáš nervy na dranc, když si v ČR a Hrnous po boku chápu. Teď mi pověz co bys dělal v cizině a bez Hrnouse. To by už taková prdel nebyla. A řekni mi když si takovej cestovatel, kde si byl za poslední 3 roky v zahraničí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

22.8.2017 v 15:20 | Nahoru | #63836

Bimbam píše: Béďa - třeba to, že až přibereš na nadmetrákovou váhu že se to pod tebou i po padesáti letech neposkládá jak domino.


Kolega má XT660X (motard) - váží okolo metráku, jezdí na tom opravdu palbu na limitech stroje, memá problém i dál s manželkou a bagáží ( má přešité sedlo ). Motorka se ještě neposkládala a nikdy ho nikde nenechala !!
Tak nevím o kolik moc je Jawa lepší než funkční XT

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

22.8.2017 v 15:37 | Nahoru | #63837

hrnous píše: Akorát mi přijde malinko tendenční tvrdit jak je to nahovno stroj, když si na tom nikdo z opovrhovatelů nenajel alespoň 5000km



Já myslím, že stačí to vědět od druhých. Pokud je problém to nastartovat, nepotřebuju na tom jezdit, abych věděl, že je to křáp.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

22.8.2017 v 15:42 | Nahoru | #63838
PetrL3> ta motorka za to nemůže jaký maji postoj v Jawě

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

22.8.2017 v 15:43 | Nahoru | #63839
PetrL3> V tom případě by musely být křápy třeba všecky auta od Škodovky. Protože Fábie měly taky problém s elektzro svazkem, a to dost podstatný, kdy do něj tekla voda z ostřikovače a spol, ten pak nabobtnal, přístrojovka se rozehrála jak barevná hudba, auto se zastavilo a nový svazek si nacenili snad na 40 tisíc + práce, když to zdechlo týden po záruce. Škodovka to snad nikdy oficiálně nepřiznala. Věděli to majitelé, které to potkalo,. Posléze fabrika vydala takový "tajný servisní bulletin" pro originál servisy, podle kterého to měli opravovat když se jim to dostalo pod ruku v rámci garance. Do protokolu to pak psali pod nějakým pochybným názvem, aby zákazník nevěděl, že mu rozpárali půl auta v rámci "výměny brzdovky".

Naposledy editováno 22.08.2017 15:46:06

(reakce na) Jawablázni

22.8.2017 v 15:47 | Nahoru | #63840

Čmoud píše: PetrL3> ta motorka za to nemůže jaký maji postoj v Jawě



Já netvrdím, že za to může, jen, že je to křáp. Může za to ten, kdo ji spíchl a nedotáhl koncovku (dost podstatnou).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist