Naposledy editováno 28.06.2017 18:28:06
1 reakcí na tento příspěvek Prasklina na zvare
1 reakcí na tento příspěvek Prasklina na zvare
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na zvare
Podle vzhledu to bude vada svaru, čoveče ty seš fakt NDT odborník
SojkinXR6R píše: Laz5>
Podle vzhledu to bude vada svaru, čoveče ty seš fakt NDT odborník
rozřízli obyčejný obdélníkový profil,trochu ho zmáčkli a zavařili.......no a svar prasknul.
myslím,že se kolega trefil naprosto přesně-je to vada ve svaru.zvláště když to prasklo opravdu ve středu toho svaru a né těsně za ním.
1) opálený elox, práce s vyndáním zaplatit někoho....a je riziko, že je v okolí několik dalších stresových prasklin které vylezou časem
2) nová = taky nandat vyndat a jistota
3) určitě zkus na původního majitele jesli něco domluvíte
Já osobně bych šel no jiné, než oprava. Cena je podobná jen výsledek jistější...
Ale to je jen můj názor strojaře a kdysi sv. technologa
Edit: jééé Laz5... jsem si nevšiml...jojo přesně tak TIGA na něj!
Naposledy editováno 29.06.2017 19:35:01
2 reakcí na tento příspěvek Prasklina na zvare
Sonicek píše: stejně je ten svár celkově dost nepěknej na to, že to vařila mašina. Nejlepší řešení je koupit novou kyvku. Svařování stejně bude stát za prd, protože aby jsi to zavařil, tak potřebuješ stejnej svař.materiál jako je samotná kyvka, elox by jsi musel celej vybrousit a následně doufat, že po svaření to nic neudělá. Aby jsi to zavařil, tak to musí ven a pak to pnutí by to mohlo celé dokroutit a ještě k tomu je to bez vysledku že to bude cajk. Aspoň pak nechat udělat magnet aby jsi věděl jestli je to v pořádku. Tigem bych to vůbec nedělal, možná jen kořen a taky foukat do toho profilu argon aby to stálo za něco. Nejlepší je jezdit s pocitem, že je to všechno v pořádku a proto bych stejně koupil kyvku
Pod to se podepíšu
Koupil bych nějakou jetou kyvku,která bude pořád lepší než to vařit. Pokud by to mělo za něco stát,tak bych to asi nevařil doma (u kamaráda) na koleni. A když to dáš nějaké firmě,tak to bude stát peníze. Za mě jetá kyvka . Nedíval jsem se co stojí nová,ale pokud by to nebyla nějaká šokující investice,tak bych uvažoval i o nové.
je to prasklé od zhora až dolů,motorka jezdí,do katastrovy to má ještě daleko....,kdyby si toho nevšiml,tak by to najezdilo možná ještě hromadu kilometrů a až by to křuplo více,tak by začal cítit,že se mu motorka začíná pod prdelí nějak divně vlnit...
co se týká svaření-vykopat frézičkou starý svar je práce na 5 minut,dalších 5 minut zavaření,kdyby byl blíže,klidně mu to za 2kila zavařím a věřím,že by to drželo.
už v úvodu jsem psal-pokud koupí za solidní peníz starší-tak koupit,ale zavařit to problém není.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na zvare
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na zvare
klubko píše: Sonicek> a čím, když né TIGem?
MIGem
BTW, jezdim na svarene kyvce od roku 2002, ulomila se ve svaru bez jakekoliv deformace profilu. tzn podle me je lepsi dobre svarena nez jina svarena odborniky v suzuki - svary na ramu TL jsou fakt ukazkove - jak to nedelat
neříkám, že se to nedá zavařit, určitě to jde snadno jak ve fabrice, ale chce to stejnej přídavnej materiál nebo to bude stát za prd. Nevím kde se dají tyto informace sehnat, ale možná přímo od zastoupení značky, kdo ví...
Nevím jak to má třeba TL, ale některé profily jsou tenkoštěné a tam už človek musí svařovat podle citu a zkušeností, když má stěna 2mm nebo 5mm je dost rozdíl. Jinak dnešní motorky jsou lehčí a lehčí, takže kde jinde uspořit váhu než na materiálu, třeba v době TL tomu bylo trošku jinak. Ale to fakt odbočuju, nevím...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
V Storm 2014 + Suzuki DL 1000 V-Strom | Patton | 11 | 12.10.2024 v 11:36 Patton |
Rozsvícení kontrolky po umytí Suzuki DL 1000 V-Strom | alpik-62 | 9 | 30.9.2024 v 17:09 alpik-62 |
Posunutí plotny Givi monokey M7 na ... Suzuki DL 1000 V-Strom | Niki76 | 17 | 24.9.2024 v 19:53 Niki76 |
V-strom 1000 K7 houpe volnoběh, vyn... Suzuki DL 1000 V-Strom | DariusXT | 6 | 15.8.2024 v 19:01 Rooks |
KLV 1000 - dostupnost dílů Suzuki DL 1000 V-Strom, Kawasaki KLV 1000 | Kadlina | 4 | 30.5.2024 v 11:16 milor |