paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
60%
15
Jezdim pořád.
40%
10

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

21.6.2017 v 11:05 | Nahoru | #63031
Tady jsem rozjel diskusi o Jawa 350 OHC jako kývačka . Na facebooku napsal Motokenny, že do toho půjde, tak jsem zvědavý. Udělat to pořádně a s citem, byla by ta motorka někde jinde.

Jawablázni

21.6.2017 v 11:10 | Nahoru | #63032
Tenhle kočkopes je tak ujetej, že se mi i líbí. ;)

(reakce na) Jawablázni

21.6.2017 v 11:30 | Nahoru | #63033
Smartor> Pochybuju, že to půjde. Třeba jen ta kolena výfuků - jiná než originál - je nutná homologace. Ta stojí tisíce, desetitisíce...možná i jiné díly , a finančně je to úplně někde jinde , než 100 tisíc...

Jawablázni

21.6.2017 v 11:40 | Nahoru | #63034
No asi nepůjde to dělat v rámci Jawy, ale v rámci domácího tuningu něco z toho možné realizovat i je.
Zrovna origo oboulený kolena s katalyzátory by asi bylo první, co bych hodil do vany se šrotem co mám v garáži.
Ta maska mi příjde dobrá, rouboval jsem i větší zvěrstva.
Blatníky a kastlíky jsou asi taky řešitelné z origo kejvy. Jen ta nádrž by asi byl trochu ořech.
Ale s COčkem a pár plechama by se možná něco sprasit dalo.
Docela by mě zajímalo, jak by po všem probíhala technická. ;)

Edit: A udělat Krajanský laminátový přestavbový set (PAva umí celkem dobře) třeba by se to i chytlo.

Naposledy editováno 21.06.2017 11:44:21

Jawablázni

21.6.2017 v 13:05 | Nahoru | #63035
Na samotnou Jawu s.r.o. vůbec nesázím, ale její dealeři se do úprav pouštějí. MotoKenny má tento týden obdržet nová kolena, která si nechal vyrobit. Aleš Matějka z Montyjawa.cz si zase z Anglie objednal kolena s EURO 3 a teď je tam bude pasovat. Legislativně nevím, jak to bude ošetřeno.

Mototechnik zatím zlegalizoval a připojil sajdu

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

21.6.2017 v 13:09 | Nahoru | #63036
Pro Aleše Matějku alias Montyho budu vyvíjet úpravu motoru - co se elektronické stránky týče. u Euro4 funguje složitý systém adaptací a kontrolních mechanizmů, takže pouhé hrábnutí do výfuků může skončit pádem do nouzového režimu. Výsledkem by mohl být minimálně co do motormanagementu doladěný motor na jedničku, bez katalyzátorů a jiného haraburdí. Co se legislativní stránky týče, tak samozřejmě jakékoli hrábnutí do emisního systému - dokonce i výměna vzduchového filtru za jiného výrobce - dnesjka potřebuje papír od dekry o "kontrole náhradních dílů" za balík peněz, že to tam vůbec můžeš dát.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

21.6.2017 v 13:44 | Nahoru | #63037

hrnous píše: Pro Aleše Matějku alias Montyho budu vyvíjet úpravu motoru - co se elektronické stránky týče. u Euro4 funguje složitý systém adaptací a kontrolních mechanizmů, takže pouhé hrábnutí do výfuků může skončit pádem do nouzového režimu. Výsledkem by mohl být minimálně co do motormanagementu doladěný motor na jedničku, bez katalyzátorů a jiného haraburdí. Co se legislativní stránky týče, tak samozřejmě jakékoli hrábnutí do emisního systému - dokonce i výměna vzduchového filtru za jiného výrobce - dnesjka potřebuje papír od dekry o "kontrole náhradních dílů" za balík peněz, že to tam vůbec můžeš dát.

Otázka co pak před další STK. Zda předělat zpět na KAT nebo hledat STK, kde si toho nevšimnou..

(reakce na) Jawablázni

21.6.2017 v 14:02 | Nahoru | #63038
elevator> Nikdo na tom bazírovat nebude - katalyzátory bývají běžně malé s rychlou aktivacíco nejblíže svodu - tady jsou zbytečně tlusté a sekundárná bývají v první třetině výfukové koncovky. Toho bych se nebál.. ale to že si to technicky obhájím já samozřejmě neznamená, že tam nebude nějaký rozumbrada, co bude hledat boule s katalyzátorama i na fechtlu

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

21.6.2017 v 14:04 | Nahoru | #63039
No pokud je u E4 lambda i za katem a hlídá spalování a funkci katu, je to trochu ořech jí vyřadit, aby odporově seděl výstup do jednotky, ale dá se. Navíc pokud u nás jsou motorky bez emisí, jde to vyřadit trvale.

Jawablázni

21.6.2017 v 14:06 | Nahoru | #63040
Otázka co pak před další STK. Zda předělat zpět na KAT nebo hledat STK, kde si toho nevšimnou..

Správnej čech...zase vymejšlet jak to všechno vochcat...

vergl za 100 000...DO...DO...

je to taková jawa..mau ce tung...

https://www.novinky....iky-nizkych-cen.html

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

21.6.2017 v 14:06 | Nahoru | #63041
Na technické?
Myslíš s tím českým přístupem:
"Souhlasí Ti číslo? Bliká to a svítí? Tak ještě jestli máš samolepící štítky=mít je umyté nebo poškozené===maximální průser, vzorek a rozměr pneumatik a....díky a přivez nám za 2 roky zase svoje peníze".

(reakce na) Jawablázni

21.6.2017 v 14:12 | Nahoru | #63042

Franky píše: Na technické?
Myslíš s tím českým přístupem:
"Souhlasí Ti číslo? Bliká to a svítí? Tak ještě jestli máš samolepící štítky=mít je umyté nebo poškozené===maximální průser, vzorek a rozměr pneumatik a....díky a přivez nám za 2 roky zase svoje peníze".



Jak kdy a jak kde......vždycky se dá narazit na aktivního blba......
zeptej se Penála ,jaký měl trable ohledně dovozu BMW, u nás.......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

21.6.2017 v 14:17 | Nahoru | #63043
Verdom> Je i není, lambda ZA katem hlídá pouze a jedině správnou funkci katalyzátoru, respektive to, že není žádný zbytkový kyslík. Tady jse o to, že vyhozením katalyzátorů se změní tlakové poměry při vyplachování a směs se někdy až drasticky ochudí. Krátkodobé korekce pak přelezou 10%, posléze se to po pár desítkách kilometrů rozleze do dlouhodobých a když přellezou i ty, tak jdeme do nouzáku. Fígl je v tom, že při vytváření readiness kódů se testuje veškerý ansábl na reálnou funkčnost - v dnešní době nějaké primitivní odporové "kurvítko" vůbec, ale vůůbec nic neřeší. Protože při párování readiness si motor záměrně ochuzuje, obohacuje a měří si jak napětí, tak rychlost přeběhu a amplitudu lambdasond. To stejné u odvětrání nádrže/aktivní uhlí - s tím se u těchto strojů trochu válčí. Jednotka si testuje funkčnost sbírání pár tím, že systematicky otevírá a zavírá elektroventil a sleduje obohacení/ochuzení směsi. Pokud pak při ostré zatáčce vletí trocha benzínu přepadem do uhlí, to je rázem v prdeli a chyba je na cestě. A ne, nevyschne to :)

Jawablázni

21.6.2017 v 14:28 | Nahoru | #63044
Sakra to je ale sofistikovaný zařízení co se na ty čtyřtakty dává na regulaci směsi a spalin. Kosmická loď na kolečkách....Docela masakrrrrrr

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

21.6.2017 v 14:34 | Nahoru | #63045
Při té štrapáci se mění celá nádobka s aktivním uhlím - ne aby někoho napadlo dojet do uhelných skladů a chtít do Jawy půl kila hnědé kostky :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

21.6.2017 v 15:15 | Nahoru | #63046


Naposledy editováno 21.06.2017 15:44:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

21.6.2017 v 16:48 | Nahoru | #63047
Jak jsem psal - a hrnous potvrzuje - udělat si domácí úpravu nové motorky JEN tím, že dám jiná , možná hezčí kolena , v podstatě nejde. To by nad tím člověk musel strávit fůru času a platit dost peněz , aby motorku funkčně doladil. Běžný uživatel - netechnik, jako třeba já, nemá šanci. A to je dobře. Koupit a jezdit. K tomu je motorka určena.
Přiznávám, tuning mi nic neříká, nejraději mám originál stav - auto i moto.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

21.6.2017 v 18:31 | Nahoru | #63048
hrnous> No u ctyrtaktu pry otevrenym vyfukovym kanale spolehat na zpetny tlak a spekulovat o ovlivneni vyplachu mi prijde az moc pritazene za vlasy. U dvoutaktu pri preplachu dejme tomu. Navic pridavani a ubirani smesi s naslednou kontrolou na reakci ve spalinach ano, ale o tom jsem slysel jen pri odladovani a ne pri vlastnim provozu. Samotna funkce ma tyto testovaci rezimy vetsinou disablovany, jelikoz sami vedi, ze by to padalo do nouzaku, protoze se to muze dit za rozdilneho zatizeni a proto je bezna funkce jen optimalizovana na idealni prubeh spalovani. Nebo se mu snazi co nejvice priblizit. Protoze cim mensi motor, tim horsi hausnumera a vykyvy s ohledem na zatizeni ze sond lezou. No spekuluj a uvidis. Zatim se mi Shinerayawa do ruky nedostala. Ale par lidi tu zalusk ma a pak se v tom povrtame taky. Malokdo totiz je z tech jitrnic na vyfuku nadsenej. ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

21.6.2017 v 19:27 | Nahoru | #63049
Verdom> Člověk je zvyknutý při tom ladění několikalitrových motorů s našima jednotkama používanách například v kogeneračkách, letadlech a dalších zajmavých aplikacích myslet na každé procento.. takže tak :) Z detailů se skládá svět, jak já říkám :)

Jawablázni

21.6.2017 v 20:46 | Nahoru | #63050
Jak tak koukám,tak se tady přestává mluvit česky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

21.6.2017 v 22:41 | Nahoru | #63051
hrnous> kluci, pekna diskuze, i kdyz vam moc nerozumim mam jedbduchy dotaz: co by obnaselo cely ten ansabl s pocitacema lambdama a pytlicku s uhlim vyhodit a dat tam karbec z XR?

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

21.6.2017 v 23:32 | Nahoru | #63052
Já mám na Sobotu plán jasnej a co Vy- ukáže se někdo na Chodsku?

(reakce na) Jawablázni

22.6.2017 v 06:25 | Nahoru | #63053
Vlasťák1973> No já mám v plánu dorazit v pátek na ten Krucemburk. Jawamaniaci se tam sráží už po několikátý, tak snad mi to vyjde se alespoň z pátka na sobotu urvat.

Wenca 24: Jako všechno jde. Kluci přitáhnuli starší americkou káru, plnou předpotopní elektroniky, která nefachala a vstřikování z toho někdo vyndal. Všechno co zbylo se vyházelo a na zakázku se nechalo udělat sací potrubí a nahoru se fláknuly dva karby z volhy. Žralo to jako tank, ale celkem to i jelo. Měli to na blbnutí s tím, že se to pokusí dostat na veteránský čísla. Dokonce se jim to myslím i povedlo. Funkce motoru je o tom ve správný moment zapálit správný poměr benzínu a vzduchu. Pokud si pohraješ, dá se všechno. Navíc u motorky, u které se neměří emise by nějaký zásah neználkové na STK ani neodhalili. Pokud budeš mít na zrcátkách i výfuku nějaké homologační označení, zamávají ti a popřejí šťastnou cestu. ;)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

22.6.2017 v 08:23 | Nahoru | #63054
Wenca24> Obnášelo by to dát tam třeba naši jednotku pro řízení zapalování + ten karbec. Oproti karbecové verzi toto má jiný rotor zapalování skrz zuby pro synchronizaci vstřikovací jednotky, takže s rotorem vstřikování nerozchodíš původní zapalování. Teoreticky, pokud bude stejně umístěný snímač tak by mohlo jít jenom vyměnit rotor + nahodit původní zapalování s karbecem. Samozřejmě upravit nádrž - vyhodit čerpadlo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

22.6.2017 v 10:51 | Nahoru | #63055
Vlast'ák : jel bych hned. Kdybych mohl. Ani ten Krucemburk - třeba se jen podívat. Navíc v JH je sraz veteránů, prý at' přijedu s Popularem. Co se dá dělat...

V inzerci je toto. Nemá někdo zájem ? http://www.motorkar...denium-1164888.html. Já jsem jen zvědavý, kdy budu natolik zdráv, abych tu mojí havarovanou mohl odvézt do Týnce.
Tak nevím, ukazuje se mi jiný odkaz, neumím to lépe...je to 660 Adenium na prodej.
A toto : https://motorky.baz...2/Jawa-650-Style.php

Naposledy editováno 22.06.2017 10:56:09

(reakce na) Jawablázni

22.6.2017 v 11:01 | Nahoru | #63056

milan1963 píše: Vlast'ák : jel bych hned. Kdybych mohl. Ani ten Krucemburk - třeba se jen podívat. Navíc v JH je sraz veteránů, prý at' přijedu s Popularem. Co se dá dělat...

V inzerci je toto. Nemá někdo zájem ? http://www.motorkar...denium-1164888.html. Já jsem jen zvědavý, kdy budu natolik zdráv, abych tu mojí havarovanou mohl odvézt do Týnce.
Tak nevím, ukazuje se mi jiný odkaz, neumím to lépe...je to 660 Adenium na prodej.
A toto : https://motorky.baz...50-Style.php [/quote] U toho Adenia ja zajímavé, že ji má již druhý majitel od roku 2015 .. že by horký brambor, který je potřeba přehodit dál?

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

22.6.2017 v 11:12 | Nahoru | #63057
Když už se tu řeší čínská Jawa, tak musím přihodit zkušenost s čínským strojem Skyteam Mini 125 ccm a porovnání s Jawou 125 Travel. Skyteam jsem pořídil manželce, protože je to snad jediná 125 ze které dosáhne na zem. No a finále je takové, že se mi na tom jezdí lépe jak na Travelu. Rychlost vyšší - tachometrových 100 Km/h. Vibrace oproti Travelu neznatelné. Jizdní komfrot, ač se to nezdá kvůli malé konstrukci Skyteamu je na vysoké úrovni. Celková kvalita zpracování překvapivě dobrá. Shrnutí - tahle čína příjemně překvapila.

Jawablázni

22.6.2017 v 11:14 | Nahoru | #63058
Ta stylka je kamarádova, slovenský Dealer Jawy, je to prototyp v výrobním číslem 000004, hranaté kastlíky, nádobky, jiné kola atd..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

22.6.2017 v 11:16 | Nahoru | #63059
milan1963> tak jsem volal do Jawy. Vzala to paní na vrátnici. Ta mě prepojila na díly a tam už nic

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

22.6.2017 v 11:52 | Nahoru | #63060
jestli sháníte díly na 638+, tak doporučuju partdeck Tam sem vždy sehnal vše
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist