Téma: Černá listina
 
8.8.2016 v 08:25
Čau motolidi, rád bych se podělil s né zrovna dobrou zkušeností se dvěma moto obchody a to GLOBAL MOTO OSTROMĚŘ a MOTOSALON HRADEC KRÁLOVÉ -má to jeden majitel. Kamarádi se mi složili a k narozkám mi dali poukaz na koupi nové helmy na enduro v hodnotě 4 tisíce, helmu jsem měl ve zmiňovaných obchodech už vyhlídnutou, ale když přišlo na koupi, tak v obou obchodech zjistili, že moji velikost nemají ( M ) a tím pádem mi nemohu vyhovět, Po dotazu, jestli ji nemohou objednat, že počkám klidně měsíc, mi bylo odpovězeno, že kvůli jedné helmě, nebudou dělat objednávku !!! a že nová várka zboží bude nejdříve začátkem příštího roku. Já na to - že mam jako čekat 8 měsíců na helmu ?? Chtěl jsem to tedy řešit tak, že mi objednají helmu jinou, kterou si vyberu a něco si připlatím aby netratili, ale to že nejde, že si musím vybrat zboží pouze z jejich nabídky. Co bych si asi tak kupoval, když vše krom helmy mám ?? Nabídl jsem tedy, ať si poukaz vezmou zpět a mě vyplatí 3500 kč a zbytek budou mít jako náhradu, ale to prý taky nelze. Nezbylo mi nic jiného, nežli čekat před obchodem a počkat až půjde někdo na " nákup " před krámem jsem potkal jeden pár, který si šel kupovat nějaké oblečení, vysvětlil jsem jim mou situaci a nabídl, že pokud si něco vyberou, nechám jim poukaz a že 500 ušetří. Chvíli jsem čekal nežli si vabrali textilní bundu a pak jsme si plácli - tímto jim znovu děkuji Pan prodejce byl očividně nasraný, protože ten si 500 kč za nic vydělat asi nechtěl Ponaučení ? nikdy víc nekoupím v těchto obchodech ani prd a vzkaz prodejcům a panu majiteli ? JSTE TO PĚKNÝ ŠMEJDI !
Předchozí
1 2 3 4
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá listina

9.8.2016 v 13:03 | Nahoru | #91
fockewulf> Kdyby nebyla ochranářská cla EU, tak by se výroba přesouvala. Ona se i tak přesouvá. Obuvní a oděvní výroba v ČR zanikla a obouváme se a oblíkáme z Asie. K tomu z Asie přišel podnikatel, postavil za investiční pobídky továrnu v Nošovicích a tady zaměstnal děcka těch prouštěnejch. To není úplně nejlepší cesta, ale lepší než drátem do voka, že. To že českýmu dělníkovi konkuruje asijskej dělník je realita, ale díky clům ještě ten dělník nedělá za dvě hrstky rýže /jedna hrstka Číňanovi u pásu a duhá za dopravu do Evropy/.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá listina

9.8.2016 v 13:03 | Nahoru | #92

SLEEPER píše: Hele ty jsi bud profetoval vikend nebo jsi normalni magor.

1) Co nechapes na tom, ze se kamaradi slozi a predaji voucher k narozkam?
2) Co to jsou za kecy s tim boeing a Zelandem?
To si myslis, ze pokud dealerovi dojde zbozi, nemas sanci si jej doobjednat, aby neplatil soukromy let?
Samozrejme, ze jsou sklady po cele EU a doobjednavka je naprosto bezna vec.
3) Co to ted placas s certifikatem na Fockewulfa. Tady nikdo prvotne nechtel vymenit poukaz za cash....

V kterym svete zijes nebo ktery drogy beres, ze nedokazes pochopit jednoduchou podstatu vlakna?
Nesnaz se bejt za kazdou cenu chytrej a nechovej se jak p.ca (a pouzivej aspon carky ve vete), ty rozumbrado.



ad 2) nevíme, zda výrobce/dodavatel přilby je v čr, ale...jsme v době velkých nákupů na velkou vzdálenost. pokud jsi nikdy neobchodoval stylem "vezmete kontejner a dostanete 30% slevu" = můžeš mít na krámě zboží za slušný peníze. navíc se často pro konkrétního odběratele dělají konkrétní provedení a výrobce "nemusí mít v plánu pár měsíců vyrábět zrovna konkrétní dekor konkrétní přilby".
teď by krám objednal jednu přilbu, na kterou by nedostal slevu. doprava "kontejneru" se rozpočítá na celý obsah, na jednu dvoukilovou krabici vyjde třeba 5x dráž

nikoho neobhajuju, jen vidím argumentační logiku dannyho. navíc by taky vyměnil klukovi voucher za peníze.
a když už dávám někomu voucher, ověřím si, že to, co chce, v konkrétním krámě mají a případně mu to zarezervuju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá listina

9.8.2016 v 13:23 | Nahoru | #93

mariano píše: ad 2) nevíme, zda výrobce/dodavatel přilby je v čr, ale...jsme v době velkých nákupů na velkou vzdálenost. pokud jsi nikdy neobchodoval stylem "vezmete kontejner a dostanete 30% slevu" = můžeš mít na krámě zboží za slušný peníze. navíc se často pro konkrétního odběratele dělají konkrétní provedení a výrobce "nemusí mít v plánu pár měsíců vyrábět zrovna konkrétní dekor konkrétní přilby".
teď by krám objednal jednu přilbu, na kterou by nedostal slevu. doprava "kontejneru" se rozpočítá na celý obsah, na jednu dvoukilovou krabici vyjde třeba 5x dráž..


To se tady vůbec nechápe toto. A přitom je to zcela běžný způsob obchodování, kdy třeba řetězce dají něco do letáku (Lidl helmy např.), dovalijou toho z Asie dvě lodě a během týdenní akce prodají. A pak zas rok žádný helmy nemají. Žádnej servis, žádná dealerská síť, prostě nic. Posere se ti to vrátíme ti peníze - vyřešeno.
Jako já to chápu, že po zákazníkovi, kterej k chodu firmy nikdy nepřičuchl nemůžu chtít, aby tomu rozuměl, ale myslel jsem si, že když to vysvětlím z druhé strany, pár lidí se třeba chytne...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá listina

9.8.2016 v 14:05 | Nahoru | #94

panTerek píše: Teď už na tebe musím reagovat a taky si zatrollit . Zákazníci určitě nejsou svatí, taky dokážou být pěkný kkoti, ale vždy se dá zákazník poslat do prdele slušně. Ne říct helmy nemám a neobjednám protože jeden člověk je mi u prdele. Ten jeden člověk pak udělá reklamu někde na webu, už jsou o tom popsány tři strany a ví o tom desítky lidí. Naproti tomu v každým druhým vlákně o hadrech je v prvních příspěvcích doporučovaný bonmoto a proč? Protože se tam kluci chovají úplně opačně, něco není? Objednáme. Záloha? Není potřeba, když ti to nebude tak to vrátíme nebo si to necháme na krámě, není problém. Když jsem tam byl poprvý tak se mi věnovali, vyzkoušeli jsme bambilion helem, pokecali jsme, pohoda. A protože jsem tam byl spokojenej tak když jsme vybírali hadry a helmu pro ex, tak jsme jeli prvně tam (odjeli jsme s rukavicama a helmou). Teď se mi rozpadají rukavice a hádej kam půjdu jako první? Jasný, mohli by tam taky prodávat jen XL helmy, jejich věc, ale už bych se jim tam nikdy nevrátil, holt někdo má ve svým kšefte lidi rád, někdo ne.



S tímto naprosto souhlasím. Přesně kvůli tomuto přístupu si budu hodinky kupovat u firmy TOVYS v Jihlavě (a to su Brňák ). Tak, jak se tam postavili k řešení opakované reklamace mých hodinek, to smekám klobouk dolů! Zajistili mi opravu zdarma i po uplynutí záruční doby.

Myslím, že i Danny s tím souhlasí, ale chce jít tak trochu proti hlavnímu proudu. Má pravdu s tím, že si obchodník může dělat co chce a nikde nemá povinnost zákazníkovi vyjít vstříc, ale následným přístupem se teprve odděluje zrno od plev.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá listina

9.8.2016 v 14:33 | Nahoru | #95

joone píše: fockewulf> Kdyby nebyla ochranářská cla EU, tak by se výroba přesouvala. Ona se i tak přesouvá. Obuvní a oděvní výroba v ČR zanikla a obouváme se a oblíkáme z Asie. K tomu z Asie přišel podnikatel, postavil za investiční pobídky továrnu v Nošovicích a tady zaměstnal děcka těch prouštěnejch. To není úplně nejlepší cesta, ale lepší než drátem do voka, že. To že českýmu dělníkovi konkuruje asijskej dělník je realita, ale díky clům ještě ten dělník nedělá za dvě hrstky rýže /jedna hrstka Číňanovi u pásu a duhá za dopravu do Evropy/.


Pointa je, že je dobře, že existuje EU, jelikož zavedla "ochranářská cla"? To nemyslíš vážně, že....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá listina

9.8.2016 v 14:36 | Nahoru | #96

Danny350 píše: ale myslel jsem si, že když to vysvětlím z druhé strany, pár lidí se třeba chytne...


víš co znamená myslet....

Třeba mě je úplně někde, co má "druhá strana" za problémy, to je vaše/tvoje věc, každý má problémů milion. Co čekáš, že si 70% lidí řekne "chudák podnikatel, příště mu k účtované částce přihodím 10% aby nemusel žrát suchý chleba?"..... o_O

(reakce na) Černá listina

9.8.2016 v 15:14 | Nahoru | #97
fockewulf> To jsi můj příspěvek špatně pochopil. Kdybychom nebyli v EU, máme vlastní ochranná cla. Pointa je v tom, že čínský a český dělník si nepřímo konkurují a obírají se navzájem o práci i přes to, že se v životě neviděli, ale zákazníci jejich zaměstnavatelů se částečně překrývají. Když bude chtít Číňan přidat a jeho zaměstnavatel nepřesune část výroby do Mongolska, možná dostane časem přidáno i Čech.
A EU je výborná myšlenka, ale tragické provedení, to asi chápe každý trochu inteligentní tvor a zaplať panbůh za Brexit.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá listina

9.8.2016 v 15:49 | Nahoru | #98

fockewulf píše: Třeba mě je úplně někde, co má "druhá strana" za problémy, to je vaše/tvoje věc, každý má problémů milion. Co čekáš, že si 70% lidí řekne "chudák podnikatel, příště mu k účtované částce přihodím 10% aby nemusel žrát suchý chleba?"..... o_O


Jde jen v zásadě o to, že jak se objeví podobná kauza je hned za špatnýho obchodník a chudák zákazník je mučedník. Přitom dost záleží na detailech, který nikdo tady nezná, např. co a jak si řekli, jakým tónem, jaký argumenty padly atd.
Můj názor je, že kupující a prodávající jsou dvě smluvní strany a jsou si naprosto rovny ve svých právech a povinnostech, respektive měly by být. Jenže už zákony tuto rovnováhu značným způsobem narušují ve prospěch kupujícího, kterýmu zaručují značná práva, kdežto prodávajícímu značné povinnosti.
Zdejší obchodník se "provinil" tím, že neměl zrovna velikost, kterou někdo chtěl a následně mu odmítl proplatit poukaz, co není běžnou praxí dělat (jak jsem psal, taková stravenka je zcela obdobným poukazem a taky ti ji nikdo neproplatí). Na hranici s ním, hned upálit.
Ano mohl samozřejmě udělat pro zákazníka něco navíc, ale je to tak strašný, že to neudělal? Byla jeho povinnost to udělat? Pokud neporušil žádnou svojí povinnost, co to tady vlastně řešíme..? Podle mýho naprostou banalitu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá listina

9.8.2016 v 16:03 | Nahoru | #99

Danny350 píše: Ano mohl samozřejmě udělat pro zákazníka něco navíc, ale je to tak strašný, že to neudělal? Byla jeho povinnost to udělat? Pokud neporušil žádnou svojí povinnost, co to tady vlastně řešíme..? Podle mýho naprostou banalitu...



A to je přesně to, co odlišuje dobrého od špatného obchodníka...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá listina

9.8.2016 v 16:32 | Nahoru | #100

Cova píše: A to je přesně to, co odlišuje dobrého od špatného obchodníka...


Ano souhlasím.
Každej kdo od teď potká špatného obchodníka, kterej mu nevyšel vstříc, prodává tvrdý rohlíky, nebo má s neděli zavřeno, založí o tom "pochvalné" vlákno.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá listina

9.8.2016 v 16:54 | Nahoru | #101
[quote=FILODENDRON]S tímto naprosto souhlasím. Přesně kvůli tomuto přístupu si budu hodinky kupovat u firmy TOVYS v Jihlavě (a to su Brňák ). Tak, jak se tam postavili k řešení opakované reklamace mých hodinek, to smekám klobouk dolů! Zajistili mi opravu zdarma i po uplynutí záruční doby.


Všichni motorkáři hrrrr do Jihlavy nakupovat hodinky ! Filodendron zajištuje hromadný svoz do prodejny Tovys,ke každým prodaným hodinkám salám zdarma !

(reakce na) Černá listina

9.8.2016 v 17:03 | Nahoru | #102

Danny350 píše: Jde jen v zásadě o to, že jak se objeví podobná kauza je hned za špatnýho obchodník a chudák zákazník je mučedník. Přitom dost záleží na detailech, který nikdo tady nezná, např. co a jak si řekli, jakým tónem, jaký argumenty padly atd.
Můj názor je, že kupující a prodávající jsou dvě smluvní strany a jsou si naprosto rovny ve svých právech a povinnostech, respektive měly by být. Jenže už zákony tuto rovnováhu značným způsobem narušují ve prospěch kupujícího, kterýmu zaručují značná práva, kdežto prodávajícímu značné povinnosti.
Zdejší obchodník se "provinil" tím, že neměl zrovna velikost, kterou někdo chtěl a následně mu odmítl proplatit poukaz, co není běžnou praxí dělat (jak jsem psal, taková stravenka je zcela obdobným poukazem a taky ti ji nikdo neproplatí). Na hranici s ním, hned upálit.
Ano mohl samozřejmě udělat pro zákazníka něco navíc, ale je to tak strašný, že to neudělal? Byla jeho povinnost to udělat? Pokud neporušil žádnou svojí povinnost, co to tady vlastně řešíme..? Podle mýho naprostou banalitu...


No jo, nemá to smysl, něco jako fízl, co bude za každou cenu hájit fízla, to samé doktor, prostě kolegiálnost jenom čistě z principu

Jak už tu padlo - dobrého obchodníka nedělá jen fakt, že splní, co mu ukládá zákon, ale že chce zákazníkovi vyjít vstříc. Jen už se to zacyklilo a nemá smysl to s tebou dále řešit. Jo a jako trolling stejně nic moc

(reakce na) Černá listina

9.8.2016 v 17:08 | Nahoru | #103

Danny350 píše: Ano souhlasím.
Každej kdo od teď potká špatného obchodníka, kterej mu nevyšel vstříc, prodává tvrdý rohlíky, nebo má s neděli zavřeno, založí o tom "pochvalné" vlákno.



V úvodním příspěvku (tak jak jsem to pochopil já) nešlo o to, že obchodník nevyšel vstříc, ale prostě se na zákazníka vysral. Přitom měl mraky možností, jak věc vyřešit tak, aby byl zákazník spokojený a jeho to nestálo ani korunu. To je ona přidaná hodnota, jenže to chce nemít v hlavě nakáleno. V daném případě bych já osobně určitě nezakládal "pochvalná" vlákna na všemožných fórech, ale doporučil bych zmiňovanému obchodníkovi, aby si otevřel kvelb s motopříslušenstvím někde na "mýtince", aby mu tam náhodou nechodili lidi...

(reakce na) Černá listina

9.8.2016 v 17:20 | Nahoru | #104

fockewulf píše: víš co znamená myslet....

Třeba mě je úplně někde, co má "druhá strana" za problémy, to je vaše/tvoje věc, každý má problémů milion. Co čekáš, že si 70% lidí řekne "chudák podnikatel, příště mu k účtované částce přihodím 10% aby nemusel žrát suchý chleba?"..... o_O



a druhé straně nestálo za to vysvětlovat to chudákovi obdarovanému voucherem, který kamarádi neposichrovali zamluvením toho, na co se složili

1 reakcí na tento příspěvek Černá listina

9.8.2016 v 18:25 | Nahoru | #105
Proto bych vselijaky vouchery mrdal... kdysi sem dostal voucher na masaze. Platnost 1 rok. No ukazalo se ze uplatnit lze jen v utery a stredu mezi 1 a 2 hodinou a za celej rok nebyl volny termin. Takze prachy v prdeli..

(reakce na) Černá listina

9.8.2016 v 19:06 | Nahoru | #106

535xv píše: [quote=FILODENDRON]S tímto naprosto souhlasím. Přesně kvůli tomuto přístupu si budu hodinky kupovat u firmy TOVYS v Jihlavě (a to su Brňák ). Tak, jak se tam postavili k řešení opakované reklamace mých hodinek, to smekám klobouk dolů! Zajistili mi opravu zdarma i po uplynutí záruční doby.


Všichni motorkáři hrrrr do Jihlavy nakupovat hodinky ! Filodendron zajištuje hromadný svoz do prodejny Tovys,ke každým prodaným hodinkám salám zdarma !





Možná to vypadá jako reklama, ale nebyl to úmysl. Takto já si představuji přístup k zákazníkovi. A neboj, nemám s nimi nic společného.

(reakce na) Černá listina

11.8.2016 v 18:10 | Nahoru | #107

Twister píše: Proto bych vselijaky vouchery mrdal... kdysi sem dostal voucher na masaze. Platnost 1 rok. No ukazalo se ze uplatnit lze jen v utery a stredu mezi 1 a 2 hodinou a za celej rok nebyl volny termin. Takze prachy v prdeli..

Ale veď to je princíp voucherov... Proste sa to predá, lebo dávať prachy sa nepatrí, a kopa ľudí ich nevyberie. Buďto nemá čo nakúpiť, zabudne, a pod.

Viď (kto teda rozumie anglicky)

(Je to podľa mňa pekne na hovno, celý taký systém; ak ma náhodou niekto chce obdarovať, tak sa vôbec nenahnevám, ak to budú prachy.)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá listina

12.8.2016 v 21:18 | Nahoru | #108

535xv píše: žádná firma nevymění dárkový poukaz za peníze ! jinak souhlasím s Dannym350


No to by měla,pokud nemá zboží které klient požaduje,jinak si ta firma může svoje dárkové poukazy narvat do prdele.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá listina

14.8.2016 v 10:45 | Nahoru | #109

maco píše: No to by měla,pokud nemá zboží které klient požaduje,jinak si ta firma může svoje dárkové poukazy narvat do prdele.



Ano, pokud by na dárkovém poukazu bylo, že opravňuje k nákupu toho a toho modelu přilby... Pokud je na poukazu platnost 1rok a prodejce nabídnul, že zboží objedná, ale bude až za půl roku tak se zachoval správně. Kdežto zákazník hned: tak to teda ne, já ji chci hned nebo navalte prachy za poukaz.
Hele já se ve styku se zákazníky každý všední den a každému se snažím vyjít max. vstříc, ale když je někdo kokot tak se nezavděčíš kdyby ses posral a podle toho je s ním pak také jednáno, nabídneš alternativy řešení, ale když trvá furt na tom, že chce pneu, které se již nevyrábí a byly nahrazeny jiným modelem/typem, tak se ti tam rozčiluje, že chce ty co jsme mu prodali před dvěma lety a že je máme mít skladem, no jsou věci co zákazníkovi nevysvětlíš, a kdyby byly náhodou skladem tak se ti tam rozčílí, že nemá letošní DOT, jo někdy je to prdel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá listina

14.8.2016 v 21:01 | Nahoru | #110

dewwil píše: Ano, pokud by na dárkovém poukazu bylo, že opravňuje k nákupu toho a toho modelu přilby... Pokud je na poukazu platnost 1rok a prodejce nabídnul, že zboží objedná, ale bude až za půl roku tak se zachoval správně.


Kde žiješ vole,půl roku jsi mohl tak čekat za komančů v Jednotě a ne v kapitalismu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá listina

15.8.2016 v 06:23 | Nahoru | #111

maco píše: Kde žiješ vole,půl roku jsi mohl tak čekat za komančů v Jednotě a ne v kapitalismu

tady jde o to, že nechápete, že mu darovaným poukazem nevzniká nárok na helmu, ale na nákup zboží v hodnotě poukazu. To je jako bych přišel do škodovky a chtěl po nich Škodu einhundertku... Taky mi ji nevyroběj ani za pět let. Prostě helma z Asie je vyprodaná a další budou vyrobeny až za půl roku, protože teď rákosník bouchá hrnce pro Tefal...

(reakce na) Černá listina

2.6.2017 v 10:02 | Nahoru | #112
dewwil> když by jsis pořádně přečetl celej můj prvotní článek, tak zjistíš, že jsem prodejci navrhoval hned několik možností, ale bohužel ani s jedním nesouhlasil, tak kdo je potom kokot ??

1 reakcí na tento příspěvek Černá listina

2.6.2017 v 10:12 | Nahoru | #113
Ses probral z narkózy...?

Černá listina

2.6.2017 v 10:25 | Nahoru | #114

(reakce na) Černá listina

2.6.2017 v 12:52 | Nahoru | #115

Cova píše: Ses probral z narkózy...?



cekal pred kramem nez dojdou novy helmy ne ? Tak nemel cas reagovat na vlakne
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist