1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá listina
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá listina
SLEEPER píše: Hele ty jsi bud profetoval vikend nebo jsi normalni magor.
1) Co nechapes na tom, ze se kamaradi slozi a predaji voucher k narozkam?
2) Co to jsou za kecy s tim boeing a Zelandem?
To si myslis, ze pokud dealerovi dojde zbozi, nemas sanci si jej doobjednat, aby neplatil soukromy let?
Samozrejme, ze jsou sklady po cele EU a doobjednavka je naprosto bezna vec.
3) Co to ted placas s certifikatem na Fockewulfa. Tady nikdo prvotne nechtel vymenit poukaz za cash....
V kterym svete zijes nebo ktery drogy beres, ze nedokazes pochopit jednoduchou podstatu vlakna?
Nesnaz se bejt za kazdou cenu chytrej a nechovej se jak p.ca (a pouzivej aspon carky ve vete), ty rozumbrado.
ad 2) nevíme, zda výrobce/dodavatel přilby je v čr, ale...jsme v době velkých nákupů na velkou vzdálenost. pokud jsi nikdy neobchodoval stylem "vezmete kontejner a dostanete 30% slevu" = můžeš mít na krámě zboží za slušný peníze. navíc se často pro konkrétního odběratele dělají konkrétní provedení a výrobce "nemusí mít v plánu pár měsíců vyrábět zrovna konkrétní dekor konkrétní přilby".
teď by krám objednal jednu přilbu, na kterou by nedostal slevu. doprava "kontejneru" se rozpočítá na celý obsah, na jednu dvoukilovou krabici vyjde třeba 5x dráž
nikoho neobhajuju, jen vidím argumentační logiku dannyho. navíc by taky vyměnil klukovi voucher za peníze.
a když už dávám někomu voucher, ověřím si, že to, co chce, v konkrétním krámě mají a případně mu to zarezervuju
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá listina
mariano píše: ad 2) nevíme, zda výrobce/dodavatel přilby je v čr, ale...jsme v době velkých nákupů na velkou vzdálenost. pokud jsi nikdy neobchodoval stylem "vezmete kontejner a dostanete 30% slevu" = můžeš mít na krámě zboží za slušný peníze. navíc se často pro konkrétního odběratele dělají konkrétní provedení a výrobce "nemusí mít v plánu pár měsíců vyrábět zrovna konkrétní dekor konkrétní přilby".
teď by krám objednal jednu přilbu, na kterou by nedostal slevu. doprava "kontejneru" se rozpočítá na celý obsah, na jednu dvoukilovou krabici vyjde třeba 5x dráž..
To se tady vůbec nechápe toto. A přitom je to zcela běžný způsob obchodování, kdy třeba řetězce dají něco do letáku (Lidl helmy např.), dovalijou toho z Asie dvě lodě a během týdenní akce prodají. A pak zas rok žádný helmy nemají. Žádnej servis, žádná dealerská síť, prostě nic. Posere se ti to vrátíme ti peníze - vyřešeno.
Jako já to chápu, že po zákazníkovi, kterej k chodu firmy nikdy nepřičuchl nemůžu chtít, aby tomu rozuměl, ale myslel jsem si, že když to vysvětlím z druhé strany, pár lidí se třeba chytne...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá listina
panTerek píše: Teď už na tebe musím reagovat a taky si zatrollit . Zákazníci určitě nejsou svatí, taky dokážou být pěkný kkoti, ale vždy se dá zákazník poslat do prdele slušně. Ne říct helmy nemám a neobjednám protože jeden člověk je mi u prdele. Ten jeden člověk pak udělá reklamu někde na webu, už jsou o tom popsány tři strany a ví o tom desítky lidí. Naproti tomu v každým druhým vlákně o hadrech je v prvních příspěvcích doporučovaný bonmoto a proč? Protože se tam kluci chovají úplně opačně, něco není? Objednáme. Záloha? Není potřeba, když ti to nebude tak to vrátíme nebo si to necháme na krámě, není problém. Když jsem tam byl poprvý tak se mi věnovali, vyzkoušeli jsme bambilion helem, pokecali jsme, pohoda. A protože jsem tam byl spokojenej tak když jsme vybírali hadry a helmu pro ex, tak jsme jeli prvně tam (odjeli jsme s rukavicama a helmou). Teď se mi rozpadají rukavice a hádej kam půjdu jako první? Jasný, mohli by tam taky prodávat jen XL helmy, jejich věc, ale už bych se jim tam nikdy nevrátil, holt někdo má ve svým kšefte lidi rád, někdo ne.
S tímto naprosto souhlasím. Přesně kvůli tomuto přístupu si budu hodinky kupovat u firmy TOVYS v Jihlavě (a to su Brňák ). Tak, jak se tam postavili k řešení opakované reklamace mých hodinek, to smekám klobouk dolů! Zajistili mi opravu zdarma i po uplynutí záruční doby.
Myslím, že i Danny s tím souhlasí, ale chce jít tak trochu proti hlavnímu proudu. Má pravdu s tím, že si obchodník může dělat co chce a nikde nemá povinnost zákazníkovi vyjít vstříc, ale následným přístupem se teprve odděluje zrno od plev.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá listina
joone píše: fockewulf> Kdyby nebyla ochranářská cla EU, tak by se výroba přesouvala. Ona se i tak přesouvá. Obuvní a oděvní výroba v ČR zanikla a obouváme se a oblíkáme z Asie. K tomu z Asie přišel podnikatel, postavil za investiční pobídky továrnu v Nošovicích a tady zaměstnal děcka těch prouštěnejch. To není úplně nejlepší cesta, ale lepší než drátem do voka, že. To že českýmu dělníkovi konkuruje asijskej dělník je realita, ale díky clům ještě ten dělník nedělá za dvě hrstky rýže /jedna hrstka Číňanovi u pásu a duhá za dopravu do Evropy/.
Pointa je, že je dobře, že existuje EU, jelikož zavedla "ochranářská cla"? To nemyslíš vážně, že....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá listina
Danny350 píše: ale myslel jsem si, že když to vysvětlím z druhé strany, pár lidí se třeba chytne...
víš co znamená myslet....
Třeba mě je úplně někde, co má "druhá strana" za problémy, to je vaše/tvoje věc, každý má problémů milion. Co čekáš, že si 70% lidí řekne "chudák podnikatel, příště mu k účtované částce přihodím 10% aby nemusel žrát suchý chleba?"..... o_O
A EU je výborná myšlenka, ale tragické provedení, to asi chápe každý trochu inteligentní tvor a zaplať panbůh za Brexit.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá listina
fockewulf píše: Třeba mě je úplně někde, co má "druhá strana" za problémy, to je vaše/tvoje věc, každý má problémů milion. Co čekáš, že si 70% lidí řekne "chudák podnikatel, příště mu k účtované částce přihodím 10% aby nemusel žrát suchý chleba?"..... o_O
Jde jen v zásadě o to, že jak se objeví podobná kauza je hned za špatnýho obchodník a chudák zákazník je mučedník. Přitom dost záleží na detailech, který nikdo tady nezná, např. co a jak si řekli, jakým tónem, jaký argumenty padly atd.
Můj názor je, že kupující a prodávající jsou dvě smluvní strany a jsou si naprosto rovny ve svých právech a povinnostech, respektive měly by být. Jenže už zákony tuto rovnováhu značným způsobem narušují ve prospěch kupujícího, kterýmu zaručují značná práva, kdežto prodávajícímu značné povinnosti.
Zdejší obchodník se "provinil" tím, že neměl zrovna velikost, kterou někdo chtěl a následně mu odmítl proplatit poukaz, co není běžnou praxí dělat (jak jsem psal, taková stravenka je zcela obdobným poukazem a taky ti ji nikdo neproplatí). Na hranici s ním, hned upálit.
Ano mohl samozřejmě udělat pro zákazníka něco navíc, ale je to tak strašný, že to neudělal? Byla jeho povinnost to udělat? Pokud neporušil žádnou svojí povinnost, co to tady vlastně řešíme..? Podle mýho naprostou banalitu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá listina
Danny350 píše: Ano mohl samozřejmě udělat pro zákazníka něco navíc, ale je to tak strašný, že to neudělal? Byla jeho povinnost to udělat? Pokud neporušil žádnou svojí povinnost, co to tady vlastně řešíme..? Podle mýho naprostou banalitu...
A to je přesně to, co odlišuje dobrého od špatného obchodníka...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá listina
Cova píše: A to je přesně to, co odlišuje dobrého od špatného obchodníka...
Ano souhlasím.
Každej kdo od teď potká špatného obchodníka, kterej mu nevyšel vstříc, prodává tvrdý rohlíky, nebo má s neděli zavřeno, založí o tom "pochvalné" vlákno.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá listina
Všichni motorkáři hrrrr do Jihlavy nakupovat hodinky ! Filodendron zajištuje hromadný svoz do prodejny Tovys,ke každým prodaným hodinkám salám zdarma !
Danny350 píše: Jde jen v zásadě o to, že jak se objeví podobná kauza je hned za špatnýho obchodník a chudák zákazník je mučedník. Přitom dost záleží na detailech, který nikdo tady nezná, např. co a jak si řekli, jakým tónem, jaký argumenty padly atd.
Můj názor je, že kupující a prodávající jsou dvě smluvní strany a jsou si naprosto rovny ve svých právech a povinnostech, respektive měly by být. Jenže už zákony tuto rovnováhu značným způsobem narušují ve prospěch kupujícího, kterýmu zaručují značná práva, kdežto prodávajícímu značné povinnosti.
Zdejší obchodník se "provinil" tím, že neměl zrovna velikost, kterou někdo chtěl a následně mu odmítl proplatit poukaz, co není běžnou praxí dělat (jak jsem psal, taková stravenka je zcela obdobným poukazem a taky ti ji nikdo neproplatí). Na hranici s ním, hned upálit.
Ano mohl samozřejmě udělat pro zákazníka něco navíc, ale je to tak strašný, že to neudělal? Byla jeho povinnost to udělat? Pokud neporušil žádnou svojí povinnost, co to tady vlastně řešíme..? Podle mýho naprostou banalitu...
No jo, nemá to smysl, něco jako fízl, co bude za každou cenu hájit fízla, to samé doktor, prostě kolegiálnost jenom čistě z principu
Jak už tu padlo - dobrého obchodníka nedělá jen fakt, že splní, co mu ukládá zákon, ale že chce zákazníkovi vyjít vstříc. Jen už se to zacyklilo a nemá smysl to s tebou dále řešit. Jo a jako trolling stejně nic moc
Danny350 píše: Ano souhlasím.
Každej kdo od teď potká špatného obchodníka, kterej mu nevyšel vstříc, prodává tvrdý rohlíky, nebo má s neděli zavřeno, založí o tom "pochvalné" vlákno.
V úvodním příspěvku (tak jak jsem to pochopil já) nešlo o to, že obchodník nevyšel vstříc, ale prostě se na zákazníka vysral. Přitom měl mraky možností, jak věc vyřešit tak, aby byl zákazník spokojený a jeho to nestálo ani korunu. To je ona přidaná hodnota, jenže to chce nemít v hlavě nakáleno. V daném případě bych já osobně určitě nezakládal "pochvalná" vlákna na všemožných fórech, ale doporučil bych zmiňovanému obchodníkovi, aby si otevřel kvelb s motopříslušenstvím někde na "mýtince", aby mu tam náhodou nechodili lidi...
fockewulf píše: víš co znamená myslet....
Třeba mě je úplně někde, co má "druhá strana" za problémy, to je vaše/tvoje věc, každý má problémů milion. Co čekáš, že si 70% lidí řekne "chudák podnikatel, příště mu k účtované částce přihodím 10% aby nemusel žrát suchý chleba?"..... o_O
a druhé straně nestálo za to vysvětlovat to chudákovi obdarovanému voucherem, který kamarádi neposichrovali zamluvením toho, na co se složili
1 reakcí na tento příspěvek Černá listina
535xv píše: [quote=FILODENDRON]S tímto naprosto souhlasím. Přesně kvůli tomuto přístupu si budu hodinky kupovat u firmy TOVYS v Jihlavě (a to su Brňák ). Tak, jak se tam postavili k řešení opakované reklamace mých hodinek, to smekám klobouk dolů! Zajistili mi opravu zdarma i po uplynutí záruční doby.
Všichni motorkáři hrrrr do Jihlavy nakupovat hodinky ! Filodendron zajištuje hromadný svoz do prodejny Tovys,ke každým prodaným hodinkám salám zdarma !
Možná to vypadá jako reklama, ale nebyl to úmysl. Takto já si představuji přístup k zákazníkovi. A neboj, nemám s nimi nic společného.
Twister píše: Proto bych vselijaky vouchery mrdal... kdysi sem dostal voucher na masaze. Platnost 1 rok. No ukazalo se ze uplatnit lze jen v utery a stredu mezi 1 a 2 hodinou a za celej rok nebyl volny termin. Takze prachy v prdeli..
Ale veď to je princíp voucherov... Proste sa to predá, lebo dávať prachy sa nepatrí, a kopa ľudí ich nevyberie. Buďto nemá čo nakúpiť, zabudne, a pod.Viď (kto teda rozumie anglicky)
(Je to podľa mňa pekne na hovno, celý taký systém; ak ma náhodou niekto chce obdarovať, tak sa vôbec nenahnevám, ak to budú prachy.)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá listina
535xv píše: žádná firma nevymění dárkový poukaz za peníze ! jinak souhlasím s Dannym350
No to by měla,pokud nemá zboží které klient požaduje,jinak si ta firma může svoje dárkové poukazy narvat do prdele.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá listina
maco píše: No to by měla,pokud nemá zboží které klient požaduje,jinak si ta firma může svoje dárkové poukazy narvat do prdele.
Ano, pokud by na dárkovém poukazu bylo, že opravňuje k nákupu toho a toho modelu přilby... Pokud je na poukazu platnost 1rok a prodejce nabídnul, že zboží objedná, ale bude až za půl roku tak se zachoval správně. Kdežto zákazník hned: tak to teda ne, já ji chci hned nebo navalte prachy za poukaz.
Hele já se ve styku se zákazníky každý všední den a každému se snažím vyjít max. vstříc, ale když je někdo kokot tak se nezavděčíš kdyby ses posral a podle toho je s ním pak také jednáno, nabídneš alternativy řešení, ale když trvá furt na tom, že chce pneu, které se již nevyrábí a byly nahrazeny jiným modelem/typem, tak se ti tam rozčiluje, že chce ty co jsme mu prodali před dvěma lety a že je máme mít skladem, no jsou věci co zákazníkovi nevysvětlíš, a kdyby byly náhodou skladem tak se ti tam rozčílí, že nemá letošní DOT, jo někdy je to prdel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá listina
dewwil píše: Ano, pokud by na dárkovém poukazu bylo, že opravňuje k nákupu toho a toho modelu přilby... Pokud je na poukazu platnost 1rok a prodejce nabídnul, že zboží objedná, ale bude až za půl roku tak se zachoval správně.
Kde žiješ vole,půl roku jsi mohl tak čekat za komančů v Jednotě a ne v kapitalismu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá listina
maco píše: Kde žiješ vole,půl roku jsi mohl tak čekat za komančů v Jednotě a ne v kapitalismu
tady jde o to, že nechápete, že mu darovaným poukazem nevzniká nárok na helmu, ale na nákup zboží v hodnotě poukazu. To je jako bych přišel do škodovky a chtěl po nich Škodu einhundertku... Taky mi ji nevyroběj ani za pět let. Prostě helma z Asie je vyprodaná a další budou vyrobeny až za půl roku, protože teď rákosník bouchá hrnce pro Tefal...