Téma: Na mašině na Magadan pro inspiraci dalších.
6.4.2017 v 07:47
Zdravim kluci, chtěl bych se s Vámi podělit o seriál z mého loňského putování. Možná, že už ho někdo z Vás viděl, tak případně se omlouvám. Neberte to jako vychloubání nebo vytahování se, spíš pro některé z Vás jako inspiraci či potřebné informace o různých situacích a místech na Váš další výlet. Doufam, že se seriál bude líbit. Případné klady, dotazy či kritiku můžete psát sem, zkusím případně něco zodpovědět kdyby náhodou. Díky a užijte si seriál

Trailer


1. Díl


2. Díl


3. Díl


4. Díl


5. Díl

Na mašině na Magadan pro inspiraci dalších.

6.4.2017 v 18:22 | Nahoru | #31
Klobouček pane a respekt

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na mašině na Magadan pro inspiraci dalších.

6.4.2017 v 18:31 | Nahoru | #32

Jarrinn píše: ..jak se ti povedlo opravit tu spojku? to jsi mel nahradni, nebo jsi nejak poprehazel lamely?


To taky nechapu. A jeste opravu toho rozcuckovanyho retezu. Kdyz praskne retez v jednom clanku, tak ok, ale takhle rozsrackovanej? To se opravuje jak?

Na mašině na Magadan pro inspiraci dalších.

6.4.2017 v 18:35 | Nahoru | #33
Paráda, klobouk dolu

Koukal jsem i na ostatní videa a tohle mě fakt pobavilo

Na mašině na Magadan pro inspiraci dalších.

6.4.2017 v 19:00 | Nahoru | #34
Tak jsem si udělal dnes odpoledne lehčí dobrodružný maraton a je to fakt mazec.
VELKEJ RESPEKT.
Jet takovouhle palbu a ještě na stromkovy, prostě masakr. Co se zesrat mohlo, to se zesralo - parádní technická zručnost. Smekám.
Celkem by mě zajímalo, co by na tohle řekla Suzuki, že se jejich malej Vstrom ocitl na místech, kam nezavítá ani 99,9% echt GS Brambor. Tomu říkám pořádný cojones.

Mylsím, že ani ten bajk tu trasu už nikdy nezapomene.

edit - ani chvilku jsem se nenudil, pěkně sis s tím vyhrál.

Naposledy editováno 06.04.2017 19:02:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na mašině na Magadan pro inspiraci dalších.

6.4.2017 v 20:13 | Nahoru | #35
PatMatbanda> S prací to je jednoduchý, dávam výpověď když pro to žiješ, tak to neřešíš. Práce je okolo tři p*dele a já se nebojim pracovat, kdyby mi dal někdo práci kátrovat hnuj za solidní peníze, tak to klidně budu dělat. Práce se neštítím a je mi jedno jaká. Někam zajdu, dostanu práci, odmakam, vydělam, dam výpověď, zaplatim si sám zdravotní a pak si můžeš dělat co chci. Nejdu na pracák, taky z toho důvodu abych neposlouchal ty blbý řeči o tom jak ostatní musí pracovat a z jejich daní na mě dělaj aby mi zaplatili zdrtavotní, případně dostal podporu. Takže žádná podpora, žádnej pracák. Zaplatim si sám zdravotní a dělam si co chci. Jinak financuju si všechno sám. Žádnej sponzor neni. Včetně dílů na mašinu, hadry, vybavení na kamery atd. všechno jde z mojí kapsy. Takže nikdo mi nemůže říct ani prd, ale stejně se najdou remcalové, kteří řikají, jo to se to jezdí, když to zaplatí támten a tuten atd. ale pak jim řikáš, já měl 3/4 roku 3 práce. Každej den na šichtu, na pivu jsem nebyl ani nepamatuju, to co propijou v hospodě a dají za voloviny já ušetřim a za to jezdim

(reakce na) Na mašině na Magadan pro inspiraci dalších.

6.4.2017 v 20:16 | Nahoru | #36
Jarrinn> spojka se spálila, taky tam byl ten důvod, že jsem měl větší řetězový kolečko vepředu, takže jsem musel často spojkovat a v kombinaci s výměnou oleje pochybné kvality se to takhle krásně vykouzlilo na tom excentru co je na motoru jsem jí dotahnul co to šlo, skoro nešla vymáčknout, vlastně jako kdyby zabírala furt, ale dojel jsem na to až domů, takže pohoda doma jsem jen vyměnil lamely a jezdí to dál

(reakce na) Na mašině na Magadan pro inspiraci dalších.

6.4.2017 v 20:20 | Nahoru | #37
Koudy01> opravíš to tim, že vyklepeš kolík na jednej a na druhej straně a celej ho zakrátíš z každý strany o článek, pak ho zase zaklepeš, nasadíš, nedošponuješ aby to vlastně vůbec mělo nějakou vůli a jedeš dál jinak řetěz čínskej za 330 Kč za 1500 kilometrů byl jak kšandy na gatích

Na mašině na Magadan pro inspiraci dalších.

6.4.2017 v 21:52 | Nahoru | #38
Pecka nejvetsi, a jeste jet sam, na to koule nemam.

(reakce na) Na mašině na Magadan pro inspiraci dalších.

6.4.2017 v 22:41 | Nahoru | #39

Pajitu66 píše: PatMatbanda> S prací to je jednoduchý, dávam výpověď když pro to žiješ, tak to neřešíš. Práce je okolo tři p*dele a já se nebojim pracovat, kdyby mi dal někdo práci kátrovat hnuj za solidní peníze, tak to klidně budu dělat. Práce se neštítím a je mi jedno jaká. Někam zajdu, dostanu práci, odmakam, vydělam, dam výpověď, zaplatim si sám zdravotní a pak si můžeš dělat co chci. Nejdu na pracák, taky z toho důvodu abych neposlouchal ty blbý řeči o tom jak ostatní musí pracovat a z jejich daní na mě dělaj aby mi zaplatili zdrtavotní, případně dostal podporu. Takže žádná podpora, žádnej pracák. Zaplatim si sám zdravotní a dělam si co chci. Jinak financuju si všechno sám. Žádnej sponzor neni. Včetně dílů na mašinu, hadry, vybavení na kamery atd. všechno jde z mojí kapsy. Takže nikdo mi nemůže říct ani prd, ale stejně se najdou remcalové, kteří řikají, jo to se to jezdí, když to zaplatí támten a tuten atd. ale pak jim řikáš, já měl 3/4 roku 3 práce. Každej den na šichtu, na pivu jsem nebyl ani nepamatuju, to co propijou v hospodě a dají za voloviny já ušetřim a za to jezdim



Skvělé pane. Ještě, pokud se ti bude chtít, napiš, kolik ta cesta celá koštovala. Jinak díky za odpověď.

Na mašině na Magadan pro inspiraci dalších.

7.4.2017 v 07:01 | Nahoru | #40
Mimo to, rozpočet byl 150 tisíc. Všechno sakum prásk potom vyšlo na = 140 tisíc. Je v tom příprava než jsem odjížděl, takže do motorky zahučelo asi 20 litrů (ložiska, gufera, desky, pneu atd.), pak víza 12,5 tisíce, pak benzín na 42 tisíc km, úplatky policii zhruba 11 tisíc, doprava letadlem 4 tisíce, přeprava motorky lodí 6 tisíc, elektronika (kamery a příslušenství), po cestě - jídlo, spaní, chlast, sem tam koupě náhradních dílů, oleje, pojištění motorky a mne jak už z čech, tak v mongolsku, kazachstánu, poplatky na hranicích, přeposílání peněz mezi účtama (za zahraniční platby, to jsou pálky), zaplacení zdravotního pojištění tady u nás, nebyl jsem na pracáku ani v práci, takže jsem si to platil sám. Hele myslim si, že za to všechno a za tu dlouhou dobu 3,5 měsíce je to úplně v pořádku a nic hrůzostrašnýho. Ale někdo to vidí jnak, někdo mi řekne, takový pěkný auto jsi za to mohl mít, já v tom vidim zážitky

Naposledy editováno 07.04.2017 07:02:23

Na mašině na Magadan pro inspiraci dalších.

7.4.2017 v 07:21 | Nahoru | #41
V tom je právě to kouzlo, že jsi si všechno sám vydupal. Jsi skutečný cestovatel.

Na mašině na Magadan pro inspiraci dalších.

7.4.2017 v 08:11 | Nahoru | #42
konečně po dlouhé době někdo kdo nefňuká o prachy od sponzorů a od lidí a prostě si na to sám vydělá. Na Tvém místě bych šel normálně na pracák, na sociálním a zdravotním, pokud jse měl 3 práce, jsi odvedl tolik, že pár měsíců klidně můžeš pobírat podporu a hlavně Ti stát zaplatí socku + zdravku. Je pro to milion důvodů, ale ten hlavní je, že platíš jako debil když makáš a když máš opravdu průser, tak se na Tebe stát stejně vysere.
Já se na všechno ptal už přes FB takže vím všechno co jsem chtěl
měj se
Pavel

Na mašině na Magadan pro inspiraci dalších.

7.4.2017 v 08:46 | Nahoru | #43
Dal jsem to včera večír naráz. Nešlo od toho odejít. I když sám ambice na takovou dálku a styl cestování rozhodně nemám, stan je maximum, tak tyto typy dokumentů u nás jedou jako kulisa, když už jsem je párkrát shlédnul v klidu.
Nicméně toto patří k TOP, které jsem kdy viděl a nemyslím si, že by mi něco uniklo.

Děkuji za nádherný večerní zážitek a do dalšího cestování mnoho zdaru.

Na mašině na Magadan pro inspiraci dalších.

7.4.2017 v 08:48 | Nahoru | #44
Mám zatím jeden a půl dílu a zatím supr!
Magadan je i můj cestovatelský sen, který si ale splním až později. Momentálně by byla oběť příliš vysoká

Na mašině na Magadan pro inspiraci dalších.

7.4.2017 v 09:29 | Nahoru | #45
Dodíval jsem se po částech na první díl a super! Za mě tedy lepší než to co zbastlil Liška s tím svým štábem.

1 reakcí na tento příspěvek Na mašině na Magadan pro inspiraci dalších.

7.4.2017 v 09:36 | Nahoru | #46
Si tak říkám, že když chce někdo povznést technický stav u silniční motorky, tak tam napíše, že nikdy nebyla na okruhu.
U Stromka by se hodilo napsat, že nikdy nebyl na Magadanu a ani se o to nepokousel

Ten ram jsi pak nejak resil svarovanin, nebo dal novej, nebo poslal Stromka do kopriv?

Naposledy editováno 07.04.2017 09:39:55

1 reakcí na tento příspěvek Na mašině na Magadan pro inspiraci dalších.

7.4.2017 v 09:45 | Nahoru | #47
Obdivuji Tě a hlavně Ti moc gratuluji !Že jsi dojel zdravý a v pořádku,vydržel to,splnil si sen a dal inspiraci druhým. Jak přede mnou někdo psal , z některých věcí bych byl asi krutě nasranej a fakt přemýšlel , jestli mi to stojí za to . Nedal bych to .
Mám taky pár dotazů. Kde , kdy a proč jsi se naučil rusky? Ptám se proto,že jsi mladej kluk,tak ve škole asi základ nebyl. Jen mě to zajímá.Dál co je s motorkou? Pojedeš na ní jěště někam dál, nebo bude výměna stroje?

Na mašině na Magadan pro inspiraci dalších.

7.4.2017 v 10:34 | Nahoru | #48
Veliký, fakt VELIKÝ RESPECT !!!

Na mašině na Magadan pro inspiraci dalších.

7.4.2017 v 10:59 | Nahoru | #49
Naprostý úžas a fakt borec se srdíčkem na pravém místě,je vidět,že tě jen tak něco nerozhází a motorka je tvůj "kůň". Přeji Ti ještě hodně zážitků a cest......

Na mašině na Magadan pro inspiraci dalších.

7.4.2017 v 12:38 | Nahoru | #50
Ahoj,je to nadherný,dokonalý musíš bejt super chlap a osobnost Všechno nej....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na mašině na Magadan pro inspiraci dalších.

7.4.2017 v 13:15 | Nahoru | #51
Jarrinn> Jojo, rám jsem nechal u nás v čechach pořádně zavařit a udělali se výztuhy takovýma plátama v tich slabých místech a drží to opravdu pěkně. Cena 3000 Kč. Motorka jezdí normálně dál. Udělal jsem klasickej servis po příjezdu, zase ložiska, desky, filtry, olej a jezdí to dál. Mam jen tuhle mašinu, takže na ní jezdim i tady do práce, do krámu všude no. Na druhou mašinu nejsou prachy, musí se vydělávat jen na ježdění. Mimo to jen k technickýmu stavu ještě. Svíčky jsem měnil až po 105 tis. km pro sychr, olej pokaždé až po 10 tisících (přejíždim o 4 tisíce km) Rozvoďák se udělal taky při 105 tis.km a napínák zhruba kousek za polovinou. Spojka sem taky dělal při 105km a to pořád fungovala, ale chtěl jsem mít jistotu. Tlumič zadní se taky udělal, respektive pořád tlumil, ale taky jsem chtěl mít jistotu, tak jsem sehnal z bouračky a vyměnil ho. Jinak to všehno funguje na výbornou, žárovky původní až jen na SPZ praskla, jinak všechny původní, párkrát praskla hlavní pojistka od přívodu k baterii. A jednou za čas sešteluju polohu škrtících klapek, jinak to všechno funguje a nikdy s tim nebyl problém a vždycky jsem dojel domů Příští rok, to musí zase vydržet, jen občas už při ostřejší jízdě začíná brát olej, tak uvidíme jak pořešim nebo nebudu řešit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na mašině na Magadan pro inspiraci dalších.

7.4.2017 v 13:21 | Nahoru | #52
LongRifle> Ruštinu jsem se učil na střední, několik důvodů, je to jednoduchý se naučit, spousta slov je stejná nebo podobná a pak na druhou stranu, lidi si neuvědomujou v kolika státech a kolik lidí s ní mluví. Rusko, Kazach, Gruzie, Ázerbajdžán, Arménie, Uzbeci, Turkmen, Tádžikis, atd. nenudu vše vypisovat, tak taky proto a nikdy nelituju, ikdyž jsem radši zapejkal a chodil na pivo a ruštinu měl asi 1 hodinu týdně Dál s motorkou je po servisu základním a jezdí normálně dál, teď má zhruba najeto 152, bohužel tachometrově asi 140, 12 tis. km tam chybí jak mi odešel tachometr v Kazachu (pak jsem ho opravil), a ono i teď to taky nějak proměřuje. Ale mašina funguje dál Samo, občas jsem přemejšlel, že bych mašinu už asi nechal jen na dojíždění tady po čechach, jí tady jen dolítat a koupit si něco jinýho a s tim zase jezdit dál do světa. Ale přemejšlel jsem co si koupit a nic mne nepadá jinýho. Na stromkovi, už znam každej šroub, všechno co jak dělá a funguje, ale zase mi vadí, že je zbytečně těžkej, výkon taky normálním ježděním nevyužiješ, takže lehčí motorka, slabší výkonově, lepším podvozkem, větším kolem vepředu, to vše by se mně líbilo, ale nevim o ničem co se takhle dělá. Ideál 300-400 ccm, dvouválec, 21" vepředu, 18" vzadu, zdvihy 220mm+, vstřikování a váha tak do 160kg. Ocelový rám. Takovou bych ocenil, ale žádná se nedělá Nebo mi napadlo si postavit stromka podle sebe, koupit bouračku a ze svých poznatků a zkušeností si postavit takovýho přesně na míru mě samotnému uvidíme....

Naposledy editováno 07.04.2017 13:26:17

Na mašině na Magadan pro inspiraci dalších.

7.4.2017 v 13:50 | Nahoru | #53



















1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na mašině na Magadan pro inspiraci dalších.

7.4.2017 v 13:53 | Nahoru | #54
Pajitu66> taky jsem hledal lehkou dvouválcovou motorku, která by se hodila na cestování a není to žádná sláva:
Kawasaki KLE500 - trochu starší konstrukce a malá nádrž
Kawasaki Versys 300 - je to novinka, takže je celkem drahá a naložená asi bude mít problém s výkonem
Honda CB500X - musela by se doplnit o kit www.cb500xadventure.com a to už jde potom celkem do peněz, navíc nevím, jak se na to budou tvářit na STK

Nic dalšího jsem zatím neobjevil, ale třeba má někdo ještě nějaký další tip.

Na mašině na Magadan pro inspiraci dalších.

7.4.2017 v 14:13 | Nahoru | #55
Pajitu66> podle fotek je ten ram obycejnej ocelak. Tak to je divny, ze se to Sovetum nepodarilo poradne svarit...

Na mašině na Magadan pro inspiraci dalších.

7.4.2017 v 14:37 | Nahoru | #56
Je to fakt divný, protože jsem slyšel , že v Rusku neexistuje NIC , co nejde svařit . Tak asi to byl kec . Jinak ten rám je předpokládám slitina hliníku.
A k té ruštině já samozřejmě nic nemám , jen mě to zajímalo. Vím že se tak dá domluvit opravdu na hodně místech . Já ji už hodně zapomněl a budu si ji muset oprášit.
Nedávno jsem si pořídil F 650 GS Dakar (jako menší motorku) a když jsem to viděl,přemýšlel jsem jak by to šlo na něm. V terénu určitě líp , ale zase ta štreka na jednobuchu?
Určitě se na takovou cestu nechystám , takže je to jen úvaha.
Tobě ještě jednou .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na mašině na Magadan pro inspiraci dalších.

7.4.2017 v 14:43 | Nahoru | #57
Pajitu66> jelikož mam v podstate stejnej motor jako ty, tak se jen ze zvedavosti zeptam na kontrolu ventilovych vuli. Resis to nejak, kontrolues a s jakyma vysledkama? Pri Tvem najezdu a zatezi motoru to pro me bude hodne cenna informace dik S tim rozvodakem jsi me potesil Jinak olej mi to zere pri ostrejsi jizde taky, ale nic dramatickyho.

Edit. jak sis tam nadaval na spatny nacasovani vyletu, tak asi nejlepsi zacatek terminu by byl kolem zacatku kvetna (nepotkal bys zimu, ale zase poradny vedro...otazka co je lepsi)
Byl jsem pred lety na mesic na sluzebce v Novosibirsku. Letel jsem tam zacatkem dubna. V Moskve 18 stupnu a na Sibiri -15 a metr a pul snehu (i kdyz jejich -15 je jako nasich -5 - 8. Je tam hodne suchy vzduch.) Posledni dubnovej tyden vsechno roztalo. A zaclo asi mesicni jaro a hned leto....kontinentalni pocasi. Stejne to tam maji s podzimem. Je kratkej a pak hned zima.

Edit2: prijde mi, ze to mas prasknuty i tady
jinak ty novy svary vypadaj bytelne







Naposledy editováno 07.04.2017 23:50:44

1 reakcí na tento příspěvek Na mašině na Magadan pro inspiraci dalších.

7.4.2017 v 17:08 | Nahoru | #58
Včera jsem začal koukat a po třech dílech jenom klobouček Bohužel dneska 4.díl nedostupnej. Nesundal to někdo kvůli muzice nebo tak?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na mašině na Magadan pro inspiraci dalších.

7.4.2017 v 17:16 | Nahoru | #59
Carel> me to jede ok, chyba bude na Tvem prijimaci
edit> ČTVRTÝ DÍL POUZE PRO POČÍTAČE se pise v popisku, tak to asi bude ten problem

Naposledy editováno 07.04.2017 17:22:48

(reakce na) Na mašině na Magadan pro inspiraci dalších.

7.4.2017 v 17:52 | Nahoru | #60
Jarrinn>

No vidíš to jak jsem blbej Už to jde
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Oblecenie k V-stromu pre zaciatocnika Suzuki DL 650 V-Strom abgx1 28 Včera v 21:49 abgx1
Pneu na Stromka Suzuki DL 650 V-Strom NoAngel 16 30.10.2024 v 17:23 Peppi
Vyber vyssej prve moto Suzuki DL 650 V-Strom abgx1 16 22.10.2024 v 19:58 abgx1
V-strom 650 2017 a mladší origo nos... Suzuki DL 650 V-Strom Sally06 0 9.10.2024 v 07:18 Sally06
Akú motorku ďalej Honda VFR 800, Suzuki DL 650 V-Strom, Yamaha XVS 110... Hipinko 10 5.10.2024 v 13:33 Čépa85

TOPlist