Koukám máme tady opět odborníka na čínské motory. Nikdy ho neměl, ale ví absolutně, že je to špatné, protože je to čína. Možná by to chtělo nejdříve si něco zjistit o motorech Lifan a pak tady radit. Motory Lifan jsou neskutečné držáky. Málokterý motor toho vydrží i na závodních tratích jako Lifan. Kvalitou je jedno, zda 125tku nebo 140tku, ale 140tka má již spojku mimo kliku a jde našlápnout se zařazeným kvaltem přes spojku, to u 125tky nelze. 140tka má výstup na olejové chlazení z bloku motoru, u 125tky bys musel dokoupit víčko hlavy pro olejové chlazení. A logicky je 140tka silnější. A ještě pro rádoby odborníky - mám mnoholeté zkušenosti s čínskými motory a motorkami vlastním používáním a servisem a závodama na čínských strojích, nepapouškuji domněnky, ale popisuji vlastní osobní zkušenosti.