kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
E: jestli si moje udělá papíry tak asi vím co ji(si) koupím
Naposledy editováno 21.03.2017 15:43:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: pánové loni k podzimu jsem se svezl na KTM 390 Duke. Škoda že jsem na tom byl jak vosa na bonbóně. Na blbnutí skvělá motorka. Lehounká tím pádem svěle ovladatelná. jede jak kule. Borec co ji má si v Brodskéjch zatáčkách vytírá zadel s SB na slickách. Nevidět to neuvěřím. A cena i za novou skvělá.
E: jestli si moje udělá papíry tak asi vím co ji(si) koupím
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
E: asi ty jednobuchy uměj
E1: apropo nebyl jsi to náhodou ty kdo ji pár stránek naz5 hájil
Naposledy editováno 21.03.2017 15:52:16
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zelva0007 píše: Tifone> Jsem rad ze to zminujes. Kdyz ja nekomu rekl ze se na malorazce dal drzet krok s mnohem vetsima motorkama, zamozrejme na urcitem typu silnice (zatacky co se jezdi do cca 80kmh na vyjezdu) tak se mazdy mistr sveta vysmal
Taky jsem čuměl. Prostě je to o 70-80kilo lehčí než nějakej litr a tu váhu nemusíš brzdit.Jasně dlouhá rovinka a jsi v řiti,ale jak píšeš. V zatáčkách bomba.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ale kdyz jsme jeli useky s delsima zatackama (vyjezdovka treba 100-130) tak to uz mala motorka nestihala. Jak vykonem tak myslim i stabilitou v te zatacce. Uz to bylo takove dost nejiste.
Ale v hospode kazdy hustokrutoprisny strelec ma litra a kdo ma pod je stracka nebo holka
Naposledy editováno 21.03.2017 16:13:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zelva0007 píše: Tifone> Jsem rad ze to zminujes. Kdyz ja nekomu rekl ze se na malorazce dal drzet krok s mnohem vetsima motorkama, zamozrejme na urcitem typu silnice (zatacky co se jezdi do cca 80kmh na vyjezdu) tak se mazdy mistr sveta vysmal
To, že se na dváce udržíš litra (nebo něčeho, co trochu jede) znamená pouze to, že ten na tom litru jede tužku nebo kochačku, takže (a neber si to osobně) se ti vysmál oprávněně : )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zelva0007 píše:
Ale v hospode kazdy hustokrutoprisny strelec ma litra a kdo ma pod je stracka nebo holka
A na internetu jsou zas vsichni na stopetadvacach rychlejsi nez mistri na ss litrech
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Asi jsem to spatne naformuloval. Oprava:
....v hospode je skoro kazdy....
😄
Ale ono když zatlačíš na každou jinou motorku,která není nastavená tvrdě,máš ten samej pocit. Zase jak píšou tady kluci,s takovým tvrdým podvozkem trefíš v zatáčce asfaltovou latu + 5cm a pak má člověk jen vytřeštěný oči. Proto u nás vládnou cendura, jelikož mají pocit jistoty, sucha a bezpečí na silnicích III. a IV. třídy..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 21.03.2017 16:46:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrS píše: To, že se na dváce udržíš litra (nebo něčeho, co trochu jede) znamená pouze to, že ten na tom litru jede tužku nebo kochačku, takže (a neber si to osobně) se ti vysmál oprávněně : )
Neberu neboj ,já na tom v tu chvíli nejel.Jen jsem jim nestíhal na MTS jako pozorovatel.. A není to dváca ale 390 a má to tuším 32kW ,ale(a to hraje roli) celkových s náplněma 140kg. Takže v zatáčkách na něho litr nemá. Brzdí daleko později a i odstředivé síly jsou jinde. Nehledě na to že jsem byl překvapenej jak WP podvozek funguje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
http://www.motorkari...;pgr=834#goto9328678
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Neberu neboj ,já na tom v tu chvíli nejel.Jen jsem jim nestíhal na MTS jako pozorovatel.. A není to dváca ale 390 a má to tuším 32kW ,ale(a to hraje roli) celkových s náplněma 140kg. Takže v zatáčkách na něho litr nemá. Brzdí daleko později a i odstředivé síly jsou jinde. Nehledě na to že jsem byl překvapenej jak WP podvozek funguje.
Já reagoval na želvu, ne na tebe : )
Ale jinak ani s tou 390 si litra nedáš (ba co víc, ani se mu nepřiblížíš), když potkáš někoho, kdo se jen nevozí. Jezdím i 250tku s cca. 23 kW/130kg a i když v Sosně litry předjíždím, je to vždy jen do té doby, než přijede někdo, kdo se za to nebojí vzít. Ano, můžu brzdit o pár metrů později, ale je mi to k ničemu, když od půlky zatáčky mám vykloubené zápěstí a borec s litrem mi stejně ujíždí (a že Sosna je hodně utažená). Jinak ty 390tky jsem tam předjel všechny, včetně 390 RC CUP, ale jen proto, že ti na 390tkách málo tahali : )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zelva0007 píše: t_freedom> Jel jsem kousek na HM 1100 a to byla pekne divoka svine trosku plynu a uz to chtelo na zadni. Rychle zavreny plyn, tak sem myslel ze se snad "seklo" zadni kolo. Byla to celkem sranda, jen nesel ani na mikrosekundu vypnout mozek bo by byl hned nejaky pruser
A to byl "jen vydechlý" vzducháč, Vem si něco ostřejšího...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: GeorgePanek> hele má ji 3roky najeto nějakejch 30tis. a nic jen olej
E: asi ty jednobuchy uměj
E1: apropo nebyl jsi to náhodou ty kdo ji pár stránek naz5 hájil
zelva0007 píše: Michal_999> Zda se mi, ze se nejak nechytas proudiciho textu. Tady jsem to osvetlil a uznal ze je to fakt moc sila a vysvetlil proc jsem se o ni zminil:
http://www.motorkari...#goto9328678 [/quote]
Jasne. Mozna trosku ex-post, ale nedalo mi to ;).. no abych to za sebe uzavrel, jedine co Te bude u M821 mozna limitovat, je misto pro pravou patu. U vseho ostatniho budes dlouhou dobu limitem Ty sam ;)
dakarista píše: A to byl "jen vydechlý" vzducháč, Vem si něco ostřejšího...
Vydechlý vzducháč je tady na vlákně terminus technikus ...
Hele Želvo, jestli ti 11ka HM přišla jako splašená, tak na 12ctku čtyřventil fakt raději zapomeň. To bys taky mohl mít oči pro pláč...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ctete predesle texty nez napisete
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
To se mi rozvadet nechce.
Nebo jo ))
Takze kdyz ti nekdo hypoteticky nabidne v tomle case 1200s za rekneme 5korun v top stavu (nehledej v tom zadny hacek), tak ji odmitnes? Dle toho co pises bys mel. Ale oba vime ze po ni skocis vsemi deseti
Kup si velkej jednobuch a pak muzes skocit na co chces. Kdyz si koupis 690 duka, tak te nebude omezovat vubec nic, pokud nejsi prerostly nebo pretloustly. Srandy kopec, rychlosti rozumne, ovladatelnost naramna, podvozek kvalitni, vaha nicotna, fun factor maximalni a co tak ctu, neujede ti pak ani busa na dalnici . Nebo Monster 11ka v Sku, jestli ti jde o podvozek a musis mit mermomoci Ohlins, aby nehlodal cervik ohledne kvality podvozku.