kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Cokoli i "špatnýho" od Italů jako raketoplán. Šetři obavami a hlavně prachama.
Mám za to že tě mechoš v dukárně krásně naočkoval... Schladni a šetří prachy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 20.03.2017 20:57:50
zelva0007 píše: Michal_999> Asi jo, lidi toho nakecaji dost. Je to odlitek? Tedy material je litina? Neco co je to za material? Lehka slitina? "Dural"? Hlinik?
A ty bys mi ho za mirny baksis nepujcil (jistina by byla, neboj)?
Bydlime kousek od sebe, tak by to vylo fajn nez jet do Brna. A taky bychom alespon pokecali a ja tak mel informace primo od nekoho kdo motorku jezdi. To ma sama pozitiva a socialni jistoty
se ptáš Majkla jooooo
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 20.03.2017 21:05:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ale kdyz jsem na malorazce pritvrdil predpeti zadni pruziny, tak jsem rozdil ve zlepseni pocitil hned po prvni zatace. Kdyz jsem si pujcil na kousek japonsky SS, tak jsem zase citil ze podvozek je jinde. Asi pujdu cestou stand. podvozku a kdyz tak casem potunim.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Mám 20let starou herku co mě podvozkově neustále udivuje...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zelva0007 píše: t_freedom> Stejne nechapu ze tam nekdo neda poradne nastavitelne vidlice u motorky za cca 280tacu. Novy street triple r vychazi levneji a ma vse top, krome designu
Vzhledem k tomu ze 99procent lidi vubec netusi co a jak se tam steluje tak ja to docela chapu..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zelva0007 píše: assassin> To nejsou jen vidlice. Ne to ukazatel zarazene rychlosti, mnozstvi paliva (jak by to v dnesni dobe byla nejaka super luxusni zalezitost). A hlavne, ty stupacky a vyfuk.....designeri a ti co to pak schvalovali museli byt solidne zabublinkovani prosecem
hele pak bych radil nevybirat v italskejch strojich, tam najdes neco takovyho na kazdym :)
Takze Triumph v Rku, jasna volba.. Vzdyt je celkem hezky, urcite vic jak vsichni japonci..
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
a Triumph v eRku je fakt dobrej... byl jsem hodně překvapenej... a musím uznat že podvozkově a agilitou, tím jak je postavenej je lepší než můj monster
Naposledy editováno 21.03.2017 10:00:03