globalmoto_kveten





Téma: Přední vidle
 
15.2.2016 v 19:23
Nazdar pánové!
Trošku mě v loni zlobily přední vidle a tak mám dvě otázky:

1) lze vypustit olej z vidlic bez jejich demontáže? Nějaké šrouby "jakoby" vypouštěcí na nikrofiši vidím, ale jistý si tím nejsem.

2) Zkoušel někdo z vás laborovat s hustotou tlumičového oleje a s jakým výsledkem? V manuálu je napsán olej 5W. Již jsem v minulosti dával do jiné moto hustší olej a prospělo jí to. Pravdou je, že XV nemá přehnaně měké vidle, tak je to možná mimo diskuzi

Za reakce k věci děkuji

Naposledy editováno 15.02.2016 19:24:32

Přední vidle

15.2.2016 v 19:45 | Nahoru | #1
Dneška jsme to zrovna řešili u Čížy já je dělal loni nalil jsem tam s obavami 20w jak se záhy ukázalo.drží stopu jak prilepena je tvrdší ale ruce nebolej přijde mi i lepší při krutém brzdění zkratka se mi na ní nějak lip jezdí

Přední vidle

16.2.2016 v 07:26 | Nahoru | #2
Díky za zprávu.
A jak je to s tím vypouštěním oleje?

Přední vidle

16.2.2016 v 07:55 | Nahoru | #3
Loni jsme to se Šoďou dělali u mě v garáži, kdy to měl chlapec komplet vymontované a podle toho jakej hustej sajrajt z toho vytekl si myslím že to jinak nejde, nechali jsme to pak nějakou dobu vytékat. Viděl jsem na netu videa kde to odsávali hadičkou, ale to je varianta pro pravidelné měniče

Přední vidle

16.2.2016 v 09:37 | Nahoru | #4
Jj šavle musejí ven je to trochu pakec ale dá se

Přední vidle

16.2.2016 v 14:12 | Nahoru | #5
Tak z toho nejsem 2 x odvázanej. Chjo

Přední vidle

16.2.2016 v 15:45 | Nahoru | #6
Sundej vrchní brejle pak kryt vydle dostaneš se na spodní brejle povolis na nich tu objimku a šavle jde ven

Přední vidle

16.2.2016 v 17:28 | Nahoru | #7
Díky za návod k postupu. Teď ještě vyřešit vlastní lenost

A na co jsou šroubky 18 a 37 na šavli dole?







Naposledy editováno 16.02.2016 17:36:07

Přední vidle

17.2.2016 v 07:35 | Nahoru | #8
Myslím,že to můžeš přes ně taky vypustit,ale dostaneš se k nim,až vytáhneš osu kola. A kdyby pak nešly dotáhnout,tak stejně musíš rozebrat tlumič a dlouhým klíčem (jakoby šroubovákem) chytnout tu součást do které jsou zašroubované, shora. A nalívat budeš Marťo taky shora.
Lepší je vytáhnout ty šavle ven. Shodíš blatník a kolo a dokud to máš v brýlích ,tak si povol horní špunty,bacha ať ti to nestřelí do xichtu. Pak jak píše Sody, pak vyleješ sračky,naliješ nové a dáš to zase dohromady. Práce tak na max 2 hoďky a 4 frťany.

Naposledy editováno 17.02.2016 07:39:43

Přední vidle

17.2.2016 v 07:54 | Nahoru | #9

Duňák píše: Myslím,že to můžeš přes ně taky vypustit,ale dostaneš se k nim,až vytáhneš osu kola. A kdyby pak nešly dotáhnout,tak stejně musíš rozebrat tlumič a dlouhým klíčem (jakoby šroubovákem) chytnout tu součást do které jsou zašroubované, shora. A nalívat budeš Marťo taky shora.
Lepší je vytáhnout ty šavle ven. Shodíš blatník a kolo a dokud to máš v brýlích ,tak si povol horní špunty,bacha ať ti to nestřelí do xichtu. Pak jak píše Sody, pak vyleješ sračky,naliješ nové a dáš to zase dohromady. Práce tak na max 2 hoďky a 4 frťany.

tuším že do každé 6deci v manuálu je i kolik cm od hladiny kapaliny po okraj vydle .nacpat spatky tu zátku je dvoumuzna práce

Přední vidle

17.2.2016 v 14:52 | Nahoru | #10
No jo, ale já jsem jen jeden to myslim dám sám

Dobře tedy pánové, děkuji za rady, a až přemohu svou lenost, pustím se do toho. Ještě jednou díky

Přední vidle

18.2.2016 v 14:13 | Nahoru | #11
dva jsou potřeba na odšroubování a zašroubování horní zátky, neb je pod tahem pera tlumičů !!!!!!! pol. 5.24

Přední vidle

18.2.2016 v 17:41 | Nahoru | #12
Na zašroubování to chápu. Ale ... vážně to jeden muž nedá????

Ale na odšroubování to moc nechápu. To by jeden měl dát. Nebo ono to vystřelí???

Přední vidle

18.2.2016 v 17:54 | Nahoru | #13
Vyskočí to na ty pružině ale dá se zpátky je to horší musíš to zatlačit i s pružinou dovnitř a zasroubovat je tam jemnej závit tak musíš dat bacha zkratka trochu vopruz proto ve dvou.nevím třeba na tto existuje nejakej vehement

Přední vidle

19.2.2016 v 07:19 | Nahoru | #14
OK, díky. Až se trošku oteplí, tak se do toho pustim. V nejhorším si dáte vyjížďku na jih, aby jste mi pomohli dát to dohromady

Naposledy editováno 19.02.2016 07:19:27

Přední vidle

19.2.2016 v 20:26 | Nahoru | #15

Mašer. píše: OK, díky. Až se trošku oteplí, tak se do toho pustim. V nejhorším si dáte vyjížďku na jih, aby jste mi pomohli dát to dohromady


To je dobrej nápad vzhledem k tomu že to budeme dělat na dvou strojích tak by jsme toho pana Grifa mohly najít

Přední vidle

21.2.2016 v 10:53 | Nahoru | #16
Já to vidim tak, že pojízdná část skupiny bude objíždět garáže kamarádů po republice, aby jim pomohli dát jejich stroje do kupy. A hend mají o plánu vyjížděk jasno

Přední vidle

4.3.2016 v 07:39 | Nahoru | #17
Ahoj, taky se chystám na výměnu oleje. Můžete mi prosím napsat přesné údaje z manuálu - jaký olej, kolik a případně i tu hodnotu v cm od hladiny po okraj. Díky.

Přední vidle

4.3.2016 v 07:44 | Nahoru | #18
Naštěstí do springrovky žádný olej nepotřebuju. . Ať se Marťas dílo daří.

Přední vidle

5.3.2016 v 08:38 | Nahoru | #19

Elongatus píše: Ahoj, taky se chystám na výměnu oleje. Můžete mi prosím napsat přesné údaje z manuálu - jaký olej, kolik a případně i tu hodnotu v cm od hladiny po okraj. Díky.

je to tu na foru nekde popsany loni jsme to resili

Přední vidle

7.3.2016 v 17:21 | Nahoru | #20
Tady jsem to opravdu nemohl najít...Stáhnul jsem manuál pro XV 1600 a tam píšou, že od hladiny oleje po hranu trubky má být 110mm. Olej 5W a 554ml. Mělo by to být stejné i pro XV 1700. Olej použiju 10W nebo 15W ať je to tužší.

Přední vidle

8.3.2016 v 07:56 | Nahoru | #21
Šoďa šel rovnou fo w20 , ale to je pilot krouhající zatáčky

Přední vidle

8.3.2016 v 10:01 | Nahoru | #22

CizaPetr píše: Šoďa šel rovnou fo w20 , ale to je pilot krouhající zatáčky

jak nelitaj jiskry od stupacek je to vo hofně

Přední vidle

8.3.2016 v 10:02 | Nahoru | #23

Elongatus píše: Tady jsem to opravdu nemohl najít...Stáhnul jsem manuál pro XV 1600 a tam píšou, že od hladiny oleje po hranu trubky má být 110mm. Olej 5W a 554ml. Mělo by to být stejné i pro XV 1700. Olej použiju 10W nebo 15W ať je to tužší.

Přední vidle

7.3.2017 v 10:22 | Nahoru | #24
Ahoj Pánové, po dlouhé zimě jsem si řekl, že zase na mašině něco udělám a přední vidle se nabízí Chci se zeptat, zda pokud chci měnit gufera (obě) musím povolovat šroub 37 a vyndávat ven celý kluzák? Nebo stačí jen gurera dát ven - vyměnit, olej dát nový a hotovo Moc díky za tipy a triky ROman

Přední vidle

7.3.2017 v 10:36 | Nahoru | #25
Ja ti moc neporadim. Chystal jsem se na to dve sezony, az jsem to letos dal mechanikovi. Ale vydrz, Libisska grupa to delala, jiste ti odpovi

Přední vidle

7.3.2017 v 15:49 | Nahoru | #26
romahrnc> dělali jsme to loni se Šodym a postupovali jsme krok po kroku dle sevisního manuálu staženého z netu

Přední vidle

8.3.2017 v 10:58 | Nahoru | #27
Taky jsem koupil W20 věřím Šodyho praxi

Přední vidle

18.5.2017 v 21:19 | Nahoru | #28
Tak jsem dnes otestoval repasované vidle s olejem Motul 20w a jsem nadšen, motorka rozhodně není tvrdá na předek, za jízdy perfektní odezva, klidné, až se mi chce říct, že jsme s motorkou jedno tělo

PS Taky jsem dnes objevil palivový filtr, který jsem zapíral, že určitě nemám . Nikdo mi však při diskuzi neřekl, že musí být na průměr hadičky 8 mm. Já koupil 6 Pak mám nový všechny oleje, filtry, řemen, brzdovku, baterku ...

Naposledy editováno 18.05.2017 21:26:59
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist