... nicméně já už na své 477 mam bohužel velkou moderní SPZ, kterou to replikové tažné dle starých dob nějak neumí elegantně obejít (uvnitř úzké) a s tím tam pak blbě vychází výška závěsného bodu. Takže při výrobě to chce myslet na velikost SPZ a výšku závěsného bodu.
Ještě podám dva své poznatky:
1) Ta ČZ s tím PAVíkem nějak zvláště moc nejede, takže jako paráda dobrá, ale na delší cesty bych už to asi nechtěl (přeci jen mam i 350 ).
2) Pozor na rámy u ČZ 477. Nevím, kdo to tehdy vařil, ale ty rámy nemívají zrovna vysokou kvalitu a to jak svařování (běžně jsem našel nedovarky nebo naopak provaření díry), tak geometrie. Například čepy zadního průžení bývají přivařené různě mimo osu a podobně, takže tažné doporučuji fitovat přímo na konkrétní motorce.
(Pozor na kvalitu konzol zadních stupaček. Výrobce často nezavařoval ten úplně horní růžek v přechodu do rámové trubky a tímto místem často napršelo do té plechové konzoly - v pravé straně někdy i s kyselinou od baterky - a bývá tato konzole často uvnitř dost schnilá... bohužel jak to jde zevnitř, tak to zvenku je vidět až po prohnití, nebo když se nechá rám otryskat či chemicky odlakovat).
Mám 471 a když to porovnám, tak 477 je sice hlučná a vibrující, ale co do dynamiky je o trochu živější... Smolík sice jezdí potichu, plynule a kulturně bez těch jednoválcových estrád, ovšem dosahuje shodných jízdních výkonů s vyšší spotřebou.... Ale když ji miluješ, není co řešit, ten motor se chová tak příjemně, že to za to stojí a to jak to vypadá se mi taky líbí
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dá se vjet motorkou do Vatikánu ČZ 175/477 | DavyŠtoky | 10 | 9.5.2024 v 07:57 DavyŠtoky |
nová kniha - Motocykly v Českoslove... ČZ 175/477, Jawa 250 Pérák, Honda CB 1000F, Manet Ta... | Dolin | 21 | 30.4.2024 v 07:51 cmiral |
Prachovka krku řízení ČZ 175/477 | kpant | 2 | 10.3.2024 v 19:20 kokoška. |
CZ 175/477 nemá výkon ČZ 175/477, ČZ 175 | Dejvid55 | 3 | 2.2.2024 v 12:53 Kubeja |
Navaření držáku na kluzátk ČZ 175/477 | kpant | 1 | 30.1.2024 v 19:53 Drak1 |