![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
... nicméně já už na své 477 mam bohužel velkou moderní SPZ, kterou to replikové tažné dle starých dob nějak neumí elegantně obejít (uvnitř úzké) a s tím tam pak blbě vychází výška závěsného bodu. Takže při výrobě to chce myslet na velikost SPZ a výšku závěsného bodu.
Ještě podám dva své poznatky:
1) Ta ČZ s tím PAVíkem nějak zvláště moc nejede, takže jako paráda dobrá, ale na delší cesty bych už to asi nechtěl (přeci jen mam i 350
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
2) Pozor na rámy u ČZ 477. Nevím, kdo to tehdy vařil, ale ty rámy nemívají zrovna vysokou kvalitu a to jak svařování (běžně jsem našel nedovarky nebo naopak provaření díry), tak geometrie. Například čepy zadního průžení bývají přivařené různě mimo osu a podobně, takže tažné doporučuji fitovat přímo na konkrétní motorce.
(Pozor na kvalitu konzol zadních stupaček. Výrobce často nezavařoval ten úplně horní růžek v přechodu do rámové trubky a tímto místem často napršelo do té plechové konzoly - v pravé straně někdy i s kyselinou od baterky - a bývá tato konzole často uvnitř dost schnilá... bohužel jak to jde zevnitř, tak to zvenku je vidět až po prohnití, nebo když se nechá rám otryskat či chemicky odlakovat).
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Mám 471 a když to porovnám, tak 477 je sice hlučná a vibrující, ale co do dynamiky je o trochu živější... Smolík sice jezdí potichu, plynule a kulturně bez těch jednoválcových estrád, ovšem dosahuje shodných jízdních výkonů s vyšší spotřebou....
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dá se vjet motorkou do Vatikánu ČZ 175/477 | DavyŠtoky | 10 | 9.5.2024 v 07:57 DavyŠtoky |
nová kniha - Motocykly v Českoslove... ČZ 175/477, Jawa 250 Pérák, Honda CB 1000F, Manet Ta... | Dolin | 21 | 30.4.2024 v 07:51 cmiral |
Prachovka krku řízení ČZ 175/477 | kpant | 2 | 10.3.2024 v 19:20 kokoška. |
CZ 175/477 nemá výkon ČZ 175/477, ČZ 175 | Dejvid55 | 3 | 2.2.2024 v 12:53 Kubeja |
Navaření držáku na kluzátk ČZ 175/477 | kpant | 1 | 30.1.2024 v 19:53 Drak1 |