1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Nějakej vymítač něco k tématu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Stev píše: assassin> nemels to delat spis na podzim?
mel no, ale mam takovy pomaly starty....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Znovu nastoluju otázku, proč mi kurva na mrdce vw funguje vnitřní osvětlení a centrál, když je odpojená kostra na baterce? Protože po tejdnu stání mám 100Ah baterku na 10V a napadá mě, že by to mohlo mít souvislost.
Nějakej vymítač něco k tématu?
ja si myslim, ze to neni mozny.
to vybijeni jo - to asi zmeris odber ne?
ale to sviceni bez zapojeny baterky mi prijde jako blbost, tam musi byt jeste jina. kdyz odpojis plus tak svitit prestane?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Stev píše: assassin> tak to nevadi, ostatne to muzes jeste napravit a na podzim zacit jinak samozrejme palec nahoru, doufam ze to pujde dobre.
uz mam seznam dilu, odesilam ho v tydnu jako objednavku, ted makam na tom sani a uz mam domluvenyho mechanika co mi pomuze s tema rozvodama. asi nebude vsechno, ale chtel bych to uz letos rozhejbat... z tuningu asi jen sani + diff + lehka baterka. podvozek, vyfuk, kola, brzdy, sedacky asi az behem roku....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
E: a dela to i vetsi radost
Naposledy editováno 18.02.2017 22:21:36
assassin píše: ja si myslim, ze to neni mozny.
to vybijeni jo - to asi zmeris odber ne?
ale to sviceni bez zapojeny baterky mi prijde jako blbost, tam musi byt jeste jina. kdyz odpojis plus tak svitit prestane?
No říkal jsem si, že jsem to měl natočit. Když odpojím plus nebo oddálím mínusovou svorku (5cm a víc od pólu), tak to svítit přestane. Že by to cestovalo po vzdušný vlhkosti mi přijde dost scifi. Opravoval jsem pojistkovku (vypálenej kontakt pro relé žhavení), zaregistroval jsem to poté (ale dřív jsem si toho možná jen nevšiml). Odběr jsem neměřil, dřív byl nula nula prd, pokud se podaří zachránit baterku (doufám že jo, je dva měsíce stará), tak zkusim přijít na to co ji žere.
A ještě se budu muset podívat na startér, byl očividně nedávno měněnej, ale na plusovým kabelu je dost ohořelá izolace. Ale kdyby visel solenoid, tak by to asi bylo slyšet, ne? Dojel jsem s tím 150 km a pak ještě 10 domů.
Stev píše: assassin> to zni dobre, ty postupny upravy za behu mi prijdou lepsi, minimalne polovina ultimativnich najednou delanejch staveb konci neslavne.
E: a dela to i vetsi radost
hlavne volvo uz si zase zacina stavet hlavu, v pondeli to uz vypadalo, ze do rise nevyrazim... cukani, bez vykonu.... a marra mel volno, musel jsem to opravit sam
takze by to chtelo druhej pojizdej stroj, relativne "civilni" jako nahradnika...
to ze bych koupil neco noveho/zanovniho me napadlo, ale rozmluvil jsem si to....
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 20.02.2017 08:13:05
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Mám takovou baterku na moto, ale to jde vidět většinou na první pohled...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: oioi01> píšu závada, né debilita uživatele (která samo nikdy není vyloučena)
baterka prosoupana, prosrobouvana apod do ramu?
Asi tři měsíce stará baterka kurva.
A aby to nebylo málo, tak ten elektrolyt se proběhl po kabelech, po startéru...
... jinak bávo zatím hlavní podezřelý hadice expanzka-termostat, když s ní zavrtím, začne se ve spoji objevovat voda. Že by debilní krimpovaný svorky a zub času (seschlá hadice)?
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
má nějakou cenu snažit se to zachránit? zavařit, nalejt elektrolyt, nebo ji mám odepsat rovnou? btw ve sklepě mám ještě jednu, ale ta má zas prozměu v jednom článku desky nakřivo (wtf?), mám ji riskovat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: assassin> asi jo.
má nějakou cenu snažit se to zachránit? zavařit, nalejt elektrolyt, nebo ji mám odepsat rovnou? btw ve sklepě mám ještě jednu, ale ta má zas prozměu v jednom článku desky nakřivo (wtf?), mám ji riskovat?
ja bych to zalepil a nalil elektrolyt, pokusem nic nezkazis. ja takhle opravil prosoupanou baterku na TL a jeste asi 2 nebo 3 roky dala...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: assassin> Čím jsi to lepil? A jak jsi stanovil správnou hustotu elektrolytu? Nějak tu nemám nic co bych nazval hustoměrem, ten lídlovskej od antifreezu nezmiňuju
ta moje byla AGM, takze jsem nic nedolejval, mel jsem o pneumatiku obrousenej celej bok, tzn laminat. dneska uz bych tam nalepil kus plastu tim cernym lepidlem co se s nim lepi v automotive...
s elektrolytem ti neporadim, ja baterku dolejval vzdy jen destilkou a pak sla do kopriv
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Akorát teď nevím, jestli je to baterka nebo kyselinou pochcanej a dobrej měsíc kandovanej startér (nebo ideálně obojí ). Nejdřív to nedělalo vůbec nic, po prolití cívky (zvenku) masivním množstvím wdčka už aspoň cívka cvaká, ale v ten moment všecko zhasne a startér se ani nehne (po uvolnění klíčku cvakne cívka znova, takže to asi nebude kombo s notorickým kontaktem ve spínačce)... Bohužel nemám dost rukou abych měřil napětí při pokusu o start. Zkoušel jsem to asi 10x, a po této tortuře má aku naprázdno (zapojená v autě) 12.6 (né že by to něco znamenalo, ale směřuje mě to k tomu startéru... )
ed.: ještě mě napadá, je možný že se kyselina dostane do utaženýho spoje očko na kabelu-startér a že by tam vznikl tak mocnej přechoďák, že by to ani neotočilo startérem?
Naposledy editováno 21.02.2017 22:18:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Kdyby tam vznikl přechoďák, tak všechno nezhasne. To, že všechno pohasne znamená buďto baterku, která neudrží napětí při zátěži startérem nebo dojde při startování ke zkratu.
Naposledy editováno 22.02.2017 10:02:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Z baterky jsem nastartoval jiný auto po půlroční odstávce, sice benzín ale málem ho to otočilo na střechu. Kapacitu asi už moc nedrží, ale ihned po dobití startovala vždycky. Teď drží 12.77 (po 24h od odpojení nabíječky). Vím že napětí naprázdno není žádnej spolehlivej ukazatel čehokoli, ale aspoň tak.