1 reakcí na tento příspěvek oilmaster jawa 350 640
http://www.motorkari...etail&ddid=45744
Naposledy editováno 17.02.2017 12:03:44
1 reakcí na tento příspěvek oilmaster jawa 350 640
Edit: zde uplně dole je fotka namontované nádobky v 640
Naposledy editováno 17.02.2017 14:55:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oilmaster jawa 350 640
MarkusRetrp píše: Ja na 639 vozim olej pod sedackou pul litru se mi tam vejde v cajku jinak ja tem primazavanim neverim pokazde kdyz nejakej 2t se mi dostal do baraku okamzite odpojil a michal sam mix
Když je kam dát tak je to paráda ale mně se pod sedlo vejde akorát tak peněženka,navíc mám pod sedlem sání takže nádržka je řešení jak u pumpy nekupovat litrovku oleje a pak ji někam pridelavat.
- cena, ktorá bude na úrovni 20-30 percent ceny motorky
- neistota, s ktorou by som nechcel jazdiť (zadrie sa? Nezadrie? Nezadrie sa, keď predbieham tú Aviu? Možnosť poruchy systému proste je.)
- pri montáži pod sedlo strata priestoru na iný, potrebný vercajg, alebo ND - napríklad duša.
- pri dlhších výjazdoch aj tak treba so sebou nosiť viac oleja, pretože na pumpe ho mať nebudú (budú mať do kosačky, do píly, M2T, ale nie ten, ktorý potrebujem)
Opakujem, je to len môj názor a, samozrejme, je len na vkuse každého, ako si skomplikuje život. Ak niekto vie o prínose takéhoto riešenia, sem s ním!
Vlasťák1973 píše: Když je kam dát tak je to paráda ale mně se pod sedlo vejde akorát tak peněženka,navíc mám pod sedlem sání takže nádržka je řešení jak u pumpy nekupovat litrovku oleje a pak ji někam pridelavat.
nevim jak to vypada pod sedlem 640 jen sem rekl k inspiraci ze ja to resim tak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oilmaster jawa 350 640
sered píše: Z me letite 2T prexe: Lidi s oilmasterem se delej na dve skupiny - na ty co uz zadreli a na ty ktere to ceka. Treti skupina neexiastuje! Staci takhle???
Nerozumíš tomu ani jako koza petrželi a meleš kraviny, cca 100000km s oilmastrem a OK, minimum smradu, žádný krabon.
To že jsi chromý jak dřevěné vidle, neumíš to pochopit, odvzdušnit a seřídit, tak si dál jezdi s mastnýma rukama jak neandrtálec!
Markus: další pablb.
Naposledy editováno 18.02.2017 11:25:27
Dakujem
1 reakcí na tento příspěvek oilmaster jawa 350 640
Pokud ten motor chodí, a nemá problémy, nech ho bejt, kvalita dnešních ND je natolik prachbídná, že tou GO si můžeš dost problémů potenciálních i skutečných přidělat, jezdi, dokud to jezdit bude a až to jezdit nebude, tak opravuj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Co funguje, do toho se nešťourá.
K nastavení. Je k tomu dodatek k dílenské příručce, to seženeš na jawamanii, možná i tady, nebo na čezetmanii (dávaly se i na 487-4), to si důkladně naštuduj, ať něco nedomrdáš, byla by to škoda.
Pokud má ten motor 20kkm, a je z původních dílů, najezdí to s trochou péče a citu ještě jednou... tak si spočti kolik let tě to bude ještě vozit, když to nemáš pro denní potřebu ale pro zábavu.
Právě to, jaké problémy s ND jsou, nic pořádně nepasuje, musí se to dodělávat, aby to vůbec šlo namontovat pro nedodržené rozměry, materiály, byly jedním z hlavních důvodů, proč jsem musel opustit tuzemský letitý motocykl jako dailydriver, protože při denním ježdení kilomtery naskakujou rychle a už to není velká oprava tak po dvou třech letech ale co rok a to se fakt nevyplatí, navíc už na to s těmi exotickými díly není takový spoleh. Koupíš píst, je těsný, neodpovídá deklarovanému rozměru, koupíš spojkové lamely a musíš v nich vysoustružit otvor o potřebném průměru, protože ten vyrovený je o několik desetin menší, u lamel s ozubení o jeho provedení radši ani nemluvit, ferodo není ferodo, je to cosi měkkého, což má sice poměrně dobré tření a spojka funguje dobře, ale ne moc dlouho, potíže s ložisky, ty se musí vybírat pečlivě a nešetřit na nich, koupíš těsnění, je volné, koupíš fajfku, rozteče se, koupíš vidličku - není kalená.. Já už přestal dělat opravy cizím lidem, protože jim nechci vědomě montovat do motorek shit, protože nic jiného kolikrát ani není, dělám už jen pro rodinu a i to už mně sere, když tomu dáš péči a spolehlivost je s tou druhovýrobní exotikou stejně ve hvězdách....
Co sa tyka tych dielov, o tych viem, urcite tam pojdu skf loziska( pracujem tam kde pracujem a viemze to co bolo pred touto demokraciou kvalitne lozisko tak ma ta nova 'sracka' len spolocny nazov), piesty urcite ceske, prevodovku budem musiet bo sa mi stalo zo styrikrat ze vyhodila kvalt.... Co sa tyka motora ja viem ze tam nebola robena go tych 20 000 km, bo na nej jazdim ja, ale pri rozoberani bloku valcov, piestov som zistil ze to az tak dobre neni, bolo vidiet drazku v hornej uvrati, podla mna skor vyzerala ako na otcovej babce ktora bez vybrusu origo valcom ma 40000 km, tak si skor myslim ze majitel ktory mi ju predal klamal ze robil Go...Taktiez lava ojnica ma vybehane puzdro bo blbec ktory to mal; rozobrane tam nedal posledny valcek, tak sa torozbilo....JA som vtedy dal druhe kruzky a a nove loziska do piestov, chvilku to vydrzaloale myslim si ze tento rok je jej posledny... dalsou vecou je ze klukovka trase ala vibrator... Dal som ju celu do kopy, chromy, brzdy, lak vsetko zle nove, a posledny mi ostal motor, tak by bola skoda nespravit aj ten pravdaze s kvalitnymi suciastkami... ak by si mal nejake rady ohladne suciastok tak neopovrhnem
Do čistého motoru plnou synt. "ano", do zakarbonovaného určitě neeeee.
Kdo maže - ten jede, u Jawky to platí dvojnásob. Přeji v letošní sezoně hodně pohodových km.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 6 | 19.4.2024 v 22:07 Drak1 |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 | frds1206 | 18 | 8.7.2023 v 01:00 frds1206 |
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 | misooo4623 | 37 | 13.4.2023 v 22:52 Julip2 |