Je to pravda?
Podle mne je.
Pár let jezdím BMW a je to na nic...
V BMW motorkách mi chybí něco jako "cuore sportivo" je jasný, že to nemůže být Itálie a kromě toho, že Vás to bude stát bakuli a v komunitě podnikatelů jste "zajímavý" tak Vám to nic nepřinese.
BOXER már ku smrti rád, ale chybí mi koncepty jako:
- HP2 Enduro
- G560 xchallenge
, které by nahradili tu šílenou GS nudu.
Navíc GS se hodí tak pro strýce, kterému je 50 a má vatu.
Podle mne BMW zaspalo a tlačí k nesmyslu GS...
2 reakcí na tento příspěvek BMW je impotentní???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW je impotentní???
petrumr píše: bulldogbiker> nedá se to tak povědět, měl jsem japonce aji motorku aji auto, ale oni něco vymyslí a nedokáží to dotáhnout do výroby, třeba u auta jsem chtěl mazdu, ale ty komfortní funkce jak u evropana nenajdeš a dostalo mně, že to má auto okno jen u řidiče. U japonců ted šetří strašně na plastech, motorka spadne a je vše roztřelený a jsou čím dál dražší, podívej se na evropana, co má ve výbavě a na japonce. Třeba honda mně osobně nasrala, že zrušila duální brzdy u NC.
Ta výbava by neměla být v základu. Když jedu hranu, tak najíždím zatáčky s přibržděným zadním kolem. Motka s ABS už kope, s dualem tohle postrádá smysl. Navíc elektrický posilovač brzd u BMW ti neumožní ani vytáhnout pojistku, aby ses těch blbin zbavil. Ale je to pouze na člověku, co mu vyhovuje. Mazdu s oknem jen u řidiče jsem fakt ještě nevidělNaposledy editováno 11.12.2016 11:01:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW je impotentní???
petrumr píše: a co se tam lije, zkoumals, že ty tvoje kosmický oleje mají stejnou specifikaci? tobě to není podezřelé?
U origo oleje žádná specifikace není uvedena. V podstatě to je dex III. Jenže ti odlepí lamely. Už jsem pár takto dodrbaných převodovek řešil a dohledal tuto příčinu, na kterou upozornuje i výrobce. Ale klidně to tam lij dál, kosmický mechanikuVybral bych si i u Ducati, KTM.... A to nejsem ještě paprda nad duchodem. A že je BMW předražené?? Mrkněte co stojí Multistrada s trochou výbavy či motorky podobné kategorie. A asiati zas o tolik levnější taky nejsou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW je impotentní???
Michi.RR píše: sered> No to už taky tak neplatí. Měl jsem Japonce, teď Itaku a servis vychází na stejno. A náhradní díly? Nedávno mi šel ND z Itálie 4 dny od objednání
K těm nd u Itala nevím, ale přiruba ke karbu na Suzuki DR600 3 týdny čekačka...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW je impotentní???
petrumr píše: a co se tam lije, zkoumals, že ty tvoje kosmický oleje mají stejnou specifikaci? tobě to není podezřelé?
já leju do Volva Mobil1 ATF 3309. Dát do toho lecjakej Dextron, tak jde převodovka do třiceti tisíc do kytekTDM851 píše: U origo oleje žádná specifikace není uvedena. V podstatě to je dex III. Jenže ti odlepí lamely. Už jsem pár takto dodrbaných převodovek řešil a dohledal tuto příčinu, na kterou upozornuje i výrobce. Ale klidně to tam lij dál, kosmický mechaniku
Nerozumím co po mně chceš, jak se ti můžou odlepit lamely, já říkám do automatu atx a max dva roky. Přečti si cos napsal, ty myslíš, že nějaký výrobce auta vyrábí olej? Každý rok se výrobce olejů u automobilek mění podle toho kdo dá lepší cenu.seikos píše: já leju do Volva Mobil1 ATF 3309. Dát do toho lecjakej Dextron, tak jde převodovka do třiceti tisíc do kytek
Já jsem školen na VOITH a ještě se nestalo, že převodovka šla do kytek, když má třeba 2Mkm. Jak často do té japonské převodovky to leješ?Máme doma (dneska už asi 22 let ) Fiata Tempru od předváděčky a nikdy se to nevysralo a nebyl s tím problém... Najeto to má někam ke 300 tis
A TEĎ UŽ JEBAT AUTA!
BMW - je to jedna z nejdéle fungujících značek a určitě má co nabídnou. Sice jsem na chuť jejich posvátnému GS zatím nepřišel, ale třeba v těch 50 jo
Jinak ano, nechají si to zaplatit, zas na druhou stranu jsou celkem solidně vybavené a třeba u toho GS je to o tom, že prostě nikdo jiný tohle sériově nedělá (hlavně ty jejich para, tele něco), čímž jsou do jisté míry exluzivní a buď to chceš a nebo nechceš... Nikdo jiný to nenabídne a můžou toho využít, což jde BMW suprově.
Akorát co mě na nich prostě sere je to, že olítaná ludra s nejasným původem stojí 200 kolíků, protože to je přeci TO slavné GS, které najede 500tis km bez poruchy...
Ono když člověk pak vyslechně někoho od fochu, který se v tom hrabe, tak je to stejný, jak všude jinde... Kolikrát snad i horší díky jisté složitosti a komplikovanosti některých modelů.
1 reakcí na tento příspěvek BMW je impotentní???
http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=109984
snad se to majiteli podaří nějak uhádat, aby v tom nezahučel...
1 reakcí na tento příspěvek BMW je impotentní???
K tomu problému, který mu nastal, když si s tím hráv v garáži: je to vizitka předchozího majitele... Sral na to a někdo další to odsral...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW je impotentní???
Pulčík píše: ..... K tomu problému, který mu nastal, když si s tím hráv v garáži: je to vizitka předchozího majitele... Sral na to a někdo další to odsral...
Hmmm, a co třeba pochybení prodejce (při tom leštění klidně mohl něco blbě rozebrat a složit, použít blbou chemii, wapku, apod.). Nebo pochybení kupce (málo oleje, tůrování za studena, nechal běžet motor, i když cvakal, apod).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW je impotentní???
A kupec?Túrování na místě?To nemyslíš vážně nebo máš dobrej matroš
Naposledy editováno 14.12.2016 16:43:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW je impotentní???
Hele,leštěnka možná dokáže poškodit plasty nebo lak,ale rozhodně neudělá z motoru potkana.Tam bude problém mechanického rázu.Ale teoreticky by za to mohl kupec.Pokud to nechal klapat dlouho a hrál si s elektrofičurkama,mohlo se to přehřát.Ale ani to by nemělo přejít v klepání.
Pokud je prodávají solidní, měl by se k tomu postavit čelem... Prý to byl komisní prodej a už jen toho slova bych bál :D
1 reakcí na tento příspěvek BMW je impotentní???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW je impotentní???
A co takhle prostě přiznat že i "božské gs" je jen stroj a ten se může taky posrat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW je impotentní???
Anti píše: petrumr> Majitel píše klepající a poté kouslý motor.Chvíli jsem ten tvůj vzkaz musel luštit.Chceš mi říct,že dvanáctistovku zastaví odpor altíku?A že klepání je rezonancí stojanu?
A co takhle prostě přiznat že i "božské gs" je jen stroj a ten se může taky posrat?
Naposledy editováno 15.12.2016 09:29:08
seikos píše: 20 vteřin klepání a pak zásek? Jen jestli to nebude ten "legendární" napínák rozvodového řetězu na levém válci, který BMW předělávalo 7 let, než se jim to na čtvrtý pokus podařilo. Takže nenapnul, klepal řetěz až přeskočil. Se divím že na to neudělalo BMW svolávačku. Asi je lepší prodávat písty a ventily, než zadarmo rozdávat napínáky.
Tohle dává alespoň smysl.Na jak leštěnka a vybitá baterie.Zřejmě si na to kápl.
1 reakcí na tento příspěvek BMW je impotentní???
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
odstránenie nevytvrdnutého karosárs... BMW R 1150 GS Adventure | Destroyer | 3 | 21.10.2024 v 16:46 ja1 |
Na neutrál točí kardan BMW R 1200 GS BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure | Otmarlojzek | 3 | 7.10.2024 v 20:01 Otmarlojzek |
BMW servis Ostrava a okolí BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure | Otmarlojzek | 8 | 22.9.2024 v 19:00 FrancisR |
BMW R 1200 GS - 2005 Výroba klíčku BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure | Otmarlojzek | 26 | 22.9.2024 v 10:30 Ivos |
BMW R1200GS Adventure 2007 škripot ... BMW R 1200 GS Adventure | denisga44 | 20 | 9.9.2024 v 09:49 Deadman |