a pak nevis k cemu PC.
nerikam ze musis nutne rozumet vsemu... ale kdo se v tehle technice orientuje tak ze muze vykrikovat soudy viz vyse... tak by asi mel mit i prehled i o PC...
ale abys nerekl ze sem zlej... tak to napisu.. ikdyz na tohle tema je tu vlakno skoro kazdej den.
umoznuje ti to upravit mapu vstrikovani... tzn pokud treba ve vyssich otackach ti namontovanej ladak a filtr dopomuze k vetsimu vykonu... vetsinou je tam podminka ze to chce i vic benzinu... ale jak rict origo vstrikovani ze ma ve vyssich otackach davat vic? rekne mu to powercommander...
tzn u moderni motorky bez uprav to nema cenu... vetsinou uz z fabriky maji perfektni prubeh vykonu... u nejake starsi moto s nejakou starsi generaci Fi.. muze bejt v nejakem spektru otacek patrnej propad... tam by to MOHLO pomoci i motorce v seriovem stavu se toho neduhu zbavit...
jinak je prevazne urcenej pro upravu palivove mapy presne pro danej kus podle uprav jake na nem byli provedeny... tzn nejlepsi je tuhle vlastni mapu "naladit" na brzde.
Jinak dík za vysvětlení, sem nevěděl zda slouží jen k upravě jednotky nebo jestli ji dokáže i částečně nahradit.
bez ridici jednotky pouzit nejde... pouze upravuje to co leze z origo didici jednotky...
ale jdou koupit i laditelne ridici jednotky co umoznuji si nastavit mapu a kde co dalsiho a ty se davaji misto te origo ridici jednotky ... napr. ceskej ignitech.
jo teda na seriovce S4Rs bez tech uprav jsem nejel..
Naposledy editováno 27.03.2008 22:02:33
sors: nevim jak je to u duc... je mozne ze tam mas nejakou jinou ridic jednotku a lidi pak kazdej krabicce ikdyz je to jen blbej "power box" rikaj power commander. ale pokud tam mas Dynojet Power Commander tak tam urcite neni sam... protoze ten sam nic vymyslet neumi... pouze meni dobu otevreni vstriku kterou vymysli ridici jednotka... tak se zapojuje jen na vstriky a senzor otevreni klapky... kdezto ridici jednotka bere data z mnohem vice senzoru - teplota motoru, teplota vzduchu v airboxu, tlak v sani, tlak barometrickej, otacky atd.
Jak jsem koupil v KL, tak prodávám
1 reakcí na tento příspěvek DynoJet Power Commander PC III USB
K7>Metzeler super.Jezdím K1 a max. spokojenost.
Comander jsem měl a celkem problémy.Takže špatné zkušenosti.No uvidíme letos...
Já tam mám PC + BMC + full Akrap a nárůst je cca 10-15% výkonu i krouťáku. Průběh super. Máš k dispozici cca 12 map (všechno standard, otevřená koncovka, otevřená koncovka + otevřený filtr.) Instalaci zvládne každý mikroskopicky nadaný jedinec, nahrávat mapy lze v pohodě přes notebook, jen to chce pak pro jistotu odladit na brzdě. Cena je tuším něco kolem 300-350 dolarů.
.Kolda.>K7>Metzeler super.Jezdím K1 a max. spokojenost.
Comander jsem měl a celkem problémy.Takže špatné zkušenosti.No uvidíme letos...
Já tam mám PC + BMC + full Akrap a nárůst je cca 10-15% výkonu i krouťáku. Průběh super. Máš k dispozici cca 12 map (všechno standard, otevřená koncovka, otevřená koncovka + otevřený filtr.) Instalaci zvládne každý mikroskopicky nadaný jedinec, nahrávat mapy lze v pohodě přes notebook, jen to chce pak pro jistotu odladit na brzdě. Cena je tuším něco kolem 300-350 dolarů.
Já tam měl PC III, akrapovic koncovku a KN filtr.Byl jsem s tím několikrát na brzdě a vždy tam byla díra kolem 6tis.Prostě jí nedokázali odstranit.
K7>.Kolda.>K7>Metzeler super.Jezdím K1 a max. spokojenost.
Comander jsem měl a celkem problémy.Takže špatné zkušenosti.No uvidíme letos...
Já tam mám PC + BMC + full Akrap a nárůst je cca 10-15% výkonu i krouťáku. Průběh super. Máš k dispozici cca 12 map (všechno standard, otevřená koncovka, otevřená koncovka + otevřený filtr.) Instalaci zvládne každý mikroskopicky nadaný jedinec, nahrávat mapy lze v pohodě přes notebook, jen to chce pak pro jistotu odladit na brzdě. Cena je tuším něco kolem 300-350 dolarů.
Já tam měl PC III, akrapovic koncovku a KN filtr.Byl jsem s tím několikrát na brzdě a vždy tam byla díra kolem 6tis.Prostě jí nedokázali odstranit.
Dve veci, mel jsi tam jen koncovku, pokud ano, tak priste zkus cely system, vcetne svodu a druha vec na K7 neco honit na 6tis. vzdyt to toci 14tis. , ale vazne, myslim si, ze problem byl ve vyfuku
http://cgi.ebay.de/T...QQrdZ1QQcmdZViewItem
Dan Magna>K7>.Kolda.>K7>Metzeler super.Jezdím K1 a max. spokojenost.
Comander jsem měl a celkem problémy.Takže špatné zkušenosti.No uvidíme letos...
Já tam mám PC + BMC + full Akrap a nárůst je cca 10-15% výkonu i krouťáku. Průběh super. Máš k dispozici cca 12 map (všechno standard, otevřená koncovka, otevřená koncovka + otevřený filtr.) Instalaci zvládne každý mikroskopicky nadaný jedinec, nahrávat mapy lze v pohodě přes notebook, jen to chce pak pro jistotu odladit na brzdě. Cena je tuším něco kolem 300-350 dolarů.
Já tam měl PC III, akrapovic koncovku a KN filtr.Byl jsem s tím několikrát na brzdě a vždy tam byla díra kolem 6tis.Prostě jí nedokázali odstranit.
Nevím, ale pokud se rozjízdíš, tak usíš vždy 6tis překročit a koncovkou to rozhodně nebylo, protože první tam byla RP a pak Akrapovic.Celý systém v té době dělal Akrapovic jen s takovou velkou koncovkou a tu jsem prostě nechtěl.
Dve veci, mel jsi tam jen koncovku, pokud ano, tak priste zkus cely system, vcetne svodu a druha vec na K7 neco honit na 6tis. vzdyt to toci 14tis. , ale vazne, myslim si, ze problem byl ve vyfuku
Ano měl jsem tam jen koncovku, protože Akrapovic dělal v té době celý systém s velkou ošklivou koncovkou.Pokud se rozjíždím, tak vždy těch 6tis překročím, takže díru cítím.A koncovkou to rozhodně nebylo.Dal jsem tam první RP a pak na doporučení Akrapovic, ale díra stejně nezmizela.
Naposledy editováno 08.04.2008 15:53:02
K7>Dan Magna>K7>.Kolda.>K7>Metzeler super.Jezdím K1 a max. spokojenost.
Comander jsem měl a celkem problémy.Takže špatné zkušenosti.No uvidíme letos...
Já tam mám PC + BMC + full Akrap a nárůst je cca 10-15% výkonu i krouťáku. Průběh super. Máš k dispozici cca 12 map (všechno standard, otevřená koncovka, otevřená koncovka + otevřený filtr.) Instalaci zvládne každý mikroskopicky nadaný jedinec, nahrávat mapy lze v pohodě přes notebook, jen to chce pak pro jistotu odladit na brzdě. Cena je tuším něco kolem 300-350 dolarů.
Já tam měl PC III, akrapovic koncovku a KN filtr.Byl jsem s tím několikrát na brzdě a vždy tam byla díra kolem 6tis.Prostě jí nedokázali odstranit.
Nevím, ale pokud se rozjízdíš, tak usíš vždy 6tis překročit a koncovkou to rozhodně nebylo, protože první tam byla RP a pak Akrapovic.Celý systém v té době dělal Akrapovic jen s takovou velkou koncovkou a tu jsem prostě nechtěl.
Dve veci, mel jsi tam jen koncovku, pokud ano, tak priste zkus cely system, vcetne svodu a druha vec na K7 neco honit na 6tis. vzdyt to toci 14tis. , ale vazne, myslim si, ze problem byl ve vyfuku
Ano měl jsem tam jen koncovku, protože Akrapovic dělal v té době celý systém s velkou ošklivou koncovkou.Pokud se rozjíždím, tak vždy těch 6tis překročím, takže díru cítím.A koncovkou to rozhodně nebylo.Dal jsem tam první RP a pak na doporučení Akrapovic, ale díra stejně nezmizela.
To malo co vi o suzuki me vede k jedne veci, za a) yoshimura a za b) vzdy cely system, neb suza ma priveru nebo jak se ten bazmek jmenuje a vim, ze to nema moc rado zmeny a kdyz, tak uz jedine celek, kamarad ma K7 1000 a vim, ze laboroval uplne stejne, az mu ruply nervy, koupil cely system yoshimura a razem nebyl problem, ale vsemozne koncovky byly jen k nasrani a jediny efekt byl rev
Dan Magna>K7>Dan Magna>K7>.Kolda.>K7>Metzeler super.Jezdím K1 a max. spokojenost.
Comander jsem měl a celkem problémy.Takže špatné zkušenosti.No uvidíme letos...
Já tam mám PC + BMC + full Akrap a nárůst je cca 10-15% výkonu i krouťáku. Průběh super. Máš k dispozici cca 12 map (všechno standard, otevřená koncovka, otevřená koncovka + otevřený filtr.) Instalaci zvládne každý mikroskopicky nadaný jedinec, nahrávat mapy lze v pohodě přes notebook, jen to chce pak pro jistotu odladit na brzdě. Cena je tuším něco kolem 300-350 dolarů.
Já tam měl PC III, akrapovic koncovku a KN filtr.Byl jsem s tím několikrát na brzdě a vždy tam byla díra kolem 6tis.Prostě jí nedokázali odstranit.
Nevím, ale pokud se rozjízdíš, tak usíš vždy 6tis překročit a koncovkou to rozhodně nebylo, protože první tam byla RP a pak Akrapovic.Celý systém v té době dělal Akrapovic jen s takovou velkou koncovkou a tu jsem prostě nechtěl.
Dve veci, mel jsi tam jen koncovku, pokud ano, tak priste zkus cely system, vcetne svodu a druha vec na K7 neco honit na 6tis. vzdyt to toci 14tis. , ale vazne, myslim si, ze problem byl ve vyfuku
Ano měl jsem tam jen koncovku, protože Akrapovic dělal v té době celý systém s velkou ošklivou koncovkou.Pokud se rozjíždím, tak vždy těch 6tis překročím, takže díru cítím.A koncovkou to rozhodně nebylo.Dal jsem tam první RP a pak na doporučení Akrapovic, ale díra stejně nezmizela.
To malo co vi o suzuki me vede k jedne veci, za a) yoshimura a za b) vzdy cely system, neb suza ma priveru nebo jak se ten bazmek jmenuje a vim, ze to nema moc rado zmeny a kdyz, tak uz jedine celek, kamarad ma K7 1000 a vim, ze laboroval uplne stejne, az mu ruply nervy, koupil cely system yoshimura a razem nebyl problem, ale vsemozne koncovky byly jen k nasrani a jediny efekt byl rev
Asi na tom něco bude...