Téma: Na kolínko.
 
6.4.2008 v 18:59
Vzhledem k tomu, že nepatřím k jezdcům na sportovních silničních strojích, tak se, možná stupidně, ptám:
V čem spočívá význam vyklonit se z mašiny při průjezdu zatáčky?

Je to jen z toho důvodu, abych přenesl těžiště dovnitř a tím dovolil menší naklopení stroje? Resp. umožnil tak rychlejší a stabilnější projetí zatáčky?
A nejde z toho vypadnout?
Předchozí
1 2
Následující

Na kolínko.

6.4.2008 v 19:01 | Nahoru | #1
Pochopils to dobře

Na kolínko.

6.4.2008 v 19:02 | Nahoru | #2
jj, je to přesně tak a vypadnout by z toh asi šlo jen kdyby jsi byl uplnej lempl volšovej, nebo kdyby ti to klouzlo lol

Na kolínko.

6.4.2008 v 19:06 | Nahoru | #3
Tak jestli je to tak, proč někteří jedou na kolínko při průjezdu zatáčky rychlostí, ve které jim stíhám v pohodě s TransAlpem v normálním posezu? Asi už jen zvyk, či efekt?

Na kolínko.

6.4.2008 v 19:08 | Nahoru | #4
Asi pro efekt a pro dobrý pocit

Na kolínko.

6.4.2008 v 19:09 | Nahoru | #5
No...já to raději zkoušet ani nebudu, ostatně nemám na to ani stroj

Na kolínko.

6.4.2008 v 19:10 | Nahoru | #6
SniperFM> protože jezdiš s radoby střelci lol lol lol

Na kolínko.

6.4.2008 v 19:11 | Nahoru | #7

SniperFM>No...já to raději zkoušet ani nebudu, ostatně nemám na to ani stroj


sem to zkošel i na 350,proč bys na to neměl stroj

Na kolínko.

6.4.2008 v 19:13 | Nahoru | #8
SniperFM> chyba už sem to viděl i na alpovi

Na kolínko.

6.4.2008 v 19:15 | Nahoru | #9
kenyo> a na Harley ne lol

Na kolínko.

6.4.2008 v 19:18 | Nahoru | #10
kenyo> protože mám špalky a při normálním posezu jsou už tak zhulákané až na okraji. Na kolínko bych tedy nemusel tolik klopit mašinu při stejné rychlosti průjezdu, ale i tak...měl bych strach

Naposledy editováno 06.04.2008 19:18:41

Na kolínko.

6.4.2008 v 19:20 | Nahoru | #11

SniperFM>Tak jestli je to tak, proč někteří jedou na kolínko při průjezdu zatáčky rychlostí, ve které jim stíhám v pohodě s TransAlpem v normálním posezu? Asi už jen zvyk, či efekt?



a proč jezděj na R1, GSX-R 1000, Duchcati 1098, když jim stíháš na Transalpovi? Prostě maj silný ego se silnou motkou a když jedou na kolínko, ta jsou ouplně stejní jako ten Valentýno, nebo Casey lol

Na kolínko.

6.4.2008 v 19:26 | Nahoru | #12
Neřekl bych že se nedá vypadnout. Teda jestli si koukal na MotoGP-viz Colin Edwards

Na kolínko.

6.4.2008 v 19:28 | Nahoru | #13
Z vlastní skušenosti bych řekl, že při vysednutí přesuneš těžiště níž, a ikdyž nejedeš jak vrah, tak je to bezpečnější, máš větší možnost měnit směr a na gumy nepůsobí taková síla, která je utrhne.
Nehledě na ten požitek.

Na kolínko.

6.4.2008 v 19:29 | Nahoru | #14
majkl31> Nemyslel jsem to tak, že se jela střelba
prostě normální cestovní rychlost v koloně a někteří s mašiny málem vystupovali, no

Na kolínko.

6.4.2008 v 19:30 | Nahoru | #15
Já nevím...kdybych zkusil jízdu na kolínko, tak se určitě brzy změní " na bradičku " lol

Na kolínko.

6.4.2008 v 19:31 | Nahoru | #16

daweebiker>Z vlastní skušenosti bych řekl, že při vysednutí přesuneš těžiště níž, a ikdyž nejedeš jak vrah, tak je to bezpečnější, máš větší možnost měnit směr a na gumy nepůsobí taková síla, která je utrhne.
Nehledě na ten požitek.



Přesně!!

Na kolínko.

6.4.2008 v 20:29 | Nahoru | #17
protože je to machrovina

Na kolínko.

6.4.2008 v 20:34 | Nahoru | #18
to asi nebude jenom motorkou

Na kolínko.

6.4.2008 v 20:41 | Nahoru | #19
SniperFM> Pokud jsi četl knížku "Dokonalá jízda na motocyklu" tak tam by jsi se dočetl, že "vysedání" na motocyklu má sice něco do sebe. Ale na klasických sinichích je to skoro dnedoporučené z toho důvodu, že když už jsi půkou zadnice mino a potkáš v zatáčce třeba olejovou skvrnu, zrní popřípadě auto které píchlo a opravuje bez trojuhelníku(což se ti na odkuhu samozdřejmě nestane) tak máš delší dobu než ztihneš cokoliv udělat.
Každopádně jak to tu padlo ... dělá se to hlavně pro pohled a abych se přiznal já to teda dělám taky ikdyž je to asi blbina ... ale líp se pak na té motroce cítím a "o to mi na motorce jde, pořádně se zahřát na srdéčku."

Na kolínko.

6.4.2008 v 21:42 | Nahoru | #20
občas to udělám taky, když se mě ta zatáčka zdá utahovací.

Na kolínko.

6.4.2008 v 21:44 | Nahoru | #21
Jardagsx> Hele, jestli seš ze Ždánic, neznáš nějakého Petra Chromého? Jestli jo, tak ho pozdravuj

Na kolínko.

6.4.2008 v 21:48 | Nahoru | #22
SniperFM> Jmeno bych znal, ale ksicht si nepřiřadím. tak soráč :o

Na kolínko.

6.4.2008 v 21:49 | Nahoru | #23
Menší, nosí brýle, takový expert
A ročník 77 - 78, nevím přesně.
To je jedno, já jen tak, spolužák z průmky.

Na kolínko.

6.4.2008 v 21:59 | Nahoru | #24
To je tím, že každej má jinej styl jízdy, někdo víc vysedá, někdo víc klopí; já jsem se na okruhu v zatáčkách držel borce s R6 na slickách s kolenem na zemi..a to bez vysednutí a s ne-slickama.. (akorát to dělalo hrozný zvuky - stupačky a lauf (hlavní stojan mám z jistých důvodů sundanej)

Na kolínko.

6.4.2008 v 22:00 | Nahoru | #25
nevím, ždánic je ale víc, ja jsem okr hodonín

Na kolínko.

6.4.2008 v 22:02 | Nahoru | #26
Jardagsx> Však ano, on je od Hodonína. No chuj s tym

Na kolínko si tak maximálně posadím nějakou pěknou slečnu

Na kolínko.

6.4.2008 v 22:08 | Nahoru | #27

Rod>To je tím, že každej má jinej styl jízdy, někdo víc vysedá, někdo víc klopí; já jsem se na okruhu v zatáčkách držel borce s R6 na slickách s kolenem na zemi..a to bez vysednutí a s ne-slickama.. (akorát to dělalo hrozný zvuky - stupačky a lauf (hlavní stojan mám z jistých důvodů sundanej)



hlavně že borec na R6 se cítil jako závodník když škrtal sliderem

Na kolínko.

6.4.2008 v 22:11 | Nahoru | #28
Lada.s> tak on měl ještě rezervu, já už ne.. ))

Na kolínko.

7.4.2008 v 13:35 | Nahoru | #29

SniperFM>kenyo> protože mám špalky a při normálním posezu jsou už tak zhulákané až na okraji. Na kolínko bych tedy nemusel tolik klopit mašinu při stejné rychlosti průjezdu, ale i tak...měl bych strach



Jde to i se špalky od MITASU E-09

Na kolínko.

7.4.2008 v 14:14 | Nahoru | #30
Rod> No a v tom to je, kdybys nebyl líný a vysedl - ne, u tebe stačí posunout horní část trupu do zatáčky, tak by jsi ušetřil své uši hrůzných zvuků, nemluvě o stupačkách a výfuku.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist