z 2T
A 4T 125y moc neznam..to se zeptej Baga...
S tou údržbou bych neřek že je to zvlášť tak horký jak řikaj "všichni"
Leješ benzín, olej a jednou za čas uděláš nicasil a měníš písty...
motor TZR Yamaha prodavala Sachsi,ten ho daval do XTC, motor je až na eletriku shodny s DT(TDR, tenhle typ byl zase prodavany KTM a ta je montovala do LC2, takže o kvalitě/vykonu asi ani nemuže byt řeč
a na podvozku TZR se stavěly(možna stavi) supermona..Yamaha dělala i tovarni SZR..
takže o nekvalitě/vykonu podvozku taky nemuže byt řeč
když to spojiš,co z toho vyjde??
tak ja sem s TZR velmi spokojeny,mam ji 2 roky, a krom liti oleje,benzinu a spotřebnich věci nic nepotřebovala,chtěl sem nechat měnit pist,tak sem nechal změřit tlaky ve valci,jestli to ma smysl..typek co 2T rozumi, mi řekl že ma taky jak svina,a že jestli chci nechat měnit pist,tak u něj ne..že on do toho zbytečně hrabat nebude,že to nema smysl..takže asi tak k životnosti
mimochodem je ted mna TZR na prodej
http://www.motorkari...zar-detail/?did=5633
Naposledy editováno 30.03.2008 22:48:53
Ale abych te trosku Allane potesil. Masina je to doba, o tom zadna a stejne tak motor je spica, nicmene je to proste takovej zavodak a s nim spojeny nutny naklady.
Takze sry, ze jsem to trosku obratil proti, ale nemelo to tak pusobit. Jen aby borec vedel, ze i neco takovyho se muze stat, a ze se to obcas stane.