Máte někdo zkušenost s demontáží exup přívěry, nejde mi jen o demontáž klapky ale o kompletní odstranění včetně elektroniky, aby to neházelo chybu na displei.
to neni o "spojeni dratku". Musi se tam nainstalovat elektronika co supluje funkci servomotorku, tzn s nekolika promenymi velicinami (odpory). Bezne tahle skatulka stoji okolo 100 euro, v cechach je firma ktera to umi cca za 70% tehle ceny. Nejjednodussi je tam motorek nechat bez lanek, jen tak, pouze kvuli te kontrolce. Jine reseni nez tyhle dve opravdu neexistuje.
Naposledy editováno 07.04.2008 01:01:05
1. http://old.motorkar...php?id=20481&p=1
anebo tady
2. http://old.motorkar...ewtopic.php?id=31871
Nemá to efekt jako např u K5, vyndáním přívěry jde výkon dolů a to i ten maximální!!
Perňa #81>Můžu vědět, proč chceš odstranit přívěru u R1? Máš kompletní nové svody? Pak tam nech servomotorek běhat naprázdno! Jednotka potřebuje zpětnou vazbu od něho, klemou ji nenasimuluješ.. Pokud chceš vybrakovat přívěru s cílem, že výkon půjde nahoru, tak si přečti můj příspěvek na starém fóru, taky jsem s tím experimentoval:
1. http://old.motorkar...php?id=20481&p=1
anebo tady
2. http://old.motorkar...ewtopic.php?id=31871
Nemá to efekt jako např u K5, vyndáním přívěry jde výkon dolů a to i ten maximální!!
Kde je ta přívěra na R1 umístěná?
Já ji mám na FZ1 těsně před koncovkou výfuku a myslím, že v tom bude rozdíl a doufám, že to nic nezhorší po odstranění.
Je dole pod motorem v místě, kde je ještě dvojitý svod. To právě asi vysvětluje, že to má záporný efekt na výkon, protože po jejím vyndání asi není dobrá cesta pro výfukový plyny (v to místě ten svod pak není rovný, díky těm domečkům pro uložení přívěry. Něco jinýho je jednoduchá klapka v kulatým svodu těsně před koncovkou...jako to máš asi ty.
Nech si to odbrzdit a uvidíš sám, jestli je lepší ji nechat anebo vyndat.
Perňa #81>Indigo>
Je dole pod motorem v místě, kde je ještě dvojitý svod. To právě asi vysvětluje, že to má záporný efekt na výkon, protože po jejím vyndání asi není dobrá cesta pro výfukový plyny (v to místě ten svod pak není rovný, díky těm domečkům pro uložení přívěry. Něco jinýho je jednoduchá klapka v kulatým svodu těsně před koncovkou...jako to máš asi ty.
Nech si to odbrzdit a uvidíš sám, jestli je lepší ji nechat anebo vyndat.
No tak pokud budu měnit koncovuku jako že už je objednaná tak tam přívěra zůstat nemůže a pak už tam zpátky originál výfuk s přívěrou nedám to bych vyhodil 16 tis. za koncovku Devil z okna
Takže to je trochu risk, ale co se dá dělat no.
Akrapovič prý na FZ1 bez přívěry pomohl dost ve všech otáčkách. Tak myslím, že to bude podobné. Doufám
Tak to asi nemusis resit, Devil vi, co dela...za 16tis. aby ne!
Perňa #81>Indigo> Pokud to je soucast vyfuku a nahradni ladak od znackoveho vyrobce to tam nedal, tak asi vi proc a verim, ze to bude lepsi. To je jinej pripad nez u R1, tam i vyrobci ladaku si privery nevsimaj, kdyz ven, tak s celymi svody.. Ta tvoje to ma jako GSXR a tam jsem psal, ze to bylo bez privery lepsi..mame to vyzkousene
Tak to asi nemusis resit, Devil vi, co dela...za 16tis. aby ne!
Dík za psychickou podporu