Téma: Černá listina
 
8.8.2016 v 08:25
Čau motolidi, rád bych se podělil s né zrovna dobrou zkušeností se dvěma moto obchody a to GLOBAL MOTO OSTROMĚŘ a MOTOSALON HRADEC KRÁLOVÉ -má to jeden majitel. Kamarádi se mi složili a k narozkám mi dali poukaz na koupi nové helmy na enduro v hodnotě 4 tisíce, helmu jsem měl ve zmiňovaných obchodech už vyhlídnutou, ale když přišlo na koupi, tak v obou obchodech zjistili, že moji velikost nemají ( M ) a tím pádem mi nemohu vyhovět, Po dotazu, jestli ji nemohou objednat, že počkám klidně měsíc, mi bylo odpovězeno, že kvůli jedné helmě, nebudou dělat objednávku !!! a že nová várka zboží bude nejdříve začátkem příštího roku. Já na to - že mam jako čekat 8 měsíců na helmu ?? Chtěl jsem to tedy řešit tak, že mi objednají helmu jinou, kterou si vyberu a něco si připlatím aby netratili, ale to že nejde, že si musím vybrat zboží pouze z jejich nabídky. Co bych si asi tak kupoval, když vše krom helmy mám ?? Nabídl jsem tedy, ať si poukaz vezmou zpět a mě vyplatí 3500 kč a zbytek budou mít jako náhradu, ale to prý taky nelze. Nezbylo mi nic jiného, nežli čekat před obchodem a počkat až půjde někdo na " nákup " před krámem jsem potkal jeden pár, který si šel kupovat nějaké oblečení, vysvětlil jsem jim mou situaci a nabídl, že pokud si něco vyberou, nechám jim poukaz a že 500 ušetří. Chvíli jsem čekal nežli si vabrali textilní bundu a pak jsme si plácli - tímto jim znovu děkuji Pan prodejce byl očividně nasraný, protože ten si 500 kč za nic vydělat asi nechtěl Ponaučení ? nikdy víc nekoupím v těchto obchodech ani prd a vzkaz prodejcům a panu majiteli ? JSTE TO PĚKNÝ ŠMEJDI !

(reakce na) Černá listina

8.8.2016 v 14:52 | Nahoru | #61
Danny350> a to je přesně ten rozdíl, pro někoho končí podnikání prodejem poukazu, u druhého spokojeným zákazníkem....ale to už je o tom, jak každý svůj byznys pojme

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá listina

8.8.2016 v 14:56 | Nahoru | #62

Dave81 píše: takhle jednoduchá ta "léčba" podle mě určitě nebude. Ale teď mluvím čistě o průmyslu....


Například u řemeslných prací je vždycky hrozba pro zaměstnavatele, že např. zámečník půjde dělat vlastní kšefty na živnost. A myslím si, že celý je to o tom, aby si řekl "no to mně nestojí za to shánět kšefty a dělat účetnictví a pořizovat stroje atd., když tady mám pěknej plat a o nic se nemusím starat". Pak má zaměstnavatel šanci kvalifikovaný lidi sehnat.
Navíc ona se ta výroba vůbec přesouvá na úplně jiný kontinenty než je Evropa a nikde není napsaný, že za dvě tři generace se tady nebude vyrábět vůbec nic. Otázka je zda bude jiná práce, která tu výrobu nahradí.

Černá listina

8.8.2016 v 15:02 | Nahoru | #63
Stejne je zakopanej pes v tom, ze ten, kdo se zakladatelem tohoto vlakna "vybehl", je zamestnanec, nikoli sef firmy. A pokud tenhle postup sef firmy posvetil, pak tento obchod nemuze ocekavat naval zakazniku...

(reakce na) Černá listina

8.8.2016 v 15:13 | Nahoru | #64
Sonicek> Samozřejmě že má práce bavit a když je k tomu i kvalitní přístup prodejce je to k oboustrané spokojenosti. Ale co vyřešíš tady...skoro nikdy nic.

(reakce na) Černá listina

8.8.2016 v 15:18 | Nahoru | #65

Sonicek píše: Co je zákazník?

Zákazník je v této kanceláři vždy nejdůležitejší osobou, ať už je přítomen osobně nebo poštou.

Zákazník není závislý na nás....my jsme závislí na něm.

Zákazník nás nevyrušuje z práce....je jejím smyslem.

Uděláme mu laskovost tím, že mu sloužíme....on nám prokazuje laskavost nám tím, že nám dává příležitost, abychom to mohli dělat.

Zákazník není nikdo, s kým se máme hádat nebo si měřit vtip.

Se zákazníkem nikdo nikdy nevyhrál spor.

Zákazník je osobnost, která nám přináší své požadavky

Je naší prací zvládat je v jeho, náš prospěch!


To je ale jen pro zamestnance

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá listina

8.8.2016 v 15:42 | Nahoru | #66

Danny350 píše: Heleď trošku tady trollím ale jen proto, že drtivá většina tady jede heslo zákazník je svatej a obchodník je kapitalistický vykořisťovatel ...a když si zákazník něco přeje, obchodník mu musí vyhovět. Nemusí, vyhovět mu může pokud chce. A na to, aby nechtěl má stejný právo jako na to, aby chtěl (ty si pak jako zákazník samozřejmě můžeš vybrat u kterýho budeš nakupovat).

Stejně tak jak tady někdo psal co je to za obchodníka, že nemá helmy velikosti M. Co to je za názor? Když budu chtít, budu prodávat jen velikosti XL a každýmu je po tom hovno co nabízím a co ne. To je prostě typicky omezenej pohled z jedné strany...



Klidne si udelej obchod, kde budes mit jen XL helmy a levy boty. Ale holt tvoje klientela bude sestavat jen z kriplu s velkejma hlavama. Obchodu je dneska 3 prdele. A obchodnici si muzou defakto konkurovat jen 3 vecma. Cenou, sortimentem a kvalitou sluzeb. A ona neochota resit takovou banalni hovadinu jako objednat helmu v jiny velikosti ukazuje i na to, jak se prodejce bude stavet k pripadny reklamaci, nutnosti dokoupit prislusenstvi apod. A ano, tyto negativni postoje dokazou znicit firmu. Bohuzel jak uz jsem kdysi predesilal, dnes z nepochopitelnych duvodu si obchodnici zacinaji myslet ze zakaznici tu jsou pro ne a co by se kurnik snazili. Jak uz tu padlo. Pokud nevyjdes zakaznikovi vstric, pujde si koupit jinam a bude v suchu. Pokud zakaznici nevyjdou vstric tobe, pujdes za cas o zebracky holi. To je proste neuprosna realita.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá listina

8.8.2016 v 16:29 | Nahoru | #67
Twister> já myslím, že realita je taková, že sereš na zákazníky, něco málo vyděláš, pak si napůjčuješ, případně se zadlužíš u dodavatelů a firmu necháš krachnout. To máš vyděláno jak za deset let prodávání zboží. A založíš novou firmu.

1 reakcí na tento příspěvek Černá listina

8.8.2016 v 16:58 | Nahoru | #68
Tedy, nečekal jsem takový ohlas, ale díky za kladné i záporné připomínky. Ještě jsem tam zapomněl napsat, že se jednalo i s panem majitelem a ten nabídl pouze, že mi poukaz prodlouží až na 2 roky, čož by mi bylo k hounu, když jsem helmu potřeboval teď. Jakou tedy můžu napsat reklamu o tomto obchodu - pane Danny 350 ?? neznáte se náhodou s panem majitelem ? u Vás v obchodě bych asi také nakupovat nechtěl.
Tak se všici mějte a bacha na nákupy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá listina

8.8.2016 v 17:12 | Nahoru | #69

Danny350 píše: Twister> já myslím, že realita je taková, že sereš na zákazníky, něco málo vyděláš, pak si napůjčuješ, případně se zadlužíš u dodavatelů a firmu necháš krachnout. To máš vyděláno jak za deset let prodávání zboží. A založíš novou firmu.



Tak s tímdle přístupem, lze říct že stačí jen prodávat perníček. A máš vyděláno za půl roku co bys tuneloval 3 roky...

(reakce na) Černá listina

8.8.2016 v 17:17 | Nahoru | #70
motorbikesh> možná už jsi to udělal a byl spokojenej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá listina

8.8.2016 v 17:21 | Nahoru | #71

Twister píše: Tak s tímdle přístupem, lze říct že stačí jen prodávat perníček. A máš vyděláno za půl roku co bys tuneloval 3 roky...


Tím jsem jen chtěl poukázat na to, že vize, že se uživí jen poctivá a úslužná firma je sice krásná, ale mimo realitu života.
Evidentně budu muset psát jednodušeji a zdržet se útvarů jako příměr nebo nadsázka - ty tady nějak nejsou úplně chápány...

(reakce na) Černá listina

8.8.2016 v 17:42 | Nahoru | #72

Danny350 píše: Tím jsem jen chtěl poukázat na to, že vize, že se uživí jen poctivá a úslužná firma je sice krásná, ale mimo realitu života.
Evidentně budu muset psát jednodušeji a zdržet se útvarů jako příměr nebo nadsázka - ty tady nějak nejsou úplně chápány...



No spis v pripade napsani negativni zkusenosti s nejakou firmou kontrovat slovy "treba to ma u pici pac to chce vytunelovat". Mi pripada jako docela hodne out. To uz rovnou muzes rict, ze treba je to jen zasterka pro pestirnu marianky nebo prepravni uzel ze Syrie.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá listina

8.8.2016 v 21:10 | Nahoru | #73

Dave81 píše: Neplevelme to tady diskusí OT, ale pokud máš "plno" znamená to, že se daří, a když se daří, mělo by se investovat......poslední dobou, co mám zkušenost, tak investovalo by hromada lidí/firem (protože poptávka je prostě nad jejich kapacitu), ale jediné co to brzdí je kvalifikovaná prac.síla - prostě není. A nechci nijak sýčkovat, ale do budoucna bude právě tohle, co bude limitovat z makroekonomického hlediska nejen celou ČR, ale celou Evropu....



toho bych se nebál,do Evropy připlouvá na člunech spousta doktorů a inženýrů

(reakce na) Černá listina

8.8.2016 v 22:10 | Nahoru | #74

535xv píše: toho bych se nebál,do Evropy připlouvá na člunech spousta doktorů a inženýrů



myslíš že připlouvají pracovat??

2 reakcí na tento příspěvek Černá listina

8.8.2016 v 23:20 | Nahoru | #75
No, měl poukaz na čtyřku na nákup jakéhokoliv zboží v motokšeftě v této hodnotě, prodejce nemůže tušit, že kluk co dostane poukaz/voucher, že bude chtít zrovna něco co není skladem, tak mu řekl kdy by to zboží co mermomocí chce mohlo eventuálně být v krámě a fertig, zachoval se korektně. Třeba v srpnu fabrika zrovna vyrábí velikosti XS, v září velikost S atd... Prostě řekl kdy zboží bude a hotovo, všem se nelze zavděčit. Mimochodem na spoustě takovýchto voucherů bývá psáno, že nelze směnit za hotovost a ani se případně nevrací rozdíl za nevyužitou hodnotu voucheru, případně doplatit není problém... Si vem, že naše firma vydá pět tisíc voucherů v hodnotě 10tkč, tudíž za pět mega, ale prodá je firmám pro zaměstnance za hodnotu 2,5mega, kteří to dostanou jako benefit a pak by každej přišel, že chce 10tkč Zkuste se na to taky kouknout z pohledu obchodníka, prostě ti nemohl na poukaz dát něco co fyzicky nemá a bude z jakéhokoliv důvodu skladem za půl roku. Kdyby jsi chtěl cokoliv jiného co zrovna je skladem tak by ti to milerád s úsměvem zabalil a popřál hezký zbytek dne, ale mě se tam chovat někdo jak malý fracek, že chce, chce a chce něco co není tak bohužel... To neber osobně, ale všeobecně...

(reakce na) Černá listina

9.8.2016 v 01:11 | Nahoru | #76
dewwil> Tak asi je to o komunikaci a většina lidí, které by jsi takto informoval, by pochopila kde je sever. Takže buď zakladatel vlákna nepatří mezi většinu, nebo selhala komunikace ze strany obchodu nebo ten obchod např. prodává poukazy jen za full a byla neochota vyjít vstříc.

(reakce na) Černá listina

9.8.2016 v 05:42 | Nahoru | #77
dewwil> ale je takový problém doplatit nějakou částku, abych si pořídil něco jiného za vyšší částku, aspoň takhle se člověk doví, že u tohoto obchodu nekupovat poukazy. Já třeba rád nakupuji v Bonmotu,protože jsem se tam nesetkal nikdy s neochotou, právě vždy mi vyšli vstříc a proto mě nedělá problém si udělat výlet do obchodu

Černá listina

9.8.2016 v 07:15 | Nahoru | #78
Myslím si, že z mojí strany snaha o domluvu byla, ale od nich mi přišlo, že prostě chtěj vydělat co to jde, věřím, že v nemším motoobchodě by mi vyšli vstříc, byť by nevydělali takovej balík, ale šlo by jim o spokojenost zakazníka a hodnocení a já bych se příště do stejného obchodu rád vrátil nakupovat, protože bych věděl, že je s nimi dohoda a jistě bych napsal na fórum, že tento obchod doporučuji !

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá listina

9.8.2016 v 08:20 | Nahoru | #79

Sonicek píše: Pořád to nechápeš, tady peníze přece nehrajou žádnou roli, ale jde o princip! To musí být za každou cenu prodejce takovej, že neudělá ústupek, kterej je pro něj úplně zanedbatelnej na úkor spokojeného zákazníka? Zakazník je na prvním místě to si pamatuj pakrát s někým vyjebeš a udělají nehezkou reklamu a můžeš jít trhat banány někam do teplých krajin



Omyl Mezi CEO velkych firem uz se razi novy trend, ktery si navzajem potvrzuji a vychvaluji na konferencich a ve specializovanych ekonomickych casopisech. Ve zkratce je to o tom, ze zakaznik na prvnim miste uz neplati nebo ze loajalita zakaznika uz neni dulezita. Ze se to jednoduse nevyplati. Proste pokud mate jako firma neco co zakaznik chce nebo potrebuje, tak stejne "prileze" aniz by jste museli pro nej delat prvni posledni nebo nasledne si ho udrzovat nejakym kvalitnim poprodejnim servisem. Pravda zacinaji se o tomhle bavit teprve nejak od lonskeho roku, ale urcite se jim to bude libit zavadet co nejrychleji. To teprve bude neco.

Černá listina

9.8.2016 v 08:22 | Nahoru | #80
Přijde mi to trošku jak přijít se stravenkou do obchodu pro koblihu a když zjistím, že ji nemají chtít po nich vyměnit stravenku za peníze, abych si mohl koblihu koupit v obchodě kde stravenky neberou. To se nikdo divit nebude, že ho pošlou do prdele a přitom je to úplně stejnej případ.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá listina

9.8.2016 v 08:46 | Nahoru | #81
puffybodie> super teorie Možná tak pro firmy co ma know-how, ale jinak pokud jsi podnik, který toto nemá, a jsi jako jeden z mnoha, tak težko někdo přileze. Vím o tom své, dělám cenové nabídky, kalkulace cen, kooperace.....dnes to funguje tak, že kdo nabídne nejmíň tak bere, a je jedno jaké máš strojní vybavení atd. V praxi je to tak, že obchodník (zákazník) rozešle poptávky do x firem, a kdo nabídne nejmíň tak má práci. Denně uděláme s kolegem x nabídek, ale objednáno je 1/3 třeba. A jelikož s naším hlavním zákazníkem jsem stále v kontaktu tak vím jak to funguje! A to je firma která má x-set milionové obraty se zastoupením německu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá listina

9.8.2016 v 09:03 | Nahoru | #82
Sonicek> vidíš já třeba když sháněl topenáře, na realizaci kompletního topnýho systému v baráku, rozeslal jsem asi 5 poptávek s tím, že jsem tam i volal, aby to nebylo jen e-mailem a nebyl to schopen nacenit ani jeden. Všichni to do telefonu slíbili a vysrali se na to. A to nebylo nic složitýho klasika plnovej kotel, zásobník a radiátory.
ed.: a je to takhle skoro se všema řemeslama, kdo něco umí má práce po kokot a nemá čas lezt zákazníkum do prdele

Naposledy editováno 09.08.2016 09:06:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá listina

9.8.2016 v 09:14 | Nahoru | #83
Danny350> mě je to jasný, že dnes kdo je šikovnej, tak má práce fůru, ale jsou i lidi, co ti řeknou, že toho mají moc, ale skutečnost je taková, že se Ti raději vyserou na práci za 500 a raději počkají až přijde práce za 5000. S kamarádem děláme taky nerezové zábradlí, on má živnost a tady v okolí jsme jedni nejlepších, ale další kamarádi jsou taky živnostníci a mají možnost dělat taky nerez. zabradlí, ale raději je nedělají protože ví, že by nám Ti vzali kšeft a my jim zase na oplatku taky takže to funguje tak, že my děláme nerez a k pracem co se dostaneme takto nějak bokem, necháme pak zase jim. Ruka ruku myje a všechno funguje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá listina

9.8.2016 v 10:04 | Nahoru | #84

Sonicek píše: Danny350> mě je to jasný, že dnes kdo je šikovnej, tak má práce fůru, ale jsou i lidi, co ti řeknou, že toho mají moc, ale skutečnost je taková, že se Ti raději vyserou na práci za 500 a raději počkají až přijde práce za 5000 . S kamarádem děláme taky nerezové zábradlí, on má živnost a tady v okolí jsme jedni nejlepších, ale další kamarádi jsou taky živnostníci a mají možnost dělat taky nerez. zabradlí, ale raději je nedělají protože ví, že by nám Ti vzali kšeft a my jim zase na oplatku taky takže to funguje tak, že my děláme nerez a k pracem co se dostaneme takto nějak bokem, necháme pak zase jim. Ruka ruku myje a všechno funguje


No a to je to co tu celou dobu říkám, že ne každej se chce zabývat nějakou kokotinou za pár stovek a není důvod se za to na něj zlobit. Je to jen jeho rozhodnutí.
Tady to všichni prezentujou tak, že když neděláš pro zákazníka první poslední a ztrátový zakázky seš zavrženíhodná podnikatelská chátra, co nemá prozákaznický přístup.

(reakce na) Černá listina

9.8.2016 v 10:35 | Nahoru | #85
Danny350> tak to je přece trošku rozdíl, když porovnáš prodejce zboží a samotnou jeho výrobu. On s tím má hovno práci, objedná u dodavatele zboží, otázka 2min. Ale když si třeba zavoláš topenáře, tak se musí podívat kde, a kama to povede, a už si s tím musí dát tu práci, kterou nemůže zahrnou tolik do ceny nebo by jeho službu nikdo nezaplatil. On už na tom prodělává v ten moment kdy bere metr do ruky, ale tady kluk co točí zboží přes e-shop má taky režie, ale závazně objedná zboží + zisk a následně prodá. Takto ten topenář musí počítat i nějakou pracnost, příprava výroby, zajistit si vyrobu v kooperaci, výrobní prostředky (flexa,izolace cokoliv) je to mnohem težší než jen prodávat ze skladu.

Černá listina

9.8.2016 v 10:36 | Nahoru | #86
každé má svoje pro a proti, ale faktem je fakt, že ten prodejce měl udělat nějakej kompromis ve prospěch obou.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá listina

9.8.2016 v 11:42 | Nahoru | #87

Danny350 píše: Například u řemeslných prací je vždycky hrozba pro zaměstnavatele, že např. zámečník půjde dělat vlastní kšefty na živnost. A myslím si, že celý je to o tom, aby si řekl "no to mně nestojí za to shánět kšefty a dělat účetnictví a pořizovat stroje atd., když tady mám pěknej plat a o nic se nemusím starat". Pak má zaměstnavatel šanci kvalifikovaný lidi sehnat.
Navíc ona se ta výroba vůbec přesouvá na úplně jiný kontinenty než je Evropa a nikde není napsaný, že za dvě tři generace se tady nebude vyrábět vůbec nic. Otázka je zda bude jiná práce, která tu výrobu nahradí.


Kam se teda přesouvá? Co čtu, tak se začíná naplňovat to, co říkám už dávno-i čínský dělník není úplný debil a nebude pořád pracovat za hrstku rýže, takže náklady na práci rostou i v Číně. Černoušci z Ariky nejraději mrdají nebo se střílejí, zbývá možná tak Indie a tam jen do času, než se stane to co v Číně. Co zbývá-Rusko a Jižní Amerika-zde postačí smajlík

To, že se nebude v Evropě nebo USA vyrábět vůbec nic se tvrdí už hezky dlouho-jsou to jenom kecy a bezdůvodné strašení lidí.

Naposledy editováno 09.08.2016 13:12:49

(reakce na) Černá listina

9.8.2016 v 12:10 | Nahoru | #88
fockewulf> neříkám, že to tak bude, ale že není nikde napsaný, že se to nemůže stát

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá listina

9.8.2016 v 12:27 | Nahoru | #89

Danny350 píše: Heleď trošku tady trollím ale jen proto, že drtivá většina tady jede heslo zákazník je svatej a obchodník je kapitalistický vykořisťovatel ...a když si zákazník něco přeje, obchodník mu musí vyhovět. Nemusí, vyhovět mu může pokud chce. A na to, aby nechtěl má stejný právo jako na to, aby chtěl (ty si pak jako zákazník samozřejmě můžeš vybrat u kterýho budeš nakupovat).

Stejně tak jak tady někdo psal co je to za obchodníka, že nemá helmy velikosti M. Co to je za názor? Když budu chtít, budu prodávat jen velikosti XL a každýmu je po tom hovno co nabízím a co ne. To je prostě typicky omezenej pohled z jedné strany...



Teď už na tebe musím reagovat a taky si zatrollit . Zákazníci určitě nejsou svatí, taky dokážou být pěkný kkoti, ale vždy se dá zákazník poslat do prdele slušně. Ne říct helmy nemám a neobjednám protože jeden člověk je mi u prdele. Ten jeden člověk pak udělá reklamu někde na webu, už jsou o tom popsány tři strany a ví o tom desítky lidí. Naproti tomu v každým druhým vlákně o hadrech je v prvních příspěvcích doporučovaný bonmoto a proč? Protože se tam kluci chovají úplně opačně, něco není? Objednáme. Záloha? Není potřeba, když ti to nebude tak to vrátíme nebo si to necháme na krámě, není problém. Když jsem tam byl poprvý tak se mi věnovali, vyzkoušeli jsme bambilion helem, pokecali jsme, pohoda. A protože jsem tam byl spokojenej tak když jsme vybírali hadry a helmu pro ex, tak jsme jeli prvně tam (odjeli jsme s rukavicama a helmou). Teď se mi rozpadají rukavice a hádej kam půjdu jako první? Jasný, mohli by tam taky prodávat jen XL helmy, jejich věc, ale už bych se jim tam nikdy nevrátil, holt někdo má ve svým kšefte lidi rád, někdo ne.

(reakce na) Černá listina

9.8.2016 v 12:40 | Nahoru | #90

Danny350 píše: ...
Jako adekvátní reakci bych viděl třeba, že už tam já sám nepůjdu...



vezmeš si s sebou ženu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist