Jestli ano, zajímalo by mě jaká guma, směs, jak nafouknutá, pocity, popř. časy na našich okruzích, co jste s nima dosáhli....
Jednoduše potřebuji poradit co si mám kupovat za pneu na okruhy aby to nebyla taková cenová raketa jako v případě Dunlopek a nemusel se strachovat z toho, že mam nazuto něco jiného.
Pozn.: jezdim GSXR1000K9, Brno 16, Most 47.
Naposledy editováno 18.07.2012 07:40:38
Ermolenko píše: mám aktuální z hungáče.dal jsem jí na závod a vůbec nešlo přidat na výjezdech jak klouzala.třeba na ní bylo moc teplo nebo nevím na 7712 nemá ani náhodou.
Díky.
Já totiž měl na výjezdech taky pocit, že to není ono. Jel jsem po skoro roce poprvé letos a tak klidně. Až v 9.kole jsem zabral. No a v 10. mně nečekaně v levé na stadionu (v Brně) při akceleraci ulítla do boku. Jako by chyběl stranový grip. Bylo to docela záludný, bez varování a už jsem měl prdel ve vzduchu
To se mi v levé ještě nestalo. Pneu má už dost najeto, ale je moc pěkná. Bylo vedro (+32°C, trať nevím, tlak 1,4 za tepla) Foto:
1 reakcí na tento příspěvek ??? vs. Dunlop D211 (212)
Jezdil jsem jí teď v Brně s Racetrackem a už teď vim, že DUNLOP na to moje šmrdlání je zbytečnej luxus za příliš velký peníze.
Hned v prvním tréninku ve druhém měřeném kole osobák 2:16 a guma ani nejmenší náznak něčeho záludného.
Vydržela celý den ježdění včetně závodu a počítám, že na pár tréninků před dalším závodem ještě v klidu vydrží.
Masa na té pneu je ještě vcelku dost, hlavně úplně na krajích jsem překvapenej, že tam je hodně. O něco méně je na druhé značce od krajů, ale to je dáno namáháním při výjezdech z vinglů. Pořád ale použitelná je .
Závěr: Pneu za 4.600,- s DPH, která vydrží přibližně stejně dlouho jako DUNLOPka a k tomu mě nijak záludně nepřekvapila, ba naopak, měl jsem z ní hodně dobrý pocit, a co víc, zrychlil jsem...... což se taky počítá.
Za mě
DemolitionDave píše: Podle tabulek by se D212GP mely foukat v rozměru 120/70 a 190/55:
-předek 2,1 za studena, 2,4 zahřáté
-zadek 1,3 za studena, 1,5 zahřáté
Těžko uvěřit, ale je to tak
Presne tak. Lital jsem v Moste s Nicosem ... a nadaval ze dal Dunlopy a vubec mu to nejezdi, nefunguje, ze je neco spatne. Zeptal sem se na tlaky, a foukal to jak pirelky 2.1/1.9. Tak jsem mu poradil todle. Napred byl posranej a ze zkusi nejakej kompromis, pak se mu to rozlezelo a nafoukal takhle. A hle ! o 3 vteriny lepsi predtim, drzku od ucha k uchu s usmevem, a byl nadsenej ze najednou "to slo samo".
Oni vedi jak je guma zkonstruovana a jak se ma foukat
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1195, 1196] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35868 | Dnes v 12:26 Kubik19 |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | 4.6.2024 v 08:07 Rolda89 |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |