Naposledy editováno 28.06.2016 10:29:46
1 reakcí na tento příspěvek svítí fi
1. je to FI ne F1.
2. propj servisni konektroc a pocitej co ti to vyblika za kod.
3. stejne to nakonec bude 46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi
gugo píše: Tak udelame trochu osvety kdyz je tak krasne.
1. je to FI ne F1.
2. propj servisni konektroc a pocitej co ti to vyblika za kod.
3. stejne to nakonec bude 46
Myslis takovej Valentino Rossi:) ja bych to tipoval na lambdu. Pokud to dela jen kdyz se ohreje, tak to privera nebude.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi
gugo píše: StiefTomas> No ja jen ze to je tak z doslechu nejcastejsi zavada... ale ja se s gsx moc do styku nastesti nedostanu.
Pockej jak nastesti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi
1 reakcí na tento příspěvek svítí fi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi
1 reakcí na tento příspěvek svítí fi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi
gugo píše: StiefTomas> moc prace se sundavanim kapot, obvykle nez se slovek dostane k jadru pudla tak ma celou garaz plnou kapot atd vseobecne me zmrzliny moc neba
Jo tak zde nezbyva nic jinyho nez souhlasit :)
Naposledy editováno 28.06.2016 14:31:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi
Sonicek píše: nevím jak ty, ale já pokud propojil ty dva dráty tak mi to hodilo přímo číslo chyby. Nevím jak to má K1,2, ale na K4 mi to takle ukázalo normálně. Jeď se projet a jak Ti to začně svítí nebo blikat, tak jen zhasni tl, na chcípáku, ale nevytahuj klíč. Druhým klíčem si zvedni sedátko a propoj to. Pak budeš vědět co tam máš za chybu, a tu si najdi dle manuálu. Nejspíš to bude nějakej studeňák, nebo jako já, vadná ECU je to loterie :D
čéče tohle se m snažíme vštípit už od začátku tohohle vlákna, ale furt je tvrdej jako beran :D Já něco podobnýho řešil na ZX10. Když byla studená tak o.k., ale jakmile se voda ohřála na 50°C, tak svítilo FI. Píchl jsem to na noťas a diagnostika ukázala oxygen sensor. Tak místo lambdy jsem dal odpor a díru ve svodech zaslepil nerezovým šroubem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi
Jenomze jsem se jeste nedokopal ani pod to auto vlizt jestli nahodou nejsou pripecenyn kabely.
1 reakcí na tento příspěvek svítí fi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi
gugo píše: StiefTomas> to bych potreboval udelat u hyundai, tam se me odesrala sonda za katem ..a od ty doby to zere o litr vic..jestli si tam preventivne dava vic benalu nevim.
Jenomze jsem se jeste nedokopal ani pod to auto vlizt jestli nahodou nejsou pripecenyn kabely.
JJ, to bude ono. Lambda vyhodnocuje, že je to chudý i když není a přidá benzín. Ale novou lamdu odporem neomrdáš. Tohle funguje jen u starších strojů :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi
gugo píše: StiefTomas> to je stara kraksna myslim, 2006. Ostatne nejradsi bych to nekde nechal precipovat, protoze ten motor je zoufale linej.
Hele bez turba toho moc nenachipujes. Bude ti to jen víc žrát a výsledek celkem nulovej. Al je fakt, že aut bez chipu bych už nechtěl.Jenže já jezdím dehtový auta. Tď mám na autě originál 110KW, dal jsem chip, trysky, otevřel DPF a sportovná filtr. No a hle, na brzdě 158KW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi
gugo píše: StiefTomas> a STK resis jak ?
STK řeším tak, že vrátím origo DPF, to je šest šroubů a snímač tlaku. Přehraju zpátky na origo soft a je to. Ale mám odzkoušeno, že když jsem dal prázdenj DPF, vypnul EGR a nahrál jen čip bez trysek, tak do EURA 4 se vejdu taky.
1 reakcí na tento příspěvek svítí fi
Jedinej rozdíl je v pneu kde já mám 235/40-18 a otec 205/X-17...tohle přece nemůže udělat takovej propastnej rozdíl ne?
Sonicek píše: Kluci jen tak off topic, u focusu gen.2, 2.0 TDCI mám úplně nesmyslnou spotřebu, teď už někde kolem 8,5l. Předtím jsem to nějak neřešil, ale minulej měsíc jsem se přestěhoval, a teď od práce jezdím cca 3km a to denně, a celkem mě zaráží, že je ta spotřeba tak vysoká. Přitom otec má C4 taky v 2.0 HDi (stejnej motor jako má já) a jezdí si takto 3km do práce za 5,5l.....Kde je chyba?
Jedinej rozdíl je v pneu kde já mám 235/40-18 a otec 205/X-17...tohle přece nemůže udělat takovej propastnej rozdíl ne?
Hele dojizdet 3km s naftakem neni uplne optimal. Pri studenym startu se ti nafta dostane na steny valcu a redi se ti s olejem. Chce to casteji menit olej. Tim budes mit i tak vysokou spotrebu, nemluve o zanaseni lopatek na turbu. Kolik mas spotrebu na dalku? HDI musi jezdit do sesti litru. Pokud ne, je tam nekde problem. To mas bez filtru pevnych castic nebo ho tam uz mas? Tomu se kratky cesty taky uplne nelibi.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35797 | Dnes v 13:31 Ghostik |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 47 | 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |