globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přetryskování Honda Transalp 650 r.v.2005
2.4.2008 v 14:05
Zdarec,

pořídil jsem si laďák Marving, ale bohužel Dynojet, na snad jako jedinou motku Honda Transalp 650, nenabízí kit jet, nemáte někdo typ na přetryskování.

díky za pomoc

Přetryskování Honda Transalp 650 r.v.2005

2.4.2008 v 14:49 | Nahoru | #1
co chceš triskovat,jesli máš orig filtr tak to neřeš je to ok,kvuli vejfuku se to nedělá

Přetryskování Honda Transalp 650 r.v.2005

2.4.2008 v 15:26 | Nahoru | #2
VlaHa>

Mám to na brzdě, vyměnili jsme filtr a kluci mi tvrdí, že to je potřeba přetryskovat, Tak Ti nevím, ale i tak Díky.

Přetryskování Honda Transalp 650 r.v.2005

2.4.2008 v 15:30 | Nahoru | #3
pejla> Jesli jste dali knko tak jo,to se musí

Přetryskování Honda Transalp 650 r.v.2005

2.4.2008 v 17:06 | Nahoru | #4
Co si od toho třetryskování slibuješ? Co jsem zatím vyčetl na fóru, tak to všichni řešili jen filtrem s větší průchodností a popřípadě seřízením bohatosti směsi.

Přetryskování Honda Transalp 650 r.v.2005

2.4.2008 v 18:30 | Nahoru | #5
Dimi650ta> tak to řešily špatně,jesli že dáš prúchodnější filtr tak taky musíš dát větší trisky aby tam mohlo jít víc paliva když už tam jde víc vzduchu,jinak by to bylo chudý,a co si od toho kdo slibuje?to si už domysli sám

Přetryskování Honda Transalp 650 r.v.2005

2.4.2008 v 18:52 | Nahoru | #6
VlaHa: Ale karburátor a jeho difuzory jsou seřízené na ideální poměr směsi. Jestli projde více vzduchu, automaticky tím projde i více benzínu, ne? Takže tohle bych neřešil. Filtrem směs neochudíš. Něco jiného je záměrné obohacení ( přetryskování ) směsi, neb takto naladěný motor jede lépe ve vyšších otáčkách a je lépe chlazený.
Výfuk + filtr ano, ale jinak je to zbytečnost!

Přetryskování Honda Transalp 650 r.v.2005

2.4.2008 v 19:09 | Nahoru | #7
SniperFM> Ne,kdo seřizoval difuzory?je danej jejich prúměr a když dám prúchodněj filtr motor má víc vzduchu a potřebuje větší trisky,to ti ukáže lambdasonda na brzdě,podle ní uděláš idální směs,ona ukazuje graf a podle toho se dávaj trisky,někdy se to chtí hned a nebo třeba až na po třetí,když dám jen otevřenej vejfuk nemusím nic jinýho řešit,vzhledem k tomu že jsem byl na brzdě už pětkrát,tak si se svými znalostmi vystačím a nebudu to nikomu vyvracet nebaví mě to,

Naposledy editováno 02.04.2008 19:45:21

Přetryskování Honda Transalp 650 r.v.2005

2.4.2008 v 22:42 | Nahoru | #8
VlaHa> Všichni bikeři si dávají laďáky podle mě z těchto důvodů: zlepšení celkového vzhledu, zvýšení výkonu motoru (zlepšení průběhu točivého momentu) a zvuku. Já jsem zatím namontoval jen laďák a hned se projevilo tím, že motor bere více odspoda. Chystám se dát filtr KN, čímž se údajně dále zlepší točivý moment odspoda. Tuto úpravu má spousta majitelů TA 650, aniž by museli měnit trysky, pouze upravili bohatost směsi. Ještě větších zlepšení výkonu motoru se dosáhne odstraněním katalyzátoru mezi svody a výfukem. Na brzdě jsem zatím nebyl, ale rád si nechám poradit. Co teda navrhuješ při variantě laďák + KN filtr?

Přetryskování Honda Transalp 650 r.v.2005

3.4.2008 v 08:30 | Nahoru | #9
Dimi650ta> no to všechno co jsi vypsal je správně,a dokonce mám vyzkoušený že ten vejfuk udělá mnohem víc než Knko,to už ani moc nepoznáš,a psal jsi že si nechali upravit směs,no a jak myslíš že se upravuje?výměnou trisek a to je nejlepší podle lambdasondy protože múžeš vzít třeba 3 stejný motorky a na každý vyjde jiná triska.

Přetryskování Honda Transalp 650 r.v.2005

3.4.2008 v 09:05 | Nahoru | #10
Dimi650ta> Já jsem sice neladil Alpa, ale mám zkušenosti s Varanem.
1.Jako první krok jsem nasadil laďáky Viper- bez jakýhkoliv dalších úprav (lepší zvuk, větší záběr odspodu,kupodivu menší spotřeba)
2.Vyměnil jsem originál filtr za KN filtr-(bez jakéhokoliv znatelného zlepšení)
3.Nechal jsem varana přetryskovat (Dynojet sada+úprava karbecu)a výsledek?Do 5 tisíc lenošnější, od 5 tisíc výrazně silnější (asi jako VTR)a spotřeba 10-12l/100 - katastrofa

takže po této zkušenosti jsem vrátil všechno zpátky, kromě výfuků.

Přetryskování Honda Transalp 650 r.v.2005

3.4.2008 v 09:39 | Nahoru | #11
Šemík> Tomu věřím,taky jsem psal že výfuky udělaj víc než nějaký Knko,ale u tebe tu spotřebu udělal hlavně dynojet,to se mění víc věcí v karburátoru,jehly a td ,kdežto když dám pouze filtr a podle něj trisky tak to se spotřebou nehne a nebo dokonce klesne,ale zas je možný že u toho varadera jo,to nevím

Naposledy editováno 03.04.2008 09:39:56
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp Sodaxxx 2 29.4.2024 v 16:48 nevo7
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp Enamtide 14 25.4.2024 v 20:06 H0racio
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp Kongošt 0 16.2.2024 v 18:21 Kongošt
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp Kongošt 9 26.1.2024 v 23:46 HANZTE
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp Glaucous 3 18.1.2024 v 16:24 kokoška.


TOPlist