Já měl 650 Emu, již překopané z automatu na manuál. Tam byl automat stylem, že byly elektrická táhla na spojce a převodovce. Při brodění samozřejmě ve vodě a furt se to sralo. Pak se ty vyhodily, nahradily lanky a byl z toho manuál.
1 reakcí na tento příspěvek Potřebuji radu poloautomat nebo automat?
No a ještě upřesním ty bludy:
Nejedná se o žádný automat, to by to řadilo samo. Je to odstředivá spojka s manuálním řazením.
Ta s jednou rychlostí vpřed a zpátečkou je to nejhorší, co se tady na trh mohlo dostat. Nejlepší je paknová odstředivá jen s pojezdem vpřed. A pokud tedy kupovat tkzv. poloautomat, tak jedině třirychlostní se zpátečkou.
A kubacech, nelze srovnávat Emu 650 s malou čtyřkolkou 110 nebo 125 tkou. A ta Emu také nebyla automat, ale variátor.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřebuji radu poloautomat nebo automat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřebuji radu poloautomat nebo automat?
kubacech píše: Kovboy> Ta Emu byla jak jsem psal. Manuál elektronikou udělaný na automat. Žádný variátor. Se dělaly obě verze, původní majitel si připlatil za automat, ten se furt sral, tak si tam nakonec nechal dát ty táhla. Takže si měl spojku na páčce jako u moto a řadící páku jako v autě
Aha, tak to potom jo.
1 reakcí na tento příspěvek Potřebuji radu poloautomat nebo automat?
Hyncic píše: kovboy kde se dá koupit ta s rychlostí v před ve 125cc třebas hummer apod.? aby byla větší v obsahu 125 a nekazila se tolik
Chceš koupit s rychlostí vpřed a zpátečkou? To tě nezachrání od problémů ani ten 125 ccm. Už vidím to nové téma: Mám motor 125 ccm, ale nechce se to rozjet i do mírného kopečka. nebo: Po pár dnech ježdění přestala táhnout a klouže spojka.