paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ

Někde na jaře je v plánu muzeum Jawy, podle toho, kdy bude mít na nás Hruška čas.
Ubytko možná Kamýk, pořeší se až to bude aktuální.

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ

Podzimní proběhla ve stanoveném termínu v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024 a to půl roku známém,
přesto dorazila hrstka a tak od příště budou termíny "plovoucí" a podle počasí a toho, kdo co vymyslí.
Nějaké foto z podzimní zde: https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny-2024

Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 08.10.2024 05:58:58

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
62%
16
Jezdim pořád.
38%
10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

9.6.2016 v 11:48 | Nahoru | #58081
hrnous> mám 2 brzdy, tak 3 kousky beru okamžitě, dej prosím vědět
Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

10.6.2016 v 10:31 | Nahoru | #58082
Mám menší dotaz : mezi válcem a kolenem výfuku u pionýra je těsnění. Z jakého materiálu ?

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

10.6.2016 v 10:56 | Nahoru | #58083
Milan - kdysi jsem tam měl mědiosinek, ten se ale asi už nedělá, nikde jsem ho neviděl. Dal jsem tam před časem klingerit 2 mm silnej z jedné strany pokovenej (nějakej alobal nebo co) ale nemám tuchu jak dlouho to vydrží. Ono to těsnění ale podle mě není tak moc nutný, protože drobné netěsnosti stačí bez problémů po pár jízdách fichtl zakarbonovat a tím odstranit

(reakce na) Jawablázni

10.6.2016 v 11:43 | Nahoru | #58084
[quote=milan1963]Mám menší dotaz : mezi válcem a kolenem výfuku u pionýra je těsnění. Z jakého materiálu ?[/quote
Je tam klingerit s drátěnou síťkou koupíš v moto ústí nebo fichtl krámek, ale těsní jen za předpokladu ůplně rovné příruby kolena výfuku stačí srovnat pilníkem.Tonda Zloun

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

10.6.2016 v 13:46 | Nahoru | #58085
Mám něco pro fanoušky Jawy 660... Byl jsem teď na Tourist Trophy na Isle Of Man a při pročítání britského motocyklového tisku sem narazil na pěknej inzerát











1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

10.6.2016 v 14:05 | Nahoru | #58086

kuba350 píše: Mám něco pro fanoušky Jawy 660... Byl jsem teď na Tourist Trophy na Isle Of Man a při pročítání britského motocyklového tisku sem narazil na pěknej inzerát













Sem zvědavej kterej trouba se v Anglii na to chytí....
Jako brit, bych jezdil jedině na stojích anglické provenience....

(reakce na) Jawablázni

10.6.2016 v 14:09 | Nahoru | #58087
bimbo750> Taky mě to velice pobavilo

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

10.6.2016 v 16:17 | Nahoru | #58088
Milane, na to kolínko musí byt ten klingerit s drátkem, páč když néni vyztužený, silně pulzující výfukové plyny ho vyplujů...
Příruba výfukové trubky v praxi - filigránské rovnání pilníkem je pro fajnšmekry - Tondo, promiň...
V praxi se to dělá tak, že pokud je příruba v místech děr pro šrouby jako prohnutá dovnitř a když se dá k válci, tak v místě osy výfukového kanálu je mezera - sedí to na tych ušách - vemeš kolínko, podepřeš ho až za svár ve svěráku - stískat ho nemusíš, jednů ruků ho podržíš a mírným poklepem přírubu ohneš důle, na druhů stranu.
Hotovo.
A při montáži k válci se příruba pěkně k válci přitískne.
Je to taková trochu prasečina, ale funguje to.
Ostatně nám kolínka odcházely spíš pro splesknutí mezi kolínkem a tlumičem...

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

10.6.2016 v 17:04 | Nahoru | #58089
No nekup to........za ty prachy.......
Koukám ,že JAWY jdou do ceny.......

http://aukro.cz/jawa...-05-i6256307020.html

(reakce na) Jawablázni

10.6.2016 v 17:09 | Nahoru | #58090
bimbo750> Blázince mají přístup na net?

(reakce na) Jawablázni

10.6.2016 v 17:40 | Nahoru | #58091
Bimbam> Kolegové, díky za info. Mám nové kolínko, starý válec a ono to není úplně ideální. Zdenále, dík za radu, navíc já nechci, aby po novém chromu hned stékal ten bordel z válce, tak to chci perfektně utěsnit. Těsnění koupím, kladívkem doupravím, snad to bude na 100 %.
Kuba : a proč ne v Anglii Jawa 660 ? Jestli tam má lepší servis než u nás, motorku tamní dovozce precizně připraví zákazníkovi a někomu se líbí, určitě se nějaká prodá. Navíc cenově je třeba proti Triumphu níž.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

10.6.2016 v 21:29 | Nahoru | #58092
sice to není JAWA, ale snad to nebude vadit......
pozvánka........zítra jsem zde...



(reakce na) Jawablázni

11.6.2016 v 10:40 | Nahoru | #58093
bimbo750> To nemusí být špatné. Taky to sem nepatří, ale mě vcelku zajímají parní lokomotivy. Takový Albatros, to je mašina... Jenže lze tyhle mašiny někde legálně vidět ? Obzvlášt' za jízdy ?

Jawablázni

11.6.2016 v 11:58 | Nahoru | #58094
Pára přes léto jezdí u JHMD (i když s dnešním "vedením" těžko říct, kam to (ne)dovedou a Šatava, který dnes úspěšně vede jinou úzkorozchodku, určitě nebude mít potřebu se do JHMD vracet a dávat ten čurbeles znovu dokopy, navíc ty těžce nepovedené "ponorky" to časem přivedou ke krachu, pokud se tohoto paskvilu včas nezbaví) - doufá mtedy, že Rešica i Malletka jsou provozuschopné - a občas na Sendražické drážce bývá v provozu ČKD DS-80, ostatně jezdí s ní Bimbam, tak určitě bude vědět, jak se tam věci mají. Páru na standardním rozchodu, co by jela po trati 225, bohužel nepamatuju.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

11.6.2016 v 12:25 | Nahoru | #58095
tak třeba křivoklátský express jezdil zrovna albatros, ale má tuž prorezlý kotel, takže místo něj jezdí myslím mikádo nebo snad šlechtična..... každopádně je opět ze zahraničí ( Malacky resp. Vrútky)

e: fotky



Naposledy editováno 11.06.2016 12:29:43

Jawablázni

11.6.2016 v 12:50 | Nahoru | #58096
Dovolil bych si odkaz na aktuální fotky z akce ve Vrútkách, kde sem byl osobně :) http://hrnous.rajce.idnes.cz/Vrutky_2016/

(reakce na) Jawablázni

11.6.2016 v 14:24 | Nahoru | #58098
rancher> a JMK, hrnous...dobré odkazy !
Já znám parní loko z JHMD, ale normálněrozchodné - ČSD- už jsem řadu let neviděl. Ještě pamatuju dobu, kdy jsem do školy v J. Hradci jezdil vlakem, jež táhla parní loko. Tak bych ji rád ještě někde viděl. Srazů auto a moto veteránů je dost ( Ranchere ) , ale parní lokomotivy moc nejezdí.

(reakce na) Jawablázni

11.6.2016 v 14:41 | Nahoru | #58099
maabo> Kotel nemusí přímo proreznout, stačí, když propadne platnost zkoušky-revize a dneska si málokdo troufne dát novou revizi, natož (asi navíc už moc není kde bezpečně) provést tlakovou zkoušku. Kopice mašin byla vyřazená právě proto, že propadla revize kotle a na další u nedošlo. Mikáda byla dobrá tím, že měla daleko větší účinnost, na cca 300km trase dovedla uspořit skoro 20% uhlí při větší rychlosti, oproti dřívějším typům. Výborná byla ve své době i řada 275 s dvoustupňovým čtyřválcovým strojem. Oproti klasickým dvojčitým daleko hospodárnější. Také se vyráběla až do r. 1974. Jinak jsou také mašiny dost ohrožené tím, že staří, zkušení fírové a hlavně topiči, pomalu vymírají a bez zkušeností není problém mašinu během chvíle zničit - třeba zrovna u nás před léty jeden expert začal hned hicovat Rešicu naplno, co to šlo - a popraskala asi stovka žárnic. Na Malletce se jim zase povedlo (nechápu jak) ukroutit protikliku. Mašina se právě musí natápět velmi pozvolna, prvních pár hodin jen dřívím (má delší plamen a "měkkčí" žár), bez pomocného dmychání v komíně (občas někde viditelný kruh z provrtané trubky, co se strčí do komína, pustí se do něj vzduch a prouděním dírami v trubce se vytvoří v komíně "umělý tah" - bez toho je normální, že mašina zprvu dost kouří dvířky topeniště ven) a až po 5 - 7 hodinách teprve začne znatelně stoupat tlak a nejdříve po cca 11 hodinách je mašina schopna se pohnout vlastní silou. Proto zrovna u JHMD během parosezony nenechávají mašiny vůbec přes noc vyhasnout. A kolika fírům se povedlo ohnout pístnici, nebo ojnici, když před rozjezdem zapomněli otevřít odpouštěcí ventily.

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

11.6.2016 v 20:19 | Nahoru | #58100
Dnešní obzvláště vydařená sobota.....
Splněný sen, mohl jsem si sáhnout na legendu.....




























(reakce na) Jawablázni

11.6.2016 v 20:31 | Nahoru | #58101
bimbo750>



(reakce na) Jawablázni

11.6.2016 v 20:36 | Nahoru | #58102
bimbo750> Moc pěkné.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

11.6.2016 v 20:41 | Nahoru | #58103
Výlet na zámek Příseka. Poznal sem osobně Jirku 4137 a pokochal pohledy kde pro každěho bylo něco.




Třeba pro Milana








Nebo pro Bimba





A pro ostatní








Jawablázni

11.6.2016 v 21:18 | Nahoru | #58104
také hlásím dnes nový úlovek - parní motocykl a jiné zajímavosti:

Jawablázni

11.6.2016 v 21:47 | Nahoru | #58105
Pěkný akce pánové

Jawablázni

12.6.2016 v 09:56 | Nahoru | #58106
Pozor pozor.. po roce zase a ještě lepší

(reakce na) Jawablázni

12.6.2016 v 11:51 | Nahoru | #58107
Miraz250> Tu Tatru 57 B znám, je to známý z JH. Tu Škodu 422 vlastní taky známý, dokonce jsem ji řídil. A jede moc hezky, po rovině uhání až šedesátkou.

Když už jsme u toho - v době nemoci a ted' těsně po uschopnění jsem dorepasoval dámské jízdní kolo Premier vzor 24 z roku 1934. Mám ho doma už řadu let, jen jsem ho koupil rozebrané, nekompletní, ted' jsem ho konečně dal do slušného, pojízdného stavu. Je to už moje druhé historické kolo, prvním je pánský Standard Luxus, taky z poloviny 30. let, to jsem před časem renovoval z vraku - má nový lak, chromy, doplňky. Ted' mám rozrenovované další kolo, čekám na věci z chromovny. Dost se mi líbí hlavně Premier, tak ještě jde o to, sehnat i motorku této značky. To ale není jen tak.



Premier 24




Premier 24, Standard Luxus




Jawablázni

12.6.2016 v 21:13 | Nahoru | #58109
Bezva vychytaný víkend v Třebíči. Na čezetě jsem tam sice nejel kvůli času ale všechno klapalo. Snad to někdy vyjde a potkám víc Jawabláznů pohromadě. Zatím asponˇ Mirek . No musí se tomu jít trošku naproti. Vetroši byli super.
Milane kola jsou krásné




















Naposledy editováno 12.06.2016 21:32:25

Jawablázni

12.6.2016 v 21:28 | Nahoru | #58110
Tatra 613 sloužila jako vozidlo generálního ředitelství ČZ Strakonice .




























Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
vejde se motor jawa 250/353 na rám ... Jawa 250/353 Kývačka Drsnak007 4 24.10.2024 v 09:42 PetrL3
jawa stredy Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590 Lithwick 2 18.10.2024 v 08:56 cmiral
Blatník z malé kyv na velkou Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 4 15.10.2024 v 15:58 cmiral
Motorka s neplacenou pojistkou Jawa 250/353 Kývačka koutnasjede 4 14.10.2024 v 09:25 Dolin
Jawa 250 559 Jawa 250/559 panelka Mario1504 2 29.9.2024 v 22:26 Drak1

TOPlist