paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ducati - elektroinstalace
 
17.3.2008 v 19:56
Zdar Ducatisti, mám malý problém. Přes zimu jsem dával do laku monstera.
Už to mám skoro složený jen ješte nemám nádrž, naladil jsem elektro, kola, brzdy, vše...
Včera jsem chtěl jen tak zkusit vrknout jestli s tím startér otočí. Zapnu klíček do polohy ON a hned mi začla svítit parkovačka, aniž by byly zaplý světla ale potkávačka s dálkovým nešli rozsvítit. Jinak blinkry a klakson chodí jak maj.
No a startér nic. Nevíte někdo jestli náhodou nemá na startér naávaznost napojení nádrže.
Nevím si s tím rady.
Prosím poraďte mi někdo, díky.
Mirek
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - elektroinstalace

17.3.2008 v 21:08 | Nahoru | #1
no elektrika moc naladěná nebude když to tak blbě svítí

u mojí nejde zatočit startérem, když je čudl na off, u býv. motky to šlo,točit motorem bez jiskry.jinak u tebe bych na to hodil bobek myslím, že si tam zbytečně akorát nataháš vzduch.jednu zavzdušněnou monstřicu (došlo béňo) už sme roztláčeli a jako...no more

btw. taky mám monstříc po laku, ale zdaleka ne hotovou :(

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - elektroinstalace

17.3.2008 v 21:24 | Nahoru | #2
No jo no. Ducati, co bys chtěl. Já mám ST 4s a když při vyplým a vynndaným klíčku umývám moto a pustím vodu do levýho nasávacího otvoru tak začne blikat levý blinkr. Zábavné by to bylo kdyby při stříkání do pravého blikal pravý. Ale bohužel. Reklamaci mi neuznali. Mrchy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - elektroinstalace

18.3.2008 v 07:15 | Nahoru | #3
šimic>
...já vím že není naladěná úplně ok když to nesvítí jak má.
Myslel jsem to tak že sem to včechno nastrkal kde to má být.
Já taky nemám ještě úplně hotovo, chybý blatníky, nádrž, štítek, krovku,.

(reakce na) Ducati - elektroinstalace

18.3.2008 v 13:28 | Nahoru | #4
ktm620, šimic> tak to pak nahoďte fotky jaký maji příšery nový kabátky

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - elektroinstalace

18.3.2008 v 16:37 | Nahoru | #5
... bych se asi podíval do elekro schémátka, na nádrž je toho napojenýho moc, ale jestli maj s tím něco světla...?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - elektroinstalace

18.3.2008 v 17:04 | Nahoru | #6
dasik> moc?? jeden konektor a hadica od benzínu. :)

ktm620> až mi přijdou brýle, tak taky budu z5 zapojovat světlo atd.pak povím jak to svítí

miura>

Naposledy editováno 18.03.2008 17:05:34

Ducati - elektroinstalace

19.3.2008 v 12:51 | Nahoru | #7
no tak to se pusť do té elektriky ještě jednou a pomalu
není od věci uvést o jakou motorku jde

nádrž nemá vliv na otočení startéru (bez čerpadla samo špricka nechytne , ale točí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - elektroinstalace

19.3.2008 v 21:58 | Nahoru | #8

strecmen>No jo no. Ducati, co bys chtěl. Já mám ST 4s a když při vyplým a vynndaným klíčku umývám moto a pustím vodu do levýho nasávacího otvoru tak začne blikat levý blinkr. Zábavné by to bylo kdyby při stříkání do pravého blikal pravý. Ale bohužel. Reklamaci mi neuznali. Mrchy.



hele to byla ironie, nebo jsi to myslel vazne?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - elektroinstalace

20.3.2008 v 07:33 | Nahoru | #9

havrajz>strecmen>No jo no. Ducati, co bys chtěl. Já mám ST 4s a když při vyplým a vynndaným klíčku umývám moto a pustím vodu do levýho nasávacího otvoru tak začne blikat levý blinkr. Zábavné by to bylo kdyby při stříkání do pravého blikal pravý. Ale bohužel. Reklamaci mi neuznali. Mrchy.

hele to byla ironie, nebo jsi to myslel vazne?



vapkou se musí opatrně nejen na moto, ale třebas i když člověk umejvá motor u auta

do sání jsem nikdy vodu nestříkal a ani by mě to nenapadlo, zbytečně zasviněnej filtr. možná by bylo zajímavé mrknout se kam se ta voda dostane a nějak vyřešit ať tam nenateče , no a nebo nestříkat do sání a umejt to houbou

už jsem potkal spoustu motorek a aut co nerozdejchala důkladné umejvání motoru. a majitel se vždycka hodně divil. voda pod tlakem je potvora , člověk udělá něco co ponoříš pod vodu a funguje to a vapka se svejma 10atm. tam vodu natlačí
pokud člověk používá pouze zahradní hadici , tak eliminuje většinu takovýchto problémů , i když i hadicí se dá natlačit voda kam nepatří.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - elektroinstalace

20.3.2008 v 10:26 | Nahoru | #10
šimic> jeden kablík jde sice do nádrže, ale zkus se podívat kolik na tom kablíku visí dalších věcí, jsem se taky štoural v elektrice a kluci to maj nějak komplet proklenkovaný, ve finále to končí v řídící jednotce a to je konec srandy :o
stáhni si manuál ze stránek duc a je tam i komplet schéma, teda pokud je to ještě aktuální.

(reakce na) Ducati - elektroinstalace

20.3.2008 v 10:29 | Nahoru | #11
David_900SS> zdar vapka je fakt vražda, mě stačí že vezmu motor arvou a pak hadicí a příštích 1000km mám zadní stavbu od oleje, jelikož po to mytí sákne tesnění pod hlavou (a to je tam nové) nejlepší hařík a benzín - a ztoho plyne, že přílišná hygiena škodí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - elektroinstalace

20.3.2008 v 12:24 | Nahoru | #12
dasik> jop mám postahované vše co je třeba, na podzim se mi upekl přerušovač tak to mám ze 3/4 rozhozené ptz někde je zatím ještě chyba...

(reakce na) Ducati - elektroinstalace

20.3.2008 v 12:58 | Nahoru | #13
šimic>
to dej určitě vědět jak si zapojil a jak to fachá.
Pošli foto mailem.
Dám pak vědět až bude hotovo, čím to bylo.

(reakce na) Ducati - elektroinstalace

20.3.2008 v 12:59 | Nahoru | #14

šimic>dasik> jop mám postahované vše co je třeba, na podzim se mi upekl přerušovač tak to mám ze 3/4 rozhozené ptz někde je zatím ještě chyba...


já to měl rozhozený uplně celý a do tý doby než sem chtěl otočit startérem tak se zdálo vše ok

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - elektroinstalace

20.3.2008 v 17:57 | Nahoru | #15

David_900SS>havrajz>strecmen>No jo no. Ducati, co bys chtěl. Já mám ST 4s a když při vyplým a vynndaným klíčku umývám moto a pustím vodu do levýho nasávacího otvoru tak začne blikat levý blinkr. Zábavné by to bylo kdyby při stříkání do pravého blikal pravý. Ale bohužel. Reklamaci mi neuznali. Mrchy.

hele to byla ironie, nebo jsi to myslel vazne?

vapkou se musí opatrně nejen na moto, ale třebas i když člověk umejvá motor u auta

do sání jsem nikdy vodu nestříkal a ani by mě to nenapadlo, zbytečně zasviněnej filtr. možná by bylo zajímavé mrknout se kam se ta voda dostane a nějak vyřešit ať tam nenateče , no a nebo nestříkat do sání a umejt to houbou

už jsem potkal spoustu motorek a aut co nerozdejchala důkladné umejvání motoru. a majitel se vždycka hodně divil. voda pod tlakem je potvora , člověk udělá něco co ponoříš pod vodu a funguje to a vapka se svejma 10atm. tam vodu natlačí
pokud člověk používá pouze zahradní hadici , tak eliminuje většinu takovýchto problémů , i když i hadicí se dá natlačit voda kam nepatří.



Žádná ironie, fakt to dělalo a asi pořád dělá. Podle mne se tudy voda k filtru nedostane. Jsou to jenom "falešný" otvory. A je tam vidět nějakej chladíč jak se dává například na výkonové tranzistory. Asi regulátor dobíjení. Starší model ho mněl pod sedlem kde se prý přehříval tak ho soudruzi z Itálie přesunuli na průvan. A když už tam tu elektriku cpali tak tam asi dali i přerušovač. Jo a sprchoval jsem ji zahradní hadicí. Wapku jaksi nemám a stejně bych měl strach, že mi z toho sleze lak . Mytí wapkou asi není otimální, údajně opravdu ten tlak nacpe vodu pod o kroužky na řetězu, do ložisek...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - elektroinstalace

20.3.2008 v 18:16 | Nahoru | #16
strecmen>

no tak to jo, já bych zkusil vymyslet nějaký kryt na ten přerušovač. (ale pokud vím neměl by být náhodou vodotěsný?, jak konektor tak samotný přerušovač? , to asi bude někde chyba)

no a ohledně vapice, tak i takový ložiska kol, přepákování, kyvné vidlice, ty ji taky nemaj rády. někde v nějakém návodu jsem čet , že se nesmí ani umejvat pneu , že hrozí proříznutí

čejčé mě tak napadá že ty si do té dírky tu vodu stříkáš schválně, no a pak máš z toho radost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - elektroinstalace

20.3.2008 v 19:03 | Nahoru | #17

David_900SS>strecmen>

no tak to jo, já bych zkusil vymyslet nějaký kryt na ten přerušovač. (ale pokud vím neměl by být náhodou vodotěsný?, jak konektor tak samotný přerušovač? , to asi bude někde chyba)

no a ohledně vapice, tak i takový ložiska kol, přepákování, kyvné vidlice, ty ji taky nemaj rády. někde v nějakém návodu jsem čet , že se nesmí ani umejvat pneu , že hrozí proříznutí

čejčé mě tak napadá že ty si do té dírky tu vodu stříkáš schválně, no a pak máš z toho radost



Jasně, když mne začně mytí nudit tak si hned trochu zablikám. No vodotěsný by to být mělo, takže já to vlastně jenom testuju jestli se to nezatáhlo. No ale zase je pravda že mi to jede i ve slejváku na oba válce. ťuk ťuk.

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - elektroinstalace

21.3.2008 v 01:03 | Nahoru | #18
Ja jenom porad nechapu, proc si ti Itali nenajmou jednoho Japonce, kterej by jim udelal elektriku, to prece nemuze byt takovej problem udelat to jaks taks vodotesny...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - elektroinstalace

21.3.2008 v 07:45 | Nahoru | #19

Chuma>Ja jenom porad nechapu, proc si ti Itali nenajmou jednoho Japonce, kterej by jim udelal elektriku, to prece nemuze byt takovej problem udelat to jaks taks vodotesny...



všechny komponenty nejsou výrobky fabriky ducati.
asi se mrknu na výrobce přerušovače, myslím že je tam vyraženo logo bosch. a že by kvůli jednomu přerušovači , který není úplně ok byla všechna elektrika od bosche špatná? horší je postoj autorizáku , že nemaj zájem to řešit

(reakce na) Ducati - elektroinstalace

21.3.2008 v 07:50 | Nahoru | #20


Jasně, když mne začně mytí nudit tak si hned trochu zablikám. No vodotěsný by to být mělo, takže já to vlastně jenom testuju jestli se to nezatáhlo. No ale zase je pravda že mi to jede i ve slejváku na oba válce. ťuk ťuk.



jízda na dva válce je nějaký nadstandart? , ježkovi voči, ještě že už mě ani nenapadá jezdit do servisu, alespoň standartně jezdím na dva válce

je fakt že už mě jednou jednoválec udělali, naštěstí to opravilo kladivo (bohužel je to pravda a ne jen špatný vtip, za kladivem následovalo ještě seřízení špricky na normální funkci )

Ducati - elektroinstalace

21.3.2008 v 07:56 | Nahoru | #21
Přátelé, nevíte někdo náhodou, zda se dají napasovat výfuky z Monstra S4 na ST4ku? Stejnej motor. :\

Ducati - elektroinstalace

21.3.2008 v 07:59 | Nahoru | #22
Sorry spletl jsem o řádek si diskusi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - elektroinstalace

21.3.2008 v 18:37 | Nahoru | #23

Chuma>Ja jenom porad nechapu, proc si ti Itali nenajmou jednoho Japonce, kterej by jim udelal elektriku, to prece nemuze byt takovej problem udelat to jaks taks vodotesny...



Hele a na Hondu VFR, která je hořením regulátorů pověstná, dělali elektriku v Itálii?

(reakce na) Ducati - elektroinstalace

21.3.2008 v 19:27 | Nahoru | #24
strecmen> no asi joooo lol to by to prece vysvetlovalo

hlavne si nestrikej vodu do spinacky, aby to nedopadlo tak, ze motorka se sama nastartuje, zablika, zatroubi a sama odjede lol

(reakce na) Ducati - elektroinstalace

22.3.2008 v 01:18 | Nahoru | #25

David_900SS>
všechny komponenty nejsou výrobky fabriky ducati.
asi se mrknu na výrobce přerušovače, myslím že je tam vyraženo logo bosch. a že by kvůli jednomu přerušovači , který není úplně ok byla všechna elektrika od bosche špatná? horší je postoj autorizáku , že nemaj zájem to řešit



Já mám teda na přerušovači napsáno "TL" (žádnej výrobce nikde neni), ale to asi nebude Suzuki, ale Turn Light, no nic. Ale daleko zajímavější je nápis na protikusu relátek - BMW
Jinak já si teda nemůžu na elektriku absolutně stěžovat, všechno je moc pěkně pořešený. Možná proto, že je údajně celá elektrika japonská Až teda asi na zmíněný protikus

Ducati - elektroinstalace

30.3.2008 v 13:21 | Nahoru | #26
Ahoj lidi chtěl sem se zeptat..mam monstra 6kilo r.v. 2000..a když otočím klíčkem tak se mi rozsvítí jen kontrolka oleje a neutrálu ale baterka ne...a zdá se že nefunguje dobíjení...:-/tak mě napadlo jestli,když vše funguje jak má tak jestli vám po otočení klíčku svítí i baterka??za případnou dopověď dík moooc

Ducati - elektroinstalace

31.3.2008 v 18:37 | Nahoru | #27
Coudyk> jj hele dík moc,nevim je to nějaký divný ona prostě ani neblikne...ani po otočení kličku ani za jízdy tak nevim.a to dobíjení fakt nefunguje...teď mam kompletní asi 300 stránkovej manual k tyhle motorce tak se na to asi mrknu.

Ducati - elektroinstalace

2.4.2008 v 12:37 | Nahoru | #28
Teda to bych s tou motorkou musel jezdit po polňačce, abych si na to bral hadici, neřkuli VAPKU
Nikdy proudem vody, pouze lehce omít houbou a v manuálech ducati doporučuji pěkně jeleničku

Ducati - elektroinstalace

2.4.2008 v 17:54 | Nahoru | #29
ST4Marc> ST je cestovní motorka. A na dovolené narazíš na různý cesty. Todle zrovna k polňačce nemá daleko.

[img]

Naposledy editováno 02.04.2008 17:54:47

Ducati - elektroinstalace

3.4.2008 v 20:45 | Nahoru | #30
strecmen: tak na takove ceste sem dukarnu este nevidel
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist