1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
ccepyy píše: Nějaké fotky uchycení padáku touratech
Díky za fotky, víc takových
Z toho co jsem zatím viděl tak Touratech padáky je asi kandidát č. 1 - jak dlouho jsi na ně čekal? Demontoval jsi při montáži ještě něco kromě šusplechu?
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Jinak teda celkově ta továrna nevypadá nic moc. To tam mrskaj jak Baťa svičky, málo místa, nerovné podlahy, plechy... Japončíci se stím nemažou.
A ty si myslíš, že po zemětřesení ta podlaha bude rovná? Mně udivuje, že ty utahováky nemají na tych navíječích.3 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Ve stručnosti:
Afrika - v terénu jiná liga, 95hp je jasných.
GS - na silnici super, do terénu ne už je to horší než vzducháč.
Mulitkára - překvapivě dost dobrá, motor působí v terénu "traktoriodně", nemusí se moc spojoovat, na zvednutí to chce jeřáb.
KTM - nic moc, motor cukavý, ergonomie nijaká.
Suma sumárum, kdo chce na silnici, bere GS, kdo chce lítat na silnici i v terénu s neomezenou porcí výkonu Ducati, kdo chce Adveture DUALsport bike, Afrika jasná volba. KTM bere jen blázen.
Naposledy editováno 19.05.2016 22:19:21
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Dost pěkný test, fajn záběry.
Ve stručnosti:
Afrika - v terénu jiná liga, 95hp je jasných.
GS - na silnici super, do terénu ne už je to horší než vzducháč.
Mulitkára - překvapivě dost dobrá, motor působí v terénu "traktoriodně", nemusí se moc spojoovat, na zvednutí to chce jeřáb.
KTM - nic moc, motor cukavý, ergonomie nijaká.
Suma sumárum, kdo chce na silnici, bere GS, kdo chce lítat na silnici i v terénu s neomezenou porcí výkonu Ducati, kdo chce Adveture DUALsport bike, Afrika jasná volba. KTM bere jen blázen.
tenhle test je podle mně od prvního pohledu o ničem-tedy alespoň pro KTM.mám to v paži,ať si tam žvatlají co chcou,ale když už tady diskutujeme-proč do testu,který je z 90% v terénu vezmou od KTM verzi,která je určená na silnici?proč nevzali verzi R,která je vyrobena pro terén?to mohli od hondy zvít crostourera ,od dukny hypermotard a báwo nějakého sporta.
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše
Mulitkára - překvapivě dost dobrá, motor působí v terénu "traktoriodně", nemusí se moc spojoovat, na zvednutí to chce jeřáb.
nemusí se se moc spojovat?! To je nějakej otrockej překlad?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Dolph-cz píše: tenhle test je podle mně od prvního pohledu o ničem-tedy alespoň pro KTM.mám to v paži,ať si tam žvatlají co chcou,ale když už tady diskutujeme-proč do testu,který je z 90% v terénu vezmou od KTM verzi,která je určená na silnici?proč nevzali verzi R,která je vyrobena pro terén?to mohli od hondy zvít crostourera ,od dukny hypermotard a báwo nějakého sporta.
No protože by jim natrhla prdel,což věděli předem..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
qwert píše: No protože by jim natrhla prdel,což věděli předem..
Z toho plyne, že 1190 R jezděj buzny?!
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
qwert píše: Tu KTM pomlouvají hlavně ti co ji nedokáži zvládnout vid Techu?
Já ji nepomlouvám, jen cituju co říkali v testu. Teda tam neříkali že je nanic, ale ani nic moc pozitivního....když si to video zkoukneš, nevím proč by ji ten jezdec neměl zvládat. Přijde mi, že se toho nebojí a Multistrádu, která je ještě silnější chválí...Ano, mohli vzít R verzi, ale co je na ní jiného ? Kritizovali tam motor a ergonomii, to se tolik lišit nebude...
A i R verze je stejnej autobus, Afrika působí mnohem lehčím dojem, ikdyž papírově to takový rozdíl není...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Dolph-cz> Smě odhalil
K tématu, myslíte, že motechácký padák bude plně k hovnu?(toť)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše:
Ano, mohli vzít R verzi, ale co je na ní jiného ? Kritizovali tam motor a ergonomii, to se tolik lišit nebude...
A i R verze je stejnej autobus, Afrika působí mnohem lehčím dojem, ikdyž papírově to takový rozdíl není...
podvozek je na verzi R je o hodně jiný,celá motorka je vyšší,tlumiče jsou úplně jiné,nemají elektroniku,nastavují se ručně,mají vyšší zdvihy......
už jen velikost kol -R má 18+21" a samozřejmě i užší ráfky ,verze A jen 17+19" a široké gumy-to udělá s motorkou hodně.
jinak co se týká cukavého projevu motoru-tak na to jsem opravdu alergický a můžu říct,že tím 1190 rozhodně netrpí v tomhle je fakt vymazlený,stejně tak zásahy kontroly trakce jsou naprosto plynulé,tak jako by si plyn člověk sám ubral...,naopak u afriky jsem na to četl stížnosti......
netvrdím,že je to zázračná motorka,ale už se pár let prodává a v testu jiní nabídli evidentně více.
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
ondrejek píše: qwert> Bejvávalo...gs na ttxc nemá
Dolph-cz> Smě odhalil
K tématu, myslíte, že motechácký padák bude plně k hovnu?(toť)
věci od sw motech k hovnu nebývají,tenhle padák má dlouhou opěru až někam dozadu za motor,taky je spoj vystužen vevařeným trojúhelníkem,takže nějaké ohnutí dozadu při pádu nehrozí...,no já bych se koupi rozhodně nebál,podle mně to bude funfovat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Jak zasahuje TC ti může být v terénu stejně jedno...
Naposledy editováno 20.05.2016 18:42:00
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Dost pěkný test, fajn záběry.
Ve stručnosti:
Afrika - v terénu jiná liga, 95hp je jasných.
GS - na silnici super, do terénu ne už je to horší než vzducháč.
Mulitkára - překvapivě dost dobrá, motor působí v terénu "traktoriodně", nemusí se moc spojoovat, na zvednutí to chce jeřáb.
KTM - nic moc, motor cukavý, ergonomie nijaká.
Suma sumárum, kdo chce na silnici, bere GS, kdo chce lítat na silnici i v terénu s neomezenou porcí výkonu Ducati, kdo chce Adveture DUALsport bike, Afrika jasná volba. KTM bere jen blázen.
Pěkný test, škoda, že tam od KTM nebylo to Rko, ale psali, že prostě projeli to, co jim u pirelli naservírovali, takže to nebylo moc v jejich moci...
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Dost pěkný test, fajn záběry.
Ve stručnosti:
Afrika - v terénu jiná liga, 95hp je jasných.
GS - na silnici super, do terénu ne už je to horší než vzducháč.
Mulitkára - překvapivě dost dobrá, motor působí v terénu "traktoriodně", nemusí se moc spojoovat, na zvednutí to chce jeřáb.
KTM - nic moc, motor cukavý, ergonomie nijaká.
Suma sumárum, kdo chce na silnici, bere GS, kdo chce lítat na silnici i v terénu s neomezenou porcí výkonu Ducati, kdo chce Adveture DUALsport bike, Afrika jasná volba. KTM bere jen blázen.
Mě z toho vychází,že pokud Ducati zvládá překvapivě dobře i terén,není důvod se zajímat o BMW,Afriku nebo KTM.... Co znamená výraz "95hp je jasných"?
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
petrumr píše: to ti nedali zelenou papírovou značku? Kde jsi to kupoval?
Ale dali,dali.Ale na vleku by mi byla stejně k prdu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Dolph-cz> Chceš tím říct, že verze bez R je o tolik horší než teréní verze ? To se mi nějak nezdá, by ji nemuseli prodávat...
Jak zasahuje TC ti může být v terénu stejně jedno...
ják horší?
prostě A je nastavená pro lidi,co jezdí převážně asfalt,R je zase více pro terén.podle mně výborný počin.
kdyby byl test na okruhu,tak afriku vyloučí po 3kolech.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
PIGO píše: Ale dali,dali.Ale na vleku by mi byla stejně k prdu.
A ty stím nebudeš jako jezdit, že se to muselo nakládat na vlek? Máš už techničák? Nás zajímá jestli ti to připravili na ježdění a né motorka na vleku.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Ještě se rozhodnu...možná to skáknu přihlásit a pro značku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Dolph-cz píše: ják horší?
prostě A je nastavená pro lidi,co jezdí převážně asfalt,R je zase více pro terén.podle mně výborný počin.
kdyby byl test na okruhu,tak afriku vyloučí po 3kolech.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Až na to, že A verzi nechválili ani na silnici....
před 2-3lety se v testech všichni rozplývali a nešetřili superlativy.vyjde jiná novinka,tak zase chválí tu.....,já myslím,že už jsi dávno pochopil jak to chodí.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |