Bláto: Sniží se kompresní poměr, motor se stane poslušnějším a motocykl získá více přilnavosti pneumatiky.
Na suchu kde je potřeba větší výkon: Jen zvýšíte kompresi. Případně se korekce komprese využije podle druhu trati.
Edit: tedy jasne ze u 4t tam trochu prekazdej ty ventily
Naposledy editováno 04.05.2016 21:17:48
1 reakcí na tento příspěvek Revoluční hlavy válců-Světová premiéra
Nikdo to nemá, nevyzkoušel, ale všichni vědí že je to na hovno
S dnešníma olejema když po 40mth vynávám píst tak je naptosto čistej hlava taky, přívěru otřu hadrem a
do vejfuku naleju arvu a vypláchnu to ven.
To je veškerý čištění od karbonu...
Top oleje jsou dneska úplně někde jinde.
Výměnný spalovací prostory se už nějaký čas používají a tohle by mohlo být jednoduší,
teda pokud se nedostane bahno pod tu matku:)
Ono to revoluce bohužel nebude, v motokrosu dvoutakty už nikdo nejezdí a v enduru by s tim furt musel člověk vexlovat
tam jsou lepší přepínací mapy
Naposledy editováno 05.05.2016 08:08:42
A to ještě nevíme, co na to Jan Tleskač?
Naposledy editováno 05.05.2016 17:08:55
Hlava kterou jsem zveřejnil. je hlava na trial od renomovaného italského ladiče. Další italský výrobce dílů POLINI pracuje na podobné hlavě, ale průběžně měnitelně měnitelným kompresním poměrem. Něco jako přívěra ve výfuku.
hlava POLINI s průběžně měnícím se kompresním poměrem.
mito7 . Mám upřímnou radost.
Naposledy editováno 07.05.2016 21:54:18