před časem jsem koupil nový skůtr (stále je v záruce) a po nějaké době se objevila porucha - skůtr někdy po zastavení neudrží volnoběh a vypne. Autorizovaný servis neví co s tím - skůtr byl komplet rozebrán a postaven což nepomohlo, vyměnila se řídící jednotka v rámci svolávací akce čímž se měl můj problém vyřešit, ale nevyřešil. Za dva měsíce mi končí záruka a rád bych Vás poprosil o radu jak je možné tuto situaci řešit.
Na skůtru se dá normálně jezdit, když začne škytat stačí trocha plynu a nechcípne. Vypíná opravdu jen občasně, ale nechci po skončení záruky zůstat se zmetkem
Jo a je to Vespa GTS 300 (2013)
Předem díky za názory a komentáře.
frujt
1 reakcí na tento příspěvek Na co mám právo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co mám právo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co mám právo?
2 reakcí na tento příspěvek Na co mám právo?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co mám právo?
petrumr píše: tys ho koupil před třema rokama a po roku jsi ho chtěl prodat a ted chceš peníze. Nesmrdí to podvodem, nevymyslels sis to stím chcípáním a netaháš servis za nos?
Ježiši ty toho radši nech nebo si vem nějakej prášek ....
1 reakcí na tento příspěvek Na co mám právo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co mám právo?
Ale závada byla nahlášená před koncem garance...a stále nění vyřešena... podle mě by to chtělo jasně se s prodejcem dohodnou... "TAK CO S TÍM ?"
Já mám tedy taky něco podobnýho... od začátku se mi dělá malá bublinka nahoře na hydraulice spojky ...postupně nabývá a dělá volný chod páčky větší a větší ... servis v záruce vyměnil pumpu... i váleček ...a stejně nic... a já už to pak nechal bejt... (myslím si, že to lehce nabírá vzduch přes závit vrchního odvzdušňováku...asi)
Kdy se na to vysereš a ani to nezkusíš ...tak ti to tak zůstane... holá huba...znáš to...
V lidech je zakořeněná představa, že u drahých věcí "to takhle nejde", ale zákon nerozlišuje drahé a levné věci. Pokud jsi spotřebitel, máš stejná práva, jako třeba u bot nebo mobilu.
Druhá věc je, že s prodejcem svedeš dost možná tuhej boj. Rozhodně bych si dal dokupy všechny papíry, prostudoval si NOZ, případně se poradil s právníkem, a zařídil si znalecký posudek. Jestli ti zbejvaj dva měsíce, tak to není moc...
petrumr píše: tys ho koupil před třema rokama a po roku jsi ho chtěl prodat a ted chceš peníze. Nesmrdí to podvodem, nevymyslels sis to stím chcípáním a netaháš servis za nos?
JO! Teď jsi na to kápl, pokračuj dále v započatém pátrání a brzy odhalíš, že je členem zednářských skůtrařů (nebo skůtrařských zednářů?) a chce ovládnout svět
1 reakcí na tento příspěvek Na co mám právo?
1 reakcí na tento příspěvek Na co mám právo?
Příklad z jiného soudku. Bratrancův švagr co má manželku jejíž sestra má syna ktarerý chodí s holkou, co má otce co si koupí kango, pár týdnů před koncem reklamace ho "uvaří" a reklamuje. A už to tak dělá pár let.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co mám právo?
Matne si vybavuji, ze pokud se v zaruce opakuje stejna zavada 3x, presneji 3x ji budes reklamovat, oni ji 3x "opravi" a zase se objevi, tak mas narok na odstoupeni od smlouvy, coz je v tomto pripade vraceni penez. Nejak do toho vstupuje mozna i to, ze na tu opravu samotnou se vztahuje zase pulrocni zaruka, takze se to mozna jeste o to prodluzuje.
Ale nejsem pravnik, takze mozna je to uz davno uplne jinak
(Ty 2 roky se myslím prodlužují o tu dobu, co věc strávila v reklamaci)
Např. v případě PC hardware se to může i vyplatit, když se rozbije procesor/grafická karta po roce a něco, někdy už se nevyrábí a prodejci to řeší výměnou za novější model
Naposledy editováno 22.04.2016 15:14:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co mám právo?
PepeWonder píše: poulie> to je rodinka hele ex otec dělá rekonstrukce bytů a schválně sežene to nejlevnější kango a to se podělá ne že týden před koncem, ale týden po koupi.. pro jistotu objíždí všemožný krámy, aby si ho nezapamatovali taky pacient
Tady ovšem na reklamaci právo nemá, reklamace se nevztahuje na nadměrné opotřebení, když prochodíš boty nebo používáš "hobby" věc pro profi účely, s reklamací tě můžou vyhodit.
Podobné vyčůránky bych nakopal do zadku, protože jenom zhoršují postavení poctivých zákazníků, kteří reklamují legitimně. Prodejci musí být díky vyčuránkům opatrnější s reklamacemi.
Naposledy editováno 22.04.2016 15:19:51
Podobně jsem několikrát reklamoval telefon u firmy 1-2umobil.cz - šmejdi
Pokaždé si ho nechali celý měsíc a neopravený jsem dostal zpět.Nakonec jsem ho v bazaru prodal a koupil stejný jinde.
Stejně tak sekačka u firmy Mountfield - šmejdi
4x stejná závada v záruce a taky jsem peníze nedostal.
Teď mám sekačku od Hondy a jsem spokojený.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Drnčící plasty Piaggio Beverly 250, Vespa 125, Vespa 200, Piaggio B... | Klousek | 3 | 20.6.2020 v 20:32 Klousek |
kontrolka teploty chladící kapaliny Vespa GTS Super 300 | eibenberger | 4 | 5.4.2020 v 16:01 zdenysrx6 |
GOLA Sada [1, 2] Vespa GTS Super 300 | PauliniEnrico | 53 | 29.11.2017 v 15:28 kilix |
Vespa nebo motorka? Vespa GTS Super 300 | Pes69 | 17 | 19.9.2017 v 17:42 krystofp |
cesta kolem CR 2017 [1, 2] Vespa GTS Super 300 | PauliniEnrico | 39 | 7.5.2017 v 11:25 zeus76 |