Chci tak trochu navázat na předchozí vlákno , kde se nám společně podařilo zorganizovat, sice skromné, ale vcelku vydařené setkání. Vlastně vše díky tomu, že nás spojuje 1 česká motorka !
Napadlo mě, že by tohle spojení "Blatařů" mohlo fungovat i prostřednictvím tohoto fóra. Mám na mysli to, že bychom se tu na jednom místě mohli vzájemně dělit o zkušenosti, zážitky, aktuální dění okolo našich motorek nebo třeba naplánovat nějakej další srázek .
Budu rád, když se zapojí kdokoliv . Stačí jen, aby ho Blata 125 trochu zajímala .
Naposledy editováno 30.04.2013 12:38:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
2 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Wolf7LP> Netočí se startér? Nebo co s tím vlastně je?
1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Prestige snad nejdokonalejší boty na motorku Mají semnou 12tisíc spíš už 13tisíc nafichtlu a teď už mají semnou i 9tisíc na Blatičce a myslím, že se to na nich už i dost podepsalo těch 21000 kilometrů celkových . Proto nějaký doporučení na vhodnou obuv v které bych mohl třeba i na motorku a na brigádu ? Dík
1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
U podtlaku pod nádrží se při montáží jak si vysunula jedna hadička Kvůli banalitě jsem stál celkem dlouho v Jaroměři Přes den motorka jela k večeru už byl problém, nyní opět drandí jak má
1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Jestli jsi s nimi byl spokojen, bude nejjednodušší je pořídit Prestige znovu . Co vím, tak se objevují i v obchodech s pracovními pomůckami pod názvem Moleda. Jestli je kvalita stejná, to nevím, ale i pod starým logem se dají nadále určitě sehnat. Mně tyhle boty k srdci nepřirostly, jelikož mám nějakou abnormálně úzkou nohu a nedokážu si je obout tak, aby se mi nevyzouvaly . Měl jsem kdysi akorát jedny kotníkové. Znám ale haldu lidí, co na tyhle legendární boty nedá právem dopustit . Třeba 125Marek s nimi má bohaté zkušenosti a tuším, že on i jeho bráchá mají mimo klasických také variantu určenou přímo na motorku .
Já v civilu jezdím v trekových celokožených botech. Sice nevětrají jako Prestige, ale zase lépe obstojí za horšího počasí a snad poskytnou i kapku víc bezpečí. Velmi dobrou zkušenost mám s pohorami od slovenské firmy Bent . Mám je asi sedmým rokem, teď už je nosím na doma jako celoroční pracáky. Podrážky se jim nezadržitelně tenčí, ale stále drží pohromadě bez zaváhání a stále snesou krátký pobyt pod vodou, aniž by do nich nateklo. A když z nich omlátím bláto a trochu je vypucuju, vypadají stále jako boty. Přesně stejné už sice nevyrábí, ale moje příští pohory budou pravděpodobně zase od Bentu Teď nosím nějaké talijánské, ve kterých se sice cítím na motorce bezpečněji a na pohled vypadají i po několika sezonách netknuté, ale nedávno jsem jim musel přilepovat podrážky
Pak mám ještě nízké Botasky (made in ČR), ale ty na motorku nenosím. Jednak se světlý semišový povrch blbě uržuje v čistotě a hlavně se v nich prostě bojím. Ale na běžné chození a do auta jsem s nimi nadmíru spokojen. Nepotí se v nich hnáty a výdrž se zdá být po několika letech velmi slušná. Jen mají dost tvrdou vystélku, takže to chce přidat vložky. Podle webu výrobce je teď dělají i jako kotníkové.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Shodou okolností jsem teď o víkendu také přezouval, i když tedy zatím jen předek. Vzorek byl v nejhorších místech na 1,3 až 1,6mm a chování motorky v zatáčkách a na podélných nerovnostech už bylo velmi špatné (najela přes 26tkm). Zadní mám druhou, ve stavu asi 30%, tak jí ještě dojedu. Původně jsem chtěl zkusit Heidenau K66. Ale hodně jsem váhal, jestli nekoupit opět MC32, jen ve verzi s lamelami (zimní). Nakonec jsem ale riskl krok do neznáma - pneu IRC SN 23. Jsou to vyloženě zimáky, ze všech třech zmíněných sice nejdražší, ale asi nejhrubší dostupné obutí v rozměrech na motarda. Při přezouvání jsem málem zahynul, protože mi nová pneumatika nechtěla nalézt na ráfek a nešikovností, spolu s nevhodným rozměrem (16"), jsem si 2x proskřípl duši . Padly na to 3 záplaty , ale nakonec jsme to s tátou nějak dali dohromady . Po prvních asi 30ti kilometrech zatím nemohu posoudit kvalitu, ale negativa zatím nevidím. Oproti totálně sjeté Savě je to samozřejmě úplně jiná liga .
Naposledy editováno 13.04.2016 22:47:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Na motorku nosíme buď krosové boty nebo ony Prestige (Moleda). Ono to je myslím jedna výrobna i jedna kvalita. Nevím o tom více, ale na normální ježdění do školy nebo na motarda bereme tyhle.
IRC SN 23 Vůůůůbec neznám Jako vypadají solidně, ale trochu se bojím, že směs bude zatroleně měkká a bude mizet před očima. Teď máš ve předu tedy IRC a vzadu ještě Savu? Jinak oproti té tvé přední gumě by byla lepší i galuska od bicyklu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Jinak, IRC jsem objevil nedávno. Údajně je to japonská značka, i když na pneu je vyraženo "made in thailand" . Taky mě právě napadlo, že se budou rychleji sjíždět a že se budou třeba i hůře odvalovat a hučet. Zvýšenou hlučnost jsem zatím nezaznamenal. Co vydrží a jak se osvědčí ukáže čas. Je to takový experiment a snaha udělat z motorky co největšího kočkopsa
Naposledy editováno 14.04.2016 22:20:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
2 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Nevíte někdo co to je nebo jak to třeba opravit?
2 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
http://blata.cz/kontakt.html
Já měl stejný problém, ale ne do takové míry, že by relé úplně přestalo spínat, nýbrž spínalo třeba až na několikáty pokus. Asi půl roku jsem s tím jezdil a pak ho za dlouhých zimních večerů rozkuchal, důkladně vyčistil, zoxidované díly nově pokovil a znovu složil - viz: foto + popis . Opravě jsem moc nedával naději, ale kupodivu od té doby (zima 2014) funguje bez problému (musím zaťukat na dřevo). Nicméně, ta oprava je dost komplikovaná, protože je to udělané v podstatě jako nerozebiratelný výrobek. Při rozebrání se musí odehnout plíšky na plášti, pak odpájet cívku elektromagnetu. Navíc, ty hlavní kontakty jsou přinýtované a nedají se na funkčních plochách stejně spolehlivě očistit. Také gumové těsnění už až asi nikdy nebude tak spolehlivě těsnit. Takže opravit se to dá, můžeš to zkusit, ale je to dost pracné a úspěch nezaručuji. Jednodužší a jistější je sehnat nové relátko.
1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
2 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Co se týká záběru - na všech motorkách mi spojka zabírá na konci. Je to kvůli tomu, aby se nechala páčka mačkat dvěma prsty. Kdyby zabírala hned od začátku, musel by jsi páčku vždy přimáčknout k řidítkům. Tím pádem by nešlo mačkat páčku dvěma prsty.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Blata 125 průměr podtlakového venti... Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 | vondris6 | 0 | 18.3.2023 v 22:19 vondris6 |
Blata Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 | Panturis | 0 | 3.10.2022 v 10:07 Panturis |
Blata 125 BXM (původ motoru) Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 | Panturis | 2 | 21.8.2022 v 12:14 Ariete |
Zkušenosti servis Honda Pardubice [1, 2, 3] Blata 125 Enduro | czech-mirecek | 64 | 6.6.2022 v 12:11 Ariete |
Spotřeba u 125 2t vs 4t Derbi Senda 125 R, Yamaha DT 125 X, Blata 125 Motard... | Snasy_222 | 15 | 30.4.2021 v 09:17 mito7 |