sice nedočkáme příliš brzy, ale jak to vypadá, bude to OPĚT stát zato, JAK PRÁVĚ OZNÁMENO MÉDII :
Na silnicích ročně zahynou desítky motorkářů . Připravit je lépe na silniční provoz je cílem vyhlášky
ministerstva dopravy (MD), která nabyla účinnosti loni v listopadu . Problémem je, že v důsledku větších
nároků na výcvik prý musí autoškoly zdražovat ...
Kdo však získá řidičský průkaz skupiny B, tomu jsou i nadále přiznávány skupiny AM a A1 . Především A1,
t.j. motocykly o obsahu do 125 ccm s automatickou převodovkou, jsou pikanterií, či spíše absurditou stávající
vyhlášky, když frekventanti kurzů skupiny B na motorce neabsolvují ani jedinou výcvikovou hodinu a případně
neumí jezdit ani na bicyklu .
Zkušební jízda v provozu dříve byla na motocyklu se zkušebním komisařem za zády. Teď musí žák m.j.
absolvovat druhou část zkoušky v provozu samostatně, komisař za ním pojede v doprovodném vozidle.
Právní odpovědnost za případnou nehodu při této části zkoušky bude údajně řešit žákem podepsané
prohlášení, že sami odpovídají za případnou nehodu a vlastní pojistka žáka pro tento účel .
Nová vyhláška však i nadále ukládá povinnost absolvovovat na motorce jen 13 výukových hodin. Jakoby
bylo počítáno s tím, že většina žáků si připlatí jízdy navíc. Poplatek za hodinu jízdy je však kolem Kč 500,-
a tak se dá předpokládat, že adepti řidičáku na motorku budou raději jezdit na černo, aby se na zkoušku
připravili co možná nejlépe, protože její opakování není po finanční stránce "žádná sranda" .
Úrazů tedy spíše přibude, jak předpokládá i učitel jedné z pražských autoškol ...
Naposledy editováno 29.03.2016 11:28:39
1 reakcí na tento příspěvek Řidičský průkaz na motocykly novým způsobem
na rozdíl od těch absurdních a finančních dopadů na nás ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičský průkaz na motocykly novým způsobem
IvanDvoutakťák píše: Bohužel, Kubo , těch humorných momentů byde minimum,
na rozdíl od těch absurdních a finančních dopadů na nás ...
Bohužel s tím co si vymyslí nějaký kokot v Praze nebo dokonce Bruselu zmůžeš pramálo (vyjma účasti u voleb), tak mi nezbývá, než se podobným absurditám smát, brát to s nadhledem a zkusit si na tom vždy najít něco dobrého.
Ono se na tom dá zábavných absurdit najít více
3 reakcí na tento příspěvek Řidičský průkaz na motocykly novým způsobem
kubacech píše: Bohužel s tím co si vymyslí nějaký kokot v Praze nebo dokonce Bruselu zmůžeš pramálo (vyjma účasti u voleb)
Právě ta účast u voleb je zásadní. Pokud by každý, kdo v ČR není spokojen s eurosluníčkovým vývojem, šel k volbám s vědomím, kdo nás těmito změnami počastoval, je dost pravděpodobné, že se to ve výsledku projeví poměrně zásadně. Když se sečtou minimálně např. živnostníci, motorkáři a držitelé zbraní, pak i po odečtení nejrůznějších fízlů, jejich rektálních speleologů, příznivců ozubené pleše, Bureše a jiných eurobolševických kolaborantů je to ohromné množství volebních hlasů. Je velká škoda, že spousta lidí na možnost svým volebním hlasem něco změnit rezignovala.hrochino píše: kolik stály noty na velkou dřív a kolik teď?
Já je dělal v 91 za 1.700 kč, dvakrát jsem jel na motorce z toho jednou to bylo rovnou u závěreček kde nebyl ani komisař protože se někde zdržel a dorazil později.... tak asi vypadala výuka krátce po revoluci.....
Každopádně mám obavy, že dnes bych jízdy asi ani neudělal i s tím co mám najeto..... a neumím si představit jak to zvládne někdo kdo se jezdit učí.....
Poslední dobou zákonodárci perlí.... jako třeba že vodáci musí mít povolení od každého majitele jezu jinak ho nemůžou legálně sjet......
Taky si myslím, že tu bylo dost slečen a i podvyživených puberťáků, co byli vyplesklí z metrákového instruktora/inspektora, takže jízda "solo" dotyčného daleko víc připraví na reálný provoz. Projíždění na červenou mi přijde úsměvné. V tomhle nejsme první a ani poslední na světě a kdo někdy na motorce ve skupině jel, tak se s tím umí popasovat.
Co mi ale přijde dost naprd, je cena, kterou autoškoly nasadily
hrochino píše: kolik stály noty na velkou dřív a kolik teď?
Mě přišel fichtl v r.1980 na rovný kilo, pak předvojenská trojka 3kila na vojně E+ pásový vozidla(zdarma) nakonec na velkou moto asi 1200kč. Vše děláno za těch zkurvenejch komančů
Takže cca 1600kč.krom autobusu na vše!
Naposledy editováno 29.03.2016 20:26:03
Musíme se asi smířit ( co MY , ale ty příští generace českých adeptů bajkingu ! ! ) s tím,
že ta naše "česká komunita motocyklistická" NIKDY nebude mít nějaký ÚČINNÝ lobbing
a tak tady v ČR budou politici "tabák a alkohol" zdražovat VŽDY S VELIKOU POMPOU
o nějakých mizerných pár korun,
NA ROZDÍL OD ZDVOJNÁSOBENÉ ( ! ) CENY "řidičáku" ,
ABY ( PREJ ) OCHRAŇOVALI NAŠE ŽIVOTY . . .
Hodně záleží na jaký motorce se to pojede a jak moc bude rozhrkaná a jak se potom s ní bude pracovat se spojkou hlavně při rychlosti chůze. Z vlastní zkušenosti vím, že ty autoškolský stroje tě opravdu naučej, protže to sou hrozný verky Pokud umíš jezdit s motorkou z autoškoly, tak umíš se vším
Já s mladou jsme zkoušeli trénovat na čz 476 a pohoda, jasný že s Hornetem to by bylo o něčem jinym, ale nebudu to mladý zjednodušovat Příště ji asi pučim Horneta, at si zvykne na ten výkon a chování...