1 reakcí na tento příspěvek Problém se startovánim
Ja vôbec netuším prečo točíš šroubkem na baterce....To ti niekto poradil, alebo si to niekde videl? Ak maš kontakty na baterke uplne dotiahnuté a poly sa ti takto točia ,tak tu baterku hoď do zberu....
Woodie píše: Tak ja neviem teda,ale to " pootočení šroubkem" na baterke je samo osebe dosť dôvod neštartovania...V prvom rade musíš mať úplne v poriadku kostru z baterky a rovnako tak +.Skontroluj či to nemáš zoxidované, poriadne to dotiahni,aby ti tam nevznikal prechodový odpor a potom by to snaď naskočiť malo...
Ja vôbec netuším prečo točíš šroubkem na baterce....To ti niekto poradil, alebo si to niekde videl? Ak maš kontakty na baterke uplne dotiahnuté a poly sa ti takto točia ,tak tu baterku hoď do zberu....
Naposledy editováno 24.03.2016 17:05:30
1 reakcí na tento příspěvek Problém se startovánim
Naposledy editováno 24.03.2016 17:14:34
1 reakcí na tento příspěvek Problém se startovánim
tomas60 píše: To pootočení mě napadlo zkusit to jako poslední řešení když jsem potřeboval odjet a nešlo to a nakonec to fungovalo, kontakty jsem ted neměl uplně dotažené, ty se nehýbou když to tak udělám a i tak to prostě nejde. Jde mi hlavně o to lupnutí, které se ozve z místa mimo baterku, jinak by byl problém v baterce ale takhle nevim. Ted jí nabijím tak večer zkusím udělat vše co mi radíš. Díky
jen vysvětlím to lupnutí:
ono to není jen jedno lupnutí, ale je to cvakání relé starteru, jak opakovaně spíná a rozpíná přívod silového proudu do vinutí el. motoru starteru. Když stiskneš tlačítko pro spouštění motoru, přivedeš proud do cívky relé starteru. Relé sepne silovou větev do vinutí starteru a to chce z baterie velké ampéry pro roztočení motoru. Velký proud způsobí náhlý pokles napětí baterie a cívka relé starteru se neudrží v sepnutém stavu a rozpojí silovou větev. V ten moment baterie ožije a obnoví se původní napětí, což opět sepne relé starteru. A tak stále do kola, dokud držíš sepnuté tlačítko pro spouštění motoru. Může to být způsobeno vybitou baterií, nebo špatným kontaktem na baterii samotné. Myslím, že tyhle dvě příčiny se ve tvém případě spojily, protože velký přechodový odpor na kontaktu baterie nedovolil správné dobíjení baterie.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10416 | 24.5.2024 v 16:52 rancher |
zrychlení yamaha xv 125 Yamaha XV 125 Virago | vaclav11 | 15 | 12.5.2024 v 09:24 ŘezníkTom77 |
Yamava Virago 125 - seřízení volnob... Yamaha XV 125 Virago | Zachovalj | 3 | 14.4.2024 v 19:38 Slávek-TDM |
Problém s naštartovaním motorky Yamaha XV 125 Virago | Tenjebonamotorke | 1 | 21.3.2024 v 16:48 Rick_James |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |