Téma: Technické okénko
 
18.7.2015 v 23:03
Ahoj ritíři, toto okénko jsem si dovolil založit za účelem pokecu a dotazů či řešení problémů na vašich ořích.

Technické okénko

2.2.2016 v 16:01 | Nahoru | #91
Milane zkusim se zeptat kámoše. Ten své VFR loni někomu dával přímo na karbece

Technické okénko

3.2.2016 v 10:56 | Nahoru | #92
tak to dával k nějakýmu koumákovi, jmenuje se Maršálek a je kousek od Kaplice. Prý to dělá v nějaký dílničce jako koníčka při práci. Jelikož kámoš přišel o telefon, tak kontakt nemá ale mohl by sehnat jestli chceš

Technické okénko

3.2.2016 v 12:53 | Nahoru | #93
hejt> To bys byl hodný. Kolega z těch končin je, tak by mu to asi vyhovovalo...

Technické okénko

20.2.2016 v 19:40 | Nahoru | #94
Ahoj, nevíte náhodou někdo o lakýrkovi, co by mi stříknul trochu plastů na černo?

Technické okénko

21.2.2016 v 18:09 | Nahoru | #95
milank> uz jsem mu psal, tak az ho sezene tak ti ho hodím do zpravy

Technické okénko

9.3.2016 v 11:27 | Nahoru | #96
2 yanek-cz: Našel jsem ti téma, kde se řeší servis GS1200 v JČ kraji. V příspěvku je odkaz na konkrétní servis: http://www.motorkar...mp;pgr=0#goto8978293

Technické okénko

9.3.2016 v 11:45 | Nahoru | #97

CB600 píše: 2 yanek-cz: Našel jsem ti téma, kde se řeší servis GS1200 v JČ kraji. V příspěvku je odkaz na konkrétní servis: http://www.motorkar...mp;pgr=0#goto8978293





teď vážně, pokud by Honza potřeboval diagnostiku na BMW, vím že ji mají v
Motocentrum ČB

Technické okénko

15.3.2016 v 21:49 | Nahoru | #98
jen takovej dotaz ze zvědavosti, myslím, že pan F. bude znát odpověď :
jízda na pneu už bez vzorku

jak se to chová ? sucho, mokro, déšť, zatáčky ....

Technické okénko

16.3.2016 v 18:04 | Nahoru | #99
tlumex> Máš mě snad za nějakýho piráta co nedodržuje povolené hodnoty na gumách??? NĚKDE jsem kdysi SLYŠEL, že za mokra to víc klouže, pokud už máš venku plátno. Jinak v zatáčkách je to naprosto v pohodě... Ale protože nejsem žádný blázen a sebevrah, jakmile se objeví druhá vrstva plátna, doporučuju vyměnit. Nebo-li první fotka je ještě v pohodě a můžeš jezdit, co to dá. Druhá fotka, tam už pomalu přemýšlej o výměně









Technické okénko

17.3.2016 v 22:03 | Nahoru | #100

piráte

Technické okénko

18.3.2016 v 16:16 | Nahoru | #101
A pokud má pneu ocelovou kostru tak při jízdě lítají jiskry , alespoň to tvrdili ti co jeli za mnou...





Technické okénko

18.3.2016 v 20:09 | Nahoru | #102
chlapi, koukám, že mám co dohánět !
jsem ještě takovej benjamínek, greenhorn

Technické okénko

19.3.2016 v 18:54 | Nahoru | #103
Ahoj Rytíři
Chtěl bych poděkovat Davidovi a Ivanovi za rady a odkazy na opravu a servis mého oslíka Báji, ale vyrobil jsem si montážní stojan a pustil se do toho sám...
.
.
.
.
.






































Technické okénko

19.3.2016 v 19:02 | Nahoru | #104
Tak to je odvaha, takhle se do toho pustit sám. Stojan je nádhera - poctivá práce

Technické okénko

20.3.2016 v 11:41 | Nahoru | #105
Pořád platí co si neuděléš sám to nemáš,jinak jsem Honzo někde četl že BMW rovná se BREAK MY WALET!!!

Technické okénko

20.3.2016 v 14:18 | Nahoru | #106
yanek-cz>
Fandím ti a držím palce, ať ti nic nezbyde , popř. jen kurvítka. Kdo neví, co jsou kurvítka, tak tady je vysvětlení : http://necyklopedie...m/wiki/Kurv%C3%ADtko

Jinak já si taky snažím udělat všechno sám, viz. níže, kde jsem se pustil do Fazera - dělal jsem GO hlavy, spojku, rozvody, řetězovku, čidlo TPS a další drobnosti. Vše se povedlo (doma v baráku přes zimu ) a motorka šlape jako nová... Zatím jsem vše vyřešil a nemusel jsem do servisu, snad se to nezmění

























Technické okénko

20.3.2016 v 18:05 | Nahoru | #107
Taky dobrý . Takže už vím, kam příště do servisu

Technické okénko

21.3.2016 v 00:48 | Nahoru | #108
Hoši, tak vy jste nebezpeční šílenci . Držím palce!!!

Technické okénko

22.3.2016 v 23:14 | Nahoru | #109
já taky držím palce ! hlavně všechno vrátit nazpět do posledního šroubku ...

Technické okénko

23.3.2016 v 11:38 | Nahoru | #110
Tak to druhý jsem poznal,ale co je ty vole ten motor se řídítkama??

Technické okénko

23.3.2016 v 17:39 | Nahoru | #111
princmilan> Jeníka už běžný ježdění nudí, tak dělá přestavbu na jednokolku. Bude na tom jezdit jako Večerníček

Technické okénko

23.3.2016 v 18:15 | Nahoru | #112
Fonďák>

Technické okénko

25.3.2016 v 16:46 | Nahoru | #113

yanek-cz píše:







Ha, už jsem zjistil, jaký je cíl.

Technické okénko

26.3.2016 v 11:10 | Nahoru | #114
Hoši, tak jsem to neututlal. Odhalili jste mě... Večerníček tam měl šlapačky, já budu mít motor.
Ale jsem zvědavý, co z toho udělá Negativ...??? Taky šikula.

Technické okénko

26.3.2016 v 12:42 | Nahoru | #115
Řekl bych, že Negative bude jezdit tuto sezonu dost bezhlavě.

Technické okénko

26.3.2016 v 14:03 | Nahoru | #116
CB600> Bezhlavý rytíř... O tom už jsem něco slyšel....

Technické okénko

26.3.2016 v 15:29 | Nahoru | #117
Je až s podivem, jak rychle může člověk přijít k nové přezdívce, viď, Večerníčku Jeníčku?




Technické okénko

26.3.2016 v 16:33 | Nahoru | #118
banda jihočeskejch motobláznů.....

Technické okénko

4.4.2016 v 09:01 | Nahoru | #119

tlumex píše: kluci - to držení pod tlumičema vpředu, je to stabilní ? ( nemám zkušenost ),

ještě se prodávaj přední co maj uchycení pod třmeny (ale to mi přijde divný řešení )

http://www.doplnkyna...zadni-pod-kyvku.html












Měl bych dotázek. Jak si spokojený s tím předním stojanem? Dá se na to motorka v jednom člověku vyhoupnout? Já teď koukám na jeden, co má vepředu záchyt ve tvaru "U" pod vidli. Jinak předpokládám, že to chce mít moto na zadním stojanu, aby byla stabilnější.



Naposledy editováno 04.04.2016 09:01:27

Technické okénko

4.4.2016 v 09:59 | Nahoru | #120
Ahoj Davide
mam tedy predni trnovy. Myslim,ze je v pohode, trny zajedou do vidli a zvednes moto. Zkousel jsem to s kamosem pro sichr a slo to dobre. Pri sestavovani si dej trny tim spravnym smerem,ale to bys pak poznal pri zvedani u masiny,ze jsou opacne. Zvedak vypada solidne, snad vydrzi na vecne casy. Ano, pro vetsi stabilitu dej nejdriv moto na zadni stojan. Pokud ho chces videt - vyzkouset- prijed ke mne.
Paja
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist