Proto bych se rád dozvěděl,jestli někdo jezdí na tento olej...a jaké má zkušenosti třeba po 1-2-3 sezonách
jestli je vše ok...
JÁ...Jezdím dlouhodobě na MOTOREX..
Děkuji za kladné i záporné odpovědi.....JOCHY
Naposledy editováno 07.03.2016 21:05:02
1 reakcí na tento příspěvek olej mogul 4t 10w40
1 reakcí na tento příspěvek olej mogul 4t 10w40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej mogul 4t 10w40
Jak jsem viděl,na motorkářích.či ČMN...že Mogul vyrábí olej i na motorky,,tak jsem si řekl,že by nebylo na škodu to vyzkoušet...Ne že bych nebyl spokojen se svým stávajícím olejem,ale už ta cena je každý rok čím dál vyšší....dříve stál 850..a dnes už stojí 1400..
Tak proč nezkusit změnu...
V autě taky jezdím na mogul..a max spokojenost...
Děkuji všem za příspěvky....Hodně zdaru a super sezonu (2016)bez nehod... ....Jochy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej mogul 4t 10w40
Více na: http://www.motorkar...mp;pgr=1#goto8962571
Copyright © Motorkari.cz
2 reakcí na tento příspěvek olej mogul 4t 10w40
Přešel jsem na Mogul moto 10W-40 (litr cca 140,-kč) a kupováno od autorizovaného prodejce
Spojka neprokluzuje a vše je ok, zdá se mi lepší řazení a motor tišší.
Raději vyměním olej každý rok, než platit za reklamu. (najezdím max 3,5 tis/rok)
PS: někteří řeší jen značku oleje a to nej, ale když ráno vyjedou tak plnej a motor ani pořádně neprohřejí ... jen k zamyšlení.....
Pokud olej splňuje klasifikaci, neřešil bych značku.... přesto si např Castrol do motorky už nedám
Více na: http://www.motorkar...mp;pgr=1#goto8962571
Copyright © Motorkari.cz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej mogul 4t 10w40
Sidonius78 píše: ----- Mohu jen za sebe.... TDM900 mi jezdilo od výroby pouze na Castrol 10w-40 a loni jsem se rozhodl pro změnu.
Přešel jsem na Mogul moto 10W-40 (litr cca 140,-kč) a kupováno od autorizovaného prodejce
Spojka neprokluzuje a vše je ok, zdá se mi lepší řazení a motor tišší.
Raději vyměním olej každý rok, než platit za reklamu. (najezdím max 3,5 tis/rok)
PS: někteří řeší jen značku oleje a to nej, ale když ráno vyjedou tak plnej a motor ani pořádně neprohřejí ... jen k zamyšlení.....
Pokud olej splňuje klasifikaci, neřešil bych značku.... přesto si např Castrol do motorky už nedám
Více na: http://www.motorkar...mp;pgr=1#goto8962571
Copyright © Motorkari.cz
Naposledy editováno 09.03.2016 07:40:47
Motorex Formula 4t, Motul 5100, Yamalube S, Repsol Moto Syntetico a ted naposledy na Valvoline Durablend 4T(vse 10W40).
Nikdy nic neklouzalo, vsechno fungovalo a ja zadnej rozdil nepoznal. Kterykoli z tech oleju mohl byt uplne klidne naprosto stejny, jako ten Mogul, protoze dneska kdekdo naleje do flasky kdeco co vzniklo a bylo namichano leckde
Mistni "resice" jak to voni, smrdi, co je nejlepsi, jak se to ztisilo, a jak to lip radi nema cenu moc resit, ja uslysim i travu rust kdyz si za to priplatim.
PS: na motor/rychlosku se po 20 tisicich OKRUHOVEJCH kilometrech nemuselo sahnout. Ventily jeden jako druhej, radi a jede to jako novy.
Naposledy editováno 09.03.2016 19:45:52
1 reakcí na tento příspěvek olej mogul 4t 10w40
Jochy-30361 píše: Tak napadlo mě že pokud dám 15..tak tomu jen prospěji,když sejně jezdím jen když je horko,,a rok 2015..byl fak dost teplý..a moto bylo v celku pořád kolem 88-93celsia
15W je viskozita za studena/cerpatelnost v mrazu. Za provozni teploty bude 15W40 a 10W40 uplne stejny, bozinku neco si o tom precti a nevymejslej pipoviny
1 reakcí na tento příspěvek olej mogul 4t 10w40
· 05W - 40 -35 až +35 0C
· 10W - 40 -25 až +35 0C
· 15W - 40 -20 až +35 0C
Proto některá doporučení jsou od mechaniků,že je jedno jestli 10w nebo 15w....akorád 15w..by mělo být ve vetší teplotě větší vizkozita.... tím pádem se více maže i ve větších teplotách...
a PIČOVINY NEVYMÍŠLÍM...JEN SE PTÁM....
Naposledy editováno 10.03.2016 10:30:17
odkaz zde...Olej a jeho vizkozitní třída
Jochy-30361 píše: Já to vím...že je to do mrazu....taky nepíšu,že to chci do motorky které je nové nebo má 20tis najeto,ale do motoky které je stará 15let....
· 05W - 40 -35 až +35 0C
· 10W - 40 -25 až +35 0C
· 15W - 40 -20 až +35 0C
Proto některá doporučení jsou od mechaniků,že je jedno jestli 10w nebo 15w....akorád 15w..by mělo být ve vetší teplotě větší vizkozita .... tím pádem se více maže i ve větších teplotách...
a PIČOVINY NEVYMÍŠLÍM...JEN SE PTÁM....
No a todle tucne oznaceny co pises je prave picovina, jinak viskozni ve vyssi teplote (pri sto stupnich) jsou oleje SAE 40 a 50 (letni trida). Oleje 10W a 15W budou mit rozdilnou viskozitu za studena. Takze ten clanek co sem davas v dalsim prispevku si mozna precti ty.
A jak se lisi mazani motoru, ktery ma najeto nula, dvacet a 100 tisic ? Pokud ti to basti olej, muzes tam zkusit dat za tepla i za studena viskoznejsi olej (treba 15W50), ale pokud ne, a pokud nejezdis v italii, a neni to vzduchac s obecne vetsima rozdilama teplot a vulema, nevidim k tomu zadny duvod.
"vymyslenim picovin" myslim otazky typu "a co kdyz udelam todle" ale chybi ta druha cast ... proc bys to chtel delat. Hele teoreticky tady muzem psat co chces, ale obecne je dulezity, aby olej v motoru byl, jinak to za minutu zadres. A vcas ho vymenit nez se z nej stane spatne mazajici brecka. To je tak asi cela veda.
Naposledy editováno 10.03.2016 10:55:55
1 reakcí na tento příspěvek olej mogul 4t 10w40
-5W - 40 -35 až +35 0C
· 10W - 40 -25 až +35 0C
· 15W - 40 -20 až +35 0C
vím,že 10w40 nebo 15w40 jsou +/- stejné,ale u 15w40 nebo 15w50 je olej ve větším zatížení(podle rozsahu 80-100 v lepší schopnost mazat a tudíž má menší střih mezi stěnama....
No je to jedno....nechci se hádat..jen sem zde chtěl vědět jestli to někdo používá..a jestli stím mají někdo podobné zkušenosti..atd...
A myslím,že pokud to plní specifikaci,tak je jedno jestli to je ten nebo onen.....olej
Měl jsem kdysi alfu..Taky pořád všude psali jen olej Selenia..protože to je určeno a nic tam jiného nemůže být....
A EJHLE..já tam měl Agip..a super......ASI TAK...
Vím že kdy někomu motorka žere olej cca 0,4-1l..tak by dával možná 15w...
Mě olej nemizí....
Naposledy editováno 10.03.2016 15:19:47
Jochy-30361 píše: Tak proč je teda všude napsané že uvádějí tyto stupně.....a v odkazu to píšou v celku zřetelně....
-5W - 40 -35 až +35 0C
· 10W - 40 -25 až +35 0C
· 15W - 40 -20 až +35 0C
Jeden z nas dvou je tu natvrdly. Vidis ze se meni jen ta nizka hodnota a ne ta vysoka ? Navic teploty jsou takove "orientacni", aby mel olej SAE 40 nebo 50 musi splnovat urcitej ROZSAH viskozity pri 100 stupnich. Podrobneji treba tady i s konkretnimi hodnotami.
Za provozu (pri sto stupnich) budou cokoliW40 ve stejnem rozsahu, a aby si mel viskoznejsi olej za provozu, musis dat cokoliW50 nebo cokoliW60.
Urcite nic nezkazis tim, kdyz do motoru s predepsanou SAE40 das 50. Muzes dost posrat, kdyz do motoru s predepsanou SAE50 das 30ku >:)
A porad nechapu co a proc resis, pokud ti motorka funguje a nezere olej, jezdi predepsanou 40ku a neres to ne ?
1 reakcí na tento příspěvek olej mogul 4t 10w40
Myslím,že je to jedno,jesli 10w nebo 15w40...
Jo jezdím jen na 10w..
Jochy-30361 píše: To je jané..kdybch tam dal w30..tak to je bahno...to je jasné...Jen mě zajímalo kdybych to tam dal co se stane.....nic víc.....
Myslím,že je to jedno,jesli 10w nebo 15w40...
Jo jezdím jen na 10w..
kdybys tam dal 10w30, tak bys měl olej kterej líp maže při studenym startu a líp chladí při provozní teplotě. Zároveň teoreticky přidá nějaký promile výkonu. A motoru nijak neuškodí, spíš naopak.