paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Problém s motorem.
2.3.2016 v 17:51
Ahoj kamarád má problém na XV 125 Viragu. Když přidá plyn motorka se dusí a chcípá. Odkalovali a vyčistili jsme trysky na karburátoru, ale nepomohlo to. Všiml jsem si, že je potrhaný vzdzchový filtr. Nemohlo to způsobit právě on?

Problém s motorem.

2.3.2016 v 18:46 | Nahoru | #1
to začlo dělat z ničeho nic nebo po nějakém zásahu či opravě

Problém s motorem.

2.3.2016 v 18:47 | Nahoru | #2
Může haprovat to podtlakové čerpadlo - není někde uskřípnutá, nebo děravá hadice podtlaku?

Problém s motorem.

2.3.2016 v 19:34 | Nahoru | #3
Je oblepené koleno vzduchu.

Problém s motorem.

2.3.2016 v 19:36 | Nahoru | #4
My jsme to tak koupili.

Problém s motorem.

2.3.2016 v 20:05 | Nahoru | #5
Yamaha-Virago:
tohle Virago je citlivé na správný podtlak v sání. Na vstupu do filtrboxu je takové poloviční zaškrcení otvoru pro nasávaný vzduch. Píšu na vstupu, ale už si to nepamatuji přesně, možná se ten filtrbox musí rozdělat. Je to takový kus gumového pološpuntu. Pokud tam chybí, je v sání malý podtlak. Filtr by neměl být potrhaný, ze stejného důvodu. To gumové sací dvojkolínko pod karburátorem bývá po těch letech jaksi popraskané a protože stojí nové dost peněz, snaží se to někdo překrýt bandáží. Děravé kolínko přisává falešný vzduch. Ale pozor, na pohled popraskaná guma na povrchu ještě neznamená, že je to děravé skrz. Tuším, že té gumy jsou tam dvě vrstvy.

Naposledy editováno 02.03.2016 20:09:01

1 reakcí na tento příspěvek Problém s motorem.

3.3.2016 v 11:54 | Nahoru | #6
Jak píše Mirek - tohle přesně mi dělalo Virago a měl jsem popraskané to koleno pod karburátorem - zároveň s výměnou jsem si ještě nechal vyčistit trysky karburátoru
edit-koukám, že píšeš že trysky ti už dělali

Naposledy editováno 03.03.2016 11:55:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s motorem.

4.3.2016 v 17:11 | Nahoru | #7
jiresva> Dělali jsme si je sami, ale kámoš říkal, že je potřeba udělat celej karbec ultrazvukem.

(reakce na) Problém s motorem.

8.3.2016 v 10:50 | Nahoru | #8
Yamaha-Virago>
ještě zkontrolujte, jestli dobře těsní horní příruba karburátoru na tom rámu pod nádrží. Ten gumový kroužek se rád a snadno deformuje. Pak mě napadlo, že uložení palivové jehly v šoupátku musí být správně. Pokud se nepletu, je hlavička jehly v takovém plastovém kroužku a ten kroužek má malinkatý výstupek a ten výstupek musí být nasměrován do dírky na dně šoupátka. Teprve tehdy je jehla správně vysoko.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10416 24.5.2024 v 16:52 rancher
zrychlení yamaha xv 125 Yamaha XV 125 Virago vaclav11 15 12.5.2024 v 09:24 ŘezníkTom77
Yamava Virago 125 - seřízení volnob... Yamaha XV 125 Virago Zachovalj 3 14.4.2024 v 19:38 Slávek-TDM
Problém s naštartovaním motorky Yamaha XV 125 Virago Tenjebonamotorke 1 21.3.2024 v 16:48 Rick_James
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009


TOPlist