tak doufám že se aspoň někdo ozve, ať tady zase nejsem za blba lol
Tak, ze pozdravuju, a at mu ten motor hodne dlouho vydrzi..., precipovavat traktor
Ani moc poladěnej nebyl. Točil jako kráva bez jakých koliv úprav, tedy až na výfuk, resp. na tlumič, který jsem si udělal a narval ho co nejdál k motoru. No a po pár najetých km mi vylítaly krooužky výfukem
assassin>kajx: neverim...vetsinou je to naopak...motorka da autu ze zacatku a pak v urcity rychlosti auto zacne dotahovat - auto ma totiz mensi odpor ...ta RS4 nezavodila,nebo to nebyla RS4 od tech cca 230 bys totiz zacal ztracet ty...
ja zkousel sprint vs 911,TVR tuscan R a nissan 350Z ... tuscan jel nejlip...ale z 0 na cca 200 nemel sanci nikdo... ve vetsich rychlostech uz se dotahovali vsichni...
Souhlasím asi měla RS4 omezovač jinak by ujela aspoň 750.Ta má maximálku papírově 280km/hod.
bylo to na normální cestě a dlouhá rovinka..umetená silnice.
Osobně mám zkušenost s jedním místním Porsche Boxter a nechytal se vůbec. Jednou vezl holku a to se dost snažil (i zatáčky protisměrem), ale prostě to mu nejelo...
Takhle je to neobjektivní,protože většina majitelů Farrari a Lamborgini těžko vyhecujete k nějaké střelbě po našich poligonech,raději uberou než by si nechali urvat závěskola o nějakou díru.
Neznám u nás kousek kloudné silnice,kde by se mohli výše uvedené auta pořádně vyzkoušet.
Jedině že by tyto auta byla v rukou řidičů referentů nebo dodávek všeho druhu nejlépe s pražskou RZ
BTW, me temer dostala na trase kterou mam najetou fabie RS . na rvince sem mu kousek ujel a na brzdach do zatacky ten naskok zase stahnul. je teda pravda ze ten kluk to tam asi zna taky a prej jezdi celkem dobre rallycross... ale zase to bylo 130ps v rope v jeden a pul tunovym aute.. vs temer 130ps v motorce...
Naposledy editováno 30.03.2008 22:33:50