není lepšího relaxu než čistit mašinu z vnitřku + malá ukázka toho, co vy už nemáte - karburátor ;)
Naposledy editováno 11.02.2016 10:13:29
1. První věc, kterou musíš udělat, je sundat kryt (60)
2. povolit matici (72) - použil jsem následující postup: zabrzdil jsem zadni kolo - použil jsem asi 3 pásky na stahování kabelů - kterými jsem přichytil zadní brzdu k padacímu rámu - nebo rámu obecně - tady si to s tím chce trochu pohrát , ale musí to být fakt na fest, jinak se ti bude protáčet zadní kolo a nic nepovolíš (pokud zařadíš třeba jedničku tak bude otáčet celým motorem takže zabrzdit je zásadní použil jsem páku cca 1,5 metru dlouhou trubku, kterou jsem nasadil na klíč, jinak to fakt nešlo a opatrně s "citem" jsem povoloval - namusíš úplně odšroubovat, pak to jde už docela lehce
3. teďka musíme teprve sundat zadní řemen - takže odbrzdit zadní brzdu (znamená to odříznout ty pásky - budeš je potřebovat na utažení, takže musíš koupit fakt pevný ideálně tak 7mm tlusté a hlavně cca 6ks ), a povolit zadní kolo + povolit zadní brzdu, která je uchycená na rámu a u zadního kola povolit distanční šrouby - který mají za úkol regulovat napětí řemenu (pokud nemáš měřák napnutí řemenu, tak si ideálně zapamatuj jejich polohu tím povolením těch distančních šroubů a následným zatlačením na zadní kolo se stane to že dojde k uvolnění řemenu - půjde celkem lehce - chce tpo najít jen správné místo - možná budeš muset dát dolů ten stříbrný chránič, ale to je už pohoda
4. předpokládejme, že se podařilo (ten řemen si jen posune směrem dozadu (nepujde sundat celý (musel bys dát dolů zadní kolo, ale to není potřeba pro tento úkon po sundání matky 72, podložky 73 a sundání řemenu jde sundat i kolečko 71...pod ním se nachází distanční podložka 24 která je nasazená na ose číslo 6 a mezi těmito dvěma je o-kroužek číslo 23 (který jsem si objednával v Yamaha nebo partsdepot pod číslem 93210-27672) a na něm je natěsno nasazený gufero číslo 22 v Yamaha 93102-40330)
5. pak už jen pořádně očistit - já jsem dokonce vypouštěl i celej převodovej olej, abych měl jistotu, jakej a kolik ho tam dám
6. nasadit novej o-kroužek 23 na osu č 6 a na něj tu matici 24 a na ni teprve gufero 22 - to tam jde celkem těžko, a je to dobře (musí těsnit) - takže jsem ho tam !!!tupým!!! předmětem doklepl, aby sedělo úplně
7. a pak stejný postup jako na začátku nasadit kolečko 71, podložka a matice 72 a 73. a dotáhnout jak to půjde rukou
8. nasadit řemen - nejdříve vepředu na malé kolečko a pak vzadu na velké, opatrně ať se nepoškodí , ale z vlastní zkušenosti vím, že to jde jen rukou
9. dilatační šrouby zadního kola dát baj očko tam jak byly a utáhnout zadní kolo - nemusí být úplně na fest zatím
10. brzda tam kde má být a utáhnout
11. zabrzdit zadní brzdu a začínáme utahovat matici 72. určitě tam moment je, dokonce ti můžu napsat kolik :85Nm - já momenťák nemám, tak jsem to dělal dle ruky a jen normálním klíčem - již nikoli pákou, kterou jsem povoloval
12. po dotažení, správně napnout řemen, ideálně měřákem + dotáhnout zadní kolo (hlavní šroub + dilatační šrouby + zadní brzdu)
13. přidělat kryt rozvodovky a máš hotovo
Naposledy editováno 11.02.2016 14:44:06
jaky olej davas? Ja zatim jsem dal polosyntetiku od yamalube 20w50, ale celkem premyslim o 7100 motul 20w50 plna syntetika...