Může někdo poradit?
Děkuji za rady a odpovědi.
www.oebb.at
Liverno ferry Spain/France
Jinak autovlakem je to vez problémů, staćí dvě hodiny před odjezdem být na místě, kurty mají svoje a většinou to jede přes noc, takže je člověk odpočatej. Nékdy je problém s obsluhou že nedovolí bagáž na motorce, ale spíš záleží jak je kdo tvrdej. Ve Vídni po mě chtěli sundat i brašny přišroubované k motorce, v Hamburku zpět pak jim to bylo úplně buřt a měl jsem tam komplet všechno.
1 reakcí na tento příspěvek Autovlak
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autovlak
Katana píše: Já osobně bych taky uvítal autovlak, sezóně jezdí myslím z Prahy do Splitu a někam k Tatrám pokud je to ještě pravda, o zahraničních autovlacích nevím nic, osobně taky nevidím nic pozitivního na přesunu po dálnici do cílové destinace, kór v létě když jsou všechny dálnice na jih přeplněný autama.
Tak do Splitu je to mimo dálnice otázka tak max. 12 hodin a vlakem by to bylo tak 20 hodin.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autovlak
PEPAFJR píše: Tak do Splitu je to mimo dálnice otázka tak max. 12 hodin a vlakem by to bylo tak 20 hodin.
Ten Split ještě dejme tomu ale ty destinace o kterých píše TheVikiSuzuki jsou už jinde, taky by mě to zajímalo jelikož vím jak to v celé evropě vypadá v létě na dálnicích.Katana píše: Ten Split ještě dejme tomu ale ty destinace o kterých píše TheVikiSuzuki jsou už jinde, taky by mě to zajímalo jelikož vím jak to v celé evropě vypadá v létě na dálnicích.
Pravda je taková,že v sezoně v podstatě na jih nejezdím, takže květen a nebo září
Taky záleží jakou má jezdec náturu, jestli si chce projet v klidu až na daném místě nebo se nudit x-hodin na dálnici a unaven začínat v cílové destinaci. Jistě, samotná jízda je to o co nám jde především, ale zas všeho s mírou. Na strojích které umí polykat kilometry na dálnici to asi není zas takový problém, ale na tom mém stroji jsem rád když si můžu vyleženej transit nějak zkrátit. Jednou si to pro sebe člověk dokáže že to dá celé po ose a to stačí :)
1 reakcí na tento příspěvek Autovlak
milfordoj: Trajekt, je docela problém. Z Livorna, jede jenom do Barcelony, nebo na jih, ale přes Maroko. Do Barcelony, je to k ničemu, protože to stojí víc než po ose a jede to ještě delší dobu. Na jih přes Maroko, by to nebyla zlá volba, ale jede to tam pět dní.... Když si vezmu, že pojedu den a půl do Livorna a pět dní do na jih Španělska, tak je skoro týden v háji....
Psanec666: Na Hayabuse. Nevím na čem a hlavně jak, jezdíš ty, ale mě to 15tis na gumy nedá A do Pyrenejí, je to minimálně 2000km. To na gumách po dálnici uděláš plošky ať chceš, nebo ne a můžou to být jakýkoliv gumy.
Samozřejmě, mohl bych jet mimo dálnici, přes alpy, ale tahle cesta trvá pět dní. Jel jsem to tak loni.....
Mám na to dva týdny a když pojedu pět dní tam a pět z5, tak nedojedu tam, kam bych chtěl. Nehledě na to, že A, I, F, CH už znám zpaměti, tak co tam, že....
Letos jedem jih Francie a vzhledem k tomu, že Rakousko známe nazpaměť, tak cestu na jih opět zkrátíme autovlakem, jezdí i do Verony.
Domu to už pojedeme přes Alpy.
Doporučujeme sedět u okna, sousedy u uličky obrali o lodní lístky (jeli na Korsiku), naštěstí je našli na WC v koši..
Mnohým se autovlak nelibi, ale podle nás je lepší využít dva dny ušetřeteho času na jízdu po krásách jihu.
Přejeme hodně šťastných kilometrů a zážitků bez deště.