atd. fantazii se meze nekladou
Naposledy editováno 14.07.2015 13:29:37
Jedná se o ASUS X555L, LCD 15,6 HD SLIM, CPU Intel i5, HDD 1,5 TB 2,5´ 5400R SATA, RAM DDR3L 4G*2, WLAN 802.11 bgn, WW+BT4.0, USB 3,0*2 + USB 2.0, česká klávesnice.
Přikládám pár fotek, jestli někdo máte zájem, či chcete víc info, písněte.
a nejde to ještě vrátit ? Jestli je to solidní obchod, mohl by to udělat ( i za cenu, že si vezmeš jiné zboží v té hodnotě )
jinak stejný názor, co Zdenda.
a popř dej to na Aukro, za tu cenu se po něm zapráší.
každopádně přeju dobré pořízení
Win 10 nesmí do baráku. Proto je cpou lidem zdarma a lidi jsou šťastný, že maj něco zdarma a že můžou do Microsoftu ? odesílat každej stisk klávesy k analýze.....
Naposledy editováno 07.01.2016 21:50:27
Nic ve zlém, ale zrovna toto je argument, který mě nechává chladným. Co se těhle šmírovacích nástrojů týče, tak od té doby, co Microsoft pustil zdarma 10, tak stejné šmírovací nástroje jsou instalovány s aktualizacemi na všechny předcházející verze ( kromě XP ). Dokonce i iOS s poslední verzí přišel s touto novinkou.
Toto je však jen konstatování, a nemá za účel " zlomit" případného kupce. Sem jsem to dal jen proto, že když něco prodávám, tak se vždy ptám v okruhu známých a pak až širší veřejnosti. Jestli jsem tím někoho pobouřil, pak se omlouvám.
to pozitivní je, že myslíš i na ostatní a nabídnul jsi nám noťas za opravdu super cenu ! a to si považuju...
OK ?
Jinak nevím, kde má asus ovladače na sedmičky, právě na jejich stránkách jsem se včera koukal a u tohohle typu našel jen 8.1 a 10. Ale rád se kdyžtak poučím, jak říkám, na počítače nejsem žádná kapacita
http://www.asus.com/...I/HelpDesk_Download/
Ono třeba přímo ASUS nedá přímo ovladače, ale komponenty jsou tam vesmě stejné, a seženeš je přímo od výrobce.. tady třeba řešili síťovku.. takže buď Intel, Broadcom nebo Realtek.. Dá se to najít podle ID hardware. Je s tím sraní ale dáš to
je to legální, když to jen detekuje a neruší ?
poznaj to flojdi, že máte nějakou detekci jejich signálu ?
jen tak hypoteticky by mě to zajímalo, přiznám, že zatím jsem víc nepátral
- je to legální
- když to jenom detekuje a neruší tak ne (pokud tě nezastaví a neuvidí ho na sklem, ale i tak nevadí, není to nelegální)
- hypoteticky je to sračka. Antiradar za 2k bych si nekoupil.
Tady něco více k tématu:
http://www.antiradar...radary-ka-narrow-cz/
to co si poslal má jenom pásko KA wide a nemá KA narrow - viz článek.
10 věcí, které možná nevíte (ale měli byste vědět) o motorkářích
Zkopírováno z Autorevue, autor: Žák Dalibor
Soužití jednostopých a dvoustopých účastníků silničního provozu nebylo nikdy úplně jednoduché. Někteří řidiči nemohou motorkáře vystát. Vadí jim, že jezdí rychle, že mají hlučný výfuk, v že nosí kožené oblečení a že si to užívají. Vadí jim na motorkářích zkrátka všechno.
I když vám ale motorkáři lezou krkem, přemýšlejte o nich jako o lidech a myslete na to, že případná nehoda může skončit tragicky. Vybrali jsme deset věcí, které by vám mohly pomoci lépe motorkáře pochopit – a člověku bez jednostopé zkušenosti nemusejí být úplně zřejmé.
1. Motorkář je právoplatný účastník provozu
Na rozdíl třeba od cyklistů musí mít motorkář řidičský průkaz a musí platit povinné ručení. Na rozdíl od cyklistů zpravidla nejezdí po třech nebo více pivech a nemá vedle silnice pro sebe vyhrazenou motostezku.
2. Motorkáři jezdí pro radost
Už z nepraktické povahy motocyklu je jasné, že se jedná především o rekreaci a koníčka. Motorkáři si to zkrátka užívají. Chápejte proto skutečnost, že oni se projíždějí hlavně z radosti, takže s tím souvisí i časté využívání výkonu motocyklu a jeho rychlosti. Když máte rychlé sportovní auto, také se s ním nebudete jenom znuděně ploužit za autobusem.
3. Motorkář vždycky pojede na začátek kolony
I přes zábavný a rekreační charakter motorky hodně lidí využívá její praktickou stránku – snadné proplétání hustým městským provozem. Motorkář prostě vždycky pojede dopředu na začátek kolony, tak mu nechte trochu místa. Je to mnohem bezpečnější pro všechny, protože on od semaforu odjede rychleji a zmizí, nemusí pak kličkovat a proplétat se mezi auty zleva a zprava. Pusťte ho, ať na něj pak nemusíte dávat pozor.
4. Motorka je výrazně rychlejší
Motocykl je poměrně dostupný a levný způsob, jak si užít vysokou rychlost. Zejména na rovinkách pak někteří motorkáři jezdí velmi rychle. Rychleji, než na co jsou ostatní účastníci provozu zvyklí. Myslete na to hlavně při odbočování nebo vjíždění na hlavní rovnou silnici.
Policejní statistika: Rychlost NENÍ nejčastější příčinou nehody.
Když vidíte v dálce světlo motorky, je dost dobře možné, že pojede třeba dvě stě. Ano, nesmí se to, ale vy nejste na silnici od toho, abyste poučovali ostatní o pravidlech. Od toho je Policie ČR. Vy se starejte o to, abyste motorkáře nezabili.
Navíc nemusí jít vždycky o flagrantní porušování předpisů. I relativně obyčejné motocykly akcelerují rychleji než běžná auta, takže z křižovatky nebo ostré zatáčky se jednostopý stroj může přiblížit, než se nadějete – aniž by jeho řidič nutně překročil povolenou rychlost.
5. Ne všichni na motorce umějí
Všichni motorkáři nejsou, ačkoli si to o sobě někteří myslí, Valentino Rossi. Spousta z nich umí jen tahat za plyn, ale neznají pořádně techniku jízdy na motorce, princip vedení pohledu, rizika fixace pohledu na překážku a základy průjezdu zatáčkou.
Chcete jezdit bezpečně? Naučte se správně z auta dívat!
Proto se stává, že vás sice na rovince motorka předjede a ujede vám, ale v zatáčkovité pasáži ji dojedete. Motorkáři se prostě bojí motorku naklonit a neumí pořádně využít její dynamický potenciál. Nebo jsou to ještě začátečníci. Pokud takového pomalého motorkáře dojedete, netlačte na něj. Nechcete přece, aby upadl přímo před vámi a vy jste ho přejeli.
6. Motorka brzdí hůř než auto
Plno lidí (na obou stranách) si neuvědomuje, že ani ten nejsportovnější motocykl s nejlepšími pneumatikami nezabrzdí líp než průměrné auto. Motorka má mnohem menší styčnou plochu pneumatik s vozovkou, ve skutečnosti je pro obě kola podobně velká jako u jedné úzké pneumatiky na osobním autě.
Motorka tak potřebuje k zastavení ze stokilometrové rychlosti přinejlepším 40 metrů, spíše ale více. Obyčejné auto (bez reakční doby) brzdí na suchu a letních pneumatikách na zhruba 38 metrech. Sportovním vozům stačí i méně než 35 metrů. Na mokru se rozdíl ještě zvětšuje, protože jen málo motocyklů má ABS a motorkáři se pak pochopitelně bojí za brzdu pořádně vzít.
7. Nechte jim místo pro chybu
Je důležité počítat s tím, že se motorkář nechá unést rychlostí a zapomene, že mu to tak nebrzdí. Nebo zkrátka špatně odhadne zatáčku. Nechejte mu tedy místo pro chybu. Ostatně, to byste měli dělat s každým účastníkem provozu. Všichni občas chybujeme, přehlédneme jiné auto v zrcátku nebo prostě neodhadneme správně aktuální situaci.
Právě tím, že si lidé navzájem neudělají místo, předhánějí se a neumějí na silnici spolupracovat, vznikají zbytečné nehody.
8. Motorka není kvůli dennímu svícení aut vidět
Po zavedení povinného denního svícení se motorkářům přitížilo. Zatímco dříve lidé dávali více pozor a motorka byla díky světlům lépe viditelná a snadno rozpoznatelná i na velkou vzdálenost, nyní se v záplavě světel, LED diod a mlhovek snadno ztratí. Plno motorkářů pak dělá tu chybu, že si na truc rozsvítí dálková světla v domnění, že budou viditelnější. Nebudou.
Pokud motorka svítí dálkovými světly, ještě hůře se odhaduje její rychlost a řidič nedokáže přesně určit, kdy motorka přijede. Nejprve má dojem, že je motorka blízko, ona ale ještě nikde není, tak tam tedy vjede... A malér je na světě.
9. Motorkář ale neví, že není vidět
Řidiči motocyklu si ale často neuvědomují, že nejsou vidět. Jednou věcí jsou světla, ale druhou způsob jejich jízdy. Motorka je menší a snadno se schová ve výhledu řidiče osobního auta, ať už ve slepém úhlu zrcátka, nebo třeba za tlustým A-sloupkem.
Velice nebezpečná je situace, kdy stojíte na křižovatce na vedlejší, chcete odbočit doleva na hlavní a zleva přijíždí auto, které bliká, že bude odbočovat na tu vedlejší, kde stojíte. A právě za levým zadním rohem tohoto auta se snadno ztratí motorka, která jede rovně. Tohle je skutečně velmi nebezpečné a případná nehoda, která mnohdy skončí tragicky, jde plně na vaše konto.
Jistě, motorkář v takovém případě neudělal moc proto, aby byl vidět, ale to je přesně ta situace, kdy byste jako řidič auta měli za motorkáře převzít čast zodpovědnosti. Berte to tak, že to děláte spíše kvůli sobě. Ať si ten za řídítky podle vás zaslouží cokoliv, přece nechcete strávit měsíce nebo roky života řešením nepříjemností na policii a u soudu.
10. Motorka nevypíná blinkr
Když jsme u toho odbočování, ještě jedna perlička na závěr. Na rozdíl od aut motorky, až na pár výjimek, nevypínají automaticky směrová světla. A mnoho jezdců na to zapomíná. Přístrojové štítky motorek jsou také hůře čitelné. Například v přímém slunci jezdec ani nevidí, že mu bliká kontrolka ukazatele změny směru jízdy. Vždycky raději počítejte s tím, že i když motorka bliká, nemusí to nutně znamenat, že má řidič v úmyslu odbočovat.
tesat do kamene tohle! a i zbytek sedí!
když vidím brazilský videa, řidiči aut na 500 % ví, že, motorky jdou na sefamorech dopředu i celkově se počítá, že moto se bude proplétat mezi auty nejen ve městě a nikomu to nevadí a přitom se jezdí bezpečně
(no, vždycky se najde nějakej bezmozek)
brazilskej(nejen) styl jízdy by plechovkáři (nejen) v ČB vůbec nerozdejchali.....a přitom je to jen o toleranci všech na silnici a nechat volno v pruhu
i když ve vyhlášce je : řidiči se na křižovatce řadí v pořadí v jakém přijeli na křižovatku - takhle šalamounsky rozhodli autoři vyhlášky
Kdysi jsem jel za kamarádem na Babettě. Na dlouhé louce byla nehoda a auta stály až na Lidickou. Tak jsem pomalu jel mezi nima (vlastně jak jinak, Babetta rychle nejezdí ), Najednou vidím, jak se na autě přede mnou vytočila kola a tak tak jsem zabrzdil. Kokot neunesl, že v koloně nečekám a strčil mi tam čumák... No co Vám budu povídat.... Věděl jsem, že mě díky koloně nedojede... A Babetta nemá SPZ... Takže jsem ho objel z druhé strany, ukázkově mu prokopnul dveře a pokračoval v jízdě. Doufám, že mu to za to stálo.
Ale musím se našich řidičů trochu zastat, dostkrát se mi stalo, že mě za sebou viděli a naopak uhnuli. Pak už to chce jen být taky slušnej a poděkovat mu. Slušnost totiž z našich silnic taky mizí