vím že má být purporová červená ral 3004 ale jaký typ použít aby to mělo tu lesklost jak to má být a atd.. snad mi rozumíte
1 reakcí na tento příspěvek jakou použít barvu
1 reakcí na tento příspěvek jakou použít barvu
2 reakcí na tento příspěvek jakou použít barvu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou použít barvu
ja1 píše: 3x stříknout syntetikou jako původní. a málo ředidla .
Jak řešíš tužidlo na syntetiku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou použít barvu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou použít barvu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou použít barvu
maspe píše: bosyng> veterán je vzácnost, ne stará motorka, kterých je všude hafec. Za 50 let jich bude možná tolik, že by to mohly být veteráni.
veterán je o létech..ne o vzácnosti.. veterán to je ale téměř bezcenný
3 reakcí na tento příspěvek jakou použít barvu
Nikdy nic takovýho nebylo, normálně syntetika o borců co to dělají a vypadá to jako původní motorka. Akrylat a hluboký lak na jawu nikdy výroba nedávala stejně jako jiný novodobý hovadikny jako např. Elektronické zapalování ikdyz to je celém rozumná věc. Mj syntetika stojí 1/2 Akrylatu. vzhledem k tomu ze je v létě 35 st. Dá se říct ze ta syntetika dokáže u rozumné vytvrdnout. Můj názor.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou použít barvu
Tady se píšou fakt nesmysly. Veterán je legálně od 40 roků. To nevíš....
Stačí to rozumně zrenovovat a dat na atestaci a je to veterán se značkou V jako každej jinej.
O tom že jedině 500OHC je vetrán se nikde nepíše.
Podle tohohle přihlouplýho pohledu by ani Š100MB nemohla být veteránem. Mj. hodnota je velká
protože jde o historické vozidlo.
Naposledy editováno 20.12.2015 20:26:21
mira592 píše: ja1> co to meles za nesmysly, kde je jawy 559 hafo kusů, žádný nepotkavam krome Srazu.
Tady se píšou fakt nesmysly. Veterán je legálně od 40 roků. To nevíš....
Stačí to rozumně zrenovovat a dat na atestaci a je to veterán se značkou V jako každej jinej.
O tom že jedině 500OHC je vetrán se nikde nepíše.
Podle tohohle přihlouplýho pohledu by ani Š100MB nemohla být veteránem. Mj. hodnota je velká
protože jde o historické vozidlo.
spletl sis adresu... čti co píšu a pak reaguj.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou použít barvu
mira592 píše: Chlapivyste fakt banda, jak tu může někdo napsat akrylat na jawu 559!!!!!!
Nikdy nic takovýho nebylo, normálně syntetika o borců co to dělají a vypadá to jako původní motorka. Akrylat a hluboký lak na jawu nikdy výroba nedávala stejně jako jiný novodobý hovadikny jako např. Elektronické zapalování ikdyz to je celém rozumná věc. Mj syntetika stojí 1/2 Akrylatu. vzhledem k tomu ze je v létě 35 st. Dá se říct ze ta syntetika dokáže u rozumné vytvrdnout. Můj názor.
mira592 píše: Chlapivyste fakt banda, jak tu může někdo napsat akrylat na jawu 559!!!!!!
Nikdy nic takovýho nebylo, normálně syntetika o borců co to dělají a vypadá to jako původní motorka. Akrylat a hluboký lak na jawu nikdy výroba nedávala stejně jako jiný novodobý hovadikny jako např. Elektronické zapalování ikdyz to je celém rozumná věc. Mj syntetika stojí 1/2 Akrylatu. vzhledem k tomu ze je v létě 35 st. Dá se říct ze ta syntetika dokáže u rozumné vytvrdnout. Můj názor.
Jde o to jestli renovujes nebo restaurujes a co od toho cekas a jak to budes pouzivat...
1 reakcí na tento příspěvek jakou použít barvu
mira592 píše: Sorry chlapi,jawa má vypadat jako jawa a ne zmalovana k...a, ale každýho věc. V barvách vám poradí to,co potřebuji prodat. Akrylat díly obali a ta vrstva vypadá az nepřirozeně, původnínbyla tenká vrstva sotva se zakladem a nedokonalý nastrik,dneska se na původní moc nehraje.zajímalo by ne jestli na V-cka toleruji Akrylat,asi jo.
...hele ono je to ale o tom jak si to ty lidi přejou a když si přejou lesk jak psí kulky, tak ho dostanou ...a to i přes to, že to stojí víc, asi se jim to víc líbí víš ...a jak už tady padlo, když bude někdo mít skvost, tak asi zohlední tu "nedokonalou dobovost", ale u strojů "bez ceny" to asi tak nutný není, aby to přehlušilo to, chtít to mít co nejpěknější
1 reakcí na tento příspěvek jakou použít barvu
PEPAFJR píše: Přesně jak píše osiris, kvalitní a vzácnej veterán je nejhezčí tak jak zůstal, takže poškrábanej a se všema nedostatkama na laku. Bezcenej krám se holt musí dohnat pro neznalé, perfektním nástřikem.a všeho vyleštěním.
tak původní zachovalej je nejvíc. ale když už je to jednou bastlený,tak ať si na to dá třeba bílou metalízu a vysoký řidítka s třásněma1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou použít barvu
mira592 píše: Chlapivyste fakt banda, jak tu může někdo napsat akrylat na jawu 559!!!!!!
Nikdy nic takovýho nebylo, normálně syntetika o borců co to dělají a vypadá to jako původní motorka. Akrylat a hluboký lak na jawu nikdy výroba nedávala stejně jako jiný novodobý hovadikny jako např. Elektronické zapalování ikdyz to je celém rozumná věc. Mj syntetika stojí 1/2 Akrylatu. vzhledem k tomu ze je v létě 35 st. Dá se říct ze ta syntetika dokáže u rozumné vytvrdnout. Můj názor.
Jinak jak psal sered, ten originál je vypalovací email S 2053, takže s tou tvojí syntetikou se běž taky zahrabat jako já z akrylátem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou použít barvu
ZombiRider píše: Jinak jak psal sered, ten originál je vypalovací email S 2053, takže s tou tvojí syntetikou se běž taky zahrabat jako já z akrylátem
Nejsem expert na laky, ale neni nahodou S2053 vypalovaci syntetika? Kde se da proces vypalovani nahradit Jilkolinem nebo jak se to pise?
Alespon CZ urcite pouzivala vypalovaci syntetiku. Mam to od nich nekde v mailu vcetme toho ze zlata byla nejaka praskova barva rozmichana s lakem...
To co jsem viděl na burze v brně co chtěli machři za nástřik jenom nádrže, to jsem se málem poblil z té ceny a ta nádrž vypadala nepřirozeně, vyumělkovaně, přehnaně hluboký lak. Hlavně že maj. v názvu moto . . . . . . .
Souhlasím s názore, že krásný je to podle původního, ale dost motorek bylo strašně domlácenejch (díry a ohnutí a navařování a tak) a to se fakt nedá. Myslím, že sem tam měl revmaplech,
ale byl jak z krávě z huby vytaženej, tak šel s bohem na smeťák.mMJ. sem měl důlky v nádrži a dost znatelný, to se nedá nechat, musí se to zakytovat a přestříknout.
Naposledy editováno 21.12.2015 20:18:28
V_i_c_i píše: Nejsem expert na laky, ale neni nahodou S2053 vypalovaci syntetika? Kde se da proces vypalovani nahradit Jilkolinem nebo jak se to pise?
Alespon CZ urcite pouzivala vypalovaci syntetiku. Mam to od nich nekde v mailu vcetme toho ze zlata byla nejaka praskova barva rozmichana s lakem...
daval se tam i nitrolak 1:3 ale jen aby to rychleji uschlo a nemusel jsi čekat 2dny. barva samovypalovací ani do pece nemusela a sluníčko ji pak stejně po 2 rokách vysusovalo. . pamatuju ještě olejové barvy, ale ty se dělaly v 10 vrstvách a ručně se leštili flanelem... lakování trvalo měsíc
Naposledy editováno 22.12.2015 12:31:58
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 4019, 4020] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 120577 | Včera v 22:54 Jirka4137 |
jawa stredy Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590 | Lithwick | 2 | 18.10.2024 v 08:56 cmiral |
Jawa 250 559 Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 2 | 29.9.2024 v 22:26 Drak1 |
Jawa 250/559 blatník [1, 2] Jawa 250/559 | Domaželák | 53 | 29.9.2024 v 09:14 Mario1504 |
Turecké výfuky Jawa 250/559 panelka | Gallos | 4 | 4.9.2024 v 20:38 ja1 |