paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ninja 250
 
6.12.2007 v 10:47
Podle nového katalogu Motohouse bude nová Ninja 250 (30 koní, top speed 170 km/h, řadový dvouvál) stát 109000,-Kč. Co tomu říkáte? Mně se to zdá skvělý.

(reakce na) Ninja 250

6.12.2007 v 17:49 | Nahoru | #31
jo jeste vis ta nova ninja tak srovnavat s cbf 250 a ja rikam kdybych mel na vyber koupim radsi niju nez cbf kdyby se jednalo jen o tyhle dve mota...

Ninja 250

6.12.2007 v 17:50 | Nahoru | #32
zxero> Já se nehádám. Diskutuju *yes* . Prostě u dvoutaktu se výkon ukáže z ničeho nic a to se mi líbí :thmubup: . ER6 jsem neřídil :) Btw jdu do dvouválu :)

1 reakcí na tento příspěvek Ninja 250

6.12.2007 v 17:54 | Nahoru | #33
ja myslel yamahu r 6 :) ne kawu er 6...tak hodne zdaru ...a dvou val je pekelny ten kroutak ten ve vrchu brni a brni :)

(reakce na) Ninja 250

6.12.2007 v 18:25 | Nahoru | #34
zxero750>>
Já jsem si říkal že by neměla žádnej spodek :)

Ninja 250

23.3.2008 v 02:31 | Nahoru | #35
Tak chlapi nova ninja ma 33 koni, cena 109.000Kř oficialne, v prodeji bude koncem duba a muj nazor na ni?
Nic lepsiho pro zacatky na trhnu nenajdete, srovnavat novou ninju se starym RS? to je hovadina, RS spotreba 10l , vykon tam sice je ale na ukor zivotnosti a spotreby... ninja je dvouvalec čtyřtaktní vodou chlazená se vstřikováním ... myslím si že designem na ni nemá žádná motorka a to samé s výkonem ... proste jestli někdo uvažuje o přestup ze 125 na 25kw tak urcite tohle... tesim se az prijdou prvni kusy do cr abych se mohl svezt ti co se rozhodujou tak tohle je opravdu super volba jak pro zenu tak pro zacatecniky ... nastup rychlosti z 0-100 muze byt za 7s ... proc kupovat starou mrchu skrcenou kdys muzete mit novou krasku za stejne prachy

Ninja 250

23.3.2008 v 07:20 | Nahoru | #36
Nevite kde to vyrabi? Jestli to jako novinka stoji 109 000,- tak bych to videl na nejakej hodne dalekej vychod...
Jinak vypada dobre, konecne nejaka kokurence pro GS 500F.

Ninja 250

23.3.2008 v 08:16 | Nahoru | #37
Žádnej prodejní zázrak to nebude , kdo to chce vidět, at se jde na to podívat do salonu, protože na silnicích to nepotkáte.

Kluk 18-21 chce 600 škrcenou na 25kw jen v papírech, to mi věřte, slyším to každej den několikrát, radši bude jezdit na neškrcené a riskovat průser, než jezdit na 30PS motorce ... to totiž není až takovej problém koupit nějakou 500 s 25kw , ale to oni nechtějí ..
.
jediná šance jak z toho udělat prodejní hit je udělat škrtící sadu do 11kw, kterou si pak samozřejmě kluk doma vymontuje ... pak to pak bude mít masakrální prodejnost a zastíní v oblíbenosti i CBR125 či YZF125R .
...jinak

Ninja 250

23.3.2008 v 09:11 | Nahoru | #38
Me prijde mala Ninja skvela. Navic i velmi pekna. Olitanou (kdyby uz byli) bych si hned prestavil na stroj na okruh na blbnuti pro okruhove cucaky :) (pro sebe).

Jinak jsem moc rad ze si vyrobci zacinaji uvedomovat, ze ne kazdy potrebuje stokonovou sestku.

Navic za dobry prachy

PS: Snazis se neprijit o svoji ERku jop ? :) (vyhnout se titulu chodec :) )

Ninja 250

23.3.2008 v 12:52 | Nahoru | #39
DavR1> počkej a co udělá klučina s tím nápisem "250" na kapotách? To by asi v 16-ti neprošlo

Ninja 250

23.3.2008 v 13:11 | Nahoru | #40
Droppi> proč??
Kdyby na to byla legální škrtící sada na 11kw která bude zapsaná v TP, tak to může mít na kapotě co chce ..
a prodávalo by se to jak víno ...
hodně kluků nechce 125 4T protože to moc nejede a jdou do 125 2T jen proto, že to odškrtí z 11kw na 22kw a letí ... proto se po každém MITU nebo RS s 11kw v TP jen zapráší ...

Ozzy: s 30PS by sis ty na okruhu nic neužil, to mi věř, jedině že by si tam byl sám, nebo jenom s takovejma .. _

Ninja 250

23.3.2008 v 13:16 | Nahoru | #41
DavR1> no já jen, že těch 11kW neni přece jediná podmínka pro ježdění od 16-ti. Ještě je potřeba splnit těch max 125 ccm a to u dvěpade Ninji půjde horko těžko Když teda pominu nějaký odpojování svíček

Ninja 250

23.3.2008 v 13:21 | Nahoru | #42

DavR1>Droppi> proč??
Kdyby na to byla legální škrtící sada na 11kw která bude zapsaná v TP, tak to může mít na kapotě co chce ..
a prodávalo by se to jak víno ...
hodně kluků nechce 125 4T protože to moc nejede a jdou do 125 2T jen proto, že to odškrtí z 11kw na 22kw a letí ... proto se po každém MITU nebo RS s 11kw v TP jen zapráší ...

Ozzy: s 30PS by sis ty na okruhu nic neužil, to mi věř, jedině že by si tam byl sám, nebo jenom s takovejma .. _


řidičák A1 je do 125 ccm a 11 kW takže by ti Ninja krerá je 250 neprošla

Ninja 250

23.3.2008 v 13:21 | Nahoru | #43
Droppi> hmm , to mi uniklo že je tam pomínka 125ccm , tak to je škoda ... to bude hrob pro tu Kawku...
Schválně at sem napíše první člověk co to má v garáží ... nebo aspoň někdo kdo někoho zná , že si to koupil, jsem zvědavej kdy to bude ..

Ninja 250

23.3.2008 v 13:35 | Nahoru | #44

DavR1>
Ozzy: s 30PS by sis ty na okruhu nic neužil, to mi věř, jedině že by si tam byl sám, nebo jenom s takovejma .. _



Pro tebe okruh = brno nebo most.

Ale jsou tu i jine, mensi, uzsi, a vic zatackovite okruhy, treba sosnova :)

Jo v neposledni rade taky levnejsi :)

Ninja 250

23.3.2008 v 14:00 | Nahoru | #45
Podle mě je v 18 ideální ale řekl bych že bude po chvíli ježdění nedostačující :\ Nicméně se mi moc líbí, ale 109 tis. je pro normálního studenta moc, to půjdu radši do ER-5 za nějakejch 60 tis. v 18ti

Naposledy editováno 23.03.2008 14:00:58

Ninja 250

23.3.2008 v 14:26 | Nahoru | #46
mě se ta 250 kawka líbí co mi trochu nesedí jsou jen ty řidítka moc vysoko

Ninja 250

23.3.2008 v 15:09 | Nahoru | #47

Míra125>Podle mě je v 18 ideální ale řekl bych že bude po chvíli ježdění nedostačující :\ Nicméně se mi moc líbí, ale 109 tis. je pro normálního studenta moc, to půjdu radši do ER-5 za nějakejch 60 tis. v 18ti



Finta je, ze nova ER5 (ted sest) je za 160. Az bude klukum co je jim ted 12 tech 18, budou tu 6 roku stary Ninji za 45 - 50, a co si pak koupi, er6 za 60 nebo tu ninju ? Ja myslim ze si to kupce najde :)

Ninja 250

23.3.2008 v 15:11 | Nahoru | #48

Ozzy_>Míra125>Podle mě je v 18 ideální ale řekl bych že bude po chvíli ježdění nedostačující :\ Nicméně se mi moc líbí, ale 109 tis. je pro normálního studenta moc, to půjdu radši do ER-5 za nějakejch 60 tis. v 18ti

Finta je, ze nova ER5 (ted sest) je za 160. Az bude klukum co je jim ted 12 tech 18, budou tu 6 roku stary Ninji za 45 - 50, a co si pak koupi, er6 za 60 nebo tu ninju ? Ja myslim ze si to kupce najde :)


to je fakt ale otázka je jestli si to najde kupce teď, aby byli potom ojetiny

Ninja 250

23.3.2008 v 15:48 | Nahoru | #49
Myslím, že kupce si to najde. Pokud chce někdo levnou funglovku, hodnou, tak bude mít na výběr v podstatě GS500F nebo Kawu 250. cenově to vyjde nastejno. GS má větší výkon a objem, Kawa zase moderní motor a (podel mě) hezčí vzhled.
CBF500 stojí tuším přes 140.000 což už je dosti velký rozdíl.

Otázkou je to co říká DavR1, jestli teda na plný řidičák se prosadí Kawa proti třeba škrcenému Hornetu nebo Fazeru. Na druhou stranu za 109.000 je to tak 4 roky stará motorka a koupě s rizikem ojetiny.

Ninja 250

23.3.2008 v 16:29 | Nahoru | #50
Generiq> pro začátečníka nebo pro nějakou slečnu by to mohla bejt dobrá volba

Ninja 250

23.3.2008 v 22:07 | Nahoru | #51
Hele ja ted prechazim z dvaci na vetsi a jdu do SV 650 S. Uz je dotazeny a za 60 je moje. Kdyz s nim budou problemy tak odjezdim do 21 a poslu ho dal a kdyz bude ok tak ho v 21 odskrtim a budu jezdit dal na nem. Nemohl bych si dovolit mit jeste jednu motorku mezi tim a uz vubec ne novou. Mala ninja je pekna vec ale asi jenom pro ty co maj zodpovednyho a prachatyho tatu kterej jim nedovoli koupit sestku a ma na to aby jim koupil novou motorku na tri roky. A nebo by mohla bejt taky vyborna na jezdeni do prace pro nekoho koho ty motorky zas uz tolik neberou ale chce jezdit za 4 litry.

Ninja 250

23.3.2008 v 22:26 | Nahoru | #52
pylot : přeně tak ...
všichny co mají papíry na velkou motorku se tady rozplývají a jsou nadšení jak je to super .. ale tady mají co nejvíc mluvit ti, kterých se to týká ... tj 18-21let
dejte jim na výběr:
třeba: SV650S 04 ,Fazer600 03,CBR600F 00, vše 25kv v TP, možnost odškrtit na 80-105PS ... nebo nová Kawa 250 30PS ??
uvidíme co by si vybral ...

Ninja 250

23.3.2008 v 22:47 | Nahoru | #53

pylot>Hele ja ted prechazim z dvaci na vetsi a jdu do SV 650 S. Uz je dotazeny a za 60 je moje. Kdyz s nim budou problemy tak odjezdim do 21 a poslu ho dal a kdyz bude ok tak ho v 21 odskrtim a budu jezdit dal na nem. Nemohl bych si dovolit mit jeste jednu motorku mezi tim a uz vubec ne novou. Mala ninja je pekna vec ale asi jenom pro ty co maj zodpovednyho a prachatyho tatu kterej jim nedovoli koupit sestku a ma na to aby jim koupil novou motorku na tri roky. A nebo by mohla bejt taky vyborna na jezdeni do prace pro nekoho koho ty motorky zas uz tolik neberou ale chce jezdit za 4 litry.


Pod to bych se podepsal

Ninja 250

25.3.2008 v 08:51 | Nahoru | #54

Ozzy_>Me prijde mala Ninja skvela. Navic i velmi pekna. Olitanou (kdyby uz byli) bych si hned prestavil na stroj na okruh na blbnuti pro okruhove cucaky :) (pro sebe).

Jinak jsem moc rad ze si vyrobci zacinaji uvedomovat, ze ne kazdy potrebuje stokonovou sestku.

Navic za dobry prachy

PS: Snazis se neprijit o svoji ERku jop ? :) (vyhnout se titulu chodec :) )



Ha ha ha - uhodnuls, nechci být chodec lol lol

No - já tuhle diskusi založil ještě dříve, než jsem koupil tu ER-6 za 139000,-Kč. Když si porovnáš ceny 139 tisíc a 109 tisíc, tak se tady asi šetřit nevyplatí.

Ale - jako starší pán a pohodář a zbabělý "pilot" jsem stejně zjistil, že to dvouválcový šest-pade je sice paráda, ale nemusel bych ho nutně mít. I v tý omezený verzi ho skoro nikde nevyužiju naplno (kor teď, když je asfalt studený a člověk driftuje, i když to neumí a vůbec nechce).
Osobně mi teda sedí posaz na ER-6 a na té Ninje se asi bude víc ležet (i když - možná ne). Ale výkonově by mi ta Ninja nejspíše stačila. Úplně urvaný bych byl z nějakého "Versyse 250". To by byla pohodička - lehké, nezáludné, vyšší zdvihy.

Ninja 250

25.3.2008 v 09:41 | Nahoru | #55

650ccm
Ha ha ha - uhodnuls, nechci být chodec lol lol

No - já tuhle diskusi založil ještě dříve, než jsem koupil tu ER-6 za 139000,-Kč. Když si porovnáš ceny 139 tisíc a 109 tisíc, tak se tady asi šetřit nevyplatí.

Ale - jako starší pán a pohodář a zbabělý "pilot" jsem stejně zjistil, že to dvouválcový šest-pade je sice paráda, ale nemusel bych ho nutně mít. I v tý omezený verzi ho skoro nikde nevyužiju naplno (kor teď, když je asfalt studený a člověk driftuje, i když to neumí a vůbec nechce).
Osobně mi teda sedí posaz na ER-6 a na té Ninje se asi bude víc ležet (i když - možná ne). Ale výkonově by mi ta Ninja nejspíše stačila. Úplně urvaný bych byl z nějakého "Versyse 250". To by byla pohodička - lehké, nezáludné, vyšší zdvihy.



Sedel sem na ni na vystave, a je na tom podobnej posaz jak na er6, vzprimenej, pohoda. Zkus :) Myslim ze by bylo dobre kdyby se rozmohlo neco s jizdnima vlastnostma a min nez pullitru (proste takovej nastupce za nase 350ky a emzety). Trosku konkurence aby to tlacilo ceny dolu, a myslim ze by si ta kategorie mezi dvacama a pullitrama nasla hromadu priznivcu.

Uz nejednou jsem tu cetl fora od holek, co chteli kvuli vzhledu kapotu, a 125ka na ne byla malo, a sestka moc. A pak jediny mezi bylo kapotovany GSko, zrovna pro ne by tahle ninja musela bejt skvela, lehka, a jede taky dost.

Uvidime jak se chytne :)

btw: musis porovnavat cenikovy ceny, ja taky fazera dostal za 185 i s padakama v dobe, kdy stal 210 ;) A nechat si ho dotahnout z nemecka, mel bych ho za ty prachy i s ABS. I na ninju budou uz za rok slevy, akce, a tu a tam se domluvis, a pak uz budes porovnavat treba tech tvejch 140 a 95 ... :)

Ninja 250

25.3.2008 v 11:02 | Nahoru | #56
Ozzy_> Jasně, že moje cena byla "akční". Ale já chtěl koupit TEĎ a ne až za rok.

Tím opuštěním segmentu cca 250-350 ccm kvalitní výrobci udělali místo "čínským" motorkám a těžko se teď budou znova prosazovat. První vlašťovky tu jsou (Yamaha YBR 250, tahle Ninja), ale to je málo. Při tom začíná jezdit stále více holek, které chtějí jen lehkou pohodovku, ale dvacka je fakt málo.
No a pak tu jsou takoví týpci, jako já. lol

Ninja 250

25.3.2008 v 12:37 | Nahoru | #57
Generiq> Uvědom si, že třeba bandit stojí 130 000, škrcenej se prodává taky.

Kdyby ta motorka byla víc nekompromisní, prodávala by se líp, ale tohle není ani ryba ani rak, jako třeba cbr 125

Ninja 250

25.3.2008 v 13:21 | Nahoru | #58
K cemu? S papirama do 25 kW by mohl mit neco silnejsiho (treba 80 kW a vice). Na zabiti taky staci

Ninja 250

25.3.2008 v 19:38 | Nahoru | #59
Viděli jste dnešní zprávy? Konkrétně Nova vyslílala reportáž, jaká se chystá novela na 18ti leté... Už nebude stačit jen 25kw např. u Hondy CBR900RR, ale bude rozhodovat také váha a tím odpovídám, proč Ninja začne být na našem trhu hodně žádaná...

Naposledy editováno 25.03.2008 19:39:34

Ninja 250

25.3.2008 v 20:49 | Nahoru | #60
jak jako vaha? jako ze nad 160 kg nebudu moct mut v 18 motorku napriklad nebo tak nejak?A nebo pomer vykon hmotnost do 0,16 kW/kg? Kdyz ti prepisou vykon tak snad i pomer vykon hmotnost ne?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist