1 reakcí na tento příspěvek Ninja 250
Nic lepsiho pro zacatky na trhnu nenajdete, srovnavat novou ninju se starym RS? to je hovadina, RS spotreba 10l , vykon tam sice je ale na ukor zivotnosti a spotreby... ninja je dvouvalec čtyřtaktní vodou chlazená se vstřikováním ... myslím si že designem na ni nemá žádná motorka a to samé s výkonem ... proste jestli někdo uvažuje o přestup ze 125 na 25kw tak urcite tohle... tesim se az prijdou prvni kusy do cr abych se mohl svezt ti co se rozhodujou tak tohle je opravdu super volba jak pro zenu tak pro zacatecniky ... nastup rychlosti z 0-100 muze byt za 7s ... proc kupovat starou mrchu skrcenou kdys muzete mit novou krasku za stejne prachy
Kluk 18-21 chce 600 škrcenou na 25kw jen v papírech, to mi věřte, slyším to každej den několikrát, radši bude jezdit na neškrcené a riskovat průser, než jezdit na 30PS motorce ... to totiž není až takovej problém koupit nějakou 500 s 25kw , ale to oni nechtějí ..
.
jediná šance jak z toho udělat prodejní hit je udělat škrtící sadu do 11kw, kterou si pak samozřejmě kluk doma vymontuje ... pak to pak bude mít masakrální prodejnost a zastíní v oblíbenosti i CBR125 či YZF125R .
...jinak
Jinak jsem moc rad ze si vyrobci zacinaji uvedomovat, ze ne kazdy potrebuje stokonovou sestku.
Navic za dobry prachy
PS: Snazis se neprijit o svoji ERku jop ? :) (vyhnout se titulu chodec :) )
Kdyby na to byla legální škrtící sada na 11kw která bude zapsaná v TP, tak to může mít na kapotě co chce ..
a prodávalo by se to jak víno ...
hodně kluků nechce 125 4T protože to moc nejede a jdou do 125 2T jen proto, že to odškrtí z 11kw na 22kw a letí ... proto se po každém MITU nebo RS s 11kw v TP jen zapráší ...
Ozzy: s 30PS by sis ty na okruhu nic neužil, to mi věř, jedině že by si tam byl sám, nebo jenom s takovejma .. _
DavR1>Droppi> proč??
Kdyby na to byla legální škrtící sada na 11kw která bude zapsaná v TP, tak to může mít na kapotě co chce ..
a prodávalo by se to jak víno ...
hodně kluků nechce 125 4T protože to moc nejede a jdou do 125 2T jen proto, že to odškrtí z 11kw na 22kw a letí ... proto se po každém MITU nebo RS s 11kw v TP jen zapráší ...
Ozzy: s 30PS by sis ty na okruhu nic neužil, to mi věř, jedině že by si tam byl sám, nebo jenom s takovejma .. _
řidičák A1 je do 125 ccm a 11 kW takže by ti Ninja krerá je 250 neprošla
DavR1>
Ozzy: s 30PS by sis ty na okruhu nic neužil, to mi věř, jedině že by si tam byl sám, nebo jenom s takovejma .. _
Pro tebe okruh = brno nebo most.
Ale jsou tu i jine, mensi, uzsi, a vic zatackovite okruhy, treba sosnova :)
Jo v neposledni rade taky levnejsi :)
Míra125>Podle mě je v 18 ideální ale řekl bych že bude po chvíli ježdění nedostačující :\ Nicméně se mi moc líbí, ale 109 tis. je pro normálního studenta moc, to půjdu radši do ER-5 za nějakejch 60 tis. v 18ti
Finta je, ze nova ER5 (ted sest) je za 160. Az bude klukum co je jim ted 12 tech 18, budou tu 6 roku stary Ninji za 45 - 50, a co si pak koupi, er6 za 60 nebo tu ninju ? Ja myslim ze si to kupce najde :)
Ozzy_>Míra125>Podle mě je v 18 ideální ale řekl bych že bude po chvíli ježdění nedostačující :\ Nicméně se mi moc líbí, ale 109 tis. je pro normálního studenta moc, to půjdu radši do ER-5 za nějakejch 60 tis. v 18ti
Finta je, ze nova ER5 (ted sest) je za 160. Az bude klukum co je jim ted 12 tech 18, budou tu 6 roku stary Ninji za 45 - 50, a co si pak koupi, er6 za 60 nebo tu ninju ? Ja myslim ze si to kupce najde :)
to je fakt ale otázka je jestli si to najde kupce teď, aby byli potom ojetiny
CBF500 stojí tuším přes 140.000 což už je dosti velký rozdíl.
Otázkou je to co říká DavR1, jestli teda na plný řidičák se prosadí Kawa proti třeba škrcenému Hornetu nebo Fazeru. Na druhou stranu za 109.000 je to tak 4 roky stará motorka a koupě s rizikem ojetiny.
všichny co mají papíry na velkou motorku se tady rozplývají a jsou nadšení jak je to super .. ale tady mají co nejvíc mluvit ti, kterých se to týká ... tj 18-21let
dejte jim na výběr:
třeba: SV650S 04 ,Fazer600 03,CBR600F 00, vše 25kv v TP, možnost odškrtit na 80-105PS ... nebo nová Kawa 250 30PS ??
uvidíme co by si vybral ...
pylot>Hele ja ted prechazim z dvaci na vetsi a jdu do SV 650 S. Uz je dotazeny a za 60 je moje. Kdyz s nim budou problemy tak odjezdim do 21 a poslu ho dal a kdyz bude ok tak ho v 21 odskrtim a budu jezdit dal na nem. Nemohl bych si dovolit mit jeste jednu motorku mezi tim a uz vubec ne novou. Mala ninja je pekna vec ale asi jenom pro ty co maj zodpovednyho a prachatyho tatu kterej jim nedovoli koupit sestku a ma na to aby jim koupil novou motorku na tri roky. A nebo by mohla bejt taky vyborna na jezdeni do prace pro nekoho koho ty motorky zas uz tolik neberou ale chce jezdit za 4 litry.
Pod to bych se podepsal
Ozzy_>Me prijde mala Ninja skvela. Navic i velmi pekna. Olitanou (kdyby uz byli) bych si hned prestavil na stroj na okruh na blbnuti pro okruhove cucaky :) (pro sebe).
Jinak jsem moc rad ze si vyrobci zacinaji uvedomovat, ze ne kazdy potrebuje stokonovou sestku.
Navic za dobry prachy
PS: Snazis se neprijit o svoji ERku jop ? :) (vyhnout se titulu chodec :) )
Ha ha ha - uhodnuls, nechci být chodec lol lol
No - já tuhle diskusi založil ještě dříve, než jsem koupil tu ER-6 za 139000,-Kč. Když si porovnáš ceny 139 tisíc a 109 tisíc, tak se tady asi šetřit nevyplatí.
Ale - jako starší pán a pohodář a zbabělý "pilot" jsem stejně zjistil, že to dvouválcový šest-pade je sice paráda, ale nemusel bych ho nutně mít. I v tý omezený verzi ho skoro nikde nevyužiju naplno (kor teď, když je asfalt studený a člověk driftuje, i když to neumí a vůbec nechce).
Osobně mi teda sedí posaz na ER-6 a na té Ninje se asi bude víc ležet (i když - možná ne). Ale výkonově by mi ta Ninja nejspíše stačila. Úplně urvaný bych byl z nějakého "Versyse 250". To by byla pohodička - lehké, nezáludné, vyšší zdvihy.
650ccm
Ha ha ha - uhodnuls, nechci být chodec lol lol
No - já tuhle diskusi založil ještě dříve, než jsem koupil tu ER-6 za 139000,-Kč. Když si porovnáš ceny 139 tisíc a 109 tisíc, tak se tady asi šetřit nevyplatí.
Ale - jako starší pán a pohodář a zbabělý "pilot" jsem stejně zjistil, že to dvouválcový šest-pade je sice paráda, ale nemusel bych ho nutně mít. I v tý omezený verzi ho skoro nikde nevyužiju naplno (kor teď, když je asfalt studený a člověk driftuje, i když to neumí a vůbec nechce).
Osobně mi teda sedí posaz na ER-6 a na té Ninje se asi bude víc ležet (i když - možná ne). Ale výkonově by mi ta Ninja nejspíše stačila. Úplně urvaný bych byl z nějakého "Versyse 250". To by byla pohodička - lehké, nezáludné, vyšší zdvihy.
Sedel sem na ni na vystave, a je na tom podobnej posaz jak na er6, vzprimenej, pohoda. Zkus :) Myslim ze by bylo dobre kdyby se rozmohlo neco s jizdnima vlastnostma a min nez pullitru (proste takovej nastupce za nase 350ky a emzety). Trosku konkurence aby to tlacilo ceny dolu, a myslim ze by si ta kategorie mezi dvacama a pullitrama nasla hromadu priznivcu.
Uz nejednou jsem tu cetl fora od holek, co chteli kvuli vzhledu kapotu, a 125ka na ne byla malo, a sestka moc. A pak jediny mezi bylo kapotovany GSko, zrovna pro ne by tahle ninja musela bejt skvela, lehka, a jede taky dost.
Uvidime jak se chytne :)
btw: musis porovnavat cenikovy ceny, ja taky fazera dostal za 185 i s padakama v dobe, kdy stal 210 ;) A nechat si ho dotahnout z nemecka, mel bych ho za ty prachy i s ABS. I na ninju budou uz za rok slevy, akce, a tu a tam se domluvis, a pak uz budes porovnavat treba tech tvejch 140 a 95 ... :)
Tím opuštěním segmentu cca 250-350 ccm kvalitní výrobci udělali místo "čínským" motorkám a těžko se teď budou znova prosazovat. První vlašťovky tu jsou (Yamaha YBR 250, tahle Ninja), ale to je málo. Při tom začíná jezdit stále více holek, které chtějí jen lehkou pohodovku, ale dvacka je fakt málo.
No a pak tu jsou takoví týpci, jako já. lol