paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Reklamace u Parts Depot
 
7.12.2015 v 21:24
Hoj chtěl bych se s vámi podělit o zkušenost s reklamací u Parts depot.V záři jsem se rozhodl pro nákup nové originální masky na mojí CBR předešlá měla drobnou prasklinu okolo zrcátka jinak zcela funkční ,ale moto chci mít v top stavu tak jsem se rozhodl do toho investovat.Nová v Hondě stála okolo 17tis , proto jsme se rozhodl pro nákup u firmy Parts depot , kde byla za cenu 15tis.Čínský plagiát jsem nechtěl.Masku jsem tedy objednal dodací lhůta v pohodě chtěli zálohu ve výši 50% což je pochopitelné.Díl mě tedy do cca 14 dnů dorazil zkontroloval jsem jej jestli neutrpěl újmu při přepravě vše se zdálo být v pořádku.Nyní když jsem moto odstavil nastal čas na údržbu a opravy a výměnu masky k mému údivu originální maska nelícovala s originálním světlometem a byla na ní mezera kterou šlo vidět skrz při dalším pokusu o slícování s bočními kapotážemi to bylo skoro nemožné vznikaly mezery mezi kapotami světlometem a bolty k upevnění byly mimo.Rozhodl jsem se proto masku vrátit v záruční době prvně probíhala komunikace přes mail a posílal jsem foto také vyjádření Hondy bylo ,že nepasuje ,ale dle jejich názoru jde o plagiát (jak jinak samozřejmě nebylo to zakoupenu u nich).tato nesmyslná komunikace trvala cca týden kdy mě to přestalo bavit a zaslal jsem jim reklamovanou masku.Během měsíce co u nich leží stále ta stejná písnička řešíme bohužel teď po 14 dnech komunikace ustala úplně.Dle zákona mají řešit reklamaci bezodkladně pokud jde o výrobní vadu což bylo zřejmé maximálně zhodnotit do 3 dnů což se nastalo doba, kdy mi měli díl vyměnit případně zaslat nový je zítra 9.12.2015 což zřejmě nestihnou takže jsem dopadl tak ,že nemám ani díl ani peníze.Pokud máte s nimi podobnou zkušenost napište proti darebákům je potřeba bojovat já svůj případ předám na prošetření ČOI. Jen pro ty z vás kteří u nich zvažují nákup dvakrát promyslete zda je to rozumné a nepřiplatit raději už něco více a vzít to od autorizovaného servisu.


Naposledy editováno 09.12.2015 11:28:04

Blokovaní uživatelé: soccer

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 13:51 | Nahoru | #61

gugo píše: PEPAFJR> takto uz neni problem toho zakaznika a navic nemas pravdu, protoze se da predpokladat ze ti prekupnici jsou firma tudiz obvykle neobchodujou dle obcana.



Těma překupníkama myslím firmy. A je hodně zboží kde jestli je to k reklamaci a či ne může určit až výrobní firma, a pak se to již prodlužuje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 13:57 | Nahoru | #62

gugo píše: PEPAFJR> takto uz neni problem toho zakaznika a navic nemas pravdu, protoze se da predpokladat ze ti prekupnici jsou firma tudiz obvykle neobchodujou dle obcana.



I ty nemáš pravdu. Právncké osoby nakupují od 1.1.2014 dle očanského zákoníku:

http://www.epravo.cz/top/clanky/prava-z-vad-prodane-veci-podle-noveho-obcanskeho-zakoniku-92717.html

Naposledy editováno 08.12.2015 14:28:07

Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 14:00 | Nahoru | #63
Uprimne, bez nejakych sympatii a antipatii, kdo je vitezem tohoto sporu ?

PD komunikuje, stezovatel dostane svuj nahradni dil, byt za cenu toho ze v ocich nekolika lidi zde ze sebe udelal vola...ja v tom mam jasno, melo pro nej vyznam zalozit toto vlakno.

Ale takova sikana by asi mela byt trestna, kdysi jsem prodal GS 1200, no a za mesi zacalo haprovat ABS/servo. No hned se tady nebo na GS foru objevilo podobne vlakno, ja uz chystal prachy, ze to Bawo vykoupim z5, nez se nechat takhle nejak vydirat a vite co? Po cca mesici kdy mu v servise vymenili kdeco zjistili, ze je spatna kostra, diagnosticky test pred startem motorky neprobehne vporadku a abs se proste nezapne. No ale uz to vypadalo na soud...

2 reakcí na tento příspěvek Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 14:19 | Nahoru | #64
Jako hoši nevím a teď to berte s nadhledem.

Většina z vás si pravděpodobně nechá srát na hlavu a jsou spokojení se servisem typu čekej si 30 dní ty zmrde, jsou to tvoje prachy. Možná nemáte srovnání nebo je vám to u prdele.
Ale do hajzlu vystrčte tu hlavu z řiti a přestaňte pálit nesmyslný argumenty. Jen to shrnu:

1) PD je překupník dílů - to není nic špatného. Umí je dodat levněji než origo zastoupení. Lze to ještě o dost levněji - ale bez záruk. Pokud někdo chcete přední kapotu na Fireblada, za 320 dolarů je prodávají v US podobné firmy jako PD. V příručním zavazadle ti to přiveze první kamarád z USA, když to budeš chtít co nejlevněji. Ale budete čekat a případná reklamace se vleče. Firmám jako PD se platí peníze navíc za servis, rychlost a bezpracnost. Pokud s tím někdo nesouhlasí, jeho problém. Pak vyhazuje peníze oknem.

2) Pokud správně čtu je ta reklamace od prvních fotek, které si PD vyžádal 29 dní. Ano i gugo se základní školou pochopí, že to není 30 dní. Ale oni mu ty nové díly dorazí zítra? Z vyjádření PD si nemyslím.

3) To že máte dobré zkušenosti a v další větě napíšete, že jste tam ale nikdy nic nereklamovali je popřením první části věty. Přeposílat OK díly není problém. Ten nastává ve chvíli, kdy z nějakého důvodu přijde díl špatný a od prodávajícího něco skutečně potřebujete.

A kdyby to nebyla posraná kapota, ale třeba spojkovej koš v sezóně a oni vám nebyli schopni věc urychleně vyřešit nebo alespoň komunikovat, v garáži vám měsíc bude stát rozebraná motorka a nepřijde ani email, tak je to k nasrání.

Jinak na netu je samozřejmě pár podobných referencí ohledně reklamace u PD.

Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 14:19 | Nahoru | #65
Sem rád že se to vyřešilo, přeju ti abys měl díl co nejdřív. Chápu tvoje téma, ono dneska se snaží firmy s lidma vyjebávat často a člověk se prostě bránit musí.

A divím se že se vůbec vyjadřuješ k lidem jako soccer, základku udělal leda z protekce a nemá na práci nic lepšího než rýpat do ostatních

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 14:28 | Nahoru | #66
Danielos> nejsem si tim tak uplne jistej, ale hadat se nebudu.

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 14:31 | Nahoru | #67
MichalR66> ty zakladni skolo. zkus narvat predni masku z fajrblejda do prirucniho zavazadla az ji tam narves tak to vyfot a posli sem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 14:33 | Nahoru | #68

gugo píše: Danielos> nejsem si tim tak uplne jistej, ale hadat se nebudu.



Obchodní zákoník už neplatí. Teď jediný účinný předpis je Občanský zákoník 89/2012 (NOZ)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 14:34 | Nahoru | #69

PEPAFJR píše: Problém taky je,že hodně zboží jde přes vícero překupníků. Ty to vyreklamuješ tam kde jsi to koupil a máš 30 dní a dotyčný to zase pošle tam kde to koupil on a taky čeká 30 dní a tak dál až se to dostane k výrobci. A to už se záruka o dost posouvá a přitom ani ten poslední prodejce za nic nemůže.



Neposouvá. 30 dní je pro tebe, jako koncového zákazníka to důležité. Pokud to obchod do té doby nestihne, je to jeho smůla.

Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 14:37 | Nahoru | #70
Gugo já vim že nejseš takovej blb .

Přiruční zavazadlo má většinou tak 55x45x25, takže i tam bych jí asi narval, ale samozřejmě se jednalo o žert. Nacpat jí mužeš do klasického zavazadla případně do análu pokud ho máš dost velký.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 14:51 | Nahoru | #71
Qeeg> jako ze mezi dvema pravnickejma osobama ptali vztah na zaklade OZ ? kterej je dost sesnerovanej takze se z toho nemuzu odchylit ?
tvl asi budu muset navstivit pravnika.

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 14:54 | Nahoru | #72

Qeeg píše: Neposouvá. 30 dní je pro tebe, jako koncového zákazníka to důležité. Pokud to obchod do té doby nestihne, je to jeho smůla.



Jenže je to smůla i pro ty prodejce. Vím o čem povídám. Jen na blbejch reklamacích, prodělávám ročně dost peněz a to se nebavím o ztraceném času a nasranosti.
A ještě jsem nezažil výrobce kterej by uznal reklamaci. Napíšou,že žádná závada nebyla objevena a že je vše v pořádku. Pošlou nazpět jinej zcela novej díl a ten je opravdu v pořádku. A já tratím na kilometrech, demontáži,montáži a nikdo mě za to nedá ani korunu. A za měsíc to máš 5000 Kč jako nic.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 14:54 | Nahoru | #73

gugo píše: Qeeg> jako ze mezi dvema pravnickejma osobama ptali vztah na zaklade OZ ? kterej je dost sesnerovanej takze se z toho nemuzu odchylit ?
tvl asi budu muset navstivit pravnika.



Ehm, nemyslím ale vím. Už od 1.1.2014

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 15:13 | Nahoru | #74
MichalR66> Na vyřešení reklamace je 30 dní. Ale to pořád znamená, že do 30ti dnů dostaneš vyjádření "reklamace uznána/neuznána", ne že do 30-ti dnů máš novej díl, nebo peníze zpátky!! Neplést si pojmy s dojmy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 15:22 | Nahoru | #75
Qeeg> nj pak to ma ale sve mouchy, protoze predtim jsem si mohl s.r.o <---> s.r.o. dohodnout prvidla jaky jsem chtel napr treba reseni reklamaci driv.
Ted kdyz ja koupim dil a nekomuho namontuju (preprodam) tak kdyz bude dil vadnej tak ho muzu tak mozna reklamovat a muj dodavatel na to ma stejnych 30 dni jako ja, tzn kdyz to nestihne tak mam smulu a topim to ze sveho.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 15:43 | Nahoru | #76

gugo píše: Qeeg> nj pak to ma ale sve mouchy, protoze predtim jsem si mohl s.r.o <---> s.r.o. dohodnout prvidla jaky jsem chtel napr treba reseni reklamaci driv.
Ted kdyz ja koupim dil a nekomuho namontuju (preprodam) tak kdyz bude dil vadnej tak ho muzu tak mozna reklamovat a muj dodavatel na to ma stejnych 30 dni jako ja, tzn kdyz to nestihne tak mam smulu a topim to ze sveho.



Ne, jsou tam zvlášť ustanovení pro vztah spotřebitel-podnikatel a pak ustanovení týkající se vztahu podnikatel-podnikatel. U vztahů podnikatel-podnikatel si můžeš i nadále domluvit víceméně co chceš, u spotřebitel-podnikatel jen ve prospěch spotřebitele.

Jo akorát je tam pak bordel se zárukou a jakostí (u obou)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 16:21 | Nahoru | #77
Qeeg> Ještě pro upřesnění pokud tu dobu překročí automaticky se vrací peníze ,nebo je možnost se PÍSEMNĚ dohodnout na prodloužení reklamační doby.No dejme tomu nevyžaduji to až tak striktně jen chci s věcí pohnout ,aby se posunula ke zdárnému konci což se pravděpodobně dnes povedlo, takže snad to s PD dotáhnu do konce.Dnes tomu vše nasvědčovalo po tel rozmluvě.

Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 16:40 | Nahoru | #78
...nevím jestli jsem přečet všechno úplně korektně, ale mám z toho pocit takovej, že kupující by pravděpodobně nevyváděl, kdyby byla ze strany prodávajícího adekvátní komunikace s podáním informací, nejlíp průběžnejch (pokud se teda během tý doby něco dělo a neleželo to někde v koutě až do chvíle kdy začlo týct do bot)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 18:14 | Nahoru | #79

Lapchik-54 píše: Qeeg> Ještě pro upřesnění pokud tu dobu překročí automaticky se vrací peníze ,nebo je možnost se PÍSEMNĚ dohodnout na prodloužení reklamační doby.No dejme tomu nevyžaduji to až tak striktně jen chci s věcí pohnout ,aby se posunula ke zdárnému konci což se pravděpodobně dnes povedlo, takže snad to s PD dotáhnu do konce.Dnes tomu vše nasvědčovalo po tel rozmluvě.



Ne, vy jste se prvotně měli domluvit na tom, jaká bude lhůta, do kdy má reklamace proběhnout. Na to je standard 30 dní (3 dny jsem nikdy neviděl, byť jsou v zákoně jen v určitých případech). Tuto lhůtu lze i po domluvě prodloužit. Pokud do 30 dnů reklamaci prodávající nevyřídí (nebo ve lhůtě prodloužené), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Na tomto základě teprve můžeš od smlouvy odstoupit. Žádné automatické vrácení peněz neexistuje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 18:29 | Nahoru | #80
Qeeg> Překročení 30 dnů bez dohody se bere jako automatické odstoupení od smlouvu , tedy následuje vrácení peněz.Pokud se strany nedohodnou písemně.Je tam i o bezodkladném vyřízení pokud je evidentní výrobní vada max. 3 dny.Ve složitějších případech jak píšeš 30 dnů plus možná písemná dohoda obou stran.Takže se v podstatě shodneme.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 18:36 | Nahoru | #81

Lapchik-54 píše: Qeeg> Překročení 30 dnů bez dohody se bere jako automatické odstoupení od smlouvu , tedy následuje vrácení peněz.Pokud se strany nedohodnou písemně.Je tam i o bezodkladném vyřízení pokud je evidentní výrobní vada max. 3 dny.Ve složitějších případech jak píšeš 30 dnů plus možná písemná dohoda obou stran.Takže se v podstatě shodneme.



Mícháš hrušky a jabka.

Nic jako automatické odstoupení od smlouvy, ani fikce odstoupení neexistuje. Pokud došlo k podstatnému porušení smlouvy, vznikají ti nároky z občanského zákoníku- a ty si doufám najdeš. Žádné následující vrácení peněz není......viz co jsem psal předtím.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 19:14 | Nahoru | #82
Qeeg> tady máš přesnou citaci:
Lhůty: Jak rychle musí být reklamace vyřízená
O reklamaci by měl prodejce rozhodnout hned, když jde o složitější případ, má na rozhodnutí tři dny. Reklamaci pak musí vyřídit (včetně odstranění vady nebo jiného zjednání nápravy) nejdéle do třiceti dnů. Když lhůta uplyne marně, dopustí se obchodník podstatného porušení smlouvy a vy můžete odstoupit od smlouvy. Uvedená lhůta běží ode dne, který následuje po datu, kdy jste reklamaci uplatnili . Když její konec připadne na víkend nebo svátek, prodlužuje se do prvního pracovního dne.

Jinak záleží na vaší domluvě s obchodníkem – můžete mu samozřejmě vyjít vstříc a lhůtu na vyřízení reklamace prodloužit. Nenechte se do toho ale natlačit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 19:30 | Nahoru | #83

Lapchik-54 píše: Qeeg> tady máš přesnou citaci:
Lhůty: Jak rychle musí být reklamace vyřízená
O reklamaci by měl prodejce rozhodnout hned, když jde o složitější případ, má na rozhodnutí tři dny. Reklamaci pak musí vyřídit (včetně odstranění vady nebo jiného zjednání nápravy) nejdéle do třiceti dnů. Když lhůta uplyne marně, dopustí se obchodník podstatného porušení smlouvy a vy můžete odstoupit od smlouvy. Uvedená lhůta běží ode dne, který následuje po datu, kdy jste reklamaci uplatnili . Když její konec připadne na víkend nebo svátek, prodlužuje se do prvního pracovního dne.

Jinak záleží na vaší domluvě s obchodníkem – můžete mu samozřejmě vyjít vstříc a lhůtu na vyřízení reklamace prodloužit. Nenechte se do toho ale natlačit.



Výborně, a teď kde máš něco o automatickém odstoupení a automatickém vrácení peněz?

Na základě podstatného porušení smlouvy ti vzniká právní nárok na to, aby jsi odstoupil od smlouvy. Toho využít můžeš i nemusíš, žádná automatika tam není. Až teprve řekneš, že odstupuješ od smlouvy, pak ti teprve můžou vrátit peníze.

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 19:41 | Nahoru | #84
Qeeg> To snad plyne ze situace , když odstoupíš od kupní smlouvy je logickým vyústěním ,že dostaneš peníze zpět

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 20:10 | Nahoru | #85
no vida co udělá prasklinka u zrcátka za 15000kč,když oprava a lakování by bylo za 2000kč

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 20:23 | Nahoru | #86

MichalR66 píše: Ten díl z USA mu sem přivezu za 10 tisíc.

To proč si objednává u vás za 15 má vysvětlení takové, že očekává rychlost, naprostou bezpracnost a také rychlé a seriozní řešení reklamace. To že díl nevyrábíte není omluva. Vy mu máte objednat náhradní díl ihned a pak si to řešit s továrnou.


To jsi napsal pěknou volovinu, to ti povím. Na reklamaci mají 30 dní. A tečka. Tvoje "okamžitě" píšeš, protože někde mastíš v kolbence ve šroubárně. Kdyby jsi měl ty někomu reklamovat díl za 15 táců, mluvil bys jinak....

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 20:25 | Nahoru | #87

gugo píše: Lapchik-54>jinak ty asi taky nebudes uplne normalni ze ? Jako chapal bych, ze by si sem prisel a zacal tady cakat sva moudra v okamziku kdy by te PD poslal do zadele a rekl ti ze ti kapotu nevymeni , ale pokud je ta raklamace v behu, tak nechapu tve vylevy.
Fakt se bojim, ze jednou ke me dojede zakaznik tohoto typu.

3 reakcí na tento příspěvek Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 20:29 | Nahoru | #88
cokoliv jsem u PD kupoval bylo v pořádku a u origo dílů to byly opravdu origo díly. Silně o té teorii s plagiátem pochybuju, vím odkud PD nakupuje a plagiáty to nejsou, to by bylo z jejich strany silně krátkozraké. Je nutné se zamyslet nad jednou věcí - zajdeš do Hondy se zeptat na to, jestli díl od jejich KONKURENCE co ti nesedí je origo nebo není. Věř tomu, že 9 z deseti lidí z onoho autorizovaného servisu ti řekne, že to je plagiát ač by k tomu měli jakýkoliv pádný důkaz (nemluvě o tom, co tam za lidi často pracuje) už jenom z toho důvodu, že jsou egoisti a přejí ti tu smůlu, protože sis to nekoupil u nich:)

zkušenost č.1 - prodával jsem MT-09 s minimálním nájezdem. týpek, co to koupil si to po koupi rozmyslel a chtěl mi ji vrátit a hledal pro to všemožné důvody. Strašně ho potěšilo, že mu mechanici v autorizovaném servisu Yamaha řekli, že podle toho jak to má vytahaný řetěz to má najeto minimálně 25tkm :)))) dovedu si představit co za odborníka to bylo, když to byla motorka roku výroby 2014 (prodal jsem loni) a po lehkém pádu, kdy pár měsíců stála. Prostě mu to mechanik dal sežrat, protože si nový stroj nekoupil u nich a byl z něj rázem mega odborník na všechno.

zkušenost č.2 - zákazník si u mně koupil laminátovou masku na VTR 1000F a stejně jako tobě mu neseděla kolem světla. samozřejmě haló, problém, je to šunt, chci to vrátit a nakonec mu bylo vysvětleno, jak se to montuje a ejhle - maska pasovala dobře.

většina mých zkušeností s tímhle problémem má podstatu v tom, že se zbytkem motorky není něco v pořádku a proto daný díl nepasuje.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 20:32 | Nahoru | #89
hrochino> Víš jak hold jsem pro top stav za ty prachy jsem tomu mohl dopřát komplet nový kabát přes aliexpress ,ale já chtěl origo a neopravovaný.Vaření lakovaní by mě nevyšlo skoro nic jen materiál a kapotu do zástřiku nejvíc by stála ta část Repsolácké samolepky ,ale touto cestou jsem to nechtěl opravovat.

Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 20:34 | Nahoru | #90
...Rutanovi

Naposledy editováno 08.12.2015 20:36:13
Téma je zamknuto


TOPlist