paolo_novy Přidat reklamu

Téma: VTR vs SV
 
28.6.2007 v 17:45
zdravim priznivce jedne stopy .....resim dilema a to jestli koupit Hondu VTR nebo Suzuki SV 1000S chtel bych znat váš názor tak pište díky

VTR vs SV

24.3.2008 v 16:19 | Nahoru | #61
Mileek> Nojo vlastně. Na lpx byly ty testy. I TL1000s tam bylo po 50ti kkm po smrti. A SV1000 má stejnej motor. Jen jinou jednotku a 2 klapky na válec takže to je v háji. Zřejmě ty TLka, co se prodávají v německu s 60ti kkm a víc, mají repasovanej motor, co? :o Divný ale je, že u VTRek nikdo ty kilometry nepřizná a taky mají všechny radši pod 50 tisíc lol

VTR vs SV

24.3.2008 v 16:45 | Nahoru | #62
jsem se o TLku ani nezmínil... jsem psal o SV650, které má (s trošku tvrdším zacházením) motor po smrti dokonce dřív než po 50tkm. Jinak TL a SV mají společné snad asi jen to, že to jsou dvouvály do V, jinak konstrukcí jsou každý jinde. Za další, test TLka na LPX byl převzat z německého motorradu a ten testoval první model, který byl fakt šrot, páč to u suzuki uspěchali. Časem na tom zapracovali, měnili řídící jednotky, typy svíček a plno dalších ko.kotin a pak už s tím takové problémy nebyly, tak je i docela možné, že to těch 60tkm nalítá... na druhou stranu bych se nedivil, kdyby ty motory po repasi byly, v německu to není takový problém jako u nás... Jinak u nás mají radši všechny motorky stočeno pod 50tkm, líp se to prodává což je vlastně pěkná kur.várna

VTR vs SV

24.3.2008 v 17:35 | Nahoru | #63

Mileek>Jinak TL a SV mají společné snad asi jen to, že to jsou dvouvály do V, jinak konstrukcí jsou každý jinde.


no. společný mají právě do "dvouvál do V". motor je totiž stejnej. u sv1000 je jen upravený vstřikování - má 2 klapky na válec (SDTV) splňuje euro2 atd. rám a kapoty jsou pochopitelně jiný.
že jsi o TL nepsal vím. ale to rozebraný TeLe tam taky nedopadlo pěkně...jako malý SVčko.

VTR vs SV

24.3.2008 v 17:35 | Nahoru | #64
Tak kdyz to nekdo umi tak muze motor na SV odrovnat uz treba po 5000 zejo. Je to o zachazeni.

VTR vs SV

24.3.2008 v 19:42 | Nahoru | #65
Mileek> Proč si asi myslíš,že motor na SVčku nevydrží víc jak 50tis??? Je to v celku jednoduchý,za rok se najezdí cca 10-15tis km krát 3 roky to je cca 30-45tis km Pak to někdo kupí pojezdí 3 roky, najede to samý, tudíž moto má už cca 60-90tis tak to stočí na 25tis to je totiž na 6let starou moto akorát. Pak si to koupí 3. majitel jezdí 3 roky najede 30tis na tacho je 50tis ale ve skutečnosti tam je hodně přes 100tis!!! Pak se nediv, že motor v 50tis odejde Bych těm hajzlům zpřerážel hnáty

VTR vs SV

24.3.2008 v 19:59 | Nahoru | #66

PetrSV>Brumbál> Nevím co máš proti SV a jeho výdrži motoru to si fakt myslíš,.že po 50tis půjde do kopru??? v těhle kilometrech bude akorát krásně zajetá akorát nahráváš těm blbečkům co si myslí,že po 30tis km je motorka odepsaná... nevěř tomu co ňákej skopčák napíše... Důvěřuj ale prověřuj !!!


Tak jsem to nemyslel. To bych si nekoupil motocykl s 47 000km na tachometru. Kdo si myslí, že po 30tis km je motorka odepsaná, je asi skutečně blbeček(možná bych použil spíš lepší výraz v souladu s pravidly fóra "laik" ). Napsal jsem, že jde o rozpočtový motocykl a tomu odpovídá i kvalita dílů a to vše v kontextu s podivem nad poměrně nízkou pořizovací cenou. VTR za více než desetiletí o svých kvalitách přesvědčila, i když nejde o model, který by vstoupil do Hondí síně slávy. Jasný, SV vstupuje do 6té sezony a je to určitě dobrý motocykl-poučejí z TL je patrné, ale s kvalitou VTR bych to prostě nesrovnával. Dobře to vystihl Pylot. Platí zlaté pravidlo. Jaký pán, takový krám
Tak se nezlob

VTR vs SV

24.3.2008 v 20:45 | Nahoru | #67
Brumbál> jo v pohodě,každý máme svůj názor. Ale ohledně těch km radši si koupím 2,3 roky starou motorku od prvního majitele se 40tisícem než 6 let starou s 25 jedinej problé je v tom že to pak nikdo s těma třeba 70 nekoupí... Holt tady na to nikdo není zvyklej... Kdybych to měl na autě a prodál ho tak mi urvou ruce...

VTR vs SV

24.3.2008 v 21:26 | Nahoru | #68
Ty se ale máš. Taky bych rád kupoval 2,3 roky starou mášu, ale pořád je to dost peněz. Mám rodinu, 3 děti tak je to pořád kam cpát. Mám teď 9 let starýho rexe. Po zkušenostech který mám, první věc kterou dělám při koupi je, že měřím kompresi motoru. U tohoto kousku byly komprese +14 barů, což je víc než dobrý. Takže mě těch 47 000km na tachometru nechává naprosto chladným. A kolik jich je skutečnejch? Kdo ví. Co se týče tachometru nevěřím nininikomu. Lidi jsou svině, lžou a kradou
Líbila se mi taky hláška jedny bikerky. Když se jí kupující zeptal kolik to má najeto, odpověď byla."kolik chcete aby to mělo".

VTR vs SV

24.3.2008 v 21:42 | Nahoru | #69
nemam rad lidi co stacej motorky... Pral bych jim sracku na tri dny za to at si to uzijou!

VTR vs SV

24.3.2008 v 22:00 | Nahoru | #70
Tak to děte pěkně do pr.ele s takovejma kecama, jako že motor na SV (nebo jiný moto)je po 50k km po smrti to sou žvásty že bych někomu rozkopal pí.u!!! !!!
To by jako vy kreténi mělo znamenat, že když sem koupil nový SV a při tom, že za rok najezdim cca 20k km, že jako 3 roky stará moto má umřít?!!!
Takovou kokotinu sem eště neslišel!!! To snad neni ani možný!!!
Mam najeto cca 20k a ta motorka je sotva zajetá, v podstatě jak nová!!!
Vy co tady šíříte takový bludy se radši vraťte do mámy a zkuste to znovu, páč tenhle pokus vám evidentně nevyšel!!!
Jak by asi bylo možný, že tu furt jezděj mašiny starší 20ti let?! No jasně, všechny sou repasovaný, ne? Vy DEBILOVÉ!!!

edit: pár překlepů z rozčílení

Naposledy editováno 24.03.2008 22:34:59

VTR vs SV

24.3.2008 v 22:14 | Nahoru | #71
Lumberjack> Asi tak lol

..kdyby tyhle žvásty platily, už by u nás žádný starý SV650 nejezdily, páč by byly po smrti lol lol

VTR vs SV

24.3.2008 v 23:13 | Nahoru | #72
[quote]Peca>Lumberjack>
Jestli jezdíš, jako se vyjadřuješ, tak tomu tvýmu burácejícímu skvostu pod nohama tři roky určitě nedávám. Proč se takhle nevyjadřuješ na stánkách XJčkařů, kam se cpeš? Dovolená s takovým nervákem-dej pokoj. Hold drsnej Švéďák z východních Čech. lol
Problém u lidí tvého typu je, že až motocykl budeš prodávat, bude mít na tachometru pořád těch 20 000km z první sezony
Doporučuju vrátit se na sever a vychladnout. Taky si pořiď novou klávesnici-to tlačítko s vykřičníkem budeš mít brzy rozbitý . Kup si nejlíp něco od Suzuki, to nepodléhá opotřebení.

VTR vs SV

25.3.2008 v 00:16 | Nahoru | #73
Co to meleš? Dybys byl soudnej a vzal v potaz víc mých příspěvků, který sis jistě přečet, došlo by ti, že nervák nejsem. Sem drvoštěp a nejsem z nejslušnějších, to přiznávám, sem čech a mám rád jadrnost našeho jazyka a nebojim se ji použít . Myslim, že moje reakce byla dost úměrná výši bludu, který zde zazněl. Na jaký stránky se cpu (nebo sem byl za určitým účelem pozván) ti může bejt srdečně jedno!!!
Ty jsi jistě nejmíň promovanej psycholog, že máš tu DRZOST zařadit mě na základě pár řádků do skupiny zlodějů a ojebávek, který podloudně stáčej kylometry. Tak za to bys zasloužil přinejmenším prokopnout pr.el a roztrhnout kušnu hákem!
Sem ze zásady čestnej člověk, nic takovýho bych si nikdy nedovoli, ani nemam za potřebí, na rozdíl od tebe si dovedu vydělat poctivou a tvrdou prací a to víc peněz než potřebuju.

Takže milý Brumbále, jelikož si se pokusil mě výše označit za zloděje, žádám tě tímto o omluvu. ( v tomto vlákně )

Naposledy editováno 25.03.2008 00:44:00

VTR vs SV

25.3.2008 v 00:48 | Nahoru | #74
na SV tu padlo spoustu hnusnejch a nepravdivejch keců hlavně od lidí co znaj SV jen z obrázků a nasmyslenjch testů z NDR!
přečetl jsem to celý a nasralo mě to dost. Někteří jedinci si dokáží udělat závěr ze 3 řádků textu o charakteru člověka, jiní zase schodí celý vývoj SV6 jen kvůli tomu že četli jeden článek...
Dobrý jméno se dělá moooc těžko ale zkurvit ho dokáže jedinná informace přečtená volem!

pár motorek u nás na webu www.suzukisv.cz má přes 50 000km a to jeden z nich s ní jezdí i závody... stačí se podívat do bazaru kolik je tam ND na motor SV650??? kolik? moc ne co... a proč je to tak? protože krom bouraček se ty motory zase tak neserou v porovnání s jinejma šestkama...

Jsou lepší motorky a jsou i horší. SV není žádná fajnovka nabitá horkejma novinkama za 380 000kč...

takže všichni SV pomlouvači bez vlastních zkušeností, polibte mi prdel...

protože i vaši motorku bych dokázal po 50 000km pohřbít

VTR vs SV

25.3.2008 v 06:51 | Nahoru | #75
Hoši, ačkoliv stojím na opačné straně barikády , tak se musím Svčka zastat. Neveřím tomu že SV650 je po 50 tis km po smrti. Jak psal Millek , test na LPX byl převzat z německého motorradu a jak možná někteří ví, němci se s tím moc neserou, takže žádné dlouhé zahřívání atd. Takže se nedivím že ten KONKRETNI kus byl po 50 tis km po smrti, to ovšem neznamená že budou po smrti všechny SVčka. A Popi má pravdu, když budu prase tak po 50 tis pohřbím i motor z VTR :o

Jinak ten test TL je zase povídání o nečem jiném, ten '97 model měl takovou jednu konstrukční chybu, která na SV už samozřejmě není.

VTR vs SV

25.3.2008 v 09:06 | Nahoru | #76
Zdravím vás všechny diskutující a dovolím si také přidat svůj názor a především chci podpořit ve výběru Jaryna 82. Hned v úvodu musím zmínit, že jsem majitelem SV 1000 S model K3 (Svýcarská verze) uvedenou do provozu v roce 2005, barva modro-stříbrná. Jsem druhým majitelem, ale vzhledem k tomu, že má moje sůza najeto poctivých 4000 km, mohu hovořit o tom, že je jako nová. Ale k věci.
Také jsem řešil jaký stroj si koupím, tak že jsem četl veškerá fóra a získával všechny možné informace. Byl jsem natom ještě hůř, protože jsem se vracel vůbec k motorkám po cca 10-ti letech, tak že téměř bez zkušeností. Prvně jsem řešil zda vysavač či dvouválec. Postupně jsem se prokousával k úzkému výběru, kdy začal vítězit dvouválec, ikdyž jsem toho názoru, že každá motorka má své kouzlo. Stál jsem tedy před otázkou: "Jak se správně rozhodnout". Nakonec jsem zvolil taktiku jet se na ty finalistky podívat.
Pro Jaryna z mého námětu snad jen tolik, jeď se podívat, nejen že uvidíš v jakém je celkovém stavu, ale především ji uslyšíš a budeš-li mít to štěstí, můžeš si ji i vyzkoušt. Osobně se domnívám, že by jsi měl kupovat takovou motorku, na které se především dobře cítíš ve všech směrech.
U mě zvítězilo jednoznačně SV, byť má řadu příznivců, ale i kritiků. Tímto ji nikomu nevnucuji, ale ani nerozmlouvám.
A ještě z jiného soudku. Sleduji pánové vaše příspěvky a jsem především rád, že je v Lomnici n.P. také majitel SV (Lumberjack), jehož mašina se mi také velice zamlouvá, především v té úpravě pro zahájení sezóny 2008, tak že bych uvítal i možnosti se sejít při výměně poznatků a zkušeností.
Přeji vám všem, aby se už počasí konečně umoudřilo a nastal čas radovánek s našimi mazlíčky.

VTR vs SV

25.3.2008 v 09:52 | Nahoru | #77
ZikiSV> Hele, krajan a z Lomnice a má taky takovou "boží" mášu NAZDÁÁÁR!!! (teď musim honem běžet, pak se ozvu. zatim)

VTR vs SV

25.3.2008 v 10:04 | Nahoru | #78
Nazdárek Lumberjacku. V každém případě jsem rád za Tvoji rychlou reakci. Je tu pouze jediný problém, budu mobilní dnes pouze do cca 16:00, pak odjíždím na 3 dny služebně mimo. Ve své podstatě pokud se ozveš až ve večerních hodinách, budu reagovat až v pátek odpoledne. ČUS.

VTR vs SV

25.3.2008 v 10:29 | Nahoru | #79
Nazdar pánové jsem sice z Prahy ale rád se taky sejdu až to počasí dovolí a můžeme pokecat jsem taky majitelem tohoto úžasného stroje

VTR vs SV

25.3.2008 v 12:40 | Nahoru | #80
ZikiSV> tvůj příspěvek k výběru moto je docela solidní už proto, že nehaníš jiné motorky a nevnucuješ svoji.Já jsem se k motorce vrátil taky po mnoha letech, ani nebudu psát kolik to bylo.Už jsem trochu tušil, co chci, ale pro jistotu jsem se ještě na něčem svezl, ale nikdy předtím jsem nejel na Vtwinu.Zajel jsem do jedné malé-velké prodejničky moto u Chrudimi a tam jsem ji uviděl.byla to láska na první, ale i druhý pohled a další až dodnes.Litrová SVs.Nechal jsem si jí natočit a už mě běhal mráz po zádech.Byla moje.
Tedˇbych rád rozpoutal diskusi o tom, jaká ta motorka vůbec je.Několikrát tady bylo založeno téma poruchy, potíže, rady apod na SV1000.Když se podíváme do fóra, SVéček tady není tak málo včetně SV 650.Ale čím to, že tohle téma nějak nemá mnoho pisálků??Já bych jedno vysvětlení měl:protože ty svéčka nejsou vůbec špatný.Kdo chce, ten její vlastnosti najde.Pro mě je důležitá spolehlivost, příjemný posez, nízká spotřeba, spousta místa ale i motor, který z ní dělá to co je.
Jinak mám rád všechny motorky bez výjimky a zdravím i skůtry i mopedisty a chápu kluky a holky, co prostě nemají na velkou motorku a jezdí na čem se dá.
Ještě k tomu výběru:pro mě je VTR taky moc pěkná motorka, řekl bych že to je mašina co nestárne a má svoje kouzlo.
A pro Jaryna: ta motorka tě musí chytit za srdce, jinak to bude pro tebe jen "něco na svezení".

VTR vs SV

25.3.2008 v 12:47 | Nahoru | #81
dayx> rozumný názor

VTR vs SV

25.3.2008 v 13:12 | Nahoru | #82

Lumberjack>Tak to děte pěkně do pr.ele s takovejma kecama, jako že motor na SV (nebo jiný moto)je po 50k km po smrti to sou žvásty že bych někomu rozkopal pí.u!!! !!!
To by jako vy kreténi mělo znamenat, že když sem koupil nový SV a při tom, že za rok najezdim cca 20k km, že jako 3 roky stará moto má umřít?!!!
Takovou kokotinu sem eště neslišel!!! To snad neni ani možný!!!
Mam najeto cca 20k a ta motorka je sotva zajetá, v podstatě jak nová!!!
Vy co tady šíříte takový bludy se radši vraťte do mámy a zkuste to znovu, páč tenhle pokus vám evidentně nevyšel!!!
Jak by asi bylo možný, že tu furt jezděj mašiny starší 20ti let?! No jasně, všechny sou repasovaný, ne? Vy DEBILOVÉ!!!

edit: pár překlepů z rozčílení





VTR vs SV

25.3.2008 v 13:18 | Nahoru | #83
DayX> děkuji za Tvoje hodnocení a velice slušný názor na výběr našich mazlíků. Myslím, že Tě v brzské době oslovím ještě o pár postřehů, protože kvalitních podnětů a příspěvků není nikdy dost. Sám mám ze své mašinky velikou radost a myslím, že mám na ní stále co vylepšovat, viz. laďáky, podsedlovka, padáky, plexi apod. Myslím, že bych se nebránil i nějakému setkání příznivců SV, ale to je momentálně ještě předčasné. Čeká mě ještě hodně práce, než se trošku vyjezdím a budu moci hovořit o svých zkušenostech s SV či případně reagovat na problémy a kritiky některých.
Z mojich prvních postřehů snad jen tolik, že ty nejčastěji kritizované skutečnosti (blokace kola, spotřeba, chvění dvouválce apod.) nejsou dle mého názoru až zas tak pravdivé, možná ještě lépe řečeno jsou přehnané. Ale je to o tom, že si to musí každý vyzkoušet a nepopisovat zde informace někde přečtené či zprostředkované někým.
A ať se na to podíváš z jakékoliv stránky, tak každá motorka má svoje. Důležité je si vybrat takovou mášu, která každému padne dle jeho představ. Já jsem zatím moc spokojený.

VTR vs SV

25.3.2008 v 13:35 | Nahoru | #84
ZikiSV> nějakému srazíku SVéček se nebráním,když bych to věděl dopředu.Jinak já jsem měl jediný problém a to byla větší kouřivost z laufů, tu jsem ale vyřešil přenastavením snímače klapky a teď jezdím delší cesty do 5litrů, dříve 11litrů.Vůbec nevím o nějakém blokování kol apod.Jediný co mě dalo práci bylo vymyslet a vyrobit držák a umístění vysílačky a teď i navigace, ale to se fakt technickýho stavu netýká, jinak nechávám mašinu v originálním stavu, kamarádi říkají, že má pěkný zvuk(jeden jezdí na VTR)Jen tak mimochodem-origo brzd.destičky jsem měnil po 24 000km, kotouče mají o 0,1mm méně než nové.

VTR vs SV

25.3.2008 v 13:37 | Nahoru | #85
No osobně jsem vyzkoušel jen SV ale v garáži kde parkuju stojí i VTR a když vidím ty motorky vedle sebe pro mě vítězí SV na celé čáře Co se týká jízdních vlastností a spolehlivosti tak není SV co vytknout zvlášť při kvalitě našich silnic je podvozek naprosto dostačující a motor prostě nemá chybu i když je výkonově někde v kategorii supersportovních 6tek ale je to prostě V-twin. Celkem mě baví protáhlý ksichty mejch kamarádů na dražších a lepších strojích (4válcích) nechápou že mi na nich nestačí . Měl jsem malý SV a teď velký protože po zkušenostech se 650 jsem jasně věděl do čeho jdu a neměnil bych. Jen nechápu argument nižší spotřeby u SV já se nedostanu pod 7,5 litru i když jezdim s přítelkyní spíš jezdim tak za 8-10 litrů.

VTR vs SV

25.3.2008 v 14:15 | Nahoru | #86
M_A_K_O> já nevím, ale ty spotřeby jsou nestejný i při podobným stylu jízdy, já jsem tady na jedom vláknu už psal o tom přeladění, už jsem na tom odjel mnoho tisíc a jezdím s jedním co má GSX 1400 a ten má fakt malou spotřebu a s jedním na B1200 a ten má ještě menší, ale já mám nejmenší z nich - ale fakt!Dalo měto mnoho dní študování ale se synem(je to mech.elektronických zařízení)jsme to vyřešili.jak jednoduché, jen se dobrat k tomu, co je třeba s tím udělat

VTR vs SV

25.3.2008 v 15:12 | Nahoru | #87
dayx> No mě to celkem zajímá protože mě to žere fakt dost zkus v krátkosti popsat jak na to. Četl jsem o úpravách na http://www.sv-portal.com/ je toho spousta například TPS throttle position sensor atd.

VTR vs SV

25.3.2008 v 15:40 | Nahoru | #88
Takže milý Brumbále, jelikož si se pokusil mě výše označit za zloděje, žádám tě tímto o omluvu. ( v tomto vlákně ) [/quote]
Omluvit se? Dobře, tak se ti nejpokorněji omlouvám. Ale za co vlastně? :o Pokusil jsem se tě označit za zloděje, nebo jsem tě za zloděje označil? Nebo sis na sebe něco vztáhnul? Někde jsem slyšel, že potrefená husa se ozve jako první, takže nemyslím, že bych byl daleko od pravdy. A jinak, kde ty bereš drzost, brát si do svých jadrně se vyjadřujících úst(spíš by se hodilo do nevymáchaný huby) něčí mámu. Není to na tvůj "kalibr" trochu laciný? Vždyť máš tak bohatou slovní zásobu. Nebo jsi fakt takovej, takovej ošklivej hošík . Nestrádal jsi v dětství nějak. Nebil tě někdo moc? Nemáš nějaké citové problémy? A nebo sis prostě jen do zadku zadřel dobře zaplacenou švédskou třísku? lol Dobře, nervák nejsi, jen trochu labilní(napsal jsem labilní?-to je dobře )
Už mě prosím tě ne obtěžuj. Leda by sis vyžádal ještě nějakou omluvu PS: Bacha na ty !

VTR vs SV

25.3.2008 v 15:57 | Nahoru | #89
M_A_K_O> no to je právě ono, u toho snímače jsem si precizně označil polohu a pak jsem začal laborovat.Abych simuloval jednu z funkcí Power comanderu, natočil jsem ho doleva, čili snímač posílá do řídící jednotky falešnou informaci a ta je:klapka je otevřena méně.
Jednotka řídí vstřikování pro menší otevření, tj.pro "menší výkon".
Ale v praxi to znamená, aspoň dle mého subjektivního názoru a zkušeností, že se motor výrazně zklidnil, jede velmi plynule, necukne, reakce okamžitá, při nízkých otáčkách jakoby"změknul", volnoběh nádherný bez kolísání a čistý laufy.
Tak jsem (myslím si)překonal nechuť dát zbytečně 10 000 do Power comanderu.A tak jako jsem psal na té diskusi, nikomu můj postup nenutím, nikoho nepřemlouvám.

VTR vs SV

25.3.2008 v 16:04 | Nahoru | #90
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist