Mileek>Jinak TL a SV mají společné snad asi jen to, že to jsou dvouvály do V, jinak konstrukcí jsou každý jinde.
no. společný mají právě do "dvouvál do V". motor je totiž stejnej. u sv1000 je jen upravený vstřikování - má 2 klapky na válec (SDTV) splňuje euro2 atd. rám a kapoty jsou pochopitelně jiný.
že jsi o TL nepsal vím. ale to rozebraný TeLe tam taky nedopadlo pěkně...jako malý SVčko.
PetrSV>Brumbál> Nevím co máš proti SV a jeho výdrži motoru to si fakt myslíš,.že po 50tis půjde do kopru??? v těhle kilometrech bude akorát krásně zajetá akorát nahráváš těm blbečkům co si myslí,že po 30tis km je motorka odepsaná... nevěř tomu co ňákej skopčák napíše... Důvěřuj ale prověřuj !!!
Tak jsem to nemyslel. To bych si nekoupil motocykl s 47 000km na tachometru. Kdo si myslí, že po 30tis km je motorka odepsaná, je asi skutečně blbeček(možná bych použil spíš lepší výraz v souladu s pravidly fóra "laik" ). Napsal jsem, že jde o rozpočtový motocykl a tomu odpovídá i kvalita dílů a to vše v kontextu s podivem nad poměrně nízkou pořizovací cenou. VTR za více než desetiletí o svých kvalitách přesvědčila, i když nejde o model, který by vstoupil do Hondí síně slávy. Jasný, SV vstupuje do 6té sezony a je to určitě dobrý motocykl-poučejí z TL je patrné, ale s kvalitou VTR bych to prostě nesrovnával. Dobře to vystihl Pylot. Platí zlaté pravidlo. Jaký pán, takový krám
Tak se nezlob
Líbila se mi taky hláška jedny bikerky. Když se jí kupující zeptal kolik to má najeto, odpověď byla."kolik chcete aby to mělo".
To by jako vy kreténi mělo znamenat, že když sem koupil nový SV a při tom, že za rok najezdim cca 20k km, že jako 3 roky stará moto má umřít?!!!
Takovou kokotinu sem eště neslišel!!! To snad neni ani možný!!!
Mam najeto cca 20k a ta motorka je sotva zajetá, v podstatě jak nová!!!
Vy co tady šíříte takový bludy se radši vraťte do mámy a zkuste to znovu, páč tenhle pokus vám evidentně nevyšel!!!
Jak by asi bylo možný, že tu furt jezděj mašiny starší 20ti let?! No jasně, všechny sou repasovaný, ne? Vy DEBILOVÉ!!!
edit: pár překlepů z rozčílení
Naposledy editováno 24.03.2008 22:34:59
Jestli jezdíš, jako se vyjadřuješ, tak tomu tvýmu burácejícímu skvostu pod nohama tři roky určitě nedávám. Proč se takhle nevyjadřuješ na stánkách XJčkařů, kam se cpeš? Dovolená s takovým nervákem-dej pokoj. Hold drsnej Švéďák z východních Čech. lol
Problém u lidí tvého typu je, že až motocykl budeš prodávat, bude mít na tachometru pořád těch 20 000km z první sezony
Doporučuju vrátit se na sever a vychladnout. Taky si pořiď novou klávesnici-to tlačítko s vykřičníkem budeš mít brzy rozbitý . Kup si nejlíp něco od Suzuki, to nepodléhá opotřebení.
Ty jsi jistě nejmíň promovanej psycholog, že máš tu DRZOST zařadit mě na základě pár řádků do skupiny zlodějů a ojebávek, který podloudně stáčej kylometry. Tak za to bys zasloužil přinejmenším prokopnout pr.el a roztrhnout kušnu hákem!
Sem ze zásady čestnej člověk, nic takovýho bych si nikdy nedovoli, ani nemam za potřebí, na rozdíl od tebe si dovedu vydělat poctivou a tvrdou prací a to víc peněz než potřebuju.
Takže milý Brumbále, jelikož si se pokusil mě výše označit za zloděje, žádám tě tímto o omluvu. ( v tomto vlákně )
Naposledy editováno 25.03.2008 00:44:00
přečetl jsem to celý a nasralo mě to dost. Někteří jedinci si dokáží udělat závěr ze 3 řádků textu o charakteru člověka, jiní zase schodí celý vývoj SV6 jen kvůli tomu že četli jeden článek...
Dobrý jméno se dělá moooc těžko ale zkurvit ho dokáže jedinná informace přečtená volem!
pár motorek u nás na webu www.suzukisv.cz má přes 50 000km a to jeden z nich s ní jezdí i závody... stačí se podívat do bazaru kolik je tam ND na motor SV650??? kolik? moc ne co... a proč je to tak? protože krom bouraček se ty motory zase tak neserou v porovnání s jinejma šestkama...
Jsou lepší motorky a jsou i horší. SV není žádná fajnovka nabitá horkejma novinkama za 380 000kč...
takže všichni SV pomlouvači bez vlastních zkušeností, polibte mi prdel...
protože i vaši motorku bych dokázal po 50 000km pohřbít
Jinak ten test TL je zase povídání o nečem jiném, ten '97 model měl takovou jednu konstrukční chybu, která na SV už samozřejmě není.
Také jsem řešil jaký stroj si koupím, tak že jsem četl veškerá fóra a získával všechny možné informace. Byl jsem natom ještě hůř, protože jsem se vracel vůbec k motorkám po cca 10-ti letech, tak že téměř bez zkušeností. Prvně jsem řešil zda vysavač či dvouválec. Postupně jsem se prokousával k úzkému výběru, kdy začal vítězit dvouválec, ikdyž jsem toho názoru, že každá motorka má své kouzlo. Stál jsem tedy před otázkou: "Jak se správně rozhodnout". Nakonec jsem zvolil taktiku jet se na ty finalistky podívat.
Pro Jaryna z mého námětu snad jen tolik, jeď se podívat, nejen že uvidíš v jakém je celkovém stavu, ale především ji uslyšíš a budeš-li mít to štěstí, můžeš si ji i vyzkoušt. Osobně se domnívám, že by jsi měl kupovat takovou motorku, na které se především dobře cítíš ve všech směrech.
U mě zvítězilo jednoznačně SV, byť má řadu příznivců, ale i kritiků. Tímto ji nikomu nevnucuji, ale ani nerozmlouvám.
A ještě z jiného soudku. Sleduji pánové vaše příspěvky a jsem především rád, že je v Lomnici n.P. také majitel SV (Lumberjack), jehož mašina se mi také velice zamlouvá, především v té úpravě pro zahájení sezóny 2008, tak že bych uvítal i možnosti se sejít při výměně poznatků a zkušeností.
Přeji vám všem, aby se už počasí konečně umoudřilo a nastal čas radovánek s našimi mazlíčky.
Tedˇbych rád rozpoutal diskusi o tom, jaká ta motorka vůbec je.Několikrát tady bylo založeno téma poruchy, potíže, rady apod na SV1000.Když se podíváme do fóra, SVéček tady není tak málo včetně SV 650.Ale čím to, že tohle téma nějak nemá mnoho pisálků??Já bych jedno vysvětlení měl:protože ty svéčka nejsou vůbec špatný.Kdo chce, ten její vlastnosti najde.Pro mě je důležitá spolehlivost, příjemný posez, nízká spotřeba, spousta místa ale i motor, který z ní dělá to co je.
Jinak mám rád všechny motorky bez výjimky a zdravím i skůtry i mopedisty a chápu kluky a holky, co prostě nemají na velkou motorku a jezdí na čem se dá.
Ještě k tomu výběru:pro mě je VTR taky moc pěkná motorka, řekl bych že to je mašina co nestárne a má svoje kouzlo.
A pro Jaryna: ta motorka tě musí chytit za srdce, jinak to bude pro tebe jen "něco na svezení".
Lumberjack>Tak to děte pěkně do pr.ele s takovejma kecama, jako že motor na SV (nebo jiný moto)je po 50k km po smrti to sou žvásty že bych někomu rozkopal pí.u!!! !!!
To by jako vy kreténi mělo znamenat, že když sem koupil nový SV a při tom, že za rok najezdim cca 20k km, že jako 3 roky stará moto má umřít?!!!
Takovou kokotinu sem eště neslišel!!! To snad neni ani možný!!!
Mam najeto cca 20k a ta motorka je sotva zajetá, v podstatě jak nová!!!
Vy co tady šíříte takový bludy se radši vraťte do mámy a zkuste to znovu, páč tenhle pokus vám evidentně nevyšel!!!
Jak by asi bylo možný, že tu furt jezděj mašiny starší 20ti let?! No jasně, všechny sou repasovaný, ne? Vy DEBILOVÉ!!!
edit: pár překlepů z rozčílení
Z mojich prvních postřehů snad jen tolik, že ty nejčastěji kritizované skutečnosti (blokace kola, spotřeba, chvění dvouválce apod.) nejsou dle mého názoru až zas tak pravdivé, možná ještě lépe řečeno jsou přehnané. Ale je to o tom, že si to musí každý vyzkoušet a nepopisovat zde informace někde přečtené či zprostředkované někým.
A ať se na to podíváš z jakékoliv stránky, tak každá motorka má svoje. Důležité je si vybrat takovou mášu, která každému padne dle jeho představ. Já jsem zatím moc spokojený.
Omluvit se? Dobře, tak se ti nejpokorněji omlouvám. Ale za co vlastně? :o Pokusil jsem se tě označit za zloděje, nebo jsem tě za zloděje označil? Nebo sis na sebe něco vztáhnul? Někde jsem slyšel, že potrefená husa se ozve jako první, takže nemyslím, že bych byl daleko od pravdy. A jinak, kde ty bereš drzost, brát si do svých jadrně se vyjadřujících úst(spíš by se hodilo do nevymáchaný huby) něčí mámu. Není to na tvůj "kalibr" trochu laciný? Vždyť máš tak bohatou slovní zásobu. Nebo jsi fakt takovej, takovej ošklivej hošík . Nestrádal jsi v dětství nějak. Nebil tě někdo moc? Nemáš nějaké citové problémy? A nebo sis prostě jen do zadku zadřel dobře zaplacenou švédskou třísku? lol Dobře, nervák nejsi, jen trochu labilní(napsal jsem labilní?-to je dobře )
Už mě prosím tě ne obtěžuj. Leda by sis vyžádal ještě nějakou omluvu PS: Bacha na ty !
Jednotka řídí vstřikování pro menší otevření, tj.pro "menší výkon".
Ale v praxi to znamená, aspoň dle mého subjektivního názoru a zkušeností, že se motor výrazně zklidnil, jede velmi plynule, necukne, reakce okamžitá, při nízkých otáčkách jakoby"změknul", volnoběh nádherný bez kolísání a čistý laufy.
Tak jsem (myslím si)překonal nechuť dát zbytečně 10 000 do Power comanderu.A tak jako jsem psal na té diskusi, nikomu můj postup nenutím, nikoho nepřemlouvám.