1 reakcí na tento příspěvek pancéřové hadice
Nejvic ci ti IMHO pomuze je, mit poradne vycisteny brzdice aby se to hejbalo a mekky desky.
2 reakcí na tento příspěvek pancéřové hadice
Naposledy editováno 30.11.2015 12:21:30
Na brzdný účinek z těch levných úprav opravdu má největší vliv výměna obložení za měkčí(ale méně vydrží). Potom už jsou dražší úpravy-výměna brzdové pumpy, nebo rovnou brzdičů, za jiné.
Ale i přesto-pancéřovky doporučuji.
Vyčištěné pístky, dobře odvzdušněné brzdy a novou kapalinu beru jako samozřejmost.
Naposledy editováno 30.11.2015 12:49:46
gugo píše: Nekdo ti rekne ze jo nekdo ze ne. Podle me pancerky poznas az kdyz brzdis na krev a kdy se ta guma roztahuje.
Nejvic ci ti IMHO pomuze je, mit poradne vycisteny brzdice aby se to hejbalo a mekky desky.
Kde to mám podepsat?
Jinak hodně lidí z anglického GSX fóra měnilo ty 6 pístky TOKICO za 4 pístky TOKICO z GSXR600/750 K1-K3 nebo SV1000 K3-K4 a změnu chválili.
Já osobně si na ty 6 pístky TOKICO nestěžuji a jedině kdy to vadne je opravdu při vícenásobném opakovaném brždění. I když dávkovatelnost brzdného účinku při výměně hadic by teoreticky měla být znát hned. Taky je mám časem v plánu, ale spíš že ty původní už mají 9 let a 50 tisíc km.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pancéřové hadice
HornisGSX píše: ... Jen je omrd ty brzdice odvzdusnit musis si s tim pohrat. Ale urcite do toho😠jdi
Sežeň si na vrakáči motůrek ostřikovačů ze starý škodovky, pístky brzd úplně zatlačit a kapalinu tam poslat spodem odvzdušňovákama. Vzduch to vytlačí před sebou ven, pak jen brzdu namačkat a odvzdušňovat spodem už ani nemusíš. I tak jsem to pro jistotu udělal, ale žádný vzduch ven nešel. Tento postup je obzvláště vhodný, pokud měníš i hadice. Stačí pak nechat přes noc páčku "zmáčkutou" (třeba stáhnout elektrikářskou páskou co nejvíc k heftu) a zbylé mikro bublinky vysviští ven, ráno je páčka o poznání tvrdší.
Naposledy editováno 30.11.2015 13:11:59
Hevy14: ja byt tebou uz bych nic neresil a objednal....nic tim nezkazis a kdyz si pri te prilezitosti alespon vydrhnes brzdice a kapalinu urcite rozdil na jare poznas
1 reakcí na tento příspěvek pancéřové hadice
1 reakcí na tento příspěvek pancéřové hadice
Tobě jak už psali bude stačit vyměnit brzdovku, vyčistit třmeny, dát lepší desky - osobně nedoporučuji originál tokico - aspoň na gixeru to bylo slabé. Nejsou špatné i SBS ty nejlevnější.
Když měla motorka najeto přes 100 000 km na původních brzd. hadicích, vyměnil jsem je za pancéřky a změna je velmi znatelná, hlavně při přímém porovnání s jinou motorkou, samozřejmě se stejnou motorkou od kamaráda a to jsme dávali stejné destičky..!!! Brzda je lépe dávkovatelná s menšími ovládacími silami...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pancéřové hadice
Sete píše: Sežeň si na vrakáči motůrek ostřikovačů ze starý škodovky, pístky brzd úplně zatlačit a kapalinu tam poslat spodem odvzdušňovákama. Vzduch to vytlačí před sebou ven, pak jen brzdu namačkat a odvzdušňovat spodem už ani nemusíš. I tak jsem to pro jistotu udělal, ale žádný vzduch ven nešel. Tento postup je obzvláště vhodný, pokud měníš i hadice. Stačí pak nechat přes noc páčku "zmáčkutou" (třeba stáhnout elektrikářskou páskou co nejvíc k heftu) a zbylé mikro bublinky vysviští ven, ráno je páčka o poznání tvrdší.
A kudy ty bublinky vysviští ven, aby zároveň zůstal tlak.
Podotýkám, pancéřové hadice už tam byly, kotouče,desky a odvzdušnění v pořádku jsou samozřejmost.
Naposledy editováno 02.12.2015 13:48:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pancéřové hadice
Bublinky vysviští ven přes pumpu a nádobku kapaliny. Musíš najít bod kdy se odkryje nasávací dirka a v tom místě nechat. Po výměně pumpy jsem brzdy neodvzdušňoval, ale pouze párkrát pomalu zmáčkl páčku a bublinky pěkně svištěli ven. Pak přes noc stažená páska přes páčku ve správném místě a ráno bylo odvzdušněno. U pump co mají integrovanou nádobku je i krásně vidět v jakém místě nechat páčku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pancéřové hadice
1 reakcí na tento příspěvek pancéřové hadice
Naposledy editováno 02.12.2015 21:18:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pancéřové hadice
edit: jediny co me napada je to ze kdyz je packa zmacknuta je tam tlak, takze jsou ty bubliny mensi. Coz muze byt defakto BINGO proc to funguje.
Naposledy editováno 02.12.2015 21:35:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pancéřové hadice
gugo píše: Sete> a proc by nevysvystily bublinky nehoru kdyz bude packa v klidovy poloze ?
edit: jediny co me napada je to ze kdyz je packa zmacknuta je tam tlak, takze jsou ty bubliny mensi. Coz muze byt defakto BINGO proc to funguje.
Bingo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pancéřové hadice
1 reakcí na tento příspěvek pancéřové hadice
Sám jsem upgradoval brzdy ve dvou vlnách,a desky maj opravdu největší podíl na kvalitě brzdnýho účinku.Radiální pumpa pomůže,ale je trošku problém vybrat tu správnou.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ukazatel zařazené rychlosti suzuki ... Suzuki GSX 1400 | Tatrman | 26 | 21.5.2024 v 19:11 Tatrman |
Model Suzuki GSX 1400 Suzuki GSX 1400 | SuzukiGSX14000 | 4 | 17.3.2024 v 09:38 dedek65 |
vysoké plexi na gsx 1400 ? kdo to m... Suzuki GSX 1400 | george1983 | 11 | 4.3.2024 v 15:44 Danny350 |
Motorka nezatáčí, vlní se na rovině... [1, 2, 3] Suzuki GSX 1400 | Dbednarik | 75 | 14.12.2023 v 16:58 Kohlstein |
GSX 1400 škubání [1, 2] Suzuki GSX 1400 | Moty1 | 56 | 22.7.2023 v 18:28 PEPA12N |