globalmoto_kveten





Téma: Sytič
20.10.2015 v 08:56
Nazdar páni!
Měl jsem karburátor u pana doktora. Po jeho zpětné montáži mne začal zlobit sytič a to tak, že se velmi rychle zavírá. Po cca 2 - 3 vteřinách běhu studeného motoru se zcela zavře. Dřív se zavíral správně - postupně jak se motor ohříval. Spíš než pana doktora podezřívám sebe, že jsem udělal nějakou chybu při montáži. A tak, než se pustím do opětovné demontáže(do které se mi vůbec nechce) se ptám, jestli s tím máte někdo nějakou zkušenost, na co mrknout, co zkontrolovat???
Díky

Sytič

20.10.2015 v 15:58 | Nahoru | #1
Já vím co s tím je....... je to rozbitý.

Sytič

20.10.2015 v 18:04 | Nahoru | #2
Áááá, majitel stříkačky se projevil Že bych do Wilíka inplantoval tvoje vstřikování? A měl bych pokoj Jenom ty bys pak musel už jen tlačit

Sytič

20.10.2015 v 20:19 | Nahoru | #3





Já sice mám 17 ctku, ale mělo by to být stejný: vytáhnu sitič(33) a zatáhne se v momentě když přidám víc plynu zásluhou trotla(20), aspoň si to myslím. Chceš poslat celý manuál?

Sytič

21.10.2015 v 07:34 | Nahoru | #4
Ahoj! Manuál posílat nemusíš. Juknu na to jestli jsem řádně spojil konektory. Ale pokud já vím, tak u 16tky je bimetal, který v závislosti na teplotě motoru zavírá sytič. Trotl mu možná v nějaké fázi sekunduje ...

Sytič

21.10.2015 v 07:59 | Nahoru | #5
Panove, asi jsem mimo:) mel jsem za to, ze sytic si zaviram manualne dle potreby...v navodu je psane, ze po nastartovani, cca 30sec nechat bezet s plnym syticem a pak trochu stahnout...po zahrati motoru uplne...ale neni tam psane ze se to stane automaticky:(
btw. Nekde jsem cetl, ze se nejakemu uzivateli opotrebovalo "neco" na sytici a ze mu nedrzi v "zapnute" poloze...ze to resi danim kolicku pod nej a kdyz je motor ok, tak proste vynda kolicek a jede dal:)

Sytič

21.10.2015 v 09:07 | Nahoru | #6
Něco jako bimetal je možná 35, je to ze stejné strany jako sytič, mrkni na to. Musel jsem měnit krytku(37) protože byla dost opálená. Ta pružinka může být prasklá, nebo vyhřátá.

Sytič

21.10.2015 v 09:35 | Nahoru | #7

Mašer. píše: Áááá, majitel stříkačky se projevil Že bych do Wilíka inplantoval tvoje vstřikování? A měl bych pokoj Jenom ty bys pak musel už jen tlačit



Tak kam to chceš implantovat, hrdino





Sytič

21.10.2015 v 11:35 | Nahoru | #8
To Karbu: Tyhle libůstky snad ani nemusim

To ostatní: tak jsem se dozvěděl ze dvou stran, že táhlo sytiče má v uchycení brzdičku, kterou lze šroubováním přitahovat, nebo povolovat

Sytič

21.10.2015 v 13:28 | Nahoru | #9
Kdyžtak dej vědět jak to dopadlo, taky mě to zajímá

Sytič

21.10.2015 v 14:12 | Nahoru | #10
Měl jsem stejný problém, vyřešen u Vachuláčů. Ale už si nepamatuju čím to bylo.

Sytič

21.10.2015 v 15:33 | Nahoru | #11
vigi40> Tak to si honem vzpomeň, jinak s tebou už nikdy nepojedu do Krakova

Sytič

21.10.2015 v 17:32 | Nahoru | #12
To partagas: o víkendu se chystám převézt Wildu do nového stání, tak to hned omrknu, pošteluju ... a dámvědět

To vigi40: si koukej Jirko kvapem vzpomenout vypadá to, že to Vláďa s tím Krakovem myslí vážně

Naposledy editováno 21.10.2015 17:33:05

Sytič

21.10.2015 v 18:59 | Nahoru | #13
já to opravdu nevím

Sytič

22.10.2015 v 07:17 | Nahoru | #14
Máš smůlu, celou dovolenou příští rok trávíš na polských silnicích

Sytič

24.10.2015 v 18:06 | Nahoru | #15
Tak jsem se dnaska trošku svezl, bylo krásně

Pošteloval jsem kroužek pod táhlem sytiče "33". Ale asi moc. Ten se začal chovat zcela jinak: na sytič nebylo možné nestartovat, startoval jsem bez něj a teprve po naskočení motoru jsem sytič vytáhl. Ten držel vytažený, ale také mě přišlo, že šel vytáhnout jen napůl oproti minulosti. Také otáčky na sytič byly o poznání nižší. Po ujetí cca 2 km jsem ho chtěl zavřít, ale to už byl skoro zavřený sám. Vyplývá mi z toho, že jsem tím kroužkem otočil víc než je zdrávo, příště až budu mít víc času, tak to doladím.
Nechápu jak ten kroužek funguje, protože se točí celkem zlehka, jakoby ani nebyl na závitu a je to bez aretace. Lanko sytiče se prodává jako komplet "choke cabel", víc po tom pátrat nebudu, hlavně, že vim, jak na to.

PS Michelin Commander jsou jistě dobrý gumy, ale né už na toto chladné počasí, jednou jsem si málem pěkně stříknul do spodního prádla

Naposledy editováno 24.10.2015 21:38:48
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nádrž Wildstar Yamaha XV 1600 WildStar čáslava 2 11.4.2024 v 17:58 ja1
Manual na yamaha xv 1600 wildstar Yamaha XV 1600 WildStar jurysek 11 9.2.2024 v 09:13 ZaFr
znak na nadrz xv 1600 wildstar Yamaha XV 1600 WildStar panbuhpupek 12 2.1.2024 v 19:29 LuckerD
Zadní stupačky spolujezdce, přední ... Yamaha XV 1600 WildStar LuckerD 4 2.1.2024 v 19:15 LuckerD
táhlo řazení Yamaha XV 1600 WildStar Anulu 2 13.9.2023 v 16:52 Anulu


TOPlist